اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فوتبال مازندران چشم انتظار برگزاری انتخابات

قرار بود انتخابات هیات فوتبال مازندران بهمن ماه سال گذشته برگزار شود اما همزمانی انتخابات هیات فوتبال با فدراسیون نظم برگزاری این انتخابات در مازندران را بهم زد.

فوتبال مازندران چشم انتظار برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| تکلیف انتخابات هیأت فوتبال مازندران بعد از گذشت چند ماه از پایان دوره ریاست بهروان هنوز مشخص نشده است.

خیلی‌ها بر این باور بودند که شاید پایان سال گذشته انتخابات هیأت فوتبال مازندران برگزار خواهد شد و فوتبال مازندران بعد از دو سه دهه رئیس جدید خودش را خواهد شناخت و خون تازهای در رگ‌های فوتبال این استان جاری خواهد شد، اما تمام اتفاقات دست به دست هم داد تا انتخابات هیأت فوتبال به سال ۱۴۰۰ برسد.

فوتبال استان مازندران با وجود استعدادهای فراوان در طول این چند سال پیشرفت چندانی نداشته و روزمرگی پاشنه آشیل این ورزش محبوب مازندرانی شده است.

حالا تغییر در راس و بدنه این هیات بزرگ ورزشی یک نیاز اساسی محسوب می‌شود و جامعه بزرگ فوتبال مازندران خواستار تغییر اساسی در این ورزش هستند.

اما قرار بود انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود اما همزمانی انتخابات هیأت فوتبال با فدراسیون، نظم برگزاری این انتخابات در مازندران را بهم زد. اما نباید از علاقه سرپرست هیأت فوتبال مازندران به حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گذشت که این علاقه‌ی حضور در مجمع هم کم بی تأثیر در به تاخیر افتادن این انتخابات نبود.

با همه این موارد شنیده شده سرانجام تکلیف انتخابات هیأت فوتبال مازندران اواخر فروردین ۱۴۰۰ مشخص می‌شود. نتایج صلاحیت‌های همه‌ی کاندیدا هم رسید تا دیگر بهانه‌ای دست مسؤولان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران نباشد.

هیأت فوتبال مازندران هم گویا تاریخ‌های پیشنهادی خودش را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد و همین روزها باید منتظر اعلام زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشیم.

به گزارش فارس، انتخابات هیأت فوتبال مازندران قرار بود نهم بهمن ماه درست در پایان دوره چهار ساله رئیس قبلی برگزار شود که به دلایل مختلفی در برگزاری این انتخابات مهم ورزشی تاخیر افتاده بود. اکنون جامعه بزرگ فوتبال مازندران یکصدا خواهان برگزاری هرچه زودتر این انتخابات در مازندران هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول