اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران

نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران آغاز به‌کار کرد.

نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین کلنگ‌زنی شروع عملیات ساختمانی شرکت لذت الکترونیک ایرانیان با حضور غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دکتر معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران، محمدزاده رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران، هاشمی رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.

عملیات عمرانی و ساخت شرکت لذت الکترونیک ایرانیان که با هدف تولید محصولات کمک آموزشی (رباتیک‌های دانش‌آموزی)، به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی با حجم سرمایه‌گذاری اولیه60 میلیارد ریال، در پردیس پارک علم و فناوری مازندران شروع شد . 

 شرکت لذت الکترونیک ایرانیان دارای بیش از 70 نمایندگی در سراسر کشور بوده و همچنین محصولات خود را به  12 کشور شامل قطر، عمان، کویت، امارات، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و... صادر می‌کند.

پردیس پارک علم و فناوری مازندران با زیربنای ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت 2 و نیم هکتار در حال ساخت می‌باشد تا با ساخت ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.

با افتتاح پردیس پارک علم و فناوری مازندران ، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور از حمایت های زیرساختی سخت افزاری و نرم افزاری پارک بهره مند می‌شوند.

فضای اداری، تحقیقاتی و فناوری در فضای حدود ۱۵ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول