خروش انقلابی مردم ساوه/ حضور پرشور نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، همزمان باسراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان ماه درشهرستان ساوه با حضور پرشور مردم ولایت مدار دیار یاقوت‌های قرمز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز جمعه 13 آبان ماه و همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و غیور شهر ساوه با حضور گسترده خود در راهپیمایی بار دیگر  ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب، هرگونه آشوب و اغتشاش در سراسر کشور را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی با برهم زنندگان نظم و آرامش مردم شدند.    ساوجی‌ها در این تظاهرات که از میدان غدیر تا مصلی امام علی (ع) به طول انجامید با شعارهای « مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا و اسرائیل» دخالت کشورهای بیگانه در حوادث اخیر کشور را محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی و امنیتی اعلام کردند.   شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی چون « آمریکا، مرگت باد» ،«می جنگیم می‌میریم سازش نمی‌پذیریم»و «داعشی بی‌ریشه، ایران دمشق نمی‌شه»برائت خود را از همه دشمنان و مستکبران اعلام کردند. در این مراسم  راهپیمایان همچنین با حمل پلاکارهایی حاوی ایران تسلیت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ویژه  دانش آموزان شهید را گرامی داشتند. انتهای پیام/
ساوه
12:31 - 13 آبان 1401

2 بازنشر
128 بازدید



1 پاسخ