اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شور حماسه در دیار افلاکیان/ لبیک لرستانی‌ها برای ایرانی قوی

مردم لرستان همچون دیگر ملت ایران باشکوه هر چه تمام‌تر در انتخابات امسال حضور یافتند و آمدند تا باری دیگر به آرمان‌های امام راحل و جانشین بر حق‌شان لبیک بگویند.

شور حماسه در دیار افلاکیان/ لبیک لرستانی‌ها برای ایرانی قوی

خبرگزاری فارس لرستان- سمیرا عزیزی، کرونا هم نتوانست حضور مردم لرستان را در عرصه انتخابات کم‌رنگ کند و همزمان با سراسر کشور، زن و مرد، پیر و جوان این دیار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمده‌اند تا آگاهانه و هوشیارانه در سرنوشت خود سهیم باشند.

این مردم با هر گرایش و جناح سیاسی، در پای صندوق اخذ رای حاضر شدند و آمده‌اند تا یک بار دیگر ارزش‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند چراکه می‌دانند عرصه انتخابات آبروی نظام و انقلاب است.

اینان هیچ زمانی نگذاشتند از آبروی نظام و آرمانی که به پایش خون داده‌اند؛ کاسته شود و هم‌اکنون نیز در تبعیت از مقام عظمای ولایت با شرکت حداکثری خود در انتخابات، تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

نمره مردم الیگودرز ۲۰ است

در این رابطه حجت‌الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز بیان کرد: آنچه از صبح امروز در جریان هستیم حماسه حضور، عشق و تکلیف‌گرایی مردم بوده است.

وی ادامه داد: باید به مردم الیگودرز نمره ۲۰ داد چراکه یک ساعت قبل از شروع انتخابات در شعب حضور داشتند تا به تکلیف شرعی خود عمل کنند.

سرلک اظهار کرد: امیدواریم ملت سرافراز ما همیشه سربلند و دشمنان مایوس شوند.

امام جمعه الیگودرز پیروز اصلی این انتخابات را نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت عنوان کرد.

تمهیدات لازم برای سالم برگزار شدن انتخابات اندیشیده شده است

در این رابطه امیرهوشنگ فتحی، رئیس دادگستری الیگودرز نیز با اشاره به اقداماتی که در راستای صیانت از انتخابات اندیشیده شده است، بیان کرد: هم‌اکنون ستاد پیگیری تخلفات و جرایم انتخاباتی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این رابطه صورت پذیرفته است، افزود: تمهیدات لازم در جهت سالم برگزار شدن انتخابات اندیشیده شده است.

فتحی اظهار کرد: با یاری خداوند منتظر خلق حماسه باشکوهی دیگر از سوی ملت ایران به خصوص شهرستان الیگودرز هستیم.

 

برقراری ۲۱۰ شعبه اخذ رای در الیگودرز

ماشاالله نعمتی، فرماندار الیگودرز نیز اظهار کرد: مردم انقلابی این شهرستان همچون سراسر کشور پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا در انتخابات شرکت کنند.

وی از برقراری ۲۱۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: نسبت به انتخابات گذشته ۱۹ شعبه دیگر اضافه شده تا مردم بتوانند به راحتی رای خود را به صندوق بیاندازند.

نعمتی بیان کرد: از این تعداد ۱۲۰ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

حضور پرشور مردم ازنا در انتخابات

حشمت بهمنی، فرماندار ازنا در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمامی اقدامات لازم برای حضوری پرشور ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان دلفان اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشتیم شاهد مشارکت خوب و بالای مردم بودیم که قابل تصور نیست.

بهمنی ادامه داد: در شعبی که سال‌های گذشته حضور بالایی نداشتند هم‌اکنون بیشترین تعرفه مصرف شده و این نشان از مشارکت بالای مردم است.

 

بیش از ۶ هزار نفر مسئول اجرای انتخابات در کوهدشت هستند

مجتبی بیرانوند، فرماندار کوهدشت نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور در انتخابات داشته‌اند، افزود: امیدواریم برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب رقم بخورد.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات اندیشیدات شده در شعب اخذ رای شهری و روستایی، انتخابات از همان ساعت ۷ صبح با حضور عوامل اجرایی آغاز شد.

بیرانوند با اشاره به اینکه انتخابات در کوهدشت به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، اضافه کرد: ۱۸۹ شعبه اخذ رای ریاست‌جمهوری و ۲۵۰ شعبه برای شورای اسلامی شهر و روستا آماده دریافت آرای مردم است.

فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را انجام می‌دهند تا انتخابات به صورت مطلوبی برگزار شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با همت تمامی عزیزان این انتخابات نیز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

مردم با آگاهی کامل انتخاب کنند

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز با بیان اینکه امروز روز بزرگی است و سرنوشت مردم ایران رقم می‌خورد، اضافه کرد: امیدواریم ملت ایران با بصیرت و آگاهی کامل، شمشیر را در دست کسی که مشکلات را حل می‌کند؛ بسپارند.

وی با بیان اینکه باید برای این مردم حزب‌الهی کارهای بزرگی انجام داد، اظهار کرد: باید به مردم تبریک گفت و ضرورت دارد همگی به فردی که از همه شایسته‌تر هست رای دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول