اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی پیگیری شود

معاون استاندار لرستان بر پیگیری و انجام تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه‌های دولتی و ضرورت تجمیع اطلاعات و تسریع در ایجاد بانک اطلاعاتی تاکید کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید منعمی در مراسم تجلیل از خادمین شهدا ضمن تاکید بر اهمیت خدمتگذاری به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: خدمت گذاری به خانواده ایثارگران کاری بسیار ارزشمند است و نمی‌توان ارزش آن را محاسبه کرد و فهم این ماجرا یک سری مقدمات ذهنی را می‌طلبد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به لازم و ضروری بودن برگزاری اینگونه جلسات گفت: عموم مردم و مسئولین باید ببینند و بدانند که این رویکرد، رویکرد کلان دولت است و باید به خوبی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به تقدیر از مدیران کل در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در روز گذشته که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان انجام پذیرفت، اظهار داشت: امروز در ادامه همان برنامه از دیگر عزیزانی که در این صف قرار دارند تجلیل خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، ابراز امیدواری کرد که در این مسیر ثابت قدم بوده و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: هرچه انقلاب اسلامی دارد به برکت همین جریان است و در هر کجا و هر موقعیتی چالشی وجود داشته، همین موضوع آن را نجات داده و به نقطه اوج و اقتدار قبلی رسانده است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از قبل وجود داشته، نقطه اوج آن واقعه کربلاست و ادامه خواهد داشت و آنچه تمام می‌شود افرادی هستند که خود را از موضوعات ایثار و شهادت جدا می‌کنند.

در ادامه منعمی بر پیگیری و انجام تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه‌های دولتی و ضرورت تجمیع اطلاعات و تسریع در ایجاد بانک اطلاعاتی تاکید کرد و خواستار رسیدگی بر علت عدم انجام این موضوع در برخی از دستگاه‌ها شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول