اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلاهبرداری در قالب کارت امداد خودرو در ساوه / 75 کارت جعلی امداد خودرو کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که تحت عنوان ارائه خدمات ویژه در پوشش کارت امداد خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات کارآگاهان پلیس ساوه دستگیر و از خودروی وی 75 کارت جعلی امداد خودرو کشف شد.

کلاهبرداری در قالب کارت امداد خودرو در ساوه / 75 کارت جعلی امداد خودرو کشف شد

سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در انجام تحقیقاتی از تماس‌های مشکوک فردی با شهروندان تحت عنوان نماینده یکی از شرکت‌های خودروساز و برنده شدن آنان برای دریافت کارت امداد خودرو مطلع شدند. 
 
وی افزود: بلافاصله تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند و مشخص شد بعد از این که با شهروندان تحت این عنوان و طرح برنده شدن آنها برای دریافت کارت امداد خودرو تماس حاصل می‌شود، فردی به درب منزل فرد مالباخته مراجعه کرده و با ارائه کارتی جعلی و فاقد اعتبار به آنان، مبلغ 389 هزار تومان از آنان دریافت می‌کند. 
 
این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان بررسی‌هایی تخصصی را در این خصوص آغاز کردند و موفق شدند متهم پرونده را در حال تردد در یکی از خیابان‌های شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این فرد تعداد 75 عدد کارت جعلی امداد خودرو و یک دستگاه کارتخوان کشف شد. 
 
وی بیان داشت: تاکنون دو نفر از افرادی که در سطح شهرستان به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، شناسایی شده و تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده همچنان ادامه دارد. 
 
وی خاطر نشان کرد: افرادی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، برای پیگیری می‌توانند با پلیس آگاهی شهرستان در تماس باشند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول