«هپکو» به توپ بازی دولت و وزارت صنعت تبدیل شده است/ واگذاری به تامین اجتماعی مشکلی را حل نمیکند
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: هپکو به توپ بازی دولت و وزارت صنعت تبدیل شده و تصمیم درستی در مورد آینده این شرکت گرفته نمیشود.
محمدحسن آصفری در گفتوگو با خبرنگار فارس در اراک، در مورد شایعات واگذاری شرکت هپکو اظهار کرد: متاسفانه امروز هپکو به توپ بازی بین دولت، وزارت صنعت تبدیل شده و متاسفانه تصمیم درست و قاطعی در این مورد گرفته نمیشود. وی بیان کرد: واگذاری هپکو به تامین اجتماعی هیچ سنخیتی با آن نداشته و در راستای توسعه این شرکت اقدامی موثر نخواهد بود. نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم اراک، حتما جلساتی با مسوولان وزارت صمت و کارشناسان اقتصادی با هدف پیگیری مطالبات شرکت هپکو برگزار خواهیم کرد. آصفری بیان کرد: هرگونه تصمیمی در مورد واگذاری هپکو بر صنعت استان موثر خواهد بود و باید نسبت به این موضوع دقت و توجه ویژهای صورت گیرد. وی خاطرنشان کرد: دولت واگذاری هپکو را تنها به علت بدهی خود به تامین اجتماعی انجام میدهد و با این اقدام، وضعیت بهتر نخواهد شد. نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه واگذاری هپکو به تامین اجتماعی و یا شستا راهکار و مسیر درستی نیست، عنوان کرد: دولت باید متناسب با تولیدات و در جهت توسعه شرکت اقدام کند. انتهای پیام/ح
13:50 - 23 تیر 1399