انتشار : ۱۵:۰۳ , ۱۳۹۹ خرداد ۱۵ آخرین پیگیری: 4 ماه 18 روز 7 ساعت قبل
محتوای برنامه‌های کودک و نوجوان بازنگری شود
دوربین سازمان صدا وسیما/ هیات نظارت بر سازمان صداوسیما/ سازمان تبلیغات اسلامی/ 383نظر
متاسفانه در برنامه تلویزیونی عموپورنگ که اخیرا پخش می‌شود ، دیده میشود در کنار پیام های مثبت برنامه‌، نکات قابل تامل وجود که باید مسئولین مربوطه پاسخگو باشند و آن اینکه چرا باید در برنامه پر مخاطب عموپورنگ، از یک بازیگر عروسک‌نما استفاده شده‌باشد.
واقعا عوامل طراحی پی چه دستورالعملی هستند؟
و دنبال چه پیام فرهنگی برای کودکان معصوم ما هستند؟
و از سوی دیگر تهیه و تنظیم سرود و ترانه‌های شاد کودکانه که حاوی پیام‌های تربیتی و فرهنگی متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی باشد جای تشکر و تقدیر دارد ولی در برنامه اخیر عموپورنگ، متاسفانه از آهنگ‌هایی که بیشتر به درد محافل خاص رقاصی و مطربی لهو و لعب می‌خورد، به شکل پررنگی استفاده می‌شود،
که جای تامل دارد و باید از پخش چنین برنامه هایی جلوگیری کرد.

انتهای پیام /پ

عموپورنگ صدا و سیما
در حال پیگیری پیشنهاد و انتقاد
50000حمایت پیگیری در مجلس
10000 حمایت پیگیری از سازمان مربوطه
1000 حمایت بررسی کارشناسی موضوع
100 حمایت انتشار در سایت
2469
انتشار: ۱۵:۰۳ , ۱۳۹۹ خرداد ۱۵
پیگیری های مرتبط
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید
لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ سلام تنها عمو پورنگ نیست یک نفر بیاد این کارتونهای بی محتوا رو بررسی کنه زمان ما کارتون پخش میکردن چهارتا مطلب یاد میگرفتیم الان کارتونهایی پخش میشه که هیچ بار مفهمومی و محتوی نداره واقعا کی باید پاسخگوی این مسئله باشه دارند با ذهن کودکان ما چیکار میکنند نسل آینده چه آموزشی از تلوزیون دیده خدا یا خودت مارو راهنمایی کن به بهترین حالت
 
ناشناس ۱۴:۳۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ در همه برنامه های صدا و سیما علی الخصوص برنامه هایی که مخاطب کودک و نوجوان دارند می بایست نظارت جدی و دقیق وجود داشته باشد.
 
ناشناس ۰۵:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام فرزندان ماامانتهایی هستندکه وظیفه رسانه ملی ایجاب میکند بابرنامه های آموزنده آنان را بطرف رشدوتعالی دعوت کند احساس میشه شعارهدف وسیله راتوجیه میکندباشیوه جنگ نرم دربرنامه های کودکان درحال اجراشدن هست واقعامسئولین فرهنگی لازمست نسبت به محتوای برنامه هادرهنه سنین نخصوصا کودکان دقت لازم رابعنل آورند
 
ناشناس ۰۶:۵۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ باسلام کودکان ما از مزارع بسیار پاک وسرمایه های دنیوی واخروی ما هستن وذخایر ارزشمند ما اگر برابر الگوی غرب ترببت شوند پس مال انها میشود واگر برابر شرق مال او میشود ما فقط یک واسطه خواهیم بود پس بیاییم دقیق وحساس انها را با االگوی دینی تربیت کنیم تا مال دنیا واخرت ما باشن دراین صورت ما صاحب سود سرمایه خودیم
 
ناشناس ۰۷:۳۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام لطفا در محتوای برنامه های کودک بازنگری شود، و طبق دستورات اسلام و مطابق با رضایت الهی باشد.
 
صدیقه ساجدی نقده ای ۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ درود بر عمو پورنگ عزیز
 
ناشناس ۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام عمو پورنگ که هیچ،کارتون های نهال و...همچین آموزنده نیست ،فقط تخیلات جنگ و وجداله .هنوز هم بچه ها کارتون های زمان ما را میبینند ذوق میکنن،ولی من نمیدونم چه اصراری هست که باید این کارتون ها که پر هیجان کاذب هست را به خورد بچه ها بدهند
 
ناشناس ۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام لطفا در محتوای برنامه های کودک و نو جوان باز نگری بشه ...شأن و منزلت بچه ها بیش از این هست که برنامه هایی چون عموپورنگ اون ها رو سرگرم کنه ... برنامه باید طبق دستورات اسلام باشه و موازین دین و شریعت در آن رعایت بشه ... نه تنها این برنامه تمام برنامه هایی که مخصوص کودک و نوجوان هستند باید در صدا و سیما تغییر کنه ...
 
ناشناس ۱۲:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام. لطفا بگذارید نسل فردا خوب تربیت بشن. این به نفع همه ی ماست. اینقدر به لودگی و بی بند وباری اصرار نداشته باشید.
 
ناشناس ۱۴:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ واقعا بخاطر بعضی برنامه هایی که از سیما پخش میشه باید تاسف خورد.
 
ناشناس ۱۴:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ در این برنامه عموپورنگ اکثرا با آهنگهای لهو و مطربی میخواهند کار را پیش ببرند آیا راه دیگری جز آهنگ بلد نیستند برای جذب مخاطب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۶:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام با تشکر از صدا و سیما و زحمات کار کنان این نهاد مهم ،من خودم به شخصه نمی ذارن بچه هام عمو پورنگ رو ببینن برنامه هاش اصلا محتوا نداره و بیشتر آموزش رقاصی و اهنگ گوش دادن هست ،از همه مردم می خوام به عمو پورنگ که دشمن نظام خانواده هست با همین ازدواج نکردنش هست نه بگن
 
ناشناس ۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ من خیلی مخالف این برنامه هستم مدام با حرکات موزون شعر میخونن آهنگ های زننده داره.برخورد بین آنها مناسب کودکان نیست .اوضاع اون عروسک وصاحبش که خیلی افتضاح .
 
ناشناس ۱۷:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ با سلام نه فقط عمو پورنگ بلکه سایر برنامه های خاص کودک و نوجوان بی محتوا یا بد محتوا هستند . مثلا شبکه پویا از اول صبح کارتون های بی محتوا و صد در صد تخیلی پخش میکنه و هیچ نقطه مثبتی مشاهده نمیشه
 
ناشناس ۱۸:۱۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ باسلام به رئیس سازمان صداوسیما اقای عسگری من وتمامی خانوادهای کودکان این مرزوبوم ازشماتمنا میکنیم بادقت زیادودلسوزانه به مفاهیم ومعنای برنامهایی که برای کودک و نوجوان تولیدمی شودبررسی کنیدوازاموزهای اسلامی ایرانی درتولیدبرنامها استفاده کنید
 
ناشناس ۱۸:۵۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام لطفادرهمه ی برنامه های صداوسیمامخصوصابرنامه های کودک بازنگری شودبجای اینکه کودکان شیعه ایرانی روباامام زمان علیه السلام اشناکننداین برنامه هابیشتربه رقص وخوانندگی پیش میبرندمتاسفم برای این عملکرداشتباه ازصداوسیمای کشوری که مذهب اصلیش تشیعه
 
ناشناس ۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ من فقط قسمت اول یا دوم این برنامه رو دیدم باورم نمیشد حتی خانمها موقع پخش موسیقی خودشون رو تکون میدادن و همراهی میکردن.اصلا جالب نیست.به نظرم برای پیشی گرفتن از ماهواره نباید همه چیز رو زیر پا گذاشت بلکه محتوای خوب با بیان جذاب کافیه
 
ناشناس ۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ باسلام منم بااین‌همه آهنگ و آواز مخالفم،سری های قبل خیلی بهتر بود ریتم آهنگها آنقدر زننده نبود،سالهای قبل عموپورنگ تبلیغ کتاب خوانی می کرد البته الان هم با نمایش محبت بین پدر و مادر میخواد فرهنگ محبت بجای دعوای زوجین رو رواج بده ولی بنظرم کمی زیاده روی شده یا از این طرف بوم می افتیم یا ازون طرف
 
ناشناس ۲۰:۰۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام. واقعا این حجم پرداختن به موسیقی ان هم چنان موسیقی های نامناسبی که برای بزرگسال مصر است چه رسد به کودک و نوجوان معصوم جای تاسف دارد، محتوا های نامناسب هم بماند واقعا در اتاق فکر این برنامه ها چه می‌گذرد؟؟!!
 
ناشناس ۲۰:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ صدا وسیما یک دانشگاه است بنا براین در تمام حوزه ها باید تخصصی وکار شناسی شده کار کند ضمن تشکر از صدا و سیما لطفا باز نگری شود و اشکالات رفع شود
 
ناشناس ۲۱:۳۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ نظارت جدی بر محتوای برنامه کودک ونوجوان
 
ناشناس ۲۱:۵۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ما بچه هامون از کارتونهای و انیمیشن های خارجی محروم‌کردیم واقعا دیگه جز این چهارتا عموپورنگ و پویا چیز جایگزینی نیس.از عوامل برنامه تقاضا داریم با دقت بیشتری به دنبال تولید محتوا باشن
 
ناشناس ۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ بنظر من که کل برنامه های تلویزیون رو باید بررسی کرد،سریال ها ،میان برنامه ها،آگهیها و پیام های بازرگانی با شخصیتهای چشم آبی و موهای بور و فرفری ...، برنامه های کودک که متاسفانه افتضاحه
 
ناشناس ۲۲:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ اشتباه گرفتن لهو و لعب بجای شادی و نشاط که امری درونی ست و تولید محتوای نامناسب موضوعی ست که اگر برای آن فکری بنیادین نشود به کودکانمان ظلم کرده ایم
 
ناشناس ۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ آخه ترانه به سبک ترانه ی شلوار پلنگی باید در رسانه ی ملی پخش بشه و کسانی باید اجرا کنن که به اصطلاح محافظان امنیت محله هستن ولی فقط به فکر رقص و آواز هستن ، اون هم با لباس خدمت .نشاط عیبی نداره اما نه در سرکار ! و به قطع یقین میتونم بگم ما در این برنامه شاهد عادی سازی و پذیرش و تریبون دادن به مقوله ی دوجنسیتی هستیم که اصلا جای بررسی و حل مشکل این گروه در برنامه ی کودک و معروف عموپورنگ نیست . دشمن دقیقا فهمید روی چه کسی سرمایه گذاری کند ،،عمو پورنگی که محبوب قلب بچه ها ست نزدیک به دو دهه . بستری آماده و غذایی کامل برای نشستن جرثومه های فساد???!!
 
ناشناس ۲۳:۱۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ عاایه
 
ناشناس ۲۳:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ سلام من خواستار تجدید نظر در موضوع و محتوای برنامه عموپورنگ هستم
 
ناشناس ۰۰:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام لطفا دربرنامه های کودکان ونوجوانان بازنگری شود.
 
ناشناس ۰۰:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه ریزی مناسب برای کودکان ونوجوانان بسیار مهم و حیاتی است.
 
ناشناس ۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام موسیقی های لهو و لعب با حرکات موزون آشا محرابی و کمند امیرسلیمانی برای روحیه بزرگترها هم‌مناسب نیست چه برسه به کودکان معصوم این گونه برنامه سازی شاید در نگاه اول کودکان را به پای میز تلویزیون بکشاند و آنها را بخنداند ولی بی شک اثرات نامطلوبی در آینده آنها دارد. چه خوب است که ذائقه شادی بخشی دلبندانمان را طیب و با طعم و رنگ حیا کنیم و این نیاز کاذب شادی هایی که همراه با لهو و لعب است را از آنها دور کنیم
 
ناشناس ۰۱:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام متاسفانه برنامه های که برای کودکان پخش میشه اکثرش مربوط به فرهنگ ما نیست و از نظر محتوا بسیار فقیر و پوچ هست و بسیار اثر مخربی روی بچه ها دارند،میون این همه برنامه ی اونور آبی دلمون به چند برنامه ی داخلی خوش بود که اون هم انگار به تقلید از یکسری از الگوهای غلط بی محتوا و مخرب شده ،امیدوارم با رسیدگی و برسی دقیق برنامه های داخلی و با محتوا برای کودکان معصوم کشورمون ساخته بشه ،ممنون
 
ناشناس ۰۱:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ لطفا در محتوای برنامه ها بخصوص برنامه کودک بازنگری های اساسی صورت بگیره. صدا و سیما با پخش بعضی برنامه ها به مخاطب توهین میکنه.ما مادرها نگران چشم ها و روان های پاک کودکانمان هستیم
 
ناشناس ۰۱:۲۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ به نظرم با رنگ و لعاب دار کردن این برنامه می گن برا بچه هاست ولی به درد بچه ها اصلا نمی خوره
 
ناشناس ۰۲:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه ای با محتوای پایین و پر از موارد خلاف عرف هست به گونه ای که در این چند سال عمو پورنگ سلایق بچه ها را به سمت رقص و اواز سوق داده است
 
ناشناس ۰۴:۴۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با سلام محتوای برنامه ی عموپورنگ نامناسب است همراه با آهنگ های تند قبلا نکات اخلاقی حداقل بیان می‌شد. باید نظارت کافی بر برنامه کودک بشود
 
ناشناس ۰۵:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام کاش فقط آهنگ بود برخی کلمات و رفتارها و حتی نگاه ها سریالهای بزرگسال رو تداعی میکنه برای آدم متاسفانه همین چیزها رو به خورد بچه ها میدن بعد میگن چرا دچار بلوغ زودرس میشن خب اگه کار برای بزرگسال میسازید چرا به اسم کودک پخش میکنید؟
 
ناشناس ۰۶:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه هر چه بی محتوا تر باشد موسیقی درآن بیشتر میشود
 
ناشناس ۰۶:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام,این برنامه بیشتر شعر و آواز نامناسب و رقصه... نکات مفید خیلی کمه لطفا رسیدگی شود
 
ناشناس ۰۶:۱۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ عموپورنگ زمان ما خییییلی برنامه هاس جالب و قشنگ بود حتی به نظرم پحله گل و بلبل قسمت اولش هم عالی بود اما متاسفانه از قسمت دوم به بعدش فقط فقط شده رقص و اواز! برنانه های الان عموپورنگ هم نکات امورنده توش هست اما واقعا این نکات بین اون همه شهر و موسیقی تاثیرگذار نیست. من که به نظرم تثر سووءش بیشتر هستش.من واقعا میترسم بچه کوچیکم ببینه این سریال رو. خدااییش قبلا عمو پورنگ و عموفیتیله ای ها حتی خیلی بهتر یوون یا بهتر بگم از نظر من عااااااالی بودن اما متاسفانه الان اون قدر که به شعر و موسیقی و تکون دادن خودشون دقت میکنن تو نکات مثبت و انوزنده مجموعهه های تلویزیونی دقت نمیکنن. والا زمان ما خم شعر میخوندن ولی نه با رقص، نه با حدگات مورون، نه با لوس گری ،شعرهاشون هم پر از محتوا بود و ادم رو هیجانی هم نمیکرد. من فکر میکنم عموپورنگ واقعا ندانسته این برنامه ها رو ساختن انشاءالله که دقت بیشتری بشه تو ساخت برنامه برای کودکان
 
ناشناس ۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام جای تأسف دارد که در کشور اسلامی ما باید دغدغه برنامه کودک با محتوای غیر اسلامی رو داشته باشیم ، کسی که مسئول کنترل این برنامه هاست اگر به روز قیامت اعتقادی داشته باشه باید از ترس حساب و کتاب خواب آرام نداشته باشه نه اینکه اینقدر بی توجه از کنار این مسئله بگذره جواب اون تاثیر مخربی که چنین برنامه های روی روح و روان پاک و معصوم فرزندان این مرز و بوم میگذاره رو کی میده؟
 
ناشناس ۰۶:۵۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با سلام من فقط یک جلسه که برنامه ایشون رو دیدم متوجه شدم برا بچه ها طیب نیست لذا دیگه اجازه ندادم دخترم برنامه تون رو ببینه، سری های اولش خیلی خوب بود مگه بچه های ما بیننده اش نبودند ، حالا شما همه چیز رو غیر طیب می کنید ، فکر می کنید مخاطب بیشتر می شود ، نه عزیزان ذائقه ساختنی است .
 
ناشناس ۰۷:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ لطفا در مورد برنامه های کودک بیشتر دقت شود و سعی شود فقط به جنبه سرگرمی بها داده نشود
 
ناشناس ۰۷:۰۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ چرا همین که یک برنامه ی تلویزیونی مورد توجه ی مخاطبین قرار میگیره. عوامل اون برنامه با وارد کردن اهنگ و حرکات نا مناسب کیفیت اون برنامه را از بین میبرند؟
 
ناشناس ۰۷:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ⛔?????عموپورنگ???⛔?? ✍در زیر سایه غفلت افکار عمومی و خواب_مصلحتی مسئولین و سرگرم شدن آنها به کرونا ، مجموعه جدید عمو پورنگ با ساختاری عجیب و ضد فرهنگی درحال پخش از صداوسیما است!??? ⛔??شخصیت اصلی این مجموعه بازیگری است با اندام بی_حیاگونه ای برآمده در قالب عروسک هوشمند و با احساسی ایفای نقش میکند.??? ⛔??صاحب و خالق این به ظاهرعروسک یک فرد دو_جنسه هست که هم نقش پدر و هم نقش مادر را برای این عروسک بازی میکند یعنی زمانی که موهای بلندش را به پشت گوش می برد نقش زن را دارد و وقتی موهایش را به جلو صورتش می آورد نقش مرد را بازی میکند!??? ⛔??جالب است که این بچه غیر عادی دائم هم دنبال فرار از خانه و پیدا کردن یک پدر و مادر دیگه است!??? ⛔??نگهبانان محله هم که وظیفه مراقبت از محله را دارند رسما رقاص محله هستند و عموما از آنها سکانس رقص پخش میشود??? ⛔??صاحب رستوران محله و زنش نیز پشت سرهم و یک ریز ،قربون صدقه هم میروند و دائم در حال تبادل سیگنالهای_جنسی و عاشقانه در جلو چشم کودکان معصوم من و شما هستند??? ⛔??خلاصه دست روی هر سکانس این مجموعه بگذاری علائم عجیب و غریبی دریافت میکنی که برخی از آنها قابل ذکر نیست و نشان از نفوذ جریانات فاسد و منحرفی در ساختن این برنامه دارد??? ✅کاش دغدغه مندان فرهنگی پویشی در مقابل ترویج این چنین انحرافاتی آنهم در یک برنامه رسمی که برای کودکان مظلوم و معصوم این سرزمین پخش میشود راه اندازی کنند???
 
ناشناس ۰۷:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا برنامه هاي كودک و نوجوان اکثرا بی محتوا و سرشار از خشونت هستن در گذشته خیلی برنامه ها پر محتوا بودن مثل خانواده دکتر ارنس..بچه های کوه آلپ و خیلی کارتونها و برنامه های دیگه که لااقل بچه ها نکلت مثبتی رو دریافت میکردن و همه برای بچه ها آرامش دهنده بود ولی الان همش جنگ درگیری وحشت ....
 
ناشناس ۰۷:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ خدا عمو پورنگ رو لعنت کنه که میخواد نسل بچه های ما رو خراب کنه. الان چند ساله که با برنامه های بی محتوا و رقص و آوازش حالا هم با محتواهای ضد دینی و فرهنگیش....
 
ناشناس ۰۷:۴۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ عموپورنگ در برنامه های اولش برای بچه ها خوب بود اما عموپورنگ امروز بیشتر از مثبت بودن ، شامل موسیقی بسیار مضر برای بچه ها و رقص و حرکات نامناسب و شخصیت های مشکل دار است لطفا به فکر آینده این بچه ها باشید تشکر
 
ناشناس ۰۸:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ خواهشا برنامه عمو پورنگ بازنگری شود
 
ناشناس ۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا پخش چنین برنامه های جای تأسف دارد و پیگیری و نظارت هرچه بیشتر مسئولین صدا و سیما و البته هوشمندی پدرو مادرها
 
ناشناس ۰۸:۵۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ وقتی دغدغه رشد و تعالی انسان نباشد و قرار باشد نسل آینده صرفا سرگرم باشند، عمو پودینگ می شود محبوب کودکان ما. مقصر اصلی خود ما مذهبی ها هستیم که روشنگری نمی کنیم برای اطرافیانمان که کودک با دیدن عمو پورنگ چه چیز به دست می آورد و چه چیز از دست می دهد
 
ناشناس ۰۸:۵۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا آهنگ های شاد در برنامه کودک ایجاد یه نوع وابستگی در بچه ها میکنه.مسئولین چرا حواسشون نیست واقعا
 
ناشناس ۰۹:۱۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ متاسفانه نه تنها این برنامه بلکه خیلی از برنامه های کودک و نوجوان و ... ترویج فساد اخلاقی دارند. باید تحول اساسی در صدا و سیما ایجاد شود.
 
ناشناس ۰۹:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ عموپورنگ رقصدوجنسی
 
ناشناس ۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ بسم الله الرحمن الرحیم این برنامه عمو پو رنگ رو که خیلی وقته بنده اجازه نمیدم بچه ها نگاه کنند ولی کارتون هایی هم که از شبکه پویا پخش میشه یک سری هاش همش حالت پرخاشگری بچه ها رو زیاد میکنه مدتی پهلوان پوریا پخش میشد خوب بود ولی به جای اونها دائم کارتونهای آمریکایی و فیلم های آمریکایی پخش میشه اگر تو این شبکه به بچه ها هی میگن تولید ملی استفاده کنید چرا خودشون کارتونهای آمریکایی پخش میکنن این رو دختر ۸ساله من میگه واقعا جای تامل داره یعنی هیچ کشوری کارتون تولید نمی کنه که فقط باید از آمریکا کارتون پخش شه
 
ناشناس ۱۰:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام مابرنامه های کودک متناسب با تربیت اسلامی ایرانی میخوایم که سرتاسر درس باشه و مثبت یاددادن،عموپورنگم سالها به بچه ها چیزای خوب یادداد،ولی این قسمتهای ضدفرهنگی که متناسب باسن بچه ها نیس اهنگ زیادوشاد،عروسک نامناسب،بعضی موضوعها که سن بچه نمیخورهاین قسمتاش حذف کنین
 
ناشناس ۱۰:۲۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه های خارجی که همه اش یاتکراری ویا خشن برنامه های ایرانی رقص و آواز و بی مزه
 
ناشناس ۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ از اول هم برنامه عمو پورنگ پراز آهنگهای مبتذل بود،من اصلا نمی زارم فرزندم این برنامه را ببیند،مسئولین صدا و سیما فکری به حال تلویزیون بکنن و کمی دقت کنن و جلوی پخش این برنامه ها رو بگیرن
 
ناشناس ۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام متاسفانه برنامه بچه محل و سایر فیلم ها و مجموعه های جدید که توسط صدا و سیما ساخته میشود غالبا بار منفی دارد و بیشتر بنا به فرموده مقام معظم رهبری محل پرورش سرباز برای دشمن شده . الان در خانه های ما برای دشمن پیاده نظام درست میکنند . مسئول صدا و سیما چشم هایش را باز کند . فَأَینَ تَذْهَبُونَ
 
ناشناس ۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ خیلی برنامه ی خوبیه .... شمام به جای این ادا اطوارا که سر مردم و گرم میکنین جیبشون و میزنین به فکر چیزای مهمتر باشید لجیا
 
ناشناس ۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه عمو پورنگ یک روزهایی برنامه بسیار خوبی بود ولی الان موارد متعددی دارد که شطح اخلاقی این برنامه را بسیار تنزل داده رقص ها خصوصا قر دادن مادر پورنگ به عنوان زنی چادری و دروغ گویی و...
 
ناشناس ۱۰:۵۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ چقدر تو تلوزیون ما جای برنامه های تفکر محور برای کودکان خالیه کودکان با استعداد سرزمین ما هر روز و هر روز جلوی تلوزیون بخشی از قدرت و توانایی و پتانسیل خود را از دست میدهند. و از یک بمب پر از استعداد و توانایی بالقوه تبدیل میشن به یک مصرف کننده و لذت جوی بالفعل??? متاسفانه برنامه های سخیف و پر از موسیقی و کوته بینانه تو تلوزیون ما کم نیست
 
ناشناس ۱۱:۰۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ کاش خودم میتونستم تمام اقاشون رو با فعالیت های مفید و کاربردی میکنم تا یک ذره هم تلویزیون نبینند
 
ناشناس ۱۱:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام/برای فرزندان ونسل آینده نگرانی ازطرف دشمن بسیاراست ونگران کننده ترازآن برنامه های سیمای کشورخودمان است.کارتن های زمان ماوبرنامه های حال ازنظرآموزندگی قابل مقایسه نیست ،چرا برای آرامش وتعلیم فرزندان معصوم گام بسیار برداشته نمیشود،نه اینکه برنامه خوب وجودندارد بلکه برنامه های نامناسب بیشتروجوددارد.به امیدنظارت بیشتر وبهتر وباآرزوی سلامتی برای دلسوزان فرزندان کشور عزیزم
 
ناشناس ۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ بچه ها خیلی فطرت پاکی دارند و خیلی سریع تاثیر میپذیرند، با کمی مطالعه و دقت نظر میتونیم برنامه های با محتوا و جذاب برای بچه ها تولید کنیم ولی متاسفانه اخیرا به جای استفاده از رسانه برای تربیت صحیح بچه ها، تولید کنندگان برنامه ها راحت ترین کار را انتخاب میکنند که آن پخش آهنگ های موزون و نامتناسب با سن بچه هاست، که نه تنها بار تربیتی ندارد بلکه هیچ جایی برای رشد خلاقیت و فکر و مسائل اخلاقی بچه ها ندارد.
 
ناشناس ۱۱:۵۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ متاسفانه بازاربرنامه های توخالی برای بچه هاگرمه چون به این قشرنگاه تربیتی ندارند وصرفالذت وپایکوبی ملاک بوده وهست.شاید اصلا برای مسئولین مهم نیست که چه بلایی سربچه هاداره میادالبته برنامه های خوبی مثل صبح بخیرکوچولوومنم بچه مسلمان به نظربا برنامه ریزی ومطالعه داره ساخته میشه که جای تشکر داره....
 
ناشناس ۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ عمو پورنگ با اولین برنامه تلویزیونی خودش دل بچه های مارو برد،وبا صلوات ودعای فرج که درآخر برنامه میخوند دل پدرو مادرارو هم برد،غافل ازین که آدما راه رو که گم کنند اگر خودش باشه وخودش فقط یه گناه گردنشو می گیره اما وای به اینکه میلیون ها کودک دل به او بسته باشند اونوقت با گم کردن راه اون میلیون ها کودک رو هم با خود به ته دره فساد وگناه میبره و وای به نسلی که اسیر این شهوتها بشن
 
ناشناس ۱۲:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا جای تاسف است ازصداوسیما وعواملللل آن از عموپورنگ که مثلا حامی کودکانمان معصوم ما است امابه چه شکل ؟؟؟ غذای روح بچه های مارا چگونه تامین میکند ؟؟چه راه درست وبرنامه ی درست زنگی را به بچه ها یاد میدهد ؟؟فقط رقص وآواز وبی حیاییی !!!!آیا اینها امانتدار خون شهدای عزیز ماهستند ؟؟وراه آنها را ادامه میدهند یاراه دشمنان مارا ؟؟؟؟من وبچه های من اصلا وابدا ازشما عموپورنگ وآن کارگردانتان و... به هیچ عنوان راضی نیستیم وشما راواگذار به خدای مهربان میکنیم
 
ناشناس ۱۲:۲۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ نمی‌دونم چرا این افراد از این ظرفیت بزرگی که در صدا و سیما در دست اونهاست، در چنین راههای بی فایده و پرضرری استفاده می کنند.؟
 
ناشناس ۱۲:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با این اوضاع برنامه های تلویزیون معلوم نیست آخر و عاقبت کار به چه صورت خواهد شد،لطفا رسیدگی کنید.
 
ناشناس ۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام چرا برنامه های صدا وسیما اینقدر باید افتضاح باشه،چی دارن تو ذهن این بچه های معصوم می کنن؟
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام باید تذکر داد تا اصلاح کنند، اگر نکردند پخش آن متوقف شود
 
ناشناس ۱۳:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ موزیکال بودن بیش از حد این برنامه موزیک هایی که کودکانه نیست باعث شده به بچه ام اجازه ندم برنامه رو ببینه و اگر نکته مثبتی هم داره کل برنامه دیده نشه.
 
Bahare ۱۳:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ به نظر من برنامه ی عمو پورنگ. دیگه بچه گونه نیست بزرگونه است چون در محله ای به سر می‌بریم که یک. بچه هم. نیست و هیچ نیاز از هیچ بچه ای رفع نمیشه این بیشتر یک سریال طنز موزیکال برا بزرگسالان تا برا کودکان که البته برا بزرگترها هم هدف خاصی رو دنبال نمیکنه
 
ناشناس ۱۴:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر بهتر از این نمیشه البته کم کاری قشر مذهبی دغدغه مند در تامین محتوا چه پویانمایی و تئاتر و سایر محصولات فرهنگی کودکان و نوجوانان قابل انکار نیست
 
ناشناس ۱۵:۰۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ دیگه واقعا ۲۰۳۰ به طور علنی داره اجرا میشه... لعنت بر مسببانش
 
ناشناس ۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ لطفا در ساخت برنامه های کودک و نوجوان با ریز بینی و نکته سنجی عمل کنید
 
ناشناس ۱۵:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام و خداقوت...با توجه به اوضاع پیش امده و استفاده بیشتر خانواده ها به خصوص کودک و نوجوان از تلویزیون باید نظارت جدی تری در برنامه های صدا و سیما انجام شود.جای بسی تعجب است عمو پورنگی همیشه برای فرج و شفای بیماران دعا میکرد الان در برنامه ی جدیدشان با هزار قید و بند بد اموزی قرار گرفته اند...هم از لحاظ محتوایی هم تصویری هم موسیقی متناسب با اسلام و جمهوری اسلامی نیست...لطفا قاسم سلیمانی های اینده را فراموش نکنیم که خیلی نگذشته است این شعار خود و فرزندانمون بود....با تشکر
 
ناشناس ۱۵:۲۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با سلام واحترام ضمن قدردانی و سپاس از زحمات عمو پورنگ برنامه ی اخیر واقعا به معنای تام سرشار از موسیقی هایی است که بالاتر از سن بچه ها و علاوه بر اون شامل اموزشهایی مثل رقص می باشد. که اصلا مناسب سن بچه ها نیست.
 
ناشناس ۱۵:۴۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام لطفا دربرنامه ازاهنگهای لهو لعب استفاده نشود ومطالبی عنوان شود که برای بچه ها اموزنده باشد
 
ناشناس ۱۵:۵۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه عموپورنگ اصلا مناسب کودکان نیست هیچ محتوای آموزشی برای کودک نداره ... برنامه کودک بیشتر از هر برنامه ی دیگه اهمیت داره چون تمام اینها در ذهن کودک میمونه و شخصیت ها شون رو شکل میده واقعا به نظر تون عمو پورنگ الگوی خوبی برای بچه های ماست؟؟؟!!!
 
سیده هدي مرندی ۱۵:۵۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ صدا و سیما خطوط شرعی رو در خیلی موارد رعایت نمیکنه
 
ناشناس ۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا چرا هیچ نظارتی نیست
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام.فرزندان ما امانتهای الهی هستن‌ با فطرتهایی پاک و دست نخورده.وطبیعتا آنچه دریافت می‌کنند باید مطابق این فطرت پاک باشه نه برنامه های آنچنانی که دور از انتظار ما والدین هست.
 
ناشناس ۱۶:۲۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ باسلام خواستم بگم بنده طرفدار برنامه های عمو پورنگ هستم چون نکات آموزنده ی زیادی رو یاد بچه ها میدم ولی هم در برنامه ی گل و بلبل و هم برنامه ی بچه محل مواردی وجود دارد که من صلاح نمی‌بینم پسرم این برنامه رو نگاه کنه ازجمله استفاده ی بیش از حد از موسیقی مخصوصا موسیقی های تند و مناسب سن بزرگسال و دیالوگهای عاشقانه بین پدر و مادر عمو پورنگ آرایشهای غلیظ خانمهای این برنامه خواهش مند است با رفع نکات منفی برنامه های عمو پورنگ ادامه پیدا کنه چون ایشون خیلی خوب زبان بچه ها رو میفهمند. با تشکر
 
ناشناس ۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ در برنامه عمو پورنگ اصلا از بچه استفاده نشده همه بزرگ سال هستند حداقل در کنار آنها چند تا بچه هم باشه فقط با ترانه خوندن که نمیشه بچه هارو جلو تلویزیون نشوند نکات آموزنده کو ؟ همین که ترانه بخونن که نمیشه واقعا اون عروسک چی داره یاد میده نکته آموزنده چیه .واقعا دیگه رسیدگی نمیشه تورو خدا یه کاری کنید مخاطب کودک نه بزرگ سال یادتون رفته
 
ناشناس ۱۶:۴۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ما می‌خواهیم کودکانی انقلابی تهیه کنیم نه رواج بی حیایی وب گرفته ازسبک غربی
 
ناشناس ۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ بایدازپخش‌اینگونه‌برنامه‌هاقویاجلوگیری‌شود.تااذهان‌پاک کودکان‌‌ماراآلوده‌نکنند‌.
 
ناشناس ۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ایمکه هر چیزی رو به خورد بچه ها بدیم جناینه
 
ناشناس ۱۶:۵۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام باید به صورت اصولی و بنیادی با تفکراتی که ایجاد کننده ی چنین برنامه های توهین آمیز و منحرف کننده و در عین حال تهی از قواعد زندگی اسلامی هست برخورد بشه وگرنه این روال ادامه خواهد داشت‌
 
ناشناس ۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام و ادب ما اهل دیدن تلوزیون و مخصوصا برنامه های بچه گانه نیستیم ولی وقتی برامون مهمون اومده بود و سر ساعت بچه ها تقاضای دیدن عمو پورنگ کردن بعد از مدتها برای اولین بار این برنامه رو دیدم بسیار تغییر کرده بود همه رقص و آواز بود و عاشقانه هایی که ربطی به بچه معصوم نداشت همراه عروسک وتصاویر دیدنی رقص و بیهوده واقعا دلم برای بچه های مهمونمون سوخت ،که مادرشون برای اینکه ساعتی از بچه ها راحت بشه ،اونارو واگذار کرد به تلوزیون اونم که متاسفانه بسیار...‌ ممنونم از پیگیریتون خداخیرتون بده
 
ناشناس ۱۷:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ بازنگری در محتوای برنامه کودک و نوجوان
 
ناشناس ۱۷:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا کو اون برنامه های خوب و قبلی های عمو پورنگ و آخرش دعا و دعای فرج داشت،بزرگترها هم دوست داشتند ببینند چقدر می‌تونست بهتر از قبل و امام زمانی تر میشد و بچه هامون رو عاشق و آشنا با آقایمان میکردند!
 
ناشناس ۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ به نام خدا از منظر جامعه شناسی اجتماعی کودکان سرمایه اجتماعی آینده کشور محسوب می شوند و نگاه ویژه ای به انان باید داشت این کودکان سرمایه آینده و مدیران بعدی اداره کشور خواهند از انجا که یادگیری بسیاری از مفهایم از طریق دیدن و شنیدن انجام میگیرد پس باید به مقوله رادیو و تلویزیون اهتمام ویژه ای داشت عدم نظارت کافی در این حوزه یعنی سپردن ذخیره و گنجینه جواهرات و نفایس کشور در اختیار دزد و راهزن. باید کمی اندیشید.
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ تهیه برنامه ها بادقت خاص برای کودکان جمهوری اسلامی ایران انجام شود
 
ناشناس ۱۷:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام و عرض ادب من فقط میخوام بگم آیا خداوندو اهل بیت مخصوصا امام زمان علیه السلام با این برنامه ها و آهنگ و آواز ها موافق اند؟؟؟....
 
ناشناس ۱۷:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ خواهشا برنامه های پرمحتوا و مفید فایده بسازید... این طفلهای معصوم تو این وضعیت کرونایی چاره ای ندارند جز تماشای این جعبه جادویی??? از خدا بترسید و از موقعیتتون خداپسندانه استفاده کنید... اَلَم یعلم بانَّ الله یری
 
ناشناس ۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام یه روز از سر تفنن، نشستم عموپورنگ رو نگاه کردم، دهانم باز مونده بود، با خودم گفتم یعنی این همون عموپورنگیه که بچگی من باهاش طی شد؟ اینهمه رقص و آهنگ نامربوط، آخه برای چی؟ خواهشا رسیدگی کنید، تازه من بچه ندارم، دلم واسه بچه‌دارا سوخت که دیگه واقعا برنامه‌ی‌ مناسب واسشون پیدا نمیشه.
 
ناشناس ۱۸:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام، تلویزیون دانشگاه است این سخن بزرگ مرد انقلاب است. خانواده ها به صداو سیما اعتماد دارند که به بچه ها اجازه می دهند برنامه های آن را ببینند به امید اینکه فرهنگ، ادب و دیانت به بچه ها یاد می دهند اما اگر بنا براین که بر محتوای تلویزیون نظارت نشود و آموزش فرهنگ ابتذال ، همجنس گرایی رواج یابد اعلام کنند که خانواده ها بدانند تلویزیون را کنار بگذارند.
 
ناشناس ۱۸:۲۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا تاثیرات منفی تربیتی در این برنامه به وضوح مشهوداست
 
ناشناس ۱۸:۴۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام علیکم امیدوارم از برنامه هایی که برای کودکان برگزار می شود نظارت کافی باشد که این برنامه ها هدفمند باشد و از برنامه های هدفمند بهترین حمایت ها شودودر مورد بحث فرهنگی کار بیشتری شود و فرهنگ اسلام در این برنامه ها دیده شود
 
ناشناس ۱۸:۴۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ باسلام مدتی است که صدا وسیمای ماخارج از محدوده ی اسلامی شده است واین کنال تاسف رادارد ازفیلم هاوسریالهاگرفته که تیشه به ریشه امت انقلابی اسلامی دارن میکنن وهجمه های خشونت طلبی درسریالهای پوچ وبی محتوا..‌ازپایتخت گرفته تافیلم هاوکارتونهای بی مفهوم ووحشیانه دوره مادوشبکه بیشترنبودکه آن دوشبکه هم مضامین اخلاقی اجتماعی داشتن اکنون رییس مربوطه صداوسیما بایدشخصاواردشودمادوسنمیداریم که برنامه کودک های اینچنین که بااوازورقص باشدبرای کودکانمان پخش شود... لطفا رسیدگی کنید به برنامه ی عموپورنگ.
 
ناشناس ۱۸:۵۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ صدا وسیما وظیفه مراقبت بر برنامه هابه خصوص کودک داره متاسفانه برنامه های دیگر هم هست نمونه ش رویا سوران که شبکه پویا نشون میده
 
ناشناس ۱۹:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ این برنامه به دنبال شادی کاذب ومجازی ووقت پرکردن بچه هاست وموضوعات بدون محتوا یا محتوای نامناسب، ومنفعت طلبی است
 
ناشناس ۱۹:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سریال عمو پورنگ در ابتدا مجموعه آموزشی و تربیتی بود ولی رفته رفته از محتوای آموزشی که داشت کاسته شده و بیشتر به آهنگ و رقص پرداخته میشود در مجموعه جدید با عروسکی که از لحاظ ظاهری هم غیر متعارف هست معلوم نیست قرار است چه چیزی به بچه ها القا شود
 
ناشناس ۱۹:۱۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ بالاخره این برنامه از وقتی نوشته میشه تا اجرا و پخش با افراد زیادی در ارتباط هستند یعنی بین این همه آدم یه نفزچر تشخیص نمیده که این چه بد آموزی هوایی داره مگه این که دستی تو کار باشه باید رسیدگی شود
 
ناشناس ۱۹:۱۱ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ واقعا برای صداوسیمامتاسفم انگارمسولینش خوابن که انقدر راحت برنامه های بیهوده ومساله دار مثل عموپورنگ پخش میشه
 
ناشناس ۱۹:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ برنامه عمو پورنگ در دوره‌های اول بسیار ساده و مناسب با روحیات لطیف بچه‌ها بود ولی آخرین دوره این برنامه مناسب سن روحیات لطیف بچه‌ها نیست و نکات تربیتی دیده نمیشود حتی آموزه های غربی هم در آن وارد شده.
 
ناشناس ۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ چه گویم که ناگفتنش خوش تر است ...
 
ناشناس ۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام. رسانه باید در خدمت دین و فرهنگ باشه. برنامه های قبلی عمو پورنگ دارای محتوای بهتری بودند. این برنامه حرکت به عقبه
 
ناشناس ۱۹:۴۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با سلام و عرض خدا قووت فرزندانمون آینده ی جامعه مون رو می سازند. ما داریم چه آینده ای با تربیت فرزندانمون می سازیم؟؟؟
 
ناشناس ۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ این برنامه بسیار مبتذل و افتضاح میباشد برنامه ها و فیلمهای شبکه پویا و شبکه ۲ و ۵ سیما اصلا حساب شده نیست و مضامین خشونت بار ،جنگی،مبارزه ای دارند تاسف بار برای مسئولین همیشه در خوابمون خیلی از برنامه ها و سریالها و مسابقات صداو سیما نیاز ب نظارت دقیق دارن واقعا بعضی از برنامه ها شورشو در آوردن
 
ناشناس ۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با سلام چقدر دلمان برای عروسک هایی که در دهه 60 تولید محتوا میکردن تا بچه ها ادب و احترام و عشق به خانواده و عشق به دین را آموزش ببینن تنگ شده ..خیلی وقته در راستای فرهنگ دینی و اخلاق برای فرزندان کشورمان کم گذاشته شده و در این راستا حتی جلوی خیلی از کارها گرفته شده ..جای تاسف که قانون 2030 با اینکه رهبر عزیزکشور مان تذکر دادن به این سرعت داره تخریب ها را پیش میبره ....2030 مطالبه_گری
 
ناشناس ۲۰:۲۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام خدمت مسئولین صدا و سیما از شما تقاضا داریم نسبت به برنامه عمو پورنگ که مخصوص کودکان و مخاطبان زیادی دارد، در این برنامه از بازیگر عروسک نما استفاده شده و از آهنگ های رقص و مبتذل که بر خلاف فرهنگ اسلامی ست، از انحراف این برنامه در مسیر اهداف دشمن جلوگیری کنید. باتشکر
 
ناشناس ۲۰:۳۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ لطفا جلوی برنامه ی عموپورنگ و امثال این برنامه که با ارزشهای اسلامی در تضاد هست گرفته شود.لطفا به بچه های این مملکت رحم کنید
 
ناشناس ۲۰:۳۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام ببخشید خواهش رسیدگی کنید بابت اکثر فیلم های برنامه و کودک ک خیلی بد شده
 
ناشناس ۲۰:۴۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ لطفا رسیدگی شود
 
ناشناس ۲۰:۵۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ نظارت جدی مسئولین رو در خواستاریم
 
ناشناس ۲۱:۰۷ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ مسئله نفوذ در صدا و سيما رو به مطالبه عمومي تبديل كنيم
 
ناشناس ۲۱:۳۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ تمام برنامه های کودک باید کارشناس تربیتی و دینی داشته باشد. محبوبیت عمو پورنگ توسط اسپانسرهای دلسوز و مومن، جهت داده شود.
 
ناشناس ۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ بابرنامه عمو پوررنگ واهنگهای ان مخالفم
 
ناشناس ۲۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام خسته نباشید.خواهشا موسیقی ها و آهنگهای مبتذل بچه محل حذف شود واز شعرهای کودکانه و اخلاقی استفاده شود.پوشش بسیاری از افراد دراین برنامه نامناسب و غیر اخلاقی هست لطفا رسیدگی شود.باتشکر.
 
ناشناس ۲۲:۵۹ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ به نظر من هم در برخی از کارتون‌ها نباید کودکان وحشت را تجربه کنند یا هیولا ببینند یا تصاویر زشت وزننده همراه با ترس یا خشونت. کودکان موجودات لطیفی هستند که نیابد روح آنها صدمه ببیند. همچنین قبل از برنامه عمو پورنگ محله گل وبلبل برنامه دوقلوها پخش می‌شد که آهنگها و حرکات بازیگران مانند مجالس رقص و آوازبود. امیدوارم بیشتر دقت شود واجازه پخش ندهند. راههای زیادی برای شادکردن کودکان وجود دارد. موفق باشید.
 
ناشناس ۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ سلام چه لزومی داره روح پاک و معصوم بچه ها از الان با مقوله دو جنسیتی و رابطه های عاشقانه آلوده بشه...اون از طریق صدا و سیما.
 
ناشناس ۰۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام لطفا به برنامه های تلویزیونی قبل از پخش در تلویزیون باز بینی شود ومتاسفانه صدا وسیما اصلا به این موضوع مانند قبل عمل نمیکند
 
ناشناس ۰۰:۱۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ واقعا باعث تاسف یه زمانی بچه ها راحت عمو پورنگ میدیدن ولی آلان خیلی بد آموزی داره
 
ناشناس ۰۰:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام.چه اتفاقی داره در صدا و سیما میفته... به کجا چنین شتابان.... عمو پورنگ حواستو جمع کن .حیفه توام پاتو بذاری جای پای کسانی که بخاطر رقاصی رفتند اونو ر آب.
 
ناشناس ۰۰:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ از مسئولین صداوسیما درخواست میکنم برنامه هایی که در شان مردم ایرانی اسلامی نیست جلوگیری کند
 
ناشناس ۰۰:۴۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ هم برنامه عمو پورنگ و هم دوقلوها که عموهای فیتیله ای بازی میکردند که بسیار مورد علاقه بچه ها هم هستند بسیار بی محتوا که هیچ ،بد محتوا و بسیار بدآموز هستند معلوم نیست کدام از خدا بیخبری به پخش آنها مجوز داده
 
ناشناس ۰۱:۱۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ لطفا قبل از پخش برنامه ها بخصوص برنامه کودک حتما از کارشناس های فرهنگی و دینی استفاده کنید بعد برود روی آنتن این چه وضعیتی که درست کردید خدا لعنتشان کنه که به بچه ها هم رحم نمیکنند ناچارا تلویزیون ها را بشکنیم ما رسانه ابتذال نمیخواهیم
 
ناشناس ۰۱:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ واقعا من یه بار با پسرم دیدم دیگه سعی کردم نبینه حیف برنامه عموپورنگ حیف این همه استعداد که اینطوری داره هزینه می سه
 
ناشناس ۰۱:۲۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام خواهشمندیم که مسئولانِ انقلابی صدا وسیما دقیق تر برنامه هایی که ازاین رسانه پخش میشه رو رصد کنند و از فیلترِ اسلام و فرهنگ ناب دینمداری که عین سیاست و دیانت است رد کنند.. بویژه برنامه های کودک که مستقیما نسل آینده ایران و انقلاب اسلامی را مورد هدف قرارمیدهند...
 
ناشناس ۰۲:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام علیکم بنده کاملا مخالف روند مرموزانه عمو پورنگ هستم.
 
ناشناس ۰۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ الخصوص
 
ناشناس ۰۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ انگار فصل پوست اندازی صدا و سیماست.
 
ناشناس ۰۴:۵۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ برنامهای کودک افتضاحه این عمو پورنگ از همه بدتر بابا به داد برسین تورو به خون شهدا به داد برسین آخه مطرب بازی اسمش شادیه ؟؟ پوچ و بی محتواااا
 
ناشناس ۰۵:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام و عرض خسته نباشید خدمت مسئولین محترم صداو سیما.از شما خواهش میکنم نسبت به پخش برنامه ی بچه محل تجدید نظر کنید و پخش آن را متوقف کنید.این برنامه روان پاک بچه های ما رو نابود میکنه.هیچ بار معنوی ای که نداره ودست رو هر قسمت از برنامه بگذاریم پر از مسائل مخرب هست از شما عاجزانه تقاضا دارم لطفا رسیدگی کنید ممنون
 
ناشناس ۰۵:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ کودکان معصوم امانتی در دستان همه ی ما هستند، از والدین گرفته تا نویسندگان و فیلمسازان و معلمان و کارکنان صدا و سیما و تمام کسانی که با آنها مرتبط هستند برای ارتقای فرهنگ و ادب این امانتهای الهی کوتاهی نکنیم که همه ی ما مسئولیم
 
ناشناس ۰۵:۵۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام وتشکر بابت زحمات وحذف مطالب ونمادهای مخالف فرهنگ تربیتی اسلامی ومذهبی برای حفظ سرمایه هایمان
 
ناشناس ۰۶:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ متاسفانه فقط برنامه عموپورنگ نیست خیلی ازبرنامه هاوسریال ها دیگه درشاَن صداوسیمای جمهری اسلامی نیست ومن اعتراض خودم رابه برنامه عموپورنگ اعلام میکنم
 
ناشناس ۰۷:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام برنامه های آموزنده وپرمحتوا بیشتر پخش کنین وبرنامه ای مثل محله عموپورنگ دارای مسکلات فرهنگیه زیادی هست
 
ناشناس ۰۷:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ خواهش میکنم پخش برنامه هایی مثل عمو پورنگ که با فرهنگ ایرانی اسلامی ما تناقض دارد متوقف شود
 
ناشناس ۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام با این وضعیت کرونا حتما باید بچه ها تو خونه باشن وبه جز تلوزیون کار دیگه ای ندارن باید برنامه‌ها باز نگری بشه
 
ناشناس ۰۸:۲۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام من فکر میکنم قانونی باید وضع بشه که تمام برنامه های کودکی که از تلوزیون پخش میشه حتما مورد تایید یک روان شناس اسلامی قرار بگیره
 
ناشناس ۰۸:۴۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ طرزلباس پوشیدن،عموپوررنگ،وآهنگهائی که میخونه،واداواطفارهائی که ازخودش نشون میده،هیچکدوم بامعیارهای دینی ومذهبی ما،مطابقت نداره،وهمچنین هیچوقت ظاهریه مرددرکاراکترعموپورنگ اصلامشاهده نمیشه،چون هم ابروهای زنونه درست کرده برای خودش وهم گویش بسیارسخیف وزنانه ای داره.
 
ناشناس ۰۸:۵۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام خدا قوت امسال ماه رمضان چرا سر سفره خدا تکرار پار سال بود چرا برنامه هایی تو این سبک ساخته نمیشه بچه‌ها واقعا به شخصیت احسان علاقه مند هستند لطفا مثل سرسفره خدا مهارتهای زندگی و برنامه های ایرانی اسلامی بامزه و شاد و آموزنده بسازید هزینه اش هم جور میشه انشالله ممنون از زحمات شما
 
ناشناس ۰۹:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با نظرتون کاملا موافقم در مورد برنامه دوقلوها و همچنین برنامه عمو پورنگ واقعا این انتقاد وارده من چون دختر کوچیک دارم و برنامهای کودک رو مجبور به دنبال کردن هستیم بعضی اوقات اجبارا تعویض کانال می کنم که باعث و جر وبحث با دختر م و ایجاد ناراحتی می شه
 
ناشناس ۰۹:۵۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ باسلام ما امت اسلامی به تاسی ازامام امت آیت الله خامنه ای جامعه ای سالم برای سعادت دنیوی واخروی میخواهیم،به این منظورصداوسیماباتوجه به موقعیت خطیرومخاطب زیاد موظف است درراستای این اهداف پاک برنامه سازی کند. بالاخص این برنامه عموپورنگ که جلفترین بازیگری رو داردمخصوصاخودنقش اول این مجموعه .دست اندرکاران صداوسیمابرای آبادکردن دنیای دیگران آخرتتان را خراب نکنید.
 
ناشناس ۰۹:۵۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سالها پیش با خواندن دعای فرج و ظاهرسازی های فراوان وارد صدا و سیما شده اند، حالا که جا افتاده اند کار اصلی شان را آغاز کرده اند. لعنت بر فساد ! لعنت بر نفاق!
 
ناشناس ۰۹:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام خواهشن دربرنامه های صداو سیما مخصوصا برنامه های کودکان بررسی صورت گیردتا متناسب با موازین اسلامی باشد.
 
ناشناس ۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام .خواهشن برنامه ای بسازید که بدون نگرانی از بچه ها بخوایم بیان تماشا کنن.یعنی نباید برنامه ها هدف داشته باشند.نباید یه کارشناس مذهبی و روانشناس برنامه رو بررسی کنن.آخه این چه وضع بی بند و باریه که راه انداختین؟
 
ناشناس ۱۰:۳۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام و خسته نباشید دوست دارم هر چه سریعتر پیگیر این عواملی که باعث فساد میشود،بشوید ممنون میشوم
 
ناشناس ۱۰:۳۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با عرض سلام و تشکر از فرصتی که در اختیار ما مردم قرار دادید تا صدامون رو به گوش مسئولین برسونیم از کارشناسان و برنامه سازان متدین ومتشرع برای کودکان استفاده کنید که جهت رشدوتعالی بچه ها قدم بردارند این برنامه عمو پورنگ که بسیار خوب واموزنده بود الان بیشتر بار منفی تربیتی برای کودکان دارد لطفا تجدید نظر بفرمائید
 
ناشناس ۱۰:۴۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام.لطفا در پخش برنامه عموپورنگ که حاوی مسائل غیر اخلاقی و رقص و مسائل عشق و عاشقی و سیگنال های جنسی است تجدید نظر شود.این گونه برنامه ها مخالف فرهنگ اسلامی است
 
ناشناس ۱۱:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام صدا و سیما حد رو گذرونده واقعا .فحاشی،رقاصی،تبادل سیگنال های جنسی و امثالهم تو برنامه کودک??? فقط این نیست حقا که مسولین خوااااااااااب تشریف دارن
 
ناشناس ۱۱:۱۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ لطفا تجدید نظر شود برنامه عموپورنگ اصلا اخلاقی نیست و مناسب بچه ها.فقط رقص و پایکوبی و بی بندو باری
 
ناشناس ۱۱:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ متاسفم واسه عوامل بالادستی که صداوسیمایاسلامی راتبدیل به کاباره میکنن
 
ناشناس ۱۱:۴۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با سلام نمیدونم چرا برای شاد کردن بچه ها فقط بلدن آهنگ بزنن و برقصن واقعا هیچ ایده دیگه ایی وجود نداره یا بلد نیستن؟؟ بچه ها با خیلی از چیزای دیگه ب غیر از رقص شاد میشن ولی برنامه های کودک ما متاسفانه فقط همین موضوع رو بلدن
 
ناشناس ۱۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام واقعا برای سازمان رسانه ملی صدا وسیمامتاسفم
 
ناشناس ۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام...بنظر من کسی میتونه در مورد کودک برامه بسازه یا کاری انجام بده که خودش هم کودک داشته باشه و هم دغدغه ی تربیت ایرانی اسلامی کودکشو داشته باشه که دلش بسوزه برای چیزی که به خورد روح و روان کودک میده...عمو پورنگ و امثال اون کدام یک از این شرایط رو دارن؟ مجردهای پراز تفکرات غربی چه کارشون به درد بچه ی من مسلمان ایرانی میخوره؟ امثال من بخاطر دغدغه ی تربیتی که داریم از همه ی وقت و توانمون استفاده میکنیم که امثال این اقا رو بچه هامون تاثیر پذیری نداشته باشن و موفق هم خواهیم شد ان شاالله... شماها خودتونو اماده کنید که همینا بخاطر کوتاهی خودتون دامنگیرتون خواهد شد و در محضر خدا جوابگو خواهید بود.
 
ناشناس ۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ پیام های تربیتی وآموزشی میشه در یک فضای سالم تر دور از این همه ترانه وموسیقی های تند داده بشه لطفا کمتر از رقص وموسیقی استفاده کنید.ممنون
 
ناشناس ۱۳:۱۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ عمو پورنگ برنامه های مفیدی نمی سازد
 
ناشناس ۱۳:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ خداروشکر انقدر محفل خونه ما گرنه که بچه هام با بچه های خواهرم سرگرم بازی هستن و وقتی برای دیدن چنین مزخرفاتی ندارن . توی تولید برنامه ها دقت کنید چون مدیون هستید اگه کوتاهی کنید !!!
 
ناشناس ۱۳:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ به نظرم به جای طنز مناسب کودک یک برنامه لوس و بی مزه و جلف است بچه من که خدا رو شکر اصلا دوسش نداره
 
ناشناس ۱۳:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ لطفادرمورد برنامه کودک ها در تلویزیون بارگذاری می‌شود تجدید نظر نمایید تا مطلب آموزنده به کودکان یاد بدید
 
ناشناس ۱۳:۴۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ باید دید نویسندگان این جور برنامه ها چه هدفی دارن و از چه کسانی فرمان میگیرن من برنامه های قبلی عمو پررنگ رو دوست داشتم و خیلی تاثیرات خوبی رو بچه ها داشت ولی از موقعی که جنبه ی در آمد خزایی برا بازیگران پیدا کرد این چنین از بحث کودکانه و آموزشی خارج شد
 
ناشناس ۱۴:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ انشاءالله برنامه های بهتری بزارن چون برنامه های قبل عمو پوررنگ همه با محتوا و آموزنده بوده امید داریم روز به روز بهتر شود نه خدایی نکرده سقوط کنه چون همه میدانیم زیر نظر خدا و امام زمانمون هستیم
 
ناشناس ۱۴:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با تشکر از تلاش برای اموزش مفاهیمی چون مهارتهای زندگی و احترام به طبیعت، اما برنامه های کودک شبکه۲ساختار هنجار شکنانه ای دارند. استفاده از شخصیت‌های عروسکی نامناسب و اوازه خوانی خلاف اموزه های دین و اصول روانشناسی کودک هیت.
 
ناشناس ۱۴:۳۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با سلام واقعا برنامه هایی که در حال پخش هستن فاقد محتوای دیداری هستند چه برسه به محتوای آموزشی و فرهنگی.
 
ناشناس ۱۴:۴۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ضمن تشکر از برنامه های اموزنده سری های قبل این دوره متاسفانه اموزه های بدی برای کودکان دارد
 
ناشناس ۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ باسلام خدمت آقای عسگری لطفا در برنامه های کودک ونوجوان که سرمایه های اصلی این کشور هستند بیشتر دقت عمل بیاورید .ذهن کودک این جامعه با این برنامه های که فقط جنبه رقص دارند به بیراهه نکشید.
 
ناشناس ۱۵:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با سلام به نظر بنده علاوه بر این برنامه، کارتون هایی که هر روز ساعت 2از شبکه پویا هم پخش میشه اکثرا محتوای جالبی نداره یا ایجاد ترس برای بچه ها میکنه یا ایجاد استرسوپرخاش کارتون رویاسوار هم که اصلا مناسب بچه های ایرانی نمی باشد در عوض کارتون مهارت های زندگی یا ببعی یا غیره محتواهای بسیارجالبی دارن
 
ناشناس ۱۵:۰۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ درمجموع بسیاری از برنامه های کودک از حیث موسیقی مناسب نیست
 
ناشناس ۱۵:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ دوره ما کارتن جنبه ی آموزش مثبت و خروجی خوبی داشت ولی الان جز چرت و پرت چیزی نیست و کسی هم نیست که جلوشون بگیره . اینجور برنامه ها در شأن کشورمون نیست .التماس تفکر
 
ناشناس ۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ باعرض سلام و ادب باید روی تمام برنامه ها نظارت باشه بخصوص برنامه کودک و نوجوان و بخصوص برنامه هایی که پربیننده هستن. اگه نطارت نباشه معلوم نیست تا چندسال آینده با این برنامه های........ چه به سر بچه هامون میاد.
 
ناشناس ۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ گویا فقط به هر روشی دنبال جذب بچه ها هستن. ایده محله خیلی خوب است اما متعادل و آموزنده ساخته نشده.
 
ناشناس ۱۵:۵۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ از اهنگ های نا مناسب کودک استفاده میشه مخصوصا در برنامه عمو پورنگ ومفاهیمی غیر مرتبط با سن ودرک کودک در آن استفاده می شود
 
ناشناس ۱۶:۰۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ فقط میتونم بگم اللهم عجل لولیک الفرج
 
ناشناس ۱۶:۰۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام. واقعا باید برنامه عمو پورنگ بازنگری بشه. با اون دوجنسه شکم گنده
 
ناشناس ۱۶:۱۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ برنامه عموپورنگ کامل مبتذل شده
 
ناشناس ۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ در صدا و سیماچرا برنامه کودک را همه سنی اجرا می کنند بجز کودکان. زن جوان و پیرزن و پیر مردو... مگر کودک با استعداد نداریم که بتواند برنامه کودک اجرا کند؟ مثل برنامه ده سال پیش عمو پورنگ با امیر محمد. باید کارشناس و مربی کودک مجری باشد نه بازیگر سابقه دار
 
ناشناس ۱۷:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ متاسفانه نفوذ کردن داخل سینمای ما و عده ای خود فروخته شدن آلت دست این خائنا و چوبشو فرزندان ما باید بخورند،
 
ناشناس ۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ واقعا تو برنامه های کودکان چیزهایی گنجونده میشه که ما ناراضی هستیم.فقط برنامه عموپورنگ نیست چندوقت پیش در کارتون گلبولها شخصیت منفی دکتر از لفظ آتش به اختیار استفاده کرد. چرا عمدا اصطلاحی که توسط رهبر عزیزمون بکار گرفته شد رو از زبان شخصیت منفی برنامه به خورد بچه هامون میدن؟؟؟!!! واقعا وقیحانه و متعمدانه زهر می ریزند???
 
ناشناس ۱۷:۴۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با سلام.به جز برنامه ی عموپورنگ کودکان ونوجوانان ما مخاطب.برنامه ی دیگر صدا وسیما می باشند.خصوصا برنامه ی طنز مثلا.پایتخت .متاسفانه رسانه ی تلویزیون به عنوان یک الگوی تمام عیار برای نسل امروز عمل میکنند.و از قضا این الگو دربسیاری از موارد فرهنگ های غلط وبی ارتباط با شرع دین وآینن مارا ترویج میدهد.از سبک رفتار با بزرگتر تا مسائل مربوط به ازدواج و...لطفا رسیدگی شود
 
ناشناس ۱۷:۵۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ وقتی دیدم پسری به پدرش، مادر می‌گوید اولین چیزی که ذهنم را درگیر کرد همجنس‌گرایی بود
 
ناشناس ۱۷:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ لطفا در برنامه عموپورنگ و سایر برنامه های بچه ها بخصوص کارتونهای ساعت 14به بعد شبکه پویا بازنگری شود. و محتواهای سازگار با مبانی دینی و ملی و نیاز کودکان باشد. برخی برنامه ها هرگز تناسبی با این مسائل ندارد و حتی روحیه بزرگترها دچار خشونت و آسیب میشود چه رسد کودکان
 
ناشناس ۱۸:۰۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ کاش این پویشی که درمورد،برنامه عمه پورنگ درست شده،جواب بده،چون واقعانمیدونیم بچه هامون بادیدن،چنین برنامه ای،بااداواطفارهای زنونه،اونم ازجانب یه ،به اصطلاح مرد،چه آینده ای ازلحاظ شخصیتی خواهندداشت،اسم خودش روگذاشته مرد،مکه رفته وحاجی شده،اماهیچ اشاره ای به تربیت صحیح دینی،توی برنامش نداره،فقط عین دختراعشوه میاد،ابروی زنونه برای خودش درست کرده،ولباسهای قرتی قرشمال ،میکنه تنش. خدالعنتش کنه اونکسی که باانتخاب نابجای مامردم سرکاراومد،تاریشه دینی ومذهبی خانواده ها،روازجادربیاره.نظام خانواده رودارن بااین برنامه های سخیف وزننده،ازهم متلاشی میکنن،خداکنه این پویش جواب بده،خدایاخودت به بچه هامون رحم کن.
 
ناشناس ۱۸:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ کلا برنامه های عمو پورنگ آهنگش به محتوایش غلبه دارد در این برنامه دیگر آهنگ ها فقط مناسب مجالس عروسی است!!!!!
 
ناشناس ۱۸:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام لطفا کارشناسان محترم دینی وفرهنگی قبل ازپخش برنامه های کودک انها را بررسی کرده وسپس اجازه پخش دهند مخصوصا برنامه عمو پورنگ مورد بررسی قرار بگیرد
 
ناشناس ۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ بچه معصوم هست پاکه چرا کسی جدی نمیگیره صداوسیماهم بیخیاله اگرنمیتونن مردم جلوش میگیرن
 
ناشناس ۱۹:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ باسلام باتوجه به اینکه سن کودکی سن حساسیست وآموزشهای آن در ذهن حک میشود دقت در محتوای برنامه بشدت بااهمیت است آهنگ هایی که الان شایع شده با روح وفطرت پاک کودکان ناسازگاراست و در دراز مدت روی ذائقه وحق پذیری آنها موثر شخصیت های نمایشی در ذهن ثبت میشود واگر الان هم کودک متوجه نشود کمی بزرگتر شود میفهمد واگر خدای نکرده بدین سبب گرایش به مسائل زشت پیداکند مجریان وطراحان برنامه میلیونها سال باید در انتظار حلالیت ملت ایران در روز رستاخیز باشند والعاقبة للمتقين
 
ناشناس ۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ خواهش میکنیم فقط حداقل کارهای مربوط به بخش کودک حتما اول مورد تأیید کارشناسان کودک ارزشی ومورد اطمینان مثل استاد عباسی؛ استاد دهنوی و...قرار گیرد
 
ناشناس ۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ واقعا این برنامه شرم آور شده و محلی برای آموزش رقص و ولنگاری
 
ناشناس ۲۰:۵۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ متاسفانه برنامه های صدا وسیما رویه ی بسیار تاسف باری را در پیش گرفتند به خصوص برنامه های کودک و نوجوان ،در شرایط کنونی با توجه به بیشتر شدن ساعتهایی که بچه ها در کنار تلویزیون سپری میکنند و نقش این برنامه ها در آموزه های بچه ها، انگار تلویزیون یک راه کاملا منفی رادر پیش گرفته ،عمو پورنگ بعد از برگشت دوباره اش به عرصه کودک چهره ای متفاوت و از نظر خیلی ها منفوری به ثبت رسانده واقعا و وجدانا چه پیام تربیتی در این برنامه هست؟ آموزش رقص؟عادی کردن موسیقی؟چه چیزی.....فکر نمیکنید بهتر بود صدا و سیما در این زمان نقش تربیتی و مثبتی از خودش نشون میداد؟دوره ای که ما به اندازه کافی مورد حمله و هجوم دشمن برای نابودی نسل آینده هستیم ........
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ واقعا این برنامه تاسف باره
 
ناشناس ۲۲:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ با سلام و عرض ادب .ضمن تشکر از مسولین صدا وسیما و خدمتگزاران عرصه رسانه .خواهش میکنم مسولیت تربیت نسل را فراموش نکنیم و با تولید محتوی های بهتر این مسولیت را بنحو احسن انجام دهند و البته برنامه عمو پورنگ قبلا بهتر بود ولی الان افتضاحه . باز نگری کنید .???
 
ناشناس ۲۳:۲۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ سلام.لطفا برنامه ها مطابق با اسلام باشه و بیشتر در برنامه ها از امام ها و این طور داستانها گفته شود
 
ناشناس ۰۰:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ اگه فقط یه کمی دلتون برای بچه شیعه هامون بسوزه این برنامه هارو نمیسازید این بچه ها قراره سرباز امام زمان بشن نه نوکر شیاطین
 
ناشناس ۰۰:۳۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام علیکم برنامه ی عموپورنگ دارای آهنگ هاوترانه هاوحرکات موزون است که مناسب شیعیان نیست.
 
ناشناس ۰۶:۰۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ بسم الله الرحمن الرحیم من به شخصه اجازه نمیدهم کودمانم عموپورنگ رو ببینند بخاطر وجود آهنگ های زیاد در این برنامه
 
ناشناس ۰۷:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ باید در محتوای برنامه های کودک و نوجوان بازنگری اساسی صورت بگیره
 
ناشناس ۰۸:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ وجود اون شخصیت زن نما مفهوم خاصی داره
 
ناشناس ۰۸:۳۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ اساسا تلویزیون به سمت آهنگ های لهو و لعب رفته، واین رو به خصوص در برنامه های کودکانه به وضوح می‌توان دید، عمو پورنگ، فیتیله ها، کودک شو.. این شده روش شاد کردن بچه های ما
 
ناشناس ۱۰:۰۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ لطفا نظارت بیشتری بشه به این برنامه هایی که خوراک فکری فرزندانمون هست کارتون ها و برنامه ها متاسفانه بیشترشون بی محتوا و مزخرف هستند
 
ناشناس ۱۰:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام با تشکر وتقدیر از دلسوزان نسل آینده ساز کشورم،من به شخصه با این حجم از ابتذال و لودگی در تلویزیون و بخصوص برنامه های کودکان بشدت مخالف و متاسفم،مطمئنا عناصر نفوذی و ستون پنجم دشمن در اینجا نیز بخوبی لانه گزینی کرده و خوابهای آشفته برای بچه های این مرز و بوم دیده اند،انشاالله هر چه زودتر ما از این غفلت خارج شویم و تا بیش از این دیر نشده کودکانمان را نجات دهیم و این انگل های خوناشام را بیرون اندازیم
 
ناشناس ۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ متاسفانه در ذهن مردم و برنامه سازان شادی در رقص واواز خلاصه شده وبسیار سطحی مردم مابه شادی عمیق نیاز دارند وشاید برای خیلی از ما قابل درک نباش ولی شادی حقیقی از درون ودر گرو ارتباط با خداست به همین علت هست که جوامع غربی که به اصطلاح غنی هستند وانواع رقص آواز رو دارا هستند آمار افسردگی وخودکشی بالا دارند
 
ناشناس ۱۱:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ شادی صرفا رقصیدن و آهنگ های مبتزل نیست.بچه ها با کارهای دیگری هم شاد میشوند.مثل آیات قرآن که به شکل انیمیشن درست شده واز کارهای خوب که بچه ها دو سست دارند.ضمنا قرار نیست هرکس هر فکری وبه خورد بچه های ما بدهد وما ساکت بمانیم.
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ برای صدا و سیما واقعا متاسفم همین ادم ها هستند که موجب بد نام شدن نام اسلام شدن
 
کالمرزی ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ باسلام .قبلا از زنم انتن تشکر میکنیم .ولی تورا به خدا با برنامه‌ی عمو پورنگ که یه زمانی بزرگا هم مینشستند نگاه میکردند ، به کجا دارد میرود با این گاز تندی که گرفته سراز ناکجا آباد در میاره،. گویا برنامشو از اون طرفیا میگیره. تورو خدا نظارت داشته باشید‌
 
ناشناس ۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام لهوولعب منتهی به پوچی وپوچی دلیل پرداختن به لهوولعب هست،حیف هنرمندانی که بامقداری نام وپول اختیارشون رودست دشمن میدن ویادشون میره شیطون عاشق لهوولعب هست ،عموپورنگ ،امیرجان شماروزی ازامام زمان وامام رضامیخوندین یادتونه؟چی شده ؟مردم عوض شدن یاشما؟
 
ناشناس ۱۴:۵۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ برنامه های تلویزیونی بخصوص برنامه های کودک و نوجوان وفیلم و سریال های تلویزیونی بسیار با فرهنگ اصیل ایرانی و آموزه های دینی ما مغایرت دارند. بسیاری از آنها نه تنها آموزنده نیستند که مضر هم هستند. ساخت این برنامه های بی ارزش را متوقف کنید.
 
ناشناس ۱۵:۰۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ واقعا لازمه برا کل برنامه های صداسیما فکری کنن
 
ناشناس ۱۵:۰۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ از مسئولین صدا وسیما می خواهیم که بیشتر دقت کنند آیا به جای این همه پخش
 
ناشناس ۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ صدا و سیما رد داده واقعا مشکل اساسی در نطارت بر صداوسیما وجود داره از طرفی قوای سه گانه منفعل رفتار میکنند و از سوی دیگر رهبری مسئولیت نظارت بر صدا و سیما را برعهده نمیگیرد درحالیکه انتصابش با ایشان است
 
ناشناس ۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ممنون از زحماتتان. واینکه مارا آگاه میکنید. خدا قوت
 
ناشناس ۲۱:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ باسلام وخسته نباشید نظر به برنامه سخیف جدید عمو پورنگ و ترویج همجنس بازی امیدوارم دستگاه قضایی به این مورد توجه ویژه داشته باشند
 
ناشناس ۲۲:۰۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ با سلام با توجه به تأثیرپذیری زیاد کودکان از رسانه ملی باید حتما فیلترها و بازنگریها بیشتر باشد.
 
ناشناس ۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ متاسفانه اصلا برنامه های صدا و سیما با فرهنگ اسلامی متناسب نیست به کل سیستم برنامه های صدا و سیما معترضم
 
ناشناس ۲۲:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ اون زمان با اون سطح از تکنولوژی ما یه کارتون برامون پخش می کردم به اسم کار و اندیشه... هنوز یادش می افتم برام لذت باشه... تفاوت و همکاری تحرک و تدبیر و... کلی مفهوم عالی برای پیشرفت اجتماعی رو توش نشون می داد. نه بودجه خاصی بهش تعلق داده بودند و نه نیاز به حمایت بیش از حدی داشت و تازه چقدر هم آموزنده... اگر بها بدن کم نیستن برنامه سازان خلاق و مبتکر که برنامه های سازنده می تونن بسازن. یا نه همون هادی و هدی و کار و اندیشه به جای دهبار تکرار این همه برنامه مخرب نشون بدن...
 
ناشناس ۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام.واقعا جای تاسف دارد که سیمای جمهوری اسلامی اتقدر بی تفاوت است.واجازه پخش همچین برنامه هایی رومیده.که البته تنها این برنامه نیست.کارتونها و فیلمهای سینمایی شبکه نهال هم وضعیت بعتری نداره.واقعا خدا از باعث و بانی اینها نگذرد.
 
ناشناس ۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام ،برنامه های پرمخاطب مثل بچه محل که درایران اسلامی ،وازتلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشوددرشان بچه های اسلامی ،ایرانی نیست ،برنامه بایدمحتواداشته باشدکه نکات تربیتی ،استعدادیابی بچه رارشددهد،وتاثیرگذارباشد،لذاخواهش میکنم ازادامه پخش برنامه بچه محل جداخودداری کنن.
 
ناشناس ۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام تنها برنامه عمو پورنگ نیست شبکه نهال برنامه شب نقاب اصلا محتوای خوبی نداره و همچنین خیلی از برنامه های دیگه که همش خارجی هست بدون هیچ فکری برا بچه ها بخش میشه.
 
ناشناس ۲۳:۰۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ بنظرم بخش کودک نیاز جدی به کارهای تخصصی و آموزشی جداب برای کودکان دارد
 
ناشناس ۲۳:۱۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام.ممنون که کسانی هستن که دنبال فرهنگ غنی اسلامی ایرانی هستند،منم نقد دارم انشاالله که ترتیب اثرداده بشه.
 
ناشناس ۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام وقت بخیر متاسفانه بچه‌ها اونقدر که نکات منفی را از این برنامه‌ها دریافت میکنن مثبت ها را نمی‌بینن و باز هم متاسفانه در نشان دادن نکات منفی طنز بیشتری به کار میبرند و بچه‌ها جذب آنها میشوند
 
ناشناس ۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ باسلام ۲۱/۳/۱۳۹۹فرزندان ما امانت الهی گروه بهتر بگویم فرشته هستند که از آسمان به ما روی زمین امانت داده شده باید ما برنامه بچه هامون شاد کنیم که روح آنها تغذیه کنیم ن تنها بلکه فکر شد بودن آنها شاد بودن بجای خودش و باید در شاد بودن نکاتی هم به آنها اسلامی،اخلاقی،ادبی،هنری یاد بدهیم
 
ناشناس ۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام علاوه براین برنامه ،برنامه خانم وآقای کتابدار هم علم بهتر ازیاثروت رو نشون دادند ثروت وخیلی ازبرنامه ها هستند که اینگونه زیر آبی میرن وواقعا باید مسئولین بیشتر دقت ونظارت داشته باشند
 
ناشناس ۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام.تشکرمیکنم ازصداوسیمابابت پخش فیلمهایی مثل بچه مهندس .ای کاش همه ی برنامه هاوفیلمهامثل این فیلم پرمحتوابودن ولی متاسفانه رفته رفته برنامه هاوفیلم هابیشترشون تخیلی وجوریست که اصلاجنبه ی مثبتی توش دیده نمیشه علی الخصوص برنامه ی جدیدعموپورنگ.که برخلاف برنامه های قبلی که خیلی خوب بودن این برنامشون واقعامایه ی تاسفه.
 
ناشناس ۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ بنده آمادگی دارم در جلسه ای با جناب آقای فرضیایی درباره این برنامه مناظره ای برگزار شود تا دلیل انتقادات مردم و اهمیت آن به درستی تبیین گردد. محسن پوراحمد خمینی
 
ناشناس ۲۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ سلام لطفا نظارت جدی بشه دررسانه دیکه واقعا شورشو دراوردن
 
ناشناس ۲۳:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ به نظر بنده هم نظارت جدی بر محتوای برنامه های کودک و نونهال باید باشه واقعا بعضی برنامه ها برای والدین ایجاد نگرانی می‌کنه کما اینکه برنامه های خوب و با محتوا تو شبکه پویا هستن پس میشه کار کرد اگه بخوایم
 
ناشناس ۰۰:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام و احترام لطفادر مورد آهنگها و شخصیت عروسک و دیالوگ های راحت خان تجدید نظر شود. با تشکر
 
ناشناس ۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ برنامه ای برای بچه ها ساخته بشه که آموزش درو غگویی داده نشه احترام به بزرگترا اموزش داده بشه ما از اول تا آخر این برنامه آواز خوانی و موسیقی می بینیم چی به بچه های ما یاد میدن! !!؟ ا
 
ناشناس ۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام کل صداو سیما باید یه شخم اساسی بخوره
 
ناشناس ۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام خدا قوت لطفا محتوای برنامه را مناسب کودک مسلمان و شیعه ایرانی بسازید متکرم
 
ناشناس ۰۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باعرض سلام و تشکر، ان شاالله که این اعتراض فایده داشته باشدو اقدامات لازم جهت نظارت جدی در برنامه های کودک خصوصا برنامه ی بچه محل انجام گیرد.
 
ناشناس ۰۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ متاسفم اول برای داریوش فرضیایی ک حسنات سالهاکارکودکش رو یک شبه وباچنین ابتذالی ب باد داد دوم برای مسئولین همیشه خوابه ناکارامد سوم برای خودم وبچم ک باید توچنین فضای اکنده از رذائل اخلاقی برای رسیدن ب اندک فضائل اخلاقی دست و پا بزنیم
 
ناشناس ۰۰:۴۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ لطفاااا به برنامه های کودک و نوجوان نظارت داشته باشین.باید برنامه هایی در صدا وسیما پخش شوند که در تربیت کودک و نوجوانان اثر مثبت داشته باشن.به تربیت اسلامی انها کمک کنه.نه اینکه پر از بی بند و باری باشه
 
ناشناس ۰۱:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام درتمام برنامه ها بصورت جدی نظارت شود برخی ترسناک و خشن و برخی محتوای نامناسب دارند.
 
ناشناس ۰۱:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سنینی که میبینندالگومیگیرندوباید درتولید چنین برنامه هایی دقت بیشتری کردکه بافرهنگ دینی همخوانی داشته باشد
 
ناشناس ۰۱:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ واقعا من متاسفم.. کاش کاری از دستم برمی آمد.. فطرت بچها پاک است... چطور می خواهید در مقابل خداوند پاسخگو باشید..
 
ناشناس ۰۱:۴۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ واقعا متاسفم برای تلویزیون و دولت و وزراش ک همشون تو هر پستی ک هستن دارن گند میزنن ب مملکت. خائنانه و جاهلانه
 
ناشناس ۰۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ واقعاً جای تأسف داره و معلوم نیست صدا و سیما با چه هدفی مدیریت میشه که این همه افتضاح در فیلم و سریال وسینماو برنامه کودک داره به بار میاره واقعاً مسئولین کجا هستن!!!!!کودکان ما پاک و معصوم هستن لطفاً رسیدگی کنید
 
ناشناس ۰۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام.صدا و سیما،یک سری برنامه هایی داره که اصلا مناسب نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و اسلامی نیست. مثل بعضی آهنگایی که محتوای خاصی ندارن و آهنگ هاییکه مناسب لهو و لعبه .یا بعضی سریال هاییکه ترویج دوس پسر و دوست دختر میکنه.یا ترویج تجمل گرایی میکنه.کلا داره به جایی میرسه که یک سری چیزا رو عادی جلوه میده.یا مثلا برنامه عصر جدید ،که چی بشه بعصی دختران میان اونجا و با بدنشون حرکات رزمی خودشون رو در معرض دید نامحرم قرار میدن.که بنظر من اصلا کار درستی نیست. البته بعضیا از برنامه هاشون خوبن.مثل سمت خدا و برنامه های دینی و قرآنی و مذهبی ولی خب برنامه های غیر اسلامیش هم هست.لطفا رسیدگی کنید
 
ناشناس ۰۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ این حق فرزندان ماست که چیزی رو در تلویزیون ببینن که برای تربیت دینی شون مفید باشه.لطفا هر چیزی رو در تلویزیون پخش نکنید.لطفا برای تربیت خوب فرزندانمون موثر باشید
 
ناشناس ۰۲:۴۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ اقای رییس.لطفا رسیدگی کنید.تلویزیون ما داره بعضی چیزهای غیر اسلامی رو عادی میکنه.سینما که افتضاح شده.کشور ما اسلامیه.در شان اسلام برنامه تولید کنید لطفا
 
ناشناس ۰۲:۵۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ لطفا نه تنها این بر نامه بلکه سایر برنامه ها نیز پیگیری شود
 
ناشناس ۰۳:۰۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ نه تنها این یک موضوع.یک سری از برنامه های صدا و سیما هم مشکل دارن و مطابق با دین نیستن. و یک سری چیزهاییکه نباید،دارن عادی میشن.رسیدگی کنید
 
ناشناس ۰۳:۰۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ما در برابر شهدا مسئوليم.مخصوصا صدا و سیما که بخشی از تربیت فرزندان این خاک رو برعهده داره
 
ناشناس ۰۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ لطفا به سینما هم رسیدگی کنید.اوضاعش خیلی خرابه
 
ناشناس ۰۴:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام برنامه محله گل و بلبل فوق العاده عالی بود و جذاب ولی بچه محل فقط جذاب بود اصلا حس خوبی نسبت بهش نداشتم لطفا و خواهشا به خاطر سرزمینمون و آخرت خودمون و فرزندانمون این جور برنامه هارو واکاوی کنین بعد تو کنداکتور صدا و سیما قرار بدین
 
ناشناس ۰۵:۳۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام...چقدر باعث تاسف است که وقتی ملتی شیعه هستیم با فرهنگ غنی از این دست برنامه های بی محتوا در صدا و سیمای ما به وفور به چشم میخورد.
 
ناشناس ۰۶:۰۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ متاسفانه صدا و سیما فقط به جذابیت برنامه ها توجه داره و اصلا محتوای آنها رو ملاک قرار نمیده
 
ناشناس ۰۶:۱۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باید برنامه های که ساخته میشود کاملا از نظر مشاوران دینی تایید شود بعد در تلویزیون برای طفل معصوم آن ما نشان داده شود
 
ناشناس ۰۶:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام لطفا برای نظارت بر برنامه های کودک و نوجوان یک کارگروه متخصص کودک و متعهد انقلابی و دینی داشته باشید که ذهن بچه ها از محتواهای بی ارزش پر نشود
 
ناشناس ۰۷:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ متاسفانه در اکثر برنامه های کودک شاهد وضعیت مشابه هستیم مثل نیلویا و........ چی از این نسل با این آموزش ها در بیاد خدا میدونه.
 
ناشناس ۰۷:۲۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام بابت آهنگ و رقاصی دوتا برادران محله تغییر اساسی ایجاد کنید مممنونم
 
ناشناس ۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ واقعا ما که کشور اسلامی هستیم جای تاسف داره که همچین برنامه هایی در صدا وسیما گذاشته میشه
 
ناشناس ۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ آقای داریوش فرضیایی انسانی خوب و کودکان رو هم خیلی دوست داره و من از برنامه اخیر ایشان تشکر میکنم ولی ظاهرا کسانی هستند که با برنامه و با استفاده از شخصیت ایشان میخواهند هم به فرهنگ ناب اسلامی و هم به منش و رفتار عمو پورنگ ضربه بزنند لطفا مسئولین با چشم باز به حوادثی که در صدا و سیما رخ میدهد توجه کنند و جهت های انحرافی رو در تلویزیون و سینما مانع شوند . خدا پشت و پناه همگی شما مدیران و دست اندرکاران زحمتکش و خدوم عرصه سینما و تلویزیون ، تآتر و علی الخصوص کارهای حوزه کودک و نوجوان و جوان
 
ناشناس ۰۸:۲۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام این برنامه هایی که پخش میشه از صداو سیما هیچ کدوم اسلامی نیستن و علمی و یا هیچ کاربردی نیستن بچه های ما قلبشون مثله مزرعه ای پاک که هر چی در اون کاشته بشه درو میشه از خداوند برای تربیت در این دوره و زمونه کمک میخواهم چون زمان ما انقدر جنگ نرم و بی حیایی و رقاصی نبود در صمن ادمای بی ایمانی که بویی از اسلام نبردن هم منصب های مهم را در دست نداشتن خدا بحق خون شهدا هر کسی به اسلام و این نظام خدشه وارد میکند قابل هدایت نیستند ریششون رو اتش بزند
 
ناشناس ۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ به دخترم که اصرار داشت عمو پورنگ رو اجازه بدم ببینه گفتم باشه، به شرطی که بشینی موقع دیدن روی کاغذ چیزهای خوب و بدی که یاد گرفتی رو بنویسی و مدت برنامه رو هم بنویسی. نتیجه یادداشت دخترم: مدت 40 دقیقه. چیزهای بد : متوجه نشدم. چیزهای خوب: خنده دار بود و ببخشید گفتن بعد از انجام کار بد. این کار رو با یک فیلم خارجی که مناسب نوجوان هم بود و همان روز از تلویزیون پخش شد انجام دادیم، فیلم در مورد یک خانواده بود که به جای یک فرزند 3تا بچه که خواهربرادر ناتنی بودن رو به فرزندی قبول میکنندو.... با دخترم بالای 15 مورد مطلب آموزنده از توش در آوردیم و دخترم تایید میکرد که جالبتر و خنده دارتر از عموپورنگ بوده. در ضمن دخترم فقط 10 سالشه، از اون روز دیگه اصرار اصرار نمیکنه عمو پورنگ ببینه و به این نتیجه رسیده که سازنده هاش دارن هی وقت تلف میکنند تا برنامه طولانی بشه! فکر کنم دیگه نظر خودم اینقدر مهم نباشه که بگم. نظر دخترم برای برنامه سازهاش به قدر کافی گویاست.
 
ناشناس ۰۹:۲۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ فکری به حال جامعه کنین با این محتواهایی که به بچه ها نشون میدن وای به حال آینده این بچه ها
 
ناشناس ۰۹:۲۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام برنامه هاوانیمیشن های خشن در برنامه شبکه نهال که معمولا عصرها تاشب گذاشته میشه افتضاح هست واکثراغربیه یکی نیس به این کارگردانهابگه باباماتوجامعه اسلامی زندگی میکنیم بابایه برنامه آموزنده بذارین یه چیزی یادبگیرن بچه های ماکه درس زندگی شون بشه، برنامه عموپورنگ هم که ایرانیه همش آهنگ وقیافه های وحشتناکه حیف نیس فطرت پاک بچه هاماباآهنگ زننده واین عروسکهای مضحک پربشه؟چقدرزحمت میکشیم بچه هامون خدایی باربیان،شمابااین برنامه ها خرابش میکنین روزقیامت بایدپاسخگوباشین بنده شخصاازسازنده چنین برنامه هایی نمیگذرم و عوامل برنامه خطاب به شماهم میگم نون حلال بخورین نه نون موسیقی و انحراف فطرت پاک بچه هارو،خیلی ممنونم از کسانی که امکان نظرخواهی روفراهم آوردن،یه فیلم بذارین مثل سرسفره خداومهارتهای زندگی نه برنامه های لهووبی محتوا اجرکم عندالله
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ چرا بچه های معصوم ره به سمت کار های خلاف شرع میکشانید. و در ساخت برنامه های تلوزیون از کارشناس های دینی وفرهنگی مثل حاج اقا عالی ،دکتر رفیعی و... استفاده کنید.
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ چرا بچه های معصوم ره به سمت کار های خلاف شرع میکشانید. و در ساخت برنامه های تلوزیون از کارشناس های دینی وفرهنگی مثل حاج اقا عالی ،دکتر رفیعی و... استفاده کنید.
 
ناشناس ۰۹:۳۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ چراباید بچه های معصوم ما به جای تربیت اسلامی،تربیت غربی شوند آن هم درکشور اسلامی،چه دستهای خیانتکاری درکار است،خدایا این خیانتکاران وکافران رابه سزای کارهایشان برسان وتقاضای پیگیری دارم
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام فرزندان امروز ماخیلی مظلوم اند محسوردراپارتمان ها وبازی با تبلت توروخداحداقل برنامه های پرمحتوا باشه تا با فرهنگ غنی ایران اشنا شون برنامه های قبلی عموپورنگ عالی بود عادی سازی رقص در تلویزیون ایران زیاد شده
 
ناشناس ۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ای کاش توضیحات نقد بالا را خصوصا در مورد عروسک آدم نما کمی واضح تر و دقیق تر بیان می‌کردید
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام خیلی ناراحت شدم از طرف این برنامه عموپورنگ چون قبلا که سنم کم بود خیلی دوست داشتمش
 
ناشناس ۱۰:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ با وجود سابقه ی خوب برنامه ی عموپورنگ در سری های اول درارایه ی برنامه ای شاد وآموزنده وبا فرهنگ سالم، اما در سری های بعد با ترویج موسیقی های تند ورقاصی در برابر کودکان ،وبخصوص در سری اخیر با ارایه ی عروسکی زشت منظر وغیرعادی وداشتن فردی که ظاهرا هم پدر عروسک بود هم مادرش و مکالمات خاص وسیگنالهی جنسی ذهن مخاطب رو درگیر می کرد وآهنگهای ناجور، بشدت نقش ضدفرهنگی وضد تربیتی داشت. مگر صدا وسیما نقش دانشگاهی خود را فراموش کرده.چرا این برنامه ها از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی اینقدر دور شده؟نظارت ها راجدی بگیرید که دربرابر خدا وملت مسؤولید؟
 
ناشناس ۱۰:۱۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام وتشکر از صداوسیما بخاطر برنامه های فرهنگی واخلاقی وشاد دینی شون اما توقع ندارم که این برنامه های خوب به سمت غیر اخلاقی وغیر متعارف دینی پیش برود به اندازه ی کافی محتواهای غیراخلاقی درجامعه وجود دارد نیاز نیست صداوسیما هم به آنها کمک کند . والسلام منتظر برداشتن وبازنگری آنها هستیم
 
ناشناس ۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ لطفا بر محتوای برنامه های تلویزیونی نظارت دقیق تری انجام شود .
 
ناشناس ۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام ای کاش آقای سرشار از کارشناسان مذهبی و مطلع در ارزیابی برنامه هاتون استفاده میکردند. این اولین بار نیست که یک برنامه انقدر هنجارشکنی کرده
 
ناشناس ۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ به شخصه ممنون از برنامه های عمو پورنگ ولی در این برنامه که سری دوم آن از ۳۱ خرداد پخش خواهد شد جای بسی تامل وتفکر داره.به نظر بنده چیزی که خیلی به نظر میاد حذف کامل بچه ها وجانشینی آنها با عروسک ودر این حذف عروسکها وجانشینی آن توسط سر بالاست.جالبه برنامه کودک است ولی خبری از کودک در این برنامه نیست. حتی محتوی هم مناسب نیست.
 
ناشناس ۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ خواهش می کنم نظارت دقیق انجام بدید و هر چیزی رو به خورد کودکان معصوم سرزمینمان ندهید واز اعمال نفوذ در تلویزیون و خصوصا برنامه کودک جلوگیری کنید.متشکر
 
ناشناس ۱۰:۴۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام این مکالمه های بسیار زننده و بیمزه و مزخرفی که بین به اصطلاح پدر و مادر عمو پورنگ و ...هست،که کودک معصوم با تعجب در آن میماند و اصلا وجود این دیالوگ ها و شنیدن آنها هیچ ربطی به او ندارد، را هم به بقیه ی اشکالات این برنامه ی واقعا مخرب اضافه کنید.
 
ناشناس ۱۰:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام فقط برنامه بچه محل نیست که تربیت غیربومی وایرانی واسلامی داره به بچه ها میده تقریبا همه فیلم وسریال تلویزیون چیزهایی نشون خانواده ها میدن که بجز بچه ها ،جوانان و پدرمادرا رو هم درگیر کرده. مثل عشق های مثلثی و مربعی، خیانت بدون اینکه آخر سریال پند عبرت آموزی داشته باشه ، بی احترامی و گستاخی بااین بهانه که نسل جدیده واین مسائل عادیه. درصورتی که ایران از قدیم مهد تمدن واصالت وبزرگ منش بوده و اگه این سیاست های غلط بزاره هست وخواهد بود این درخواست و عاجزانه از تمام مسئولین کشورم دارم کاری نکنید باعث سرافکندگی و بی آبرویی و زمین خوردن ایران وایرانی بشه پرچم محبوب ایرانم ومردمان باصفاش همیشه بالاست
 
ناشناس ۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ناشناس
 
ناشناس ۱۱:۵۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام باتشکر ازعموپورنگ برای تلاششون که بچه ها روشادکنن ولی نباید به خاطر شادی هرکاری کرد .البته شبکه پویا ونهال هم خیلی کم برنامه مناسب دارن متاسفانه بعضی ازبرنامه ها ازجمله گروه شب نقاب وپاندای کونفوکار وخیلی دیگه وقتی بچه ها میبینن همش حالت تهاجمی دارن ولی بعضی ازبرنامه ها مثل ببعی هم جالبن وآموزنده
 
ناشناس ۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ از این گروه توقع یک برنامه ی کامل و جامع فرهنگی داشتیم نه این همه رفتارهای ناپسند ، و پیام های فرهنگ غربی
 
ناشناس ۱۳:۰۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ نه فقط برنامه های کودک و نوجوان که صدا و سیما باید سفیر فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی در عرصه رسانه باشد ولی متأسفانه تبدیل به یک ضد فرهنگ شده است سبک زندگی و... همه چیزهایی است که در صدا و سیما رنگ و بوی غیر اسلامی و غیر انقلابی دارد میگیرد از نابازیگران که فکر کنم نیاز است برادران محترم نیروی انتظامی و قضایی یک شعبه دائمی گشت ارشاد در صدا و سیما راه اندازی کنند.. تا محتوا و... جناب علی عسکری و همه اهالی رسانه دنیایی که باید پاسخگوی همه آنچه روی آنتن رفت را در گوشه ای از ذهنتان داشته باشید
 
ناشناس ۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ جای تاسف داره که عواملی که تو قسمت های قبلی شون نکات آموزشی رو ولو اندک به بچه ها یاد می دادند حالا به این روز افتادند.
 
ناشناس ۱۳:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام متاسفانه برخی از افراد برنامه ساز در تلویزیون سطح و گرایش مذهبی پایینی دارن یا بهتره بگم اعتقادات کم این افراد باعث شده هر چیزی را که خودشون فکر میکنن درسته پخش کنن و کاری به اثرات مخرب این برنامه ها ندارن
 
ناشناس ۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ هی ما نظر میدیم ...واقعا تاثیری داره؟؟
 
ناشناس ۱۳:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ محتوای برنامه برای سن کودک و نوجوان مناسب نیست و حاوی موسیقی های تند و مناسب مجالس عروسی اطت
 
ناشناس ۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام خداروشکر کسانی هستندکه پیگیر این موارد باشن اما به شدت از کارتونهای بی محتوای غرب گونه ی صداو سیما گله دارم اکثر کارتونها فراماسونی و درتضاد بافرهنگ ایرانی اسلامی هستند لطفا حتما مسئولین پیگیری کنند
 
ناشناس ۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام ای کاش میتونستید بعد این همه سال، بدون پخش آهنگ های تند، یک برنامه شاد آموزنده میساختید.
 
ناشناس ۱۴:۵۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ علاوه بر برنامه عمو پورنگ باید برنامه های شبکه پویا علی الخصوص برنامه های بعد از ظهر که به شدت خشن هستن رسیدگی شود
 
ناشناس ۱۵:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ برنامه عموپورنگ برای فرهنگ ما مناسب نیست
 
ناشناس ۱۵:۰۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ باسلام من بانوع آرایش کردن کارکتر ها هم مشکل دارم چرا ساده نباشن؟؟
 
ناشناس ۱۵:۴۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ لطفا به برنامه های تلوزیونی بیشتر نظارت بشه تنها تفریح بچه های ما همین تلوزیون هست که اگه اونم نزاریم ببینن دیگه تفریحی ندارن . ممنون از حمایت مسئولین مومن که به فکر نسل آینده ی ایران هستند
 
ناشناس ۱۶:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ تو رو خدا بچه هامون ،گناه دارن
 
ناشناس ۱۶:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ با سلام بچه های ما سازنده فردای کشور هستند لطفاً در آموزش مفاهیم ارزشمند کوشا باشید نه مطالب غیر مفید و چه بسا بسیار مضر مثل بامان
 
ناشناس ۱۸:۱۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ با سلام. دقیقا فقط برنامه های کودک بی محتوا وبد محتوا نشدن، بلکه برنامه های بزرگسالان هم دچار این معضل شدن... الان تلوزیون چه برنامه هایی داره؟ اکثرا آبکی وکوته فکرانه انگار تلوزیون دست یه عده ی خاصه... گاهی هم بخاطر یه انتقاد برنامه رو قطع میکنن. ماهرچی نشون مردم میدیم همونو داریم براشون رویا سازی میکنیم, ودرواقع برای رسیدن به چیزی که دیدیم تلاش میکنیم. متاسفانه اکثر سریالها وفیلمها وکارتونهای تلوزیون رضایت بخش نیست...والگوی درستی نه برای خانواده نه نوجوان ونه حتی کودکان ارائه ندادیم???
 
ناشناس ۲۰:۳۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ سلام یادش بخیر برنامه های سالهای اول عموپورنگ
 
ناشناس ۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ذهن کودکان پاک و معصوم مثل یک زمین خالی می مونه که هر چی در اون بریزیم همون رو برداشت میکنیم.پس بیایید بهترین بذر رو تو ذهنشون بکاریم که فردا بهترین برداشت رو داشته باشیم.
 
ناشناس ۰۱:۳۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ به امید اصلاح و ارتقاء سطح رسانه ملی و بصیرت بیشتر مدیران و مردم. ان شاءالله
 
ناشناس ۰۱:۵۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ کی به این جماعت امثال پورنگ گفته بچه ها فقط با دلنگ دولونگ شاد میشن. آدمهایی که سواد فیلم بازی کردن رو دارن اما سواد محتوا محور کردن برنامه ها رو ندارن تند تند برنامه درست میکنن میدن به خورد بچه های مردم. نمیدونم پورنگ، دوقلوها و امثالهم. مگه ما میخوایم موزیسین تربیت کنیم. هر کی بخواد بچش رو میفرسته کلاس خوانندگی و موسیقی. شما که مخاطب عام دارید به روشی برای انتقال درست زندگی کردن فکر کنید؟آدم خوبی بودن، مهربان بودن، حد زن ومردو اختلاطشون و ...
 
ناشناس ۰۲:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ برنامه‌کودک های شبک پویا هم افتضاح
 
ناشناس ۰۲:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ با سلام لطفاً روی برنامه های شبکه پویا نظارت بیشتری داشته باشید ازجمله برنامه جدید عمو پورنگ
 
ناشناس ۰۳:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ سلام علیکم برنامه بچه محل عموپورنگ ، ضمن اینکه نکات مثبتی هم دارد، به هیچ وجه برای بچه ها مناسب نیست و خیلی واضح ، مناسبات عاطفی که بین همسران است را به نمایش می گذارد. آیا بچه ها به برنامه هایی نیاز دارند که در آن ، روش های ابراز محبت بین همسران را نشان می دهد؟؟؟ آیا هدف این مجموعه این است که بچه ها مانند پدر و مادر عموپورنگ و زن وشوهری که صاحب رستوران هستند، به دوستانشان و به خواهر و برادرشان ، ابراز محبت و عشق کنند؟؟؟؟......
 
ناشناس ۰۴:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ سلام الله علیکم متاسفانه رسانه ملی که باید یک دانشگاه و ادبستان برای جامعه باشدتبدیل به یک غول بی شاخ و دم ، ضد فرهنگ تبدیل شده، باید کلی بگردی تا یک برنامه متوسط پیدا کنی ، چه برسد به برنامه های خوب ، متاسفانه مدیریت جناب عسگری بر صدا و سیما بسیار ضعیف و تبدیل به ضد ارزش گردیده،در صورتی که باید بعد از ۴۰ سال که از انقلاب گذشته باید آنقدر قوی عمل کند که برنامه های بی محتوی کم یاب باشد و اصطلاحا حسن آن بیش از عیبش باشد ،که متاسفانه این گونه نیست ،لذا از نظر بنده برنامه عمو پورنگ که هیچ ،کل برنامه های صدا سیما باید مورد بازنگری قرار گیرد ، و پیشنهاد میگردد مدیریت صدا و سیما باید بصورت شورایی انتخاب و اعمال بشود،البته بنده کاری به شورای نظارت بر صدا و سیما ندارم که این شورا یک شورای نمایشی و فرمایشی است و فاقد اثر گزاری مثبت میباشد، و اصطلاحا صدا و سیمای ما احتیاج به یک انقلاب فرهنگی دارد تا از یک سازمان بیخاصیت به یک سازمان علمی کاربردی تبدیل شود ، اصطلاحا باید صدا و سیما یک دانشگاه کاربردی در مکتب انسان سازی تبدیل شود ،نه بعنوان سازمانی که فقط برای گذران وقت ملت با هر برنامه سخیفی باشد ، گفتم که الف، گفت دگر ، گفتم هیچ، در خانه اگر کس است یک حرف بس است،
 
ناشناس ۰۶:۰۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ لطفا نظارت هارو بیشتر کنید.این کشور فقط به هنرمند ورقاص دراینده نیاز نداره ک محتوای همه کارتونها و برنامه های کودک شده رقص... بفکر اسلام نیستین بفکر مملکت باشین.. برنامه های زیبا درقالب اموزشی بگذارید ک بچه هامون وقتشون به بطالت نره پای تلوزیون.. لطفا فرهنگ منحوس غربی رو تو سر بچه هامون نکنید چون اتیشش دامن مملکت رو خواهد گرفت.
 
ناشناس ۰۶:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ کسانی که با کودکان با این فطرتهای پا‌ک سر و کار دارند خیلی مسولیت سنگینی دارند باید مراقب باشند قیامت تمام این بچه ها حق خودشون را میگیرند که چرا ذهن ما را پر از مطالب بی محتوی و موسیقی و این چیزا کردین
 
ناشناس ۰۷:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ عمو پورنگ برای ما و بچه هامون قابل احترام هستش ولی برنامه های اخیرش محتوا، داستان، هدف، تناسب با سن کودکان و نویسندگی خوبی نداره، بیشتر جنبه ی خوانندگی، رقاصی، روابط بین زوجین،... داره، و اصلا برای بچه ها مناسب نیست...
 
ناشناس ۰۸:۳۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ لطفا به معصومیت بچه ها توجه شود چرا باید این‌طور برنامه هایی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی داشته باشد چرا کارهای سازنده قبلی تکرار نمی شود
 
ناشناس ۱۰:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ سلام از صداوسیمای میخواهم که یک محتوای درست با توجه به نظر کارشناسان مذهبی خوش فکربسازندحیف عمو پورنگه که بااین قدرت جذبی که داره ملعبه دست یک عده‌ای شده وداره بهرقیمتی پول در میاره
 
ناشناس ۱۵:۱۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ سلام من نمیدونم چرا هروقت به بعضی از مسئولین صدا و سیما انتقاد میشه از طرف متدینین جواب میدن تلویزیون باید مطابق همه سلیقه ها باشه.خب آقای محترم مسئول اکثر برنامه های شما مطابق سلیقه اسلام و متدین هانیست.سلیقه ما این نیست که اکثر فیلم ها و برنامه ها پر از آهنگ و ترانه و رقص و آواز باشه.سلیقه ما این نیست که خانم ها پراز آرایش و خودنمایی باشن.سلیقه ما این نیست که خیلی راحت قبح ارتباط با نامحرم و بگو و بخند زن و مرد نامحرم ریخته بشه.آقای مسئول عزیز شما دروغ میفرمایید که باید مطابق سلیقه همه برنامه باشه.اکثر برنامه های کودک و فیلم و سریالهاتون مطابق سلیقه ما نیست.
 
ناشناس ۱۵:۵۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ با عرض سلام به نظرم باید از پتانسیل عمو پورنگ و هنر ایشان استفاده بهینه شود لیکن خروجی برنامه ها زیر نظر یک اتاق فکر انقلابی و هدف گرا بررسی شود که این باید در چارت صدا و سیما پر رنگ تر باشد البته از گروه ها و جوانان انقلابی بیشتر حمایت شود برنامه های جایگزین به تعداد کافی وجود داشته باشد
 
ناشناس ۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ سلام کاش یه تغییر اساسی در تلویزیون وسینما میشد انقدر که پیام های منفی از بیشتر فیلما دریافت میشه کرد که دیگه لازم به دشمن خارجی نیست فساد و بی بند وباری و استفاده از زن ها برای بیشتر دیده شدن فیلما و نکات منفی و غیر اخلاقی دیگر
 
ناشناس ۱۷:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ یه خونه تکونی نیاز داره این سازمان
 
ناشناس ۱۸:۳۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ سلام و تشکر از کسانیکه برای خدا زحمت میکشند ولی خنداندن وشاد کردن بچه ها به چه قیمت؟ آیا راه بهتری وجود ندارد؟اسلامی و خداپسندانه؟ ...
 
میثم حسنی ۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ البته این برنامه برای نوجوانان هست نه خردسالان
 
ناشناس ۱۹:۵۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ نفوذ ردپای پایه نفوذ در صداوسیما اخیرا خیلی جدی و نمایان شده است... از دعوت نکردن استاد رائفی پور به تلویزیون تا پخت کیک با رویه ورق طلا و بیزار کردن مردم از شبکه های ایرانی و کشاندن انها به ماهواره و تماشای فیلم های بی بندوبار نفوذ
 
ناشناس ۲۰:۵۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ نه تنها برنامه عمو پورنگ شبکه پویا هم گاهی کارتون هایی میزاره که پشتش کلی حرف هستش و مسئولان بدونه سنجش برای بچه پخش می کنن آیا این کودکان. آیند ساز و نگه دار آینده ایران نیستند چرا واقعا به فکر نیستن
 
ناشناس ۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ پیگیری نامناسب بودن محتوای برنامه اخیر عمو. پورنگ و همچنین نظارت جدی تر و کارشناسانه خصوصا در مورد برنامه های کودک و نوجوان و همچنین محتوای فیلمهای خانوادگی
 
ناشناس ۰۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ سلام لطفا شعرها با مفهوم سازنده ودرس اموز برای بچه هاباشد از بی ادبی یاتماشای صحنه های بی مفهوم فقط برای گذران وقت بچه ها،خودداری شود رقاصی ومطربی برازنده یک برنامه اموزشی نیست
 
nts ۰۷:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ والا مدیون هستن مدیرای صدا و سیما که این پول بیچاررو صرف این برنامه ها میکنن! ای کلش همین هزینه هارو صرف تقویت پویا میکردن که با حداقل یه هدفی برا خودش مشخص کرده. کاش بودجه میدادن امثال آقای سرشار بنده خدا انیمیشن‌های درست و حسابی بسازن برا کودکان این کار مدیران سیما چیزی جز حروم کردن بودجه ها نیست! پیش خدا همگی مسئولن ایکاش بفهمن
 
ناشناس ۰۸:۴۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ با سلام بنده به نوبه خودم اول از تلاش عمو پورنگ برای بچه های سرزمینم تشکر میکنم ولی بسته فرهنگی که جدیدا دارن استفاده میکنند کمی متمایل به بسته های غربی شده اگر فرهنگ اسلامی روچاشنی برنامه کنند برنامه ی پرباری خواهد شد که دغدغه ای از دغدغه های والدین را حل خواهد کرد با تشکر فراوان
 
ناشناس ۱۰:۰۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ برنامه اصصلا مناسب بچه ها نیست و پر از‌ اهنگهای رقص و مبتذله برای مجالس حرامه و فقط در قالب کودک داره به خورد بچه های ما میره
 
ناشناس ۱۱:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ با نام او از زحمات کارگردانان برنامه های تلویزیونی کمال تشکر را دارم و درضمن از شما خوبان درخواست عاجزانه دارم که به فکر نسل بعد باشید ما باید برنامه برای آینده های دور هم داشته باشیم وگرنه دشمن سوء استفاده می کند و نسل جوان و نوجوان را هر روز بیش از دیروز آماج حملات تهاجم فرهنگی می نماید. وفقکم الله
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ تا یکی دو سال پیش با خیال راحت تری اجازه دیدن برنامه های شبکه پویا رو به بچه هام میدادم ولی الان یا باید کنارشون بشینم و خودم نظارت کنم یا اگر کار داشته باشم و نرسم، تمام هوش و حواسم به تلویزیونه که بفهمم چی دارن میگن و چه خوراک جدیدی برای این طفلای معصوم، تدارک دیدن. برنامه های بزرگسالان که هییییچ، لطفا نظارت دقیق تری نسبت به برنامه های کودک اعمال بشه.
 
ناشناس ۲۰:۳۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ سلام. برنامه های تلویزیونی واقعا افتضاح هست و روز به روز بدترمیشه. سریال ها، مسابقات تلویزیونی، پیام های بازرگانی و.... واقعا همه ی این برنامه هامشکل دارن وباید جلوی پخش آنها گرفته شود.
 
ناشناس ۰۵:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ سلام اگر برنامه عموپورنگ میخواهد به همین رویه جدید وآهنگهای مبتذل و رقاص بودنش ادامه بده بهتره به طور کل حذف شود مگراینکه مثل قبل وبا آهنگهای کودکانه نمایش داده شود.
 
ناشناس ۰۶:۱۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ سلام بله بنده هم ضمن قدردانی فراوان از عموپورنگ و سایر دست اندر کاران بابت تولید محتوای به روز و زحمات ارزشمند، این انتقاد را وارد میدانم. لطفا درمورد شخصیت های داستان و همچنین ریتم و آهنگ های انتخابی، تجدید نظر صورت گیرد. متشکرم
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ خدا بداد بچه هامون برسه
 
ناشناس ۱۵:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ منم اتفاقی دوبار دیدم بیشتر به اموزش رقص میخوره تا برنامه کودک
 
ناشناس ۱۵:۵۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ سلام متاسفانه اینطور بنظر میاد که هرچه برنامه ای پرآوازه تر و بی بند بار تر مثلا مخاطبش بیشتر ولی چرا کارتون پهلوانان رو، همه بچه ها دوست دارند. مطمئن باشید برنامه محتوای خوب داشته باشه جذابیت ایجاد میکنه خواهش می کنم مسئولین فرهنگی بعدش باشند.
 
ناشناس ۱۶:۵۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ من با162 هم بارها تماس گرفتم و بشدت انتقاد کردم ما متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست.یکبار من به همراه مادرم و پسر4ساله ام در حال تماشای اتفاقی این برنامه بودیم که به خاطر بعضی مشکلات اخلاقی مجبور شدم شبکه رو تغییر بدم چون من خجالت میکشیدم که این برنامه رو تماشا کنم.اما متاسفانه نه فقط این برنامه بلکه اغلب برنامه ها و کارتونهایی که از شبکه های مختلف برای بچه های مظلوم ما پخش میشه نه فقط اینکه بی محتوا باشه بلکه برعکس ضد تربیت عمل میکنه و من بارها به 162 انتقاد کردم اما متاسفانه تلاشی برای بهبود ندیدم.
 
ناشناس ۱۷:۲۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ متاسفانه ‌رسانه‌به‌گونه‌ای‌عمل‌میکنه‌که‌ماتلویزیون‌روخاموش‌کنیم‌‌تاخیالمون‌ازپیامدهای‌‌بعداون‌راحت‌بشه
 
ناشناس ۱۷:۲۷ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ سلام‌‌ازصداوسبما‌میخواهیم‌که‌کارتون‌ها‌وبرنامه‌هایی‌روپخش‌کنندکه‌ماباخیال‌راحت‌تلویزیون‌روروشن‌کنیم‌اینکه‌ازاول‌تاآخرآهنگ‌‌رقاصی‌پخش‌بشه‌چه‌فایده‌ای‌داره‌‌
 
ناشناس ۱۹:۳۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ بااین روشی که صداوسیماپیش میره پدرومادرها باید بارقصص وآواز ورفتارهای آکروباتیکی وگرگم به هوابازی ،به بچه هاشون چیزی یادبدهند، اصلا یه ذره آرامش دررفتاراشون نیست ومدام باجنگولک بازی وبپر بپر یه چیزی روبه بچه های معصوم یادمیدهند ،اونهم توخونه های آپارتمانی که بچه ها روما دعوت به نپریدن وسروصدانکردن میکنیم،تاهمسایه ها اذیت نشن. محتوی برنامه های کودک هم طوریه که بیشتر رؤیا پردازی وخشونت وخباثته واز تربیت اسلامی خیلی کمتر بهره برداری میکنند.لطفا متولیان امرتوجه لازم رابنمایند.
 
ناشناس ۲۰:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ باسلام ابتدا تشکر از بعضی برنامه های عمو پورنگ ولی ایشان نباد با اجرای هر برنامه ایی سابقه حود راخراب کند فقط رضایت خدا را باد در نظر گرفت کودکتن معصوم چه گناهی دارند که بایدبا سرنوشت تربیتی ٱنها درتذویزون بازی شود
 
ناشناس ۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ضمن عرض سلام و تشکر از جناب آقای فرضیایی بابت برنامه های مناسب و زیبای قبل،در مورد محتوای برنامه بچه محل این دوره تقاضای رسیدگی دارم تا انشاالله در این طیف برنامه که جز تخریب ذهنی کودک ،آوردی ندارد ،دیگر برنامه ای ساخته نشود .با تشکر .
 
ناشناس ۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ رسانه باید در مورد کار کودک بیشتر از کارهای دیگه نظارت و دقت داشته باشد.
 
ناشناس ۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ سلام.متاسفانه بعضی برنامه های کودک برای بچه هامناسب نیست.این برنامه عموپورنگ که ازدست رفته. وقبلا برنامه های کودک مثل خاله شادونه و…همه دخترها روسری داشتندوازپسرهاجدامینشستند. اماحالاتوبرنامه پاشوپاشوکوچولوشبکه پویا,هیچیک ازدخترهاروسری ندارند,وباپسرهاکنارهم مینشینند. هرچقدرهم زنگ میزنیم اعتراض میکنیم,بیفایده است. کاش صدامون به جایی میرسید
 
ناشناس ۱۵:۱۸ ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ سلام اگه برنامه مناسب ندارید از برنامه های قدیمی دهه ۶۰پخش کنید.
 
ناشناس ۰۷:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ بازن شبکه پویا و نهال عالیه برا بچه ها، یه سری نقصها داره اما خیالم راحته یه سره هم تلوزیون رو پویا باشه ولی من اصلا نمیزارم بچه هام برنامه های مثلا ویژه کودک شبکه دو رو ببینن، انگار ماهواره روشنه، حال بهم زن و افتضاح. مخصوصا این پورنگ که انگار همه کرم رقص دارن. خب خبرتون یه آیتم بدون رقص و آهنگ برین
 
ناشناس ۰۷:۴۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ سلام از آقا و مولایمان امام زمان می‌خوام کمک کنن تا مسئولین بیشتر به محتوای برنامه ها و وظایفی که ما در قبال بچه های معصوممون داریم توجه کنن.
 
ناشناس ۰۸:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ لطفا بر تولید محتوی و اجرا ی برنامه عمو پورنگ نظارت بیشتر شود
 
ناشناس ۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ باسلام دست همه اونایی که برای حفظ نظام تلتش میکنند درد نکنه انشاالله موفق باشید
 
ناشناس ۱۲:۰۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ قراره این بچه ها که پای تلویزیون مینشینند و برنامه کودک میبینند،جوانان فردا بشوند و کشور را بچرخانند و ادامه ره شهدا رو بدهند،پس لطفا برنامه هایی بگذارید که بچه ها در آینده پرچم شهدا رو بلند کنند،ممنون
 
ناشناس ۱۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ مشکل اینه کسایی که فکر و محتوای خوب دارن نشستن و خودمون به دشمن میدون دادیم تا کار خودشو بکنه... بیایم آتش به اختیار همشون رو از میدون به در کنیم و نسل آیندمون رو نجات بدیم...
 
ناشناس ۱۳:۳۴ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ دشمن از هر راهی برای کشتن جسم و روح نسل ما تلاش میکنه از جمله از طریق برنامه عمو پورنگ مسئولین اگر میتونید حرکتی کنید اگر نمیتونید جاتونو بدید به کسانیکه توان و جسارتش رو دارن ! وگرنه حرام باد حقوقی که دریافت میکنین
 
ناشناس ۱۵:۰۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ واقعا این برنامه از یه دوره ای به جای برنامه ی کودک تبدیل شده به برنامه می رقص و موزیک و قربونت صدقه رفتن زن و شوهر و عشق بازی بین زن و شوهر پدر و مادر عمو پورنگ که این مسیله اصلا برای بچه ها مناسب نیست، هرچند که قبح بین محرم چند محرم ریخته و هر جور که دوست دارن با هم رفتار میکنند لطفا دیگه خیلی بین والدین و فرزندان رو از بین نبرید با تولید این چنین برنامه ها.
 
ناشناس ۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ سلام.اکثر وقت فرزندان دلبند ما پای تلویزیون سپری میشه باید برنامه های تلویزیون علی الخصوص کودک پرمحتوا و آموزنده باشه نه اینکه یه مشت چرت وپرت تو ضمیر ناخودآگاه بچه ها بکنن
 
ناشناس ۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ نه تنها این ، که بقیه هم مورد دارن . چرا جلوی پخش کارتن شب نقاب نمیگیرن!!!!!
 
ناشناس ۱۸:۴۹ ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ این برنامه نه تنها نکته آموزندهای نداره بلکه فقط نکات غیر اخلاقی داره
 
ناشناس ۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ یادش بخیروقتی عموپورنگ شعراردک تکتک میخوند وبچه هاتورویاهای کودکانشون غرق شادی میشدن
 
ناشناس ۰۲:۴۱ ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ تو رو خدا سند 2030 رو رها کنید ، به همه مقدسات قسم این سند مناسب فرهنگ غنی و اصیل ایرانی اسلامی ما نیست
 
ناشناس ۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ باسلام.لطفا اگه کسی واقعا پیگیر این موضوعه صدا و سیما را یه شخم اساسی بزنه.اگر هم سرکاریه که هیچ،خدا خودش شخم میزنه
 
ناشناس ۱۶:۱۰ ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ با سلام.بازی دانشگاه کودک هست و این بازی اگر همراه با معجزه اهنگ و تصویر شد دل و ذهن کودک را با خودش همراه میکنه و تاثیرات خودش را در ضمیر ناخوداگاه و حتی نگرش فرد ایجاد میکنه.تغذیه فکری و روحی بدون مواد اولیه و ترکیب خوب باعث خرابی و خسارت اون محتوا میشه.تولید محتوا تخصص و نظارت میخواد.نه محبوبیت و .....
 
ناشناس ۲۳:۰۶ ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ سلام،محتوای برنامه عمو پورنگ خیلی به درد نخور شده مخصوصا با اون عروسک مسخره با شکم برآمده که هیچ آموزنده گی نداره غیر از لوده گی و واداده گی.....
 
ناشناس ۱۱:۲۳ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ متأسفانه من تو این برنامه چیزای آموزنده ندیدم
 
ناشناس ۱۳:۲۵ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ان شاء الله شبکه پویا نابود بشه... چه معنی داره از صبح تاشب برنامه کودک... اصلا بچه ها تمام وقت شون تلف میشه... اگر مثل چندسال پیش بود بچه ها قدر می‌دونستن و یه ساعت الی دوساعت بیشتر کودک نمیدیدم وبا شوق.. نه اینکه دلزده از صبح تا شب پویا ببینن... ما چقدر تلویزیونو خاموش کنیم... آخرش بچه ها تورومون میایستن
 
ناشناس ۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ لطفا برنامه عموپورنگ قطع شود
 
ناشناس ۱۷:۲۰ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ بیشتر برنامه های صدا و سیما باید بازنگری بشوند متاسفانه در صدا و سیمای امروز ما بسیاری بی اخلاقیها و ناهنجاریها عملا در فیلمها و سریالها مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ میشه
 
ناشناس ۱۸:۴۲ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ سلام.بنظر بنده حداقلی ترین کاری که میتوان درباره تولیدات رسانه ای برای کودک و نوجوان در یک کشور با فرهنگ متعالی انجام داد تشکیل یک گروه متخصص و متعهد جهت ارزیابی و تحلیل و ارایه ی پیشنهادهای مترقی و مفید فرهنگی مذهبی آموزشی برای انتقال درست مطالب مفید و مناسب که به پیشرفت و رشد عزیزان دلمون کمک میکنه هست.درباره موسیقی،دیالوگ ها، دکور و... باید کارشناسی متعهدانه و دلسوزانه انجام بشه.
 
ناشناس ۰۱:۴۷ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ تا زمانی کا اجرای سند بیست در برنامه های تلویزیونی وکارتونی ودر شبکه های کودک رسوخ کند باید متتظر ای چنین اتفقات غیر قابل جبران باشیم.????????????????????????
 
ناشناس ۰۹:۰۶ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ واقعا پر از موسیقی های تند است و متاسفانه بدون محتوا
 
ناشناس ۲۱:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ کودکان ما حق دارند مطالبی را ببینند که مناسب سنشان باشه
 
ناشناس ۲۲:۴۲ ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ اگر تونستیم این چند سال ی برنامه مثبت وجذاب برای کودکان نام ببریم جای تشکر دارد اما متاسفانه آنقدر برنامه مفید کم است که بچه ها فقط. با گوشی و.... بازی می کنند یا فیلم های ی که مال سن خودشان نیست را می‌بیند که اثر منفی زیادی دارد
 
ناشناس ۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ سلام از ابتدای شروع این برنامه متوجه بی محتوایی و بد محتوابودن اون شدم واقعا بیهوده و خیلی مواقع بد محتوا بود ...پخش نمایش خانگی بالشتها که واقعا بی کیفیت و افتضاح بود
 
ناشناس ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ تا کی باید گرگ هایی در لباس میش چنین بلایی سر خانواده ایرانی بیاورن چرا پیگیری نمی شود چه کسی پشت این نقاب هست 2030
 
ناشناس ۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ سلام لطفا برنامه های آموزنده و پر محتوا برای بچه ها پخش کنید.
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ سلام،چرا نظارت نمیکنند ناظرین منصف؟به برنامه های صدا و سیما.این کشور فرهنگ اسلامی ایرانی
 
ناشناس ۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ لطفا درباره محتوای برنامه ی بچه محل تجدید نظر کنید. شادی، صرفا رقاصی و القا کردن مسایل ضد اخلاقی نیست. اون عروسک هوشمند و مخترعش از همه بدتر هستن. اگه نمی تونید برنامه ی اخلاقی بسازید، لفا اصلا نسازید.
 
ناشناس ۱۸:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ نه تنها برنامه عموپورنگ حتی برنامه های شبکه پویا و نهال هم هیچ چیز خوبی به بچه هامون یاد نمیده...ماشیناسورها وپاندای کونگفوکار و هزار تا برنامه خشن دیگه دارن پخش میکنن چرا پیگیری نمیشه...تو ایام شیوع کرونا خیلی فیلمهای سینمایی مزخرف پخش شد واقعا جای تأسف داره.
 
ناشناس ۰۸:۲۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ بچه های من بهم میگن مامان این عروسک بازیافتی رو ببین !چرا بدنش اینجوریه ؟ حرکاتشو ببین! یا اون پدر بزرگ مادربزرگ با اون حرکات سخیفشون عمو پورنگ قدیما عاشق بچه ها بود ولی الان اینجور نیست ،جوگیرشده وبی ملاحظه
 
ناشناس ۰۶:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ بله متاسفانه این برنامه هم رنگ وبو خیانت تازگی ها گرفته انگار صدا وسیما ماهم‌ اخیرا قول مساعدت قوی به خائنین داخلی دادن . تاکی باید شاهد چنین برنامه هاو دلقک بازی ها ی بی محتوا باشیم اقا پورنگ‌شما اوایل برنامه های بسیار زیبایی داشتید اما حالا چه شده عقاید شمارو هم مخدوش کردن یا پول های دولت و صدا وسیما به شما مزه داده وشما رو نمک گیر کرده
 
ناشناس ۰۹:۴۸ ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ سلام ضمن تشکر از این برنامه که نکات آموزنده و تربیتی متعددی را در بر دارد اما برخی حرکات و رفتارها و روابط زن و مرد با یگدیگر و نوع پوشش آنها در شاءن ایرانی مسلمان نیست
 
ناشناس ۱۱:۲۱ ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ لطفا بازنگری شود
 
ناشناس ۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ باسلام وخداقوت ای کاش دربرنامه های صداوسیما دقت بیشتری میشد اکثرکارتن ها وسریالهاو...نه تنهابی محتواست بلکه بسیاریش اموزش غلط هم داره.کاش لااقل کارتن ها وبرنامه های کودکان ونوجوانان کارشناسی ترتهیه میشد به جایی رسیده که بچه قبل ازبلوغ هنوز 9.10 ساله ی فکرمیکنه ازالان باید اطرافش یک جنس مخالف پیداکنه وروی رابطه با اوفکر کنه...خدانگذره ازکسانی که عمدا دارن فکر واستعداد بچه شیعه هارو به سمتی که میبرن که هرز بره .
 
ناشناس ۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ سلام لطفا بررسی بشه تلوزیون برنامه غیر دینی پخش نکنه
 
ناشناس ۱۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ سلام.به خیال خودمون که ماهواره تو خونه هامون نیست و خوشحالیم که بچه هامون از برنامه کودکهای مبتذل استفاده نمیکنن ولی واقعا زهی خیال باطل .تلویزون خودمون و تقریبا همه برنامه هاش چه برنامه کودک چه فیلم و سریال که پدر مادرها همراه بابچه ها شب میشینن نگاه میکنن واقعا دست کمی از برنامه های مبتذل ماهواره نداره
 
ناشناس ۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برای ساختن برنامه های تلویزیون بهتر است، چرا این همه ترویج فرهنگ ضد اخلاقی و ضد دینی ، لطفا بیشتر بر برنامه ها واهداف برنامه ها دقیق شوید.
 
ناشناس ۰۱:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ نمیدونم چه اصراریه که کودکان ما چیزهایی که مناسب سن اونها نیست رویاد بگیرین وباهاش سرگرم بشن کودکان معصوم مافقط بایدبازی کنن و کودک درونشون فعال باشه من دوتا بچه سه ونه ساله دارم ولی علاقه ای براشون ایجاد نکردم که این‌جور برنامه ها روببینن واونها هم اصراری ندارن وای بحال ماکه بجای پیشرفت داریم پسرفت میکنیم واز کسانی تقلید میکنیم که خودشون ازراهی که رفتن پشیمونن حالا چطوری میخوایم آینده کشورمونو بدست کودکان معصومی بسپاریم که قربانی افکار غلط مامیشن .....
 
ناشناس ۰۵:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ کارتونها و برنامه های صدا وسیما کمیتی شده و به کیفیت هیچ توجهی نمیشه.تفکر حاکم بر صدا وسیما خیلی خطرناکه.نفوذ غرب تو صدا و سیما مشهوده.خیلی باید مواظب باشیم.
 
ناشناس ۱۴:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ سلام فکر کنم کلا صداو سیمای ما چه از فیلم کودکانش که شبکه ۲وشبکه نهال وپویا میذاره وچه فیلمهای سریال وسینمایی وحتی فیلم های خانگیش همه به نوعی دست به دست هم دادن و در جهت پرورش فرهنگ غرب وکلا غرب گرایی وبی بند وباری داره پیش میره...لطفا رسیدگی جدی در همه ابعاد داشته باشید
 
ناشناس ۱۶:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با سلام لطفا نکات آموزشی را با روندی به غیر از رقص و آواز دنبال کنید این روش اثری بسیار مخرب در طولانی مدت بر روی کودک و حتی نوجوان میگذارد
 
ناشناس ۱۷:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ما هم بچه بودیم عموپورنگ میدیدیم و چقدر دوست داشتیم الان این قدر افتضاح شده که جرعت نداریم بچه هامون نگاه کنن
 
ناشناس ۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ بچه های پاک این سرزمین ازین برنامه فقط رقص وآوازرویادمیگیرن ودیگرهیچ
 
na ۰۴:۵۴ ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ طبق قانون باید حقوق سربازان بین 60 تا 90 درصد حقوق کادر باشد. اما سرباز متاهل با فوق لیسانس، تمام وقت سربازه و 300 هزار تومن حقوق میگیره. آیا 300 هزار تومان حتی فقط هزینه رفت و آمد در یک ماه را پوشش می دهد؟ کمپین حمایت از افزایش حقوق سربازان https://www.farsnews.ir/my/c/24364
 
ناشناس ۰۱:۵۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ محتوای برنامه کودک باز نگری شود
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد