اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از تبلیغات زیرپوستی هیأت فوتبال تا بیانیه اداره کل ورزش و جوانان مازندران بابت یک اشتباه !

بعد از برگزاری کلاس پرحاشیه داوری در غرب استان مازندران و حضور بحث برانگیز رنگرز در این مراسم، اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیانیه‌ای صادر کرد.

از  تبلیغات زیرپوستی هیأت فوتبال تا بیانیه اداره کل ورزش و جوانان مازندران بابت یک اشتباه !

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|در حالی که این روزها فوتبال مازندران در آستانه برگزاری انتخابات است و بعد از سه دهه قرار است تغییری در رأس این هیأت بزرگ ورزشی صورت گیرد، کاندیدا در شهرهای مختلف استان به‌دنبال اثبات خود و جمع‌آوری رأی هستند.

طبق شنیده‌ها مدارک کاندیدا امروز ( شنبه ۱۱ بهمن‌ماه ) به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد تا فدراسیون در خصوص صلاحیت کاندیدا و همچنین زمان برگزاری مجمع تصمیم‌گیری شود.

کاندیدایی که این روزها به پویش تغییر پیوستند و در شیوه‌ای نو و تازه در حضور اعضای مجمع به معرفی خود می‌پردازند و مناظراتی باهم دارند تا با این کار اعضای رأی دهنده مجمع راحت‌تر کاندیدای مورد نظر خود را بشناسد و رأی دهد.

اما در آخرین روزهای هفته گذشته، هیأت فوتبال استان مازندران کلاسی در غرب استان برگزار کرد که با اعتراض شدید کاندیدای انتخابات هیأت فوتبال مازندران همراه بود. برگزاری کلاس داوری در روزهایی که کرونا دست و بال همه ماها را بسته و بیشتر کلاس‌ها و مخصوصا کلاس‌های مهم درسی دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت آنلاین و وبیناری برگزار می‌شود، به نوعی بحث‌برانگیز بود.

از طرفی، مسؤول کمیته داوران هیأت فوتبال مازندران یکی از ۱۸ کاندیدای انتخابات این هیأت بزرگ ورزشی است و برگزاری کلاس در روزهای نزدیک به انتخابات و در شرایطی که نه مسابقاتی در استان برگزار می‌شود و نه برنامه خاصی قرار است در فوتبال اتفاق بیافتد، شائبه‌ها را بیشتر کرد.

نکات عجیب‌تر این کلاس هم شک و شبهه سایر کاندیدا را بیشتر و بیشتر کرد. تجلیل از داورانی که در طول این سال‌ها هیچوقت تجلیل نشده بودند و دعوت از روسای هیأت‌های شهرستانی در اختتامیه این کلاس که شاید لزومی به دعوت آنها نبود. البته روسای هیأت‌های شهرستانی در این شرایط حساس به دعوت هیأت فوتبال مازندران لبیک نگفتند و در این مراسم نمادین حضور پیدا نکردند تا ثابت کنند، انتخابات این دوره با دوره‌های قبل زمین تا آسمان فرق دارد.

جدا از تمامی این مسائل، حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم، حاشیه‌های این مراسم را بیش از پیش کرد و شائبه‌های مهندسی انتخابات را نیز قوت بخشید. اما انتقادات شدید کاندیدا و همچنین رسانه‌ها در فضای مجازی به حضور مدیرکل در این مراسم و هجمه سنگینی که بر علیه رنگرز صورت گرفته بود سبب شد تا اداره‌کل ورزش‌و‌جوانان، شبانه در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کند.

در بیانیه این اداره‌کل درباره حضور رنگرز در یکی از برنامه‌های هیأت فوتبال آمده است: نظر به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان ارشد شهرستان‌های چالوس و نوشهر به ویژه محسنی‌بندپی نماینده این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری موضوعات حوزه ورزش و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی رنگرز با حضور در غرب استان پیگیر مشکلات و نارسایی‌ها در این زمینه شدند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر، یکی از برنامه‌ها حضور مسؤولان در اختتامیه دوره داوری و تجلیل از داوران نخبه استان به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان نوشهر بود که رنگرز نیز با توجه به دعوت صورت گرفته و ضرورت تکریم و احترام به جامعه داوری، به مدت کوتاهی در این جلسه حضور یافت.


تأکید می‌شود اداره کل ورزش و جوانان به استقلال در انتخابات همه‌ هیات‌های ورزشی اعتقاد راسخ و بر جانب بی‌طرفی تاکید دارد. همچنین کمیته سه‌نفره بر اساس دستورالعمل‌ فدراسیون فوتبال مأمور و موظف بر اجرای فرآیند انتخابات بر اساس متن صریح قانون است.

بدیهی است، ضمن اینکه خود را همواره پاسخگو می‌دانیم اعلام می‌شود، این اداره‌کل به هیچ‌عنوان مبنایی برای ورودو سوگیری به موضوع انتخابات هیأت فوتبال ندارد و همه تلاش خود را برای کمک به شفافیت و برگزاری انتخابات سالم صورت خواهد داد.

در آستانه انتخابات بزرگ هیأت فوتبال استان مازندران، اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران نقش تاثیرگذاری خواهد داشت و این دست اشتباهات از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نباید صورت گیرد و همه باید برای حفظ آرامش و برگزاری سالم انتخابات تلاش کنند.

به گزارش فارس؛ فوتبال استان مازندران به روزهای حساس خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و طبق وعده فدراسیون، اواخر بهمن‌ماه انتخابات این هیأت بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد اما هنوز تکلیف صلاحیت‌های این ۱۸ کاندیدای مشخص نشده و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی برای آینده فوتبال مازندران رقم خواهد خورد!

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول