اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اولین دیدار پدر و دختری + عکس و فیلم

زینب دختر کوچک شهید بلباسی هنوز به دنیا نیامده بود که پدرش برای دفاع از حریم اهل بیت و دفاع از وطن در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید و با بازگشت این شهید اولین دیدار پدر و دختری رقم خورد.

اولین دیدار پدر و دختری + عکس و فیلم

خبرگزاری فارس مازندران ـ سارا امید وندچالی| زینب دختر کوچک شهید بلباسی هنوز به دنیا نیامده بود که پدرش برای دفاع از حریم اهل بیت  و البته دفاع از وطن در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید.

حالا چند روزی است که پدر برگشته و این اولین بار است که زینب از زمان به دنیا آمدنش او را می‌بیند، اولین دیدار پدر و دختری ...

 

دیگر بی‌قراری‌ها به پایان رسیده و او می‌تواند با بازگشت پدر آرام گیرد و برایش دلبری کند... برای پدری که قهرمان شهر که نه قهرمان یک کشور است ...حالا دیگر زینب قهرمانی که به نام پدر در ذهنش مجسم می‌کرد را از نزدیک می‌بیند، با هیاهویی که این روزها و به خصوص امروز در شهرشان برپاست متوجه این شده که پدرش واقعا یک قهرمان است. 

 

زینب همان نوزاد معروفی‌ست که در عکسی که به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودند در بغل ایشان دیده می‌شود و رهبری در گوش وی اذان می‌گوید، امروز آن نوزاد بزرگ شده و حالا میزبان قهرمان قصه‌ای است که سال‌ها برایش تعریف می‌کردند.

در بخشی از وصیت نامه شهید محمد بلباسی آمده که به همسرش می‌گوید: از طرف من روی فرزندانم را ببوس و به فرزند چهارمم بگو این سختی‌ها، آسایشی به همراه خواهد داشت و دلتنگ بابا نباشد. 

 

و دیگر زینب دلتنگ پدرش نیست پدر قهرمان و پهلوانش با عزت و غروری برگشته که افتخار دختر شهیدش شده است.

و امروز آسایشی که محمد بلباسی به دخترش نوید می‌دهد همه ما احساس می‌کنیم البته با جانفشانی قهرمانانی مانند بلباسی و همرزمان شهیدش ...

 

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول