اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حمایت اصناف اراک از تیم فوتبال آلومینیوم با اعزام 30 دستگاه اتوبوس

رئیس اتاق اصناف اراک گفت: با حمایت اتاق اصناف اراک و اتحادیه‌های زیرپوشش 30 دستگاه اتوبوس برای اعزام هواداران فوتبال آلومینیوم اراک به تهران، تدارک دیده شد‌.

حمایت اصناف اراک از تیم فوتبال آلومینیوم با اعزام 30 دستگاه اتوبوس

جمشید زند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: برای اعزام هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک به ورزشگاه آزادی تهران، اتاق اصناف و اتحادیه‌های زیرپوشش به عنوان یار دوازدهم به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی تصریح کرد: برای اعزام هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک به ورزشگاه آزادی تهران ۳۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فراهم و تدابیر لازم برای این اعزام اندیشیده شده است.

رئیس اتاق اصناف اراک با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای اعزام هواداران اعلام آمادگی‌ کرده‌اند، افزود: همه صنوف زیرپوشش اتاق اصناف به عنوان یار دوازدهم تیم آلومینیوم پای کار هستند و قرار است به صورت رایگان هواداران را به محل برگزاری مسابقات جابه‌جا کنند.

زند با آرزوی موفقیت برای نماینده استان مرکزی در مرحله فینال جام حذفی بیان کرد: امیدواریم شهر اراک که شایسته حضور در مسابقات آسیایی را دارد، فردا به این مهم دست یابد و برتری تیم فوتبال آلومینیوم در مسابقات موجب خوشحالی مردم دیار آفتاب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول