اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیگیری سوژه مردم: قانون برخود جدی با پزشکان متخلف را مصوب کنید

فارس من| سازمان نظام پزشکی هرچه سریع‌تر پرونده امیرعلی و روناک را بررسی کند

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان نظام پزشکی باید هرچه سریع‌تر موضوع مرگ روناک و حادثه امیرعلی را بررسی و به مردم اطلاع‌رسانی کند.

فارس من| سازمان نظام پزشکی هرچه سریع‌تر پرونده امیرعلی و روناک را بررسی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، «وقتی قصور پزشکی در مرگ روناک «امیرعلی» را هم به کما برد»  عنوان گزارشی بود که در تاریخ 18 بهمن ماه در خبرگزاری فارس استان مرکزی منتشر شد.

این گزارش حکایت دردناکی بود از قصور دندانپزشکی که در شهریور ماه امسال بر اثر یک اشتباه پزشکی روناک را در آستانه تولد سه سالگی به دست مرگ سپرد و چند روز گذشته نیز پسر بچه دیگری به نام امیرعلی را هم به کما فرستاد. 

انتشار این گزارش که واکنش‌های مختلف مردمی را در پی داشت، موجب شد تا مطالبه‌ای با عنوان «قانون برخود جدی با پزشکان متخلف را مصوب کنید» در سامانه فارس من به ثبت برسد.

 نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک گفت: سازمان نظام پزشکی باید هرچه سریع‌تر موضوع را بررسی و به مردم اطلاع‌رسانی کند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی افزود: مردم انتظار دارند در این موضوع اطلاع‌رسانی و برخورد لازم با سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون مسوول پیگیری این موضوع سازمان نظام پزشکی است و دست سازمان کاملا باز است و هیچ محدودیتی ندارد.

 نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس تاکید کرد: مسولان سازمان پزشکی قانونی باید به دلیل حساسیت موضوع به سرعت به این پرونده ورود کرده و به دلیل حساسیت موضوع مردم را در جریان قرار دهد.

لازم به ذکر است تاکنون تماس خبرنگار فارس با مسوولان سازمان نظام پزشکی بدون پاسخ مانده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول