در تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات حضوری دانشگاهها، نباید فقط شرایط کرونایی در نظر گرفته شود، بلکه هر دانشگاهی بر اساس شرایط خاص خود تصمیم بگیرد، برای مثال کلاس هایی که در این ترم در دانشگاه فرهنگیان مجازی است اساتید بیشتر ملاکهای ارزشیابی را از کارها و پژوهشهای عملی و کنفرانس و... انتخاب کردهاند و دانشجویان فرصت خیلی کمی را برای مطالعه منابع جهت امتحانات حضوری دارند و بیشتر برای کاربرد دروس و پژوهش ها و... از منابع مختلف تحقیق و مطالعه کردهاند و در کلاس های حضوری فرصت بیشتری برای مطالعه داشتند چون آن موقع کارهای عملی کمتری داشتند.
بنابراین ما دانشجویان خواستار برگزاری امتحانات مجازی برای کلاس های مجازی هستیم و ملاک ارزشیابی باید بیشتر براساس کارهای عملی در طول ترم و فعالیتهای کلاسی باشد.
بنابراین ما دانشجویان خواستار برگزاری امتحانات مجازی برای کلاس های مجازی هستیم و ملاک ارزشیابی باید بیشتر براساس کارهای عملی در طول ترم و فعالیتهای کلاسی باشد.