وعده و وعید برای هپکو کافی است/ مسوولان در سال جهش تولید به دنبال کار باشند
رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: مدیران هپکو به دنبال تولید و رونق شرکت باشند، دادن وعده و عید کافی است.
رضا عبدلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اعتراض امروز پرسنل شرکت هپکو به عملکرد تیم مدیریتی این شرکت اظهار کرد: تیم مدیریتی شرکت هپکو بیش از 8 ماه است که مسئولیت گرفتهاند، اما در این مدت هیچ برنامه و حرکتی در خصوص تولید نداشتهاند که این موضوع اعتراض کارگران است. وی تصریح کرد: مدیران شرکت مدعی هستند پیگیر مذاکره هستند به راستی آیا این کار 8 ماه زمان میبرد؟ آنهم بدون هیچ نتیجهای! رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه مدیران نبود نقدینگی را دلیل اصلی نبود کار در شرکت میدانند، خاطرنشان کرد: حل این مشکل وظیفه مدیران است و به کارگران ارتباطی ندارد، مدیریتی که توانایی جذب نقدینگی را ندارد چرا 8 ماه در راس کار باقی مانده است؟ عبدلی افزود: با واگذاری هپکو به زیرمجموعه سازمان خصوصی سازی هنوز هیچ اتفاق خوشایندی در شرکت رخ نداده و خبری از تولید نیست، بخشی از سهام شرکت هپکو به فروش رفت و وجه آن به صندوق واریز شد که اگر یک درصد آن وارد چرخه تولید شرکت میشد امروز شاهد تولید و رونق هپکو بودیم. وی بیان کرد: در نشستهای مختلفی که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد مصوبات خوبی به امضا رسید، اما مصوبات تنها در روی کاغذ باقی ماند و هیچ کدام عملیاتی نشد. رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه مدیران باید به تعهدات خود پایبند باشند، گفت: دادن وعده و وعید هیچ مشکلی از شرکت هپکو را حل میکند، در سال جهش تولید حل مشکلات نیازمندان عزم جدی است تا رونق این شرکت باشیم.
21:08 - 29 اردیبهشت 1399