روستای حسن‌آباد میاندورود زیر آب رفت/ روستا در حال تخلیه شدن است

معاون عمرانی استاندار مازندران از وضعیت بحرانی در روستای حسن‌آباد میاندورود خبر داد و گفت: این روستا به طور کامل زیر آب رفته و دستور تخلیه کامل روستا داده شده است.
مهدی رازجویان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس، در ارتباط با آخرین وضعیت بحران سیل در مناطق مرکزی استان اظهار کرد: به دلیل کاهش بارندگی تا حدودی حجم سیلاب‌ها کاهش پیدا کرده است. وی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی برای کنترل بحران به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، گفت: خدمات‌رسانی در حال انجام است. معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه از وضعیت بحرانی در روستای حسن آباد میاندورود خبر داد و گفت:  این روستا به طور کامل زیر آب رفته است. وی با اعلام اینکه در حال حاضر اقدامات لازم برای تخلیه روستا در دستور کار است،گفت: در حال حاضر چاره‌ای به جز تخلیه روستا نداریم. فرماندار میاندورود هم از انتقال ادوات و تجهیزات برای تخلیه کامل روستا حسن آباد خبر داده است. انتهای پیام/86004/غ/ن
باغ مرکبات سیل میاندورود
08:40 - 28 اسفند 1397

2 بازنشر
30 بازدید



1 پاسخ