اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| رضایی: میدان تره‌بار ساری طی 6 ماه آینده باید جابجا شود

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به مشکلات ترافیکی که میدان میوه و تره‌بار برای مرکز استان ایجاد می‌کند، گفت: مجریان پروژه کمتر از 6 ماه دیگر باید نسبت به انتقال میدان میوه و تره‌بار اقدام کنند.

فارس من| رضایی: میدان تره‌بار ساری طی 6 ماه آینده باید جابجا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با وجود احداث کمربندی شمالی در ساری و هزینه‌های بسیار سنگین و احداث روگذر در میدان ولی عصر به منظور کاهش ترافیک در حاشیه شهر ساری، اما از ساعت 9 صبح به بعد شاهد ترافیک بسیار سنگین در این مسیر هستیم.

مخاطبان این رسانه‌ فعالیت میدان بار را عامل ترافیک سنگین این محور اعلام کردند و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

پروژه ساخت میدان میوه و تره‌بار ساری از سال 86 تاکنون عملیاتی نشده و با وجود گذشته 10 سال اقدام خاصی برای تکمیل آن در برنامه کاری قرار نگرفته است.

در ارتباط با دغدغه میدان میوه و تره‌بار ساری با عباسعلی رضایی فرماندار ساری گفت‌وگو کردیم.

وی با اعلام اینکه به مسؤولان پروژه میدان بار ساری اولتیماتوم دادم که در مدت زمان تعیین شده باید نسبت به تکمیل پروژه اقدام شود، افزود: اگر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام نشود درب میدان بار فعلی ساری را می‌بندیم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه کمتر از 6 ماه دیگر میدان میوه و تره‌بار ساری باید از محل فعلی نقل مکان کند،گفت: اگر میدان بار تکمیل نشده است پس از اتمام مهلت تعیین شده اجازه فعالیت به آنها را  نمی‌دهم.

به گزارش فارس،  بخش اعظمی از ترافیک در مسیر میدان ولی عصر(عج) به میدان امام خمینی(ره) و قائمشهر مربوط به فعالیت میدان میوه و تره‌ بار است که در طول سال به دلیل فعالیت غرفه‌ها تداوم دارد.

برخی مواقع زمان توقف در ترافیک حتی به بیش از یک ساعت هم می‌رسد.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول