اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیگیری سوژه مردمی: قانون برخود جدی با پزشکان متخلف را مصوب کنید

فارس من| امیرعلی به هوش آمد اما ...

امیرعلی پسر بچه 3 ساله‌ای که بهمن ماه امسال به دلیل قصور پزشکی در حین ترمیم دندان به کما رفته بود، روز گذشته به هوش آمد اما...

فارس من| امیرعلی به هوش آمد اما ...

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، 15 بهمن ماه امسال امیرعلی ترابی پسرک تهرانی که برای دیدار مادربزرگ و پدربزرگش چند روزی از تهران به اراک آمده بود، برای تسکین درد دندان به مطب دندانپزشکی به نام «س. م» مراجعه می‌کند. 

پزشک آمپول را تزریق و امیرعلی همچنان بی‌قراری می‌کند، سه نفر از دستیاران پزشک دست و پای امیرعلی را می‌گیرند و هنگامی که مادرش می‌خواهد مانع از ادامه کار شود، به او می‌گویند شما دخالت نکن، ناگهان بعد از چند دقیقه امیرعلی دچار ایست شده و قلب و نبضش از کار می‌افتد.

پدرش می‌گوید: بعد از این حادثه امیرعلی بلافاصله در  بیمارستان امیرکبیر اراک با سطح هوشیاری پایین بستری می‌شود، چندروزی در بیمارستان بستری بود که بعد از آن برای بهتر شدن حالش فرزندم را به بیمارستانی در تهران منتقل کردیم.

غلام ترابی می‌افزاید: بعد از روزها امیرعلی به هوش آمد، اما پزشکان گفتند مغزش دچار آسیب شده و برایش دعا کنید.

به گزارش فارس پیش از این حادثه نیز در  شهریور ماه امسال دختری به نام روناک به علت قصور همین پزشک به کما رفته و بعد از مدتی درگذشت.

بعد از مرگ روناک پدر و مادرش با تنظیم شکایت خواهان برخورد با پزشک خاطی شده و یک روز قبل از اینکه این حادثه برای امیرعلی رقم بخورد کیفرخواست را دریافت می‌کنند، اما چه زود دیر شده بود.

گزارش این حادثه با تیتری با عنوان «وقتی قصور پزشکی در مرگ روناک «امیرعلی» را هم به کما برد» در تاریخ 18 بهمن ماه در خبرگزاری فارس منتشر شد.

همچنین پیرو انتشار این گزارش درخواست مردمی با عنوان «قانون برخود جدی با پزشکان متخلف را مصوب کنید» در سامانه فارس من به ثبت رسید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول