اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیگ برتر فوتبال کشور | ببرهای مازندران پیکان را زیر گرفتند !

تیم فوتبال نساجی در یک دیدار خارج از خانه موفق شد، پیکان را با یک گل شکست دهد.

لیگ برتر فوتبال کشور | ببرهای مازندران پیکان را زیر گرفتند !

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی| در یکی از دیدار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان نساجی قائم شهر بود که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی تمام شد.

*ترکیب پیکان برابر نساجی

فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز جدی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، غلامرضا ثابت ایمانی، اسماعیل بابایی، امیرحسین غلامی، محمدجواد آزاده، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حق‌دوست و ابراهیم صالحی

*ترکیب نساجی مازندران مقابل پیکان 

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگ، امیرمهدی جان ملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی و اکبر صادقی

پیکان در شرایطی با یک گل شکست خورد که در دقیقه ۳۶ با اشتباه دروازه‌بان خود در خروج از دروازه و دفع توپ و در ادامه خطا روی کریم اسلامی، ۱۰ نفره شد و کرمانشاهی را با کارت قرمز داور از دست داد.

عجیب اینکه پیکان در دقیقه ۳۹ و روی همین خطای دروازه‌بان اخراجی خود گل خورد تا عملا اقدام این کرمانشاهی برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش بی اثر شود.

پاس مسعود شجاعی از روی ضربه ایستگاهی، در مقابل محوطه جریمه به ایوب کلانتری رسید و شوت او با برخورد به بازیکنان حریف، از بالای سر دروازه بان جانشین پیکان، به گل تبدیل شد تا شاگردان حسینی در این بازی خانگی شکست تلخی را تجربه کنند.

از صحنه های حاشیه دار این دیدار اخراج سنگربان پیکان بود. در دقیقه 36 این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه بان پیکان در خروجی اشتباه برای دفع توپ ناکام ماند که این موضوع باعث شد تا او برای ممانعت از باز شدن دروازه‌اش مرتکب خطا شود. پیام حیدری داور بازی با توجه به موقعیت شکل گرفته پشت محوطه جریمه، با کارت قرمز مستقیم گلر پیکان را از زمین بازی اخراج کرد تا مجتبی حسینی مجبور شود تغییری ناخواسته را در ترکیب خود شکل دهد.

با این نتیجه، نساجی ۲۶ امتیازی شد، اما و همچنان به علت تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رتبه دهم جدول باقی ماند. در مقابل پیکان با باقی ماندن در امتیاز ۳۰، فرصت نزدیک شدن به تیم‌های مدعی را از دست داد و چه بسا تا ساعاتی بعد رتبه ششم خود را هم از دست بدهد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول