اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیگیری افزایش تعداد وکلا و رفع انحصار در قانون برنامه توسعه هفتم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم، گفت: این موضوع را در هنگام تدوین قانون برنامه پنچ ساله توسعه هفتم در مجلس، پیگیری و آنرا در دستور کار نمایندگان قرار خواهیم داد.

پیگیری افزایش تعداد وکلا و رفع انحصار در قانون برنامه توسعه هفتم

ولی‌الله فرزانه  امروز درباره افزایش تعداد وکلا برای از رفع انحصار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم.

وی افزود: البته در این زمینه تصمیم‌گیری برعهده دستگاه قضا است که دراین باره قوه قضاییه در پنج ساله تحت عنوان مشاور حقوقی حل کرده و همچنین کانون وکلا مرکز مشاوره حقوقی وکالت را مردمی کند تا از انحصار خارج شود که در برنامه پنجم توسعه این مساله نیامده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت موضوع آنرا  در هنگام تدوین قانون برنامه پنچ ساله توسعه هفتم در مجلس، پیگیری و در دستور کار نمایندگان قرار خواهیم داد.

فرزانه با بیان اینکه پاسخ به مطالبه دانشجویان در این زمینه به حل مشکل مهم اشتغال کمک خواهد کرد، افزود: از همه مهم‌تر بحث‌های حقوقی و قضایی مباحث تخصصی و فنی است که توصیه ما به مردم این است وکیل و مشاور حقوقی بگیرند به این دلیل که قضات در دستگاه قضا استقلال دارند.

فرزانه گفت: باید مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند و در این صورت نرخ دستمزد آنان به صورتی خواهد بود تا اقشار آسیب‌پذیر هم بتوانند از چنین امکانی برخوردار باشند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول