اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب فروشگاه لباس با تبلیغات زنده مدلینگ زن در آمل

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: یکی از فروشگاه‌های لباس این شهرستان به دلیل بکارگیری از دختران جوان و نوجوان بی‌حجاب برای تبلیغات زنده و مدلینگ در امر فروش پلمب شد.

پلمب فروشگاه لباس با تبلیغات زنده مدلینگ زن در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهدی محمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فروشگاه‌های لباس این شهرستان به دلیل بکارگیری از دختران جوان و نوجوان بی‌حجاب برای تبلیغات زنده و مدلینگ در امر فروش پلمب شد.

وی با اشاره به احضار مدیر این فروشگاه به دستگاه قضا، افزود: این فروشگاه بزرگ در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر فعالیت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با اعلام اقدام غیراخلاقی مدیر فروشگاه برای استفاده از چند کارگر دختر نوجوان و جوان برای تبلیغات زنده لباس‌های فروشگاه، تصریح کرد: کارگران این فروشگاه در فضای باز و بیرون فروشگاه طی ساعت‌های شلوغ مسیر پرتردد اقدام به تبلیغ می‌کردند.

این مسؤول با اشاره به انتشار عکس با مشکلات حجاب و پوشش بانوان مدلینگ فروشگاه پوشاک و البسه در فضای مجازی، بیان کرد: پس از گزارش‌های مردمی متعدد، پلیس نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان آمل وارد میدان شده و با پلمب فروشگاه، مدیر مجموعه به دادسرای دستگاه قضایی احضار شد.

محمدی گفت: مدیر فروشگاه البسه متخلف به اتهام اقدام علیه عفت و اخلاق عمومی روانه دستگاه قضایی شده است.

انتهای پیام/86012/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول