اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رگبار و رعدو برق‌های پراکنده بهاری در راه آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بستی هواشناسی مازندران گفت: از فردا انتظار داریم علاوه بر کاهش دما و ابرناکی آسمان شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده بهاری در اسمان مازندران باشیم.

رگبار و رعدو برق‌های پراکنده بهاری در راه آسمان مازندران

احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز با شکل‌گیری جریانات جنوبی و سامانه کم فشار روی منطقه انتظار داریم شاهد افزایش نسبی در سطح استان باشیم که در برخی مناطق با وزش باد گرم جنوبی همراه است.

وی افزود: اواخر امروز در ارتفاعات غربی استان با عبور امواج تراز میانی شاهر رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بستی هواشناسی مازندران تصریح کرد:  از فردا باتوجه به شکل‌گیری جریانات خنک شمالی و همراهی آن با امواج تراز میانی انتظار داریم علاوه بر کاهش دما، ابرناکی آسمان شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده بهاری و وزش باد را به‌ویژه در ارتفاعات استان باشیم.

اسدی  بیان کرد: روز شنبه وزش باد نسبتا شدیدی پیش‌بینی می‌شود که لازم است کشاورزان نسبت به مقاوم‌سازی پوشش نایلونی خزانه‌های برنج اقدام کنند.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه با ۳۰ درجه و صبح امروز کمینه دمای هوا مربوط به بلده با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و فردا  مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول