اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز به کار پایگاه اجرای عدالت فرهنگی در شهر میلاجرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از آغاز به کار پایگاه اجرای عدالت فرهنگی استان با اولویت شهر میلاجرد خبر داد.

آغاز به کار  پایگاه اجرای عدالت فرهنگی در شهر میلاجرد

سینا دلشادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از آغاز به کار پایگاه اجرای عدالت فرهنگی استان با اولویت شهر میلاجرد خبر داد و بیان کرد: ایجاد پایگاه‌های اجرای عدالت فرهنگی و هنری از اولویت‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در استان مرکزی با اولویت شهر کمیجان آغاز شده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ارائه آموزش‌های فرهنگی و هنری با هدف پرورش استعدادهای جوانان در مناطق محروم صورت می‌گیرد تا زمینه جذب و پرورش استعدادی فرهنگی و هنری در این مناطق فراهم شود.

وی بیان کرد: نخستین پایگاه اجرای عدالت فرهنگی در کمیجان ایجاد شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته راه‌اندازی دو پایگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی شناخت پیشینه، ظرفیت‌‌ها، ویژگی‌ها، مزیت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرهنگی استان را لازمه عبور از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب فرهنگی دانست و اظهار کرد: ساختار حوزه‌ فرهنگ نیاز به بازسازی و نوسازی انقلابی دارد و این ساختار جدید باید در تناسب با کارکردها و اهداف بلند فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

دلشادی گفت: در حوزه کار رسانه‌ای برای انقلاب خیلی ضعف داریم، رسانه تخصصی انقلابی باید شکل بگیرد، در تولیدات آثار فاخر هنری  ضعف داریم، آثار هنری نسبتی با ریشه‌های اعتقادی، اسلامی و اعتقادی و انقلابی ندارد و راهکار آن راه‌اندازی نهضت تولیدات هنری، قرآنی و اهل بیتی و انقلابی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول