اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار برای حل مشکل بازار مرغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر اینکه باید تولید با نیاز برابری کند، گفت: باتوجه به افزایش قیمت گوشت قرمز، سرانه مصرف مرغ افزایش یافته که در این زمینه باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار برای حل مشکل بازار مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بازار مرغ درحالی پُر تب و تاب‌تر شده که دیگر در حد حرف هم صحبت از مرغ ۲۴هزار و ۹۰۰ تومانی در بازار نیست و مردم باید مرغ را با قیمت بالای ۳۰هزار تومان خریداری کنند.

دلایل مختلفی در ارتباط با عبور مرغ از قیمت مصوب مطرح شده ولی هنوز نتوانسته این مسائل به حل مشکلات بازار مرغ کمک کند.

تراژدی تلخ بازار مرغ طی سال‌های گذشته همچنان وجود داشته و اعتقاد بر این بوده که بتوان با اختصاص یارانه در بحث نهاده‌ها بتوان به مشکلات بازار مرغ پایان داد ولی این موضوع نیز دیری نپایید و مردم برای دریافت مرغ با قیمت مصوب باید در صف‌های طولانی معطل شوند.

*نیاز ۳۰۰ تنی روزانه مازندران به مرغ

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره آخرین وضعیت مرغ در بازار مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مرغ از طریق جهاد کشاورزی تامین شده با هر قیمتی در اختیار ما قرار گیرد نسبت به عرضه محصول اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۲۲۰ تن مرغ در بازار مازندران، افزود: بنظر می‌رسد نیاز ما بیش از ۳۰۰ تن مرغ در طول روز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به عرضه مرغ با قیمت ۳۰هزار تومان در بازار مازندران، تصریح کرد: درحال حاضر بحث برخورد و تشکیل پرونده برای واحدهای متخلف در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه باید تولید با نیاز برابری کند، خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش قیمت گوشت قرمز ، سرانه مصرف مرغ افزایش یافته که در این زمینه باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

قوانلو به واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار برای پایان دادن به مشکل افزایش قیمت جوجه یک‌روزه، گفت: امیدواریم جو روانی بازار مرغ با این واردات شکسته شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول