اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

در راه حق و محو باطل، دست به دست هم دهید

بخشی از بیانات امام خمینی (ره) در قالب کلام نور در خبرگزاری فارس استان لرستان منتشر می‌شود.

در راه حق و محو باطل، دست به دست هم دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بخشی از بیانات امام خمینی (ره) در قالب کلام نور در خبرگزاری فارس استان لرستان منتشر می‌شود.

امام خمینی (ره) در پیامی به عموم مسلمین و دانشجویان در تاریخ 4 مهر 1355، با افشای وضع کشور و جنایات هیأت حاکمه ایران، فرموده‌اند:

«... در هر قطری از ممالک مسلمین فتنه ها به دست عمال اجانب برپا است؛ فتنه هایی که با اساس اسلام و استقلال ممالک مخالف است. ایران مرکز تاخت و تاز اجانب خصوصاً امریکا و ایادی خبیثه آن است، و بازیگران و کارشناسان خارجی هر روز نغمه ساز می کنند برای تضعیف ملت و اسلام عزیز؛ نغمه های شومی که هستی کشور را پس از چندی ساقط می کند. مخازن بزرگاین کشور زرخیز در مقابل مشتی اسلحه که برای ایران هیچ مصرف ندارد و طریق به کار بردن آن را نمی دانند از دست می رود.

کارشناسان که می خواهند مخازن ما را بی مانع به غارت ببرند، برای تضعیف اسلام و محو اسم آن، نغمه شوم تغییر مبداء تاریخ را ساز کردند. این تغییر از جنایات بزرگی است که در این عصر به دست این دودمان کثیف واقع شد. بر عموم ملت است که با استعمال این تاریخ جنایتکار مخالفت کنند؛ و چون این تغییر: هَتْک اسلام و مقدمه محو اسم آن است- خدای نخواسته- استعمال آن بر عموم حرام و پشتیبانی از ستمکار و ظالم و مخالفت با اسلام عدالت خواه است.

من با کمال تأسف از وضع ایران، به شما دانشجویان داخل و خارج امیدوارم؛ امید روزی که کشور از لوث وجود اجانب و عمال آنها پاک شود. شما ای جوانان عزیز! یأس به خود راه ندهید، حق پیروز است...

اکنون بر شما جوانان روشنفکر و دانشمند است که از اوضاع عبرت بگیرید و بر اجتماع خود افزایش دهید و از مخالفتهای بی اساس احتراز کنید، و مکتبهای بی اساس دیگران را کنار گذاشته، به مکتب مترقی اسلام رو آورید، و در راه حق و محو باطل دست به دست هم دهید، و مردم را از اهداف پاک اسلام با خبر کنید، و از جنایات و خیانات عمال اجانب پرده بردارید؛ و از خداوند متعال استمداد کنید، «انَّهُ وَلِیُّ التَّوْفیق»».

این پیام در صفحات 170 تا 172جلد سوم صحیفۀ امام خمینی (21 جلدی) منتشر شده است.

انتهای پیام/2246

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول