اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه ممنوعیت تردد در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از یکم آذر تاکنون ممنوعیت تردد در محورهای شمال اعمال شده که همچنان تداوم دارد.

ادامه ممنوعیت تردد در محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است.
وی با اشاره به پیش‌بینی بارش برف امشب در محورهای مازندران، افزود: احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان همواره وجود دارد  که در زمان بارش‌ها بیشتر می‌شود و لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.
رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با اعمال محدوویت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، بیان کرد:  هفته جاری هم محدودیتی در دستور کار نداریم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، تصریح کرد:  از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۲۵هزار و ۵۰۰خودرو برگشت و بیش از ۲هزار و ۵۵۰ خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.
قدمی یادآور شد: باتوجه به این وضعیت توصیه ما به همه مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران است.
وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول