اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزایش تعداد وکلا به نفع جامعه است/ حمایت مجلس از اصلاح قوانین انحصارطلبی

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با انحصار قطعا به مردم خدمت بیشتری انجام نمی‌شود، گفت: با رفع انحصار است که مردم بیشتر از حق و حقوق خود منتفع می‌شوند.

افزایش تعداد وکلا به نفع جامعه است/ حمایت مجلس از اصلاح قوانین انحصارطلبی

محمدرضا مبلغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، انحصار در هر حوزه‌ای را عامل زمینه‌ساز فساد عنوان و اظهار کرد: بایستی شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که افراد دسترسی یکسانی برای ورود به جایگاه‌های مختلف داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه صرفا یک حوزه برای عده‌ای منحصر شود، با عدالت اجتماعی سازگاری نداشته و موجب بروز فساد در جامعه می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با انحصار قطعا به مردم خدمت بیشتری انجام نمی‌شود، افزود: با رفع انحصار است که مردم بیشتر از حق و حقوق خود منتفع می‌شوند و زمینه محرومیت‌زدایی از جامعه فراهم می‌شود.

مبلغی بیان داشت: در مسائل اجتماعی همچون وکالت باید مدافع حقوق مردم بود و برای آن‌ها خدمت کرد، وقتی فضای رقابتی و عادلانه‌ای برای حضور وکلا با توانمندی‌های مختلف در جامعه ایجاد شود، بدون تردید نتیجه کار بهتر خواهد بود.

وی بر افزایش تعداد وکلا با توجه به نیاز جامعه تاکید کرد و گفت: هر چه تعداد وکیل در جامعه بیشتر شود، مردم دسترسی راحت‌تری برای انتخاب دارند، ضمن اینکه افزایش وکلا در نهایت به نفع مردم محروم تمام می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پارلمان طرف مردم بوده و مدافع حقوق آن‌ها است، افزود: قطعا اگر نفع مردم در اصلاح قانونی باشد، نمایندگان به آن رای خواهند داد، چرا که اصل مهم خدمت به مردم و رفع محرومیت در تمام زمینه‌ها است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول