اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضدعفونی کردن هواپیما و پایش مسافران در پروازهای وارش

مدیرکل هواپیمایی وارش در شمال کشور با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقداماتی که این هواپیمایی انجام داده، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات به‌وجود آمده بحث ضدعفونی هواپیما و پایش مسافران طبق دستور‌العمل‌های سازمان هواپیمایی کشور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

ضدعفونی کردن هواپیما و پایش مسافران در پروازهای وارش

احمد رستمی مدیرکل هواپیمایی وارش در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: وارش نخستین هواپیمایی بومی بوده که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند خدمات بهتری را به هم‌استانی‌های عزیزمان ارائه دهد.

وی افزود: در سال ۹۸ سهم وارش در ناوگان هوایی مازندران نزدیک به ۶۰۴ پرواز با جابجایی بیش از 125 هزار نفر مسافر بوده که توانست سهم بسزایی در صنعت حمل و نقل هوایی ایفا کند.

رستمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقداماتی که این هواپیمایی انجام داده، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات به‌وجود آمده بحث ضدعفونی هواپیما و پایش مسافران طبق دستور‌العمل‌های سازمان هواپیمایی کشور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

این مسؤول بیان کرد: در هر پرواز هواپیماها ضدعفونی شده تا مسافران با خیالی آسوده اقدام به سفر کنند، درحال حاضر جابه‌جایی مسافران توسط این ناوگان به مقصد ساری به تهران، بندر عباس و مشهد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیزمان می‌توانند به دفاتر فروش در فرودگاه دشت‌ناز ساری و نیز دفتر مرکزی ساری در خیابان ملامجدالدین یا به آدرس سایت هواپیمایی وارش www.varesh.aero مراجعه و از آنجا بلیط تهیه کنند.

رستمی در پایان گفت: هواپیمایی وارش از سال ۹۷ با چهار پرواز به شهرهای مشهد، تهران، کیش و اصفهان آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول