پلمب 2000 واحد صنفی متخلف در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: چهارم تا 18 فروردین ماه امسال 2 هزار واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.
حسینقلی قوانلو  امروز درباره وضعیت بازارهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس تعطیلی بازار براساس تصمیم کمیته ملی کرونا خواهد بود. وی افزود: منتظر ابلاغ کمیته ملی کرونا هستیم که براساس آن تصمیم‌گیری شود. رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه باز شدن واحدهای صنفی در استان به‌صورت پلکانی خواهد بود، اضافه کرد: درحال حاضر مشکلی برای باز بودن واحدهای صنفی کم‌خطر مشکلی ندارد. این مسؤول با اعلام اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در مازندران نداریم، خاطرنشان کرد: همچنین نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و میوه و تره‌بار فعال است. قوانلو با اشاره به اینکه از چهارم تا 18 فروردین ماه امسال 2 هزار واحد صنفی پلمب شدند، گفت: کمبودی در زمینه مواد ضدعفونی نداریم. انتهای پیام/86034/ع
پلمب
19:39 - 8 آوریل 2020

1 بازنشر
25 بازدید



1 پاسخ