اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حذف روادید گردشگری بین ایران و روسیه در رویداد بین المللی گردشگری در بابلسر اجرایی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: دیپلماسی فعال گردشگری دولت سیزدهم که با سفر استاندار مازندران به روسیه شتاب گرفت، با حذف روادید گردشگری بین ایران و روسیه بزودی با حضور نمایندگان وزارت خارجه روسیه و ایران در رویداد بین المللی گردشگری در بابلسر اجرایی می‌شود. ‎

حذف روادید گردشگری بین ایران و روسیه در رویداد بین المللی گردشگری در بابلسر اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در بابلسر، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت امور خارجه و همچنین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران مقرر شد اولین گروه آژانس‌های گردشگری روسیه که به مازندران سفر خواهند کرد، روادیدشان حذف شود.

وی اضافه کرد: سفر استاندار به روسیه دستاوردهای ارزشمندی در ابعاد مختلف اقتصادی و گردشگری به همراه داشته است که برگزاری رویداد بین‌المللی گردشگری در بابلسر هم در راستای همین سفر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران تصریح کرد: با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با پنجم مهر روز جهانی گردشگری این رویداد بین المللی با حضور مهمانان داخلی و خارجی در بابلسر برگزار می‌شود.

خیریانپور با بیان اینکه برگزاری این رویداد تحولی شگرفت در صنعت گردشگری مازندران ایجاد خواهد کرد، گفت: ظرفیت‌های گردشگری مازندران در حوزه سلامت، کشاورزی، طبیعت‌گردی و محیط زیست معرفی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران تصریح کرد: در این همایش؛ نمایشگاهی از ظرفیت های ممتاز تولیدی و صنایع دستی این استان در معرض دید قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول