اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
دعوت قهرمان بسکتبال آسیا از مردم برای «ماندن در خانه» محسن ترجمی در یک پیام ویدئویی از مردم خواست تا در ایام طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.
۱۳۹۹-۱-۱۷ ۱۹:۴۵ http://fna.ir/ewiziz
0

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهمان ناخوانده این روزها و هفته‌های مردم کشورمان ویروس «کووید 19» و یا همان کروناست که با جثه ریز و نانومتری‌اش همه را مشغول خود کرده و بیش از 130 کشور جهان را در شرایطی خاص قرار داده است.

حال و در شرایطی که کشور در این برهه حساس قرار گرفته و این بیماری نیز بیشتر و پرسرعت از همیشه به انتقال و شیوع خود مشغول است تنها راه مقابله و عبور سریع از آن و کاهش آسیب‌ها قطع زنجیره انتقال آن است که بدون تردید نیازمند همکاری همه آحاد و اقشار مردم است.

ورزشکاران و قهرمانان ورزشی کشور نیز یکی از این آحاد مختلف هستند که با توجه به علاقه و دلبستگی مردم به آنها نقش مهمی را در تشویق مردم برای همکاری و همیاری با مسوولان برای کنترل بیماری «کرونا» ایفا خواهند کرد.

به همین منظور «محسن ترجمی» قهرمان گنبدی بسکتبال باشگاه‌های آسیا و عضو تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان که این روزها دبیر هیئت ورزش های همگانی و عضو هیئت بسکتبال شهرستان گنبدکاووس است در پیامی ویدئویی و با پیوستن به پویش «همدلی سمن‌های جوانان برای مبارزه با کرونا» با عنوان «حالا جوانان» از مردم عزیز خواست تا در ایام تعطیلات پیش‌رو تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خانه بمانند تا با پرهیز از سفر و ترددهای غیرضرور موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس شوند.

انتهای پیام/83014

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول