اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران درباره پایان ماموریت مدیرکل ورزش:« بنده مسؤول کارگزینی نیستم»

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران درباره پایان زمان ماموریت حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که برادر وی نیز هست، گفت: بنده مسؤول کارگزینی نیستم که درباره اتمام ماموریت مدیران اطلاع داشته باشم.

استاندار مازندران درباره پایان ماموریت مدیرکل ورزش:« بنده مسؤول کارگزینی نیستم»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبرهای درباره اتمام ماموریت حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و برادر استاندار مازندران به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فضای مجازی دست به دست می‌شد.

در همین ارتباط احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران درباره مسائل مطرح شده و بحث اتمام ماموریت کارکنان،گفت: بنده  مسؤول کارگزینی نیستم که درباره اتمام ماموریت مدیران اطلاع داشته باشم.

وی اضافه کرد: برای اتمام ماموریت کارکنان دو حالت ایجاد می‌شود، اگر دستگاه بخواهد که فردی در سمت مدیریت باقی بماند ماموریت تمدید می‌شود در غیر این صورت تمدید نمی‌شود.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: این موضوع چیزی عجیبی نیست و برای همه مدیران ممکن است این اتفاق ایجاد شود.

وی یادآور شد: اصل بر این است که مدیریت‌ها ثبات داشته باشد مگر اینکه مورد خاصی باشد، جابجایی و تغییرات در مدیریت‌ها تابع رضایت استان، رضایت وزارتخانه‌ها و سازمان مربوطه است.

استاندار مازندران ادامه داد: اتمام ماموریت‌ها و تمدید آن مورد مهمی نیست، افراد زیادی در حوزه مدیریتی حضور دارند که ماموریت آنها تمام یا تمدید می‌شود.

در همین ارتباط حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: ماموریت بنده چهارم شهریور ماه هر سال به اتمام می‌رسد وقتی وزارت ورزش نیاز داشته باشد ماموریت تمدید می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر دستگاه نیاز به فرد مامور داشته باشد برای ادامه فعالیت مانعی وجود ندارد و تنها امور اداری این موضوع انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: در حاضر ۶ سال با مجموعه در حال فعالیت هستم سال گذشته ماموریت بنده در ۱۴ مهرماه تمدید شده است و اگر مجموعه  بخواهد این مسئله پایان یابد با ارسال نامه این موضوع را اعلام می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که امکان تمدید ماموریت‌ افراد پس از پنج سال وجود ندارد، گفت: در همین ارتباط قانونی وجود دارد که مدیران را مستثنی کرده و تمدید ماموریت در اختیار وزارتخانه‌ها است، سال گذشته این موضوع مطرح شده و بحث این است که مدیران دستگاه‌ها اجرایی می‌توانند، بالای پنج سال هم به فعالیت خویش ادامه دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول