اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فشار اقتصادی را با گزینش مسئولان کارآمد و انقلابی برطرف کنید

امام جمعه ساوه بخشی از نابسامانی اقتصادی را نتیجه اختلافات، بی تدبیری‌ها، ناشایسته سالاری و مسوولان خسته و پشیمان دانست و اظهار کرد: فشار اقتصادی را با مبارزه با فساد، گزینش مسئولان کارآمد و انقلابی و جوان و حزب اللهی و گفتمان مقاومت و تدبیر واقعی و مناسب باید برطرف کرد.

فشار اقتصادی را با گزینش مسئولان کارآمد و انقلابی  برطرف کنید

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با ابراز تاسف از برخی سیاسیون و احیاناً برخی افراد که در لباس مقدس روحانی درآمده و به جای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم می‌نویسند گفت: اگر به قصد اصلاح امور و خیرخواهی به رهبری معظم نامه‌ای می‌نویسید، چرا سرگشاده و انتشار عام می‌نویسید تا در کشور ایجاد التهاب کنید.

وی افزود: یک سئوال مهم این است که چرا سخنان و مواضع شما تکرار مواضع و سخنان صهیونیست‌ها و سران استکباری است؟! بعضا شاهدیم که سخنان و ادعای اسرائیل غاصب از سوی برخی مدعیان و متلبسین به لباس مقدس تکرار می‌شود که هم مشروعیت نظام و هم مقبولیت نظام را زیر سئوال می‌برد. 

خطیب نماز جمعه ساوه با تاکید بر اینکه مردم نه از اصل نظام اسلامی خسته و ناراحت‌اند و نه از شعارهای آن فاصله گرفته‌اند، تصریح کرد: مردم حرفشان این است که برخی مسوولین از ارزش‌های اسلامی و شعارهای انقلاب مثل عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومین غافل شدند، در تشییع جنازه سردار دل‌ها که انقلابی‌ترین و نزدیک‌ترین یار وفادار رهبری معظم بود، شاهد بودیم همین مردم چگونه دنیا را مبهوت خود کردند.

حسینی افزود: حاصل سخنان شما تغییر مدل حکمرانی است که در فتنه 88 جزء الگوی زیست مسلمانی بیانیه آن بود و اینک فقه سیاسی نظام سکولار منهای ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی ما تکلیف هر شخص و هر دستگاهی مشخص است، افزود: چرا عملکرد غلط و ناکارآمد خودتان و دستگاه‌های مختلف را به رهبری نسبت می‌دهید، اگر رئیس جمهور و مجلس هیچ کاره است پس چرا برای انتخابات آن همه هزینه می‌کنید و سر و دست می‌شکنید؟!

امام جمعه ساوه در ادامه اشاره‌ای به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور کرد و ادامه داد: بخشی از این وضعیت به خاطر کرونا بوده و همه گیر و بین المللی است و بخشی دیگر هم ناشی از تحریم ظالمانه دشمن است که عده‌ای گمان می‌کردند با مذاکره با دشمن برطرف می‌شود که رهبری معظم انقلاب با طرح نرمش قهرمانانه و فراهم کردن همه راه‌ها برای مذاکره عادلانه با آمریکا و اروپا، حجت را همگان تمام کردند که دشمن غدار است و کینه توز و نمی‌توان به آن اعتماد کرد، الان میوه‌های زهر مار برجام نصیب ما شد. 

وی افزایش قیمت برخی اقلام را نتیجه برجام دانست و تصریح کرد: افزایش قیمت دلار 3700 تومانی به 20 هزار تومان و پراید 30 میلیون تومانی به 90 میلیون از میوه‌های برجام است نه ناشی از رویکرد انقلابی در سیاسی خارجی، لذا رویکرد انفعالی خسارت بار بود و نتیج‌اش فشار اقتصادی بیشتر خواهد بود.

امام جمعه ساوه در ادامه گفت: ادامه مذاکره با آمریکا و اروپا برای گشایش اقتصادی تکرار خطاست،  چنانکه آقای رئیس جمهور مذاکره دوباره با آمریکا را دیوانگی دانستند و آقای  ظریف اقرار کردند که توافق با آمریکا به اندازه جوهری روی کاغذ ارزش ندارد. 

وی گفت: دل بستن به نتیجه انتخابات آینده آمریکا توهمی بیش نیست و راه نجات کشور، اقتدار و اتحاد در زیر سایه ولایت است و مذاکره با دشمن غدار حماقت است. 

حسینی بخش دیگری از نابسامانی اقتصادی را نتیجه اختلافات، بی تدبیری‌ها، ناشایسته سالاری  و مسوولان خسته و پشیمان دانست و اظهار کرد: فشار اقتصادی را با مبارزه با فساد، گزینش مسئولان کارآمد و انقلابی و جوان و حزب اللهی و گفتمان مقاومت و تدبیر واقعی و مناسب باید برطرف کرد. 

خطیب نماز جمعه ساوه افزود: راه چاره اصلی برطرف کردن گرانی و تورم و تقویت تولید داخلی و جهش تولید است، کاهش پایه پول ملی باعث آشوب در بازار می‌شود و راه حل آن اتحاد مسوولان در حل مشکلات است، به جای انتخابات، کمی هم به فکر ملت باشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول