احیای ۱۲۵ واحد صنعتی در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اجرای ۱۲۵ واحد صنعتی استان در سال گذشته در استان خبر داد.
حسینعلی قوانلو در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، در ارتباط با احیای واحدهای تولیدی در استان مازندران اظهار کرد: ۱۲۵ واحد صنعتی در سال ۹۸ در استان مازندران احیا شد که در پی آن برای ۲ هزار و ۳۸۸ نفر اشتغال ایجاد شده است. وی با بیان اینکه در سطح استان در سال گذشته مجموعا ۱۵۵ واحد احیا شد، افزود: حدود ۸۰ واحد از این تعداد داخل شهرکهای صنعتی بوده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تعداد ۶۰ واحد در سال گذشته از تملک بانک خارج شد، خاطرنشان کرد: ۴۰ واحد از این تعداد صنعتی بوده که با خارج شدن از تملک بانک به افراد موفق تولیدی و واحدهایی که در حال کار هستند، داده شد. قوانلو با اشاره به اهمیت تولید در کشور و شعار جهش تولید بیان کرد: طبق برنامهریزی وزارتخانه صنعت معدن و تجارت قرار بر این شد تا در سال ۹۸ تعداد ۲ هزار واحد در کل کشور راهاندازی شوند که ۹۵ درصد آن محقق شد، امسال هم تعداد ۲ هزار واحد راهاندازی خواهد شد که از این تعداد ۱۲۰ واحد سهم استان مازندران است. انتهای پیام /۸۶۰۴۱/ع/ی
00:35 - 28 خرداد 1399