اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس‌من| قدمی: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با ترافیک همراه است/ باید ترافیک را تحمل کرد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با ترافیک بوده و این مهم اجتناب‌ناپذیر است.

فارس‌من| قدمی: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با ترافیک همراه است/ باید ترافیک را تحمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه در سامانه "فارس‌من" با ثبت سوژه با عنوان «اجرای نادرست طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مشکلات ترافیکی برای اهالی ساری» خواستار پیگیری رسانه‎ای این موضوع شدند.

در توضیح سوژه آمده است، اجرای این طرح برای جلوگیری از شیوع کرونا بسیار خوب است اما بهتر است از مشکلات ترافیکی زیادی که برای برخی افراد شهرستان ساری ایجاد کرده است کاسته شود.

اگر نام این طرح فاصله‌گذاری نامگذاری شد بهتر است نیروی انتظامی از ابتدای حوزه استحفاظی قائم‌شهر به ساری مستقر بود تا ترافیک سنگینی را برای کارمندان، کادر پزشکی و پرسنل نیروی انتظامی و ... که در حاشیه شهرستان ساری سکونت دارند و مجبور هستند خود را به محل کار و جابجایی شیفت خود برسانند، و حتی ممکن است در این میان بیمار بدحالی وجود داشته باشدو زمان پنج دقیقه‌ای را یک ساعت و نیم در ترافیک معطل نباشند.

استاندار و فرماندار شهرستان ساری صرفا جهت اطلاع شما، بار ترافیکی شدید 8کیلومتری قبل از گاردجنگل و جداسازی تنها هر یک ماشین در این محدوده سبب شد مشکلات روانی برای برخی اقشار مردم شهرستان ساری ایجاد کند.

رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: معمولا مکان‌هایی که برای ایست و بازرسی درنظر گرفته می‌شود باید ایمن باشد که ازنظر پلیس این محدوده است.

علیرضا قدمی با اعلام اینکه اجرای این طرح با ترافیک است و این مهم اجتناب‌ناپذیر است، افزود:  ذاتا شرایط خاص است و عادی نیست و باید ترافیک را تحمل کرد.

وی با بیان اینکه تاکید پلیس در چنین شرایطی رعایت مقررات است، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد رانندگان هم رعایت کنند و مقاومت نکرده و در برابر گروه کنترل برای حفظ سلامتی خود و دیگران مطیع باشند.

پیش از این فرماندار ساری در واکنش به برخی گلایه‌های مردمی، گفت: در دستورالعمل تاکید ویژه برای جلوگیری از خودروهای غیربومی دارد و ما هم تابع مسؤولان اجرایی کشور در سطح کلان هستیم.

انتهای پیام/86034/غ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول