تشکیل تیمهای بازرسی نامحسوس برای ارزیابی مدیرانکل مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه ناراضی تراشی در دستگاههای اداری مغایر اهداف و سیاستهای محوری دولت سیزدهم است، گفت: تیمهای بازرسی نامحسوس برای ارزیابی مدیرانکل مازندران تشکیل شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روحالله سلگی ظهر امروز در جریان ملاقات مردمی در استانداری مازندران اظهار کرد: تسهیل امور و تامین حقوق مردم در دستگاهها وظیفه خطیر و محوری مدیران است. وی با اشاره به مراجعه گسترده مردم به دستگاههای اجرایی اظهار کرد: چرخه معیوب اداری و بوروکراسی حاکم بر دستگاههای اجرایی نگران کننده است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: رعایت حقوق اساسی مردم در دستگاهها منشور اجرایی دولت سیزدهم است. سلگی با بیان اینکه سرعت رسیدگی به امور مردم در دستگاهها نباید فدای سلامت امور شود، اظهار کرد: تامین رضایت مردم در دستگاههای اداری در گرو مراقبت جدی از سلامت رویههای اجرایی است. معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ناراضی تراشی در دستگاههای اداری مغایر اهداف و سیاستهای محوری دولت سیزدهم است. وی از تشکیل گروههای بازرسی نامحسوس در ادارات کل مازندران خبر داد و افزود: این تیمها بر نحوه رسیدگی به کار مردم در ادارات کل استانی نظارت میکنند. وی یادآورشد: مدیران دستگاههای فعال در زمینه تسهیل امور مردم در مازندران از سوی استاندار تشویق خواهند شد. سلگی تصریح کرد: پاسداری از حرمت ارباب رجوع در ادارات خط قرمز دولت سیزدهم است. پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ
12:17 - 4 بهمن 1401