اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
بسیج گام به گام با انقلاب در کنار مردم بسیجیان، همان لشگر 20 میلیونی روح الله هستند که در هر گام گوش به فرمان ولی امر خود بوده و تنها افتخارشان بسیجی بودن شان است.
۱۳۹۹-۹-۵ ۲۱:۲۱ http://fna.ir/f184fh
0
۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری فارس در ابرکوه، بسیجیان همان‌هایی هستند که چشم و گوش هایشان را به لبهای مقتدای خود دوخته تا با یک اشاره او لبیک گویان قدم بردارند.

 برای بسیجی تفاوتی ندارد که پا در میدان مین بگذارد تا خاک وطن را از وجود اشغالگران پاک کند و یا آن سوی مرزها از امنیت کشور خود و حرم اهل بیت(ع) دفاع کند، یا در سیل دستگیر آسیب دیدگان باشد، در زلزله و ویرانی ها، برای آبادانی تلاش کند و یا در صحنه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به فرمان رهبر خود وارد میدان شده و پا به پای کادر درمان برای نابودی این ویروس، به دل خطر بزند.

بسیج پیش از این با عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب، ایرانی مقتدر و با عزت را به جهانیان معرف کرده است؛ امروز نیز می توان با تزریق روحیه و تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها، از موانع سخت اقتصادی عبور کرده و در میدان مبارزه با کرونا نیز، سربلند بیرون آمد.

انتهای پیام/ف

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول