اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط سپاه کربلا در غرب مازندران

۲۵ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد تومان توسط سپاه کربلا به نوعروسان نیازمند در غرب مازندران اهدا شد.

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط سپاه کربلا در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در روز‌های سخت کرونایی، در راستای محرومیت‌زدایی و مردم داری با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و همچنین مجموعه خیرین ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در غرب مازندران توزیع می‌شود.

 

وی افزود: حدود یک میلیارد در این بخش هزینه شد که بخشی از این هزینه با همکاری نوعروسان صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دومین مرحله توزیع اقلام در غرب مازندران است، اظهار کرد: هر جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالا برای آغاز زندگی مشترک که همگی تولید داخل می باشند به ارزش ۴۵ میلیون تومان است.

مسلمی افزود: در سال گذشته حدود هزار و ۶۴۳ سری جهیزیه به ارزش ۳۳ میلیارد تومان توزیع و همچنین در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۹۹ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۹ میلیار تومان اهدا شده است.

وی در ادامه گفت: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های سپاه است که با هدف اجرای سنت ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا به نیازهای مردم در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با توجه به نیازهای مردم در غرب استان به راه روستایی، پل بین مزارع، پل روستایی، تامین آب آشامیدنی، تامین آب کشاورزی و همچنین ساخت خانه‌های محروم تمرکز کرده و سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی افزود: با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال ۱۳۹۹ حدود ۴۹۶ باب خانه محروم ساخت و تحویل شد و در سال ۱۴۰۰ طی تفاهم نامه با کمیته امداد تعداد هزار و ۱۰۰ باب خانه تا پایان سال تحویل مددجویان و همچین طی تفاهم نامه با بهزیستی تعداد ۱۰۰ واحد تا پایان سال تحویل می شود.

انتهای پیام/۳۱۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول