اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف و انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در استان‌های مرکزی کشور

فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات مشترک مأموران پلیس امنیت استان‌های مرکزی و خوزستان در دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات و کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ خشاب در یک عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.

کشف و انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در استان‌های مرکزی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات کشف و انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در استان‌های مرکزی کشور بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی فنی و اطلاعاتی، از برنامه‌ریزی قاچاق مقادیر قابل توجهی سلاح جنگی توسط دو قاچاقچی از استانی مرزی به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و در فرایند تحقیقات پلیس، خودروی کامیون این افراد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان شناسایی و با همکاری پلیس خوزستان مورد رصد نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: در تمهیدات عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و راننده خودروها نیز دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از خودروهای توقیفی، تعداد ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ عدد خشاب قاچاق کشف شد.

وی در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع پلیس با ورود کالاهای قاچاق و سلاح‌های جنگی قاچاق به داخل کشور افزود: نیروی انتظامی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و با خدمت شبانه‌روزی، تلاش کرده است که فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن کند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول