اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مجوزهای شهرک فرودگاهی پرندک از سازمان هواپیمائی کشوری دریافت شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مجوزهای مربوطه به شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک از سازمان هواپیمائی کشوری اخذ شده است.

مجوزهای شهرک فرودگاهی پرندک از سازمان هواپیمائی کشوری دریافت شده است

مهدی زندیه‌وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی در شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه، پروژه‌ای عظیم و قابل توجه در بخش‌های مختلف آموزش هوانوردی و ارائه انواع خدمات در حوزه‌های حمل و نقل، تفریحی و ... به شمار می‌رود که مجوزهای مربوط به آن از سازمان هواپیمائی کشوری اخذ شده است.
وی با اشاره به این که مجوزهای مربوط به استان مرکزی نیز اخذ و در حال طی مراحل اداری است، افزود: همکاری و هماهنگی لازم برای صدور مجوزها در بخش عمرانی با سرمایه گذار مربوطه انجام شده و از هیچ تلاشی برای راه اندازی این پروژه فروگذار نخواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی  اظهار کرد: کارگروه زیربنائی مجوزهای لازم را برای سرمایه گذار و مجری پروژه مذکور صادر کرده و مشکل خاصی وجود ندارد و هم اکنون در حال طی مراحل اداری است.
وی بیان کرد: این شهرک قابلیت انجام اجرای طرح‌های مختلف در زمینه‌های متعدد پروازی به لحاظ اقتصادی، گردشگری و .. را دارد که با شروع فعالیت می‌تواند تحولی اساسی در توسعه اشتغال و اقتصاد ایجاد کند.
رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز گفت: اخذ یکی از مجوزهای شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی در شهر پرندک مربوط به کمیسیون ماده 32 (درخواست واگذاری اراضی با کاربری غیر کشاورزی) است.
مجید آنجفی با اشاره به این که درخواست سرمایه‌گذار این پروژه به کمیسیون 32 جهت بررسی ارجاع شده است، افزود: این مهم باید از سوی معاونت عمرانی استانداری مرکزی پیگیری شود.

انتهای پیام/ح 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول