اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رفع مشکلات و دغدغه‌های اهالی رسانه پیگیری می‌شود

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و دغدغه‌های اهالی رسانه هم در کمیسیون فرهنگی مجلس و هم از طریق وزارت ارشاد پیگیری می‌شود.

رفع مشکلات و دغدغه‌های اهالی رسانه پیگیری می‌شود

محمدرضا مبلغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در خصوص شرایط سخت کار خبرنگاران گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در روند توسعه و پیشرفت دارند و در عین حال شرایط کاری آنها بسیار سخت است.

وی افزود: نقدهای سازنده و پیشنهادات رسانه‌ها می‌تواند به مدیران و مسوولان کمک کند تا در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها بر کسی پوشیده نیست و لذا باید تلاش کنیم مشکلاتی که برای این قشر به ویژه در استان لرستان وجود دارد را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد در این کمیسیون مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه را رسیدگی کرده و در جهت رفع آن تصمیمات لازم را اخذ کنیم.

مبلغی یادآور شد: با توجه به دغدغه‌های موجود که از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران مواجه هستیم تلاش خواهم کرد این مسائل را از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول