اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تدوین تاریخ شفاهی رسانه‌های سوادکوه

مدیر بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به تدوین تاریخ شفاهی رسانه‌های سوادکوه از فراخوان اخبار دهه‌های اخیر مربوط به شهرستان خبر داد.

تدوین تاریخ شفاهی رسانه‌های سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عمران اکبرنژاد صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی خبرنگاران که به میزبانی بسیج رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد،گفت: ارتقای کمی و کیفی رسانه‌های سوادکوه با همکاری و تلاش اعضا به دست می‌آید.

مدیر بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با بیان توانمندی‌های خانه مطبوعات و انتصاب نماینده جدید آن در سوادکوه، اظهار کرد: عبدالله شهمیر از خبرنگاران باسابقه، دارای اقبال عمومی در بین خبرنگاران استان و شهرستان و مدیر توانمند است و به عنوان نماینده خانه مطبوعات در شهرستان تعیین شد که در جلسه به بررسی آخرین وضعیت عضویت همکاران در خانه مطبوعات نیز اشاره شد.

وی به بررسی برنامه‌های هفته بسیج در جمع خبرنگاران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ۸ برنامه محوری برای هفته بسیج امسال در جلسه خبرنگاران مورد بررسی قرار گرفت تا تقسیم کار و زمان‌بندی آن انجام شود.

اکبرنژاد، آغاز اجرایی‌شدن طرح «تاریخ شفاهی رسانه‌های سوادکوه» که همراه با فیلم، صوت، عکس و متن با مصاحبه از فعالان قدیمی و جدید رسانه‌ای است و فراخوان برای دریافت بریده جراید دهه‌های اخیر مربوط به سوادکوه و راه‌اندازی «نمایشگاه  ۵۰ ساله رسانه‌های سوادکوه» را از برنامه‌های برجسته هفته بسیج امسال ذکر کرد.

وی از علاقمندان خواست تا بریده‌های جراید قدیمی مربوط به سوادکوه را به شماره فضای اجتماعی ۰۹۱۱۹۵۶۵۹۲۹ (همه نرم‌افزار‌های فضای اجتماعی) ارسال کنند.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول