اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه اقتصادی و عمرانی دهه فجر امسال در بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: در دهه فجر امسال ۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه اقتصادی و عمرانی دهه فجر امسال در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جلسه دیدار مدیران با امام جمعه این شهرستان در نخستین روز از دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۸۳ پروژه با صرف اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: از این مجموع ۸۰ پروژه عمرانی و ۳ پروژه اقتصادی بهره‌برداری شده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه فجر امسال سه طرح اقتصادی پرورش ماهیان گرم‌آبی، کارخانه خوراک دام و طیور و واحد صنعتی ترش و شیرین به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی با اشاره به اجرای ۵۰ طرح هادی روستایی در مناطق روستایی بخش مرکزی و اشترینان تاکید کرد: همچنین ۷ پروژه گازرسانی با صرف اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، ۴ طرح مخابراتی و ۳ طرح مخابراتی به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از احداث واحد پیش‌سرد کشتارگاه بروجرد با صرف اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی خبر و ادامه داد: در دهه فجر امسال همچنین پروژه کتابخانه‌ای دکتر آیتی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بروجرد با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی دو پروژه کتابخانه‌ای شهید باهنر و دکتر آیتی تصریح کرد: امسال و با اختصاص اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومانی و تخصیص اعتبار یاد شده به دنبال بهره‌برداری از این پروژه‌ها بودیم.

رحیمی با اشاره به ساخت یک مدرسه در بافت فرسوده بروجرد با صرف اعتبار ۲ میلیارد تومان افزود: پروژه‌های آب‌رسانی روستایی نیز با تخصیص اعتبار قریب به ۱۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر امسال پروژه‌های دیگری در حوزه‌های جهاد کشاورزی، راهداری، مسکن آب و فاضلاب شهری و روستایی کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول