اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محمدیان: کسب ۶ سهیمه المپیک توسط کشتی‌گیران مازندرانی/ چک غلامی‌راد برای خانه کشتی هنوز آماده نشد

رئیس هیأت کشتی مازندران گفت: پنج کشتی‌گیر آزاد و یک کشتی‌گیر فرنگی‌کار مازندران سهمیه المپیک دریافت کردند.

محمدیان: کسب ۶ سهیمه المپیک توسط کشتی‌گیران مازندرانی/ چک غلامی‌راد برای خانه کشتی هنوز آماده نشد

عسکری محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره موفقیت‌های که کشتی مازندران در سطح جهان کسب کرده، اظهار کرد: کشتی مازندران پیشنه تاریخی بسیار پرباری دارد.

وی با ذکر نام تعدادی از کشتی‌گیران به نام استان مازندران در سال‌های دور و نزدیک، گفت: بنده میراث‌دار روسای هیأت‌های گذشته هستم و اقدامات خوبی در توسعه کشتی استان مازندران انجام شده است.

رئیس هیأت کشتی مازندران خاطر نشان کرد: کشتی‌گیران مازندران در دو بخش فرنگی و آزاد بسیار خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: در مسابقات آسیایی هم مدال‌های بسیار ارزشمندی برای کشور ما کسب شده است، در مسابقات دانکلوف همه کشتی‌گیران مازندران صاحب مدال طلا شدند.

محمدیان با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان در رامسر،افزود: میزبان خوبی در این شهرستان با همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۲۳ کشتی‌گیر آزاد کار و هفت کشتی‌گیر فرنگی کار  مازندران برای اعزام به مسابقات مختلف در اردوی تیم ملی هستند، از این ۲۳ نفر پنج نفر از کشتی‌گیران مازندران سهمیه المپیک را دریافت کردند و در فرنگی هم یک کشتی‌گیر المپیکی داریم.

رئیس هیأت کشتی مازندران درباره بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از خانه کشتی مازندران،گفت: بازدید میدانی از این مجموعه انجام شده است.

وی با اعلام اینکه ساختمان هیأت کشتی مازندران در حال تخریب است، گفت: قول مساعد برای پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار به ما داده شده است.

محمدیان اضافه کرد: خانه کشتی استان باید حداقل امکانات را داشته باشد ما یک دوش ساده در این مجموعه نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از بازدید غلامی راد چه اتفاقاتی افتاده است، گفت: قول پرداخت اعتبار داده بودند و منتظر تحقق وعده‌ها هستیم.

به گزارش فارس، مفید غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در تیرماه سال گذشته از مجموعه خانه کشتی استان مازندران بازدید داشته است.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مازندران، اظهار کرده بود: مجموعه خانه کشتی استان مازندران در شأن استان مازندران نیست،  زیرساخت‌های خانه کشتی مازندران بسیار ضعیف است، فارغ از مشکلاتی که خانه کشتی استان دارد حتی به سالن ورزشی و زیرساخت‌‎های لازم این مجموعه توجه مناسبی نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطر نشان کرد: برای تعمیرات اساسی و تهیه و تامین تجهیزات کمک می‌کنیم به طور کلی بنده اعتقاد دارم که برای کشتی استان باید برنامه راهبردی مناسبی تعریف کرد.

وی اضافه کرد: نگاه ما باید به کشتی کلان باشد،رشد ورزش کشتی در  مازندران تاکنون به صورت انفرادی و علاقه شخصی افراد بوده است، سیاست‌های حمایتی از ورزش کشتی در کشور و استان باید تقویت شود.

به گزارش فارس، حساسیت غلامی‌راد در حاشیه بازید از خانه کشتی و تاخیر چهار ماهه در تامین اعتبار وعده داده شده با همدیگر همخوانی ندارد و با توجه به کسب سهمیه مناسب مازندران بهسازی و نوسازی خانه کشتی کمترین اقدام مسؤولان امر در استان برای این رشته ورزشی است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول