اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کارگران هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند

فعال کارگری استان مرکزی گفت: کارگران در هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند، اما جای بسی تاسف است که عده‌ای تهمت زدند و گفتند به اسم عدالت‌خواهی به دنبال باج‌خواهی هستند.

کارگران هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند

سیدناصر میرناصری فعال کارگری و نماد مقاومت هپکو در خصوص اکران خصوصی مستند نان‌گزیده‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مسئله هپکو یک مسئله ملی است که تنها اختصاص به شهر اراک و استان مرکزی ندارد.

وی تصریح کرد: کارگران هپکو با جان و دل ثابت کردند که اگر فریاد مبارزه با فساد سر دادند و اگر زندان رفتند تنها و تنها به خاطر زنده ماندن هپکو بود، ما در هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودیم، اما جای بسی تاسف است که عده‌ای به ما  تهمت زدند و گفتند به اسم عدالت‌خواهی به دنبال باج‌خواهی هستید.

فعال کارگری استان مرکزی با بیان اینکه به واسطه مقاومت کارگران در برابر فساد و رانت و غارت بیت‌المال هپکو زنده ماند، افزود: هپکو زنده ماند، اما هپکو، زمانی «هپکو» می‌شود که ما دیگر در استان افرادی را در کنار سطل‌های زباله نبینیم، هپکو زمانی هپکو می‌شود که 3 هزار پرسنل این شرکت به خانه خود بازگردند و تولید به 2 هزار دستگاه برسد.

میرناصری اظهار کرد: هپکو برای زنده ماندن به حمایت همه‌جانبه مسوولان نیاز دارد، کارگران پول نمی‌خواهند بلکه تنها خواسته کارگران کار است و سفارش و تولید.

وی ضمن قدردانی از مطالبه‌گری کارگران، روحانیت، دانشگاهیان، بسیج، انجمن اسلامی و رسانه‌ها که بازی هپکو را عوض کردند و اجازه ندادند این بازی به نفع سودجویان و داعشیان صنعت تمام شود، خاطرنشان کرد: هدف فیلم نان‌گزیده‌ها احیای صنعت بود و نشان داد با مطالبه‌گیری می‌توان مشکلات را برطرف و وضعیت را بهبود بخشید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول