اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نجات دو کوهنورد گرفتار در «تمندر»

مدیرعامل جعیت هلال احمر لرستان گفت: با تلاش ۶ ساعته تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز وعوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری چمن سلطان دو کوهنورد گرفتار در تمندر نجات یافتند.

نجات دو کوهنورد گرفتار در «تمندر»

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: با تلاش ۶ ساعته تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز وعوامل امدادی پایگاه امداد ونجات بین شهری چمن سلطان دو کوهنورد گرفتار در تمندر نجات یافتند.

وی افزود: امروز دو کوهنورد تهرانی بدلیل عدم آشنایی با منطقه در تمندر دچار حادثه شدند که یکی از ناحیه مچ پا دچار در رفتگی ودیگری دچار گرمازدگی وافت فشار شده بود و بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جعیت هلال احمر لرستان گفت: با توجه به مشکلی که برای بالگرد اورژانس هوایی پیش آمد امدادگران دو کوهنورد حادثه دیده را به پایین قله و سپس بوسیله آمبولانس جمعیت  به بیمارستان  الیگودرز منتقل داده شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فصول مختلف سال با توجه به هوای مطلوب و طبیعت بکر و زیبای شهرستان الیگودرز گردشگران زیادی به این شهرستان سفر می کنند و همین باعث می‌شود سالانه شاهد چنین اتفاقاتی باشیم لذا از همه گردشگران و کوهنوردان تقاضا داریم نکات ایمنی و مسائل مربوط به کوهپیمایی را رعایت کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول