انتشار : ۱۴:۲۸ , ۱۳۹۹ تیر ۱۲ آخرین پیگیری: 1 ماه 7 روز 23 ساعت قبل
درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد مبنی بر لغو برگزاری حضوری ‌آزمون جامع
sajad_ha دانشگاه آزاد/ ملی 200نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام و احترام
سرانجام پس از چند ماه نگرانی و درخواست از حضرتعالی خبری کوتاه و البته عجیب از سخنگوی دانشگاه آزاد در خبرگزاری‌ها منعکس شد مبنی بر اینکه آزمون جامع در موعد مقرر و به صورت حضوری برگزار می‌شود که این تصمیم برای دانشجویان نگران‌کننده است.
آقای دکتر شما همچنین بر ما کسوت استادی دارید پس پاسخ ما را به عنوان استاد بفرمایید که دلیل رد درخواست خیل عظیم دانشجویان چه بود؟ آیا جز این خواسته بودیم که با ما نیز چون دانشگاه‌های دیگر رفتار کنید و اجازه دهید جانمان به خطر نیفتد؟
دکتر طهرانچی عزیز همانطور که مستحضرید اپیدمی کرونا در حال برگشت به روزهای اوج خود است چنانچه مرگ 162 نفر در روز 8 تیر بالاترین آمار قربانی را در خود ثبت کرده است و حالا این شیوع ما دانشجویان مظلوم دانشگاه آزاد را هراسان کرده و البته اسکان و سفرهای چند روزه به شهرهای قرمز و در حالت هشدار نگرانی ما را دو چندان کرده است و جالب آنکه در پاسخ به سؤال ما عنوان شده است که انتقال کرونا مربوط به سفرهای بی‌مورد است و سفرهای تحصیلی در انتقال بیماری تأثیری ندارد. «...»
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اگر این اقدام ما را بهانه‌تراشی نمی‌دانید، شیوع گسترده‌ ویروس، احتمال بیماری را برای ما و خانواده‌هایمان افزایش داده است بنابراین در صورت امکان در تصمیم‌تان تجدیدنظر فرمایید و ما را بین دوراهی تحصیل و بیماری قرار ندهید.
با تشکر
دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام /ن

لغو امتحانات حضوری آزمون جامع دانشگاه آزاد دانشجویان کرونا
در حال پیگیری مطالبه
50000حمایت پیگیری در صحن مجلس
10000 حمایت پیگیری از عالی ترین مسئول
1000 حمایت پیگیری از مسئول مربوطه
100 حمایت گزارش از مطالبه
1061
انتشار: ۱۴:۲۸ , ۱۳۹۹ تیر ۱۲
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید
لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۱۶:۱۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا تو این اوضاع کرونا امتحان برگزار نکنید یا لااقل با تاخیر باشه
 
ناشناس ۱۶:۱۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با عرض سلام و خسته نباشی خدمت جناب اقای دکتر طهرانچی اقای دکتر لطفا در تصمیم برگزاری ازمون جامع در موعد مقرر تجدید نظر فرمایید.
 
ناشناس ۱۷:۱۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام. در شرایط فعلی بی تدبیرترین تصمیم ممکن برگزاری امتحان جامع دانشجویان دکتری می باشد.
 
ناشناس ۱۷:۲۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ مسئولین محترم عقل سالم در بدن سالم اکنون در این شرایط امتحان چه کیفیتی برای دانشجو خواهد داشت؟ چرا استاد ایجاد مشکل هستیم و فاجعه سازی را رزومه خود میدانیم؟ عده ای از قشر فرهیخته کشور نمی‌توانند با هم تعامل داشته باشند و تصمیم ممکن بگیرند؟ به کشور های دیگر نگاهی بیاندازید که پیشرفته واقعی و نه آماری هستند و مشاهده نمایید در این دوره چگونه برخورد کردند. با نهایت احترام
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا به جان ما اهمیت بدهید اگر میانگین نمرات را جایگزین نمیکنید حداقل مجازی برگزار کنید
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ جایگزین معدل برای ازمون جامع
 
ناشناس ۱۷:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ضمن عرض تشکر و خدا قوت سفرها و اسکان و خورد و خوراک به جز فاجعه چیزی بر جای نخواهد گذاشت مدیریت بحران نیاز است
 
ناشناس ۱۷:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا این آزمون را مجازی برگزار کنید.
 
ناشناس ۱۷:۴۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا جایگزینی معدل بجای آزمون جامع
 
ناشناس ۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ خواهشمندیم معدل نمرات را جایگزین کنید
 
ناشناس ۱۷:۴۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام، اگر واقعا جان دانشجویان و سایر مردم ایران برایتان مهم است، امتحان حضوری جامع لغو شود
 
ناشناس ۱۷:۵۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام و احترام باتوجه به بیمارب کشنده کرونا از دانشگاه آزاد خواستار لغو آزمون جامع و یا به تعویق انداختن این آزمون در شهریور ماه هستیم
 
ناشناس ۱۷:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام لطفا میانگین معدل را به جای آزمون جامع جایگزین کنید تمام دروس یکبار امتحان داده شده آزمون جامع در این زمان بسیار خطرناک است
 
ناشناس ۱۷:۵۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام و احترام با توجه به شایعات حذف آزمون جامع عده کثیری از دانشجویان آمادگی آزمون را ندارند حداقل در زمان برگزاری آزمون تجدید نظر شود با تشکر
 
ناشناس ۱۸:۱۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ باتوجه به شرایط اپیدمی کرونا ....و نقل و انتقال دانشجویان که بعضا از شهرهای با وضعیت قرمز و در حال هشدار به دانشگاه مقصد میان و باتوجه به اینکه بعضا دانشگاهها در مناطق قرمز کرونایی و هشدار قرار گرافتند از دکتر طهرانچی استاد بزرگوار انتظار مساعدت و همدلی با دانشجویان مقطع دکترا که ازمون جامع رو درپیش دارن ......داریم ....و با میانگین نمرات به جای آزمون جامع موافقت بنمایند . با تشکر از همدلی دکتر طهرانچی و سایر دست اندرکاران ازمون جامع
 
ناشناس ۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام حداقل تو‌این اوضاع میشه مجازی برگزارکرد
 
ناشناس ۱۸:۲۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ باعرض سلام در مراکز اکادمیک که منبع تولید علم است توجه و تفکر نیز امری بدیهی است چطور مدیران قصد برگزاری آزمون جامع را دارن؟کدام منطق اجازه برگزاری آزمون میدهد؟اگر الان به صدای دانشجویان با تحصیلات عالیه گوش ندهید و پیش گیری از وقوع فاجعه نکنید آیندگان چه خواهند گفت؟ سلامتی یک دانشجو هم به خطر بیفتد مدیران باید پاسخگو باشند.مسیله ساده است دربرابر فهمیدن مقاومت نکنید و آزمون را کنسل یا مجازی یا در تاریخ دیگر برگزار نمایید.
 
ناشناس ۱۸:۴۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ حمايت از حفظ سلامتى جامعه وظيفه هر مدير و مسئولى است بخصوص در شرايط بحرانى كنونى دانشجوى دكترا سرمايه علمى كشور است كه نبايد با سلامتى خود و خانواده اش بازى كرد و آنها را براى گرفتن آزمون در كشور وادار به سفر كرد
 
ناشناس ۱۸:۴۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ آقای دکتر طهرانچی استاد بزرگوار لطفا قبل از فاجعه تدبیر نمایید
 
ناشناس ۱۸:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ عرض سلام و درود فراوان خدمت شما استاد گرانقدر و فرزانه جناب دکتر طهرانچی امید آنست که در سایه سار الطاف حضرت شافی سلامت باشید. بعد از سلام و احترام از جنابعالی تقاضامندم در این شرایط بحرانی و نامساعد فعلي در پایان تیر ماه جاری به مدت 3 روز متوالی آزمون جامع داریم که این اقدام برگزاری حضوری آزمون جامع بر خلاف بیانات نهاد های بهداشتی و همه گیری بیماری می باشد که بنده را بر آن داشت این مسئله را به اطلاع شما مقام عالی برسانم که مساعدت بفرمایید دانشگاه شیوه دیگری را جهت انجام آزمون جامع اتخاذ نماید، تا از عواقب و تبعات آن جلوگیری شود، لذا با توجه به درایت و اشراف کامل حضرتعالی و دلسوزی و توجهتان به جان انسان ها خواهشمندیم که دستورات لازم را مبذول فرمایید. تو مگو ما را بدان شه بار نیست / با کریمان کارها دشوار نیست ????????? ارادتمند، شاگرد کوچک شما
 
ناشناس ۱۸:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام لطفا با شرایط به وجود آمده نهایت مساعدت را بفرمایید
 
ناشناس ۱۸:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ این بار هم بذارید اتوبوس چپ بشه، بعد بیاید گاردریل بکشید!!!!
 
ناشناس ۱۸:۵۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ این بار هم بذارید اتوبوس چپ بشه، بعد بیاید گاردریل بکشید!!!!
 
ناشناس ۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ جایگزینی معدل یا برگزاری مجازی امتحان جامع. اگر قصد ندارید در مرگ تعدادی از مردم مقصر باشید امتحان را حضوری برگزار نکنید.
 
ناشناس ۱۹:۰۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ آقای طهرانچی لطفا پاسخ درخواست دانشجویان رو بدید
 
ناشناس ۱۹:۲۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام خواهشمند است شرایط بد روحی دانشجویان را درک کنید و با جایگزینی ازمون جامع موافقت بفرمایید
 
ناشناس ۱۹:۲۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا پیگیری کنید.واقعا توی این شرایط دو روز امتحان جامع که بیش از ۸ ساعت طول میکشه کار دشتباهیه
 
ناشناس ۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با توجه به شرایط موجود امکان امتحان حضوری برای ما وجود ندارد لطفا ما را در دوراهی تحصیل و بیماری کرونا قرار ندهید
 
ناشناس ۲۰:۰۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام وعرض ادب خدمت اقای دکترطهرانچی لطفا به درخواست به حق دانشجویان مقطع دکتری پاسخ عادلانه بدهید وشرایط ما وخانواده های مارو باتوجه به شیوع گسترده این بیماری در نظربگیریدومطمین باشید باهمکاری شما هیچگونه اسیبی به سطح علمی دانشگاه وارد نمیشود وبا انجام اقدام مناسب دغدغه دانشجویان کمترومیتوانند برای انجام کارهای رساله ومقالات علمی با فراغ خاطر بیشتری بپردازند واین نکته میتواند برای رتبه علمی دانشگاه حائز اهمیت باشد باتشکر از شما
 
ناشناس ۲۰:۰۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ بعلت شیوع فراوان لطفا نمره آزمون جامع را باتوجه به سطح سنجی تعیین نمائید
 
ناشناس ۲۰:۰۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام . لطفا ازمون جامع رو لغو کنید . ما شهرستانی هستیم مجبوریم یک روز قبل بیاییم و یک روز هم برای امتحان شفاهی تهران باشیم . چون شهرستانی هستیم هم جا باید بگیریم هم غذا از بیرون بگیریم با این وضعیت خدا وکیلی ناقل هم بشیم چی . تو خونه سالمند و مریض داریم ناقل بشیم و به این بیچاره ها هم انتقال بدیم چی . به هر حال مجبوریم با وسیله عمومی بیاییم . ۳ روز هم تهران باشیم . لطفا کمک کنید تا الان هم بزور رعایت کردیم که مشکلی پیش نیاد فقط تو استرس هستیم . خدایی چن ماه عقب بندازید یا مجازی برگزار کنید ممنون
 
ناشناس ۲۰:۱۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ باسلام خدمت شما و عرض خداقوت تمامی قانون ها نوشته ی انسانها هستند ولی انسان مخلوق خداونداست که اورااشرف مخلوقاتش نامید ‌حفظ جان انسان‌ها و کرامت آنها بالاترین جای را دارد و در جایی که حفظ جان مطرح باشد قانون ناچیز است شایان ذکر هستش که گفته شود دراین دوران بحرانی حج خانه ی خدا که جز واجبات است و دستور خداوند لغو شده لغو‌آزمون که در برابر این واجب جایی ندارد ودیگر اینکه این آزمون نمیتواند بار علمی ما دانشجویان رو دقیق بسنجد در موقعی که اضطراب آزمون و اضطراب بیماری و کمبودی اکسیژن خون و مغز به علت داشتن ماسک به مدت طولانی همه با هم رخ می‌دهد ودر نهایت اینکه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد از آن سازمان محترم نهایت همکاری رو خواستارم
 
ناشناس ۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا همه هم کلاسی های دکتری آزمون جامع را دعوت کنین در نظرسنجی و کمپین شرکت کنند.
 
ناشناس ۲۰:۲۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام......لطفا به جان ما اهمیت دهید...برگزاری ازمون جامع در شرایط فعلی چه نفعی دارد.....چطور میخواین پاسخگوی خانواده های ما باشین.
 
ناشناس ۲۰:۲۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با اين شرايط بحراني و استرس بالا لطفا امتحان داده شده را مجدد از ما نگيريد جان ما وعزيزانمان در خطر است
 
ناشناس ۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام لطفا ما را هم مثل خانواده خودتان بدانید و در برگزاری آزمون تجدید نظر کنید و یا حتما به تعویق بیندازید چون الان با توجه به این بحران اصلا از نظر شرایط روحی و جسمی آمادگی حضور در این امتحان سخت را نداریم و خواهان یکسان سازی منابع به سه منبع برای تمام گرایش ها هستیم.
 
ناشناس ۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ خواهشمندم با اتخاذ تصمیمی حرفه ای سرمایه های وطن و سلامتیشان‌احترام بگذارید
 
ناشناس ۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ما تمامی این درس ها را امتحان دادیم الان با توجه به بحران کرونا آیا لزوم ارزشیابی مجدد هست؟ و نتایج این آزمون با شرایط جسمی و روحی بسیار بد سنجش نهایی دانشجو دکتری در این نیمسال لحاظ می شود آیا این منصفانه هست؟!
 
ناشناس ۲۰:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا در این موقعیت کرونایی مملکت امتحان برگذار نکید به فکر خودتون نیستید به فکر بقیه باشید
 
ناشناس ۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام و ارادت خدمت دکتر طهرانچی عزیز.هدف از اظهار نظر عزیزان دانشجو در کمپین درخواست از مساعدت از جنابعالی برای لغو آزمون جامع به هیچ وجه بهانه تراشی نیست.وضعیت بسیار بغرنج هست.لطف کنید بهترین راهکار رو برای حفظ جان سرمایه های این مملکت بکار بندید.آزمون جامع سنجش عیار واقعی دانشجویانی نیست که معدل اکثر آنها بالای 17 می باشد.از طرفی تمام دانشجویانی که ثبت نام کردند هزینه ی این آزمون رو پرداخت کردن و هدفشون استرداد مبلغ ثبت نام نیست.نیت حقیقی حفظ جان هست.با توجه به اینکه این دروس قبلا پاس شده خواهشمندیم مساعدت لازم را مبذول دارید و میانگین معدل سه ترم را جایگزین نمرۀ این آزمون نمائید.سپاس فراوان
 
ناشناس ۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ آیا جان انسان اهمیتی ندارد؟ میانگین نمرات را جایگزین کنید.
 
ناشناس ۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ آزمون را لغو کنید
 
ناشناس ۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ آزمون را لغو کنید
 
ناشناس ۲۲:۲۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ تصمیم درست و منطقی مقطعی شما مسولان از اپیدمی شدن ویروس کرونا پیشگیری می‌کند لطفاً انسان بودن را به دیگران بیاموزید.
 
ناشناس ۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام از مسئولین خواهشمندم امتحان جامع در این اوضاع کرونایی حذف کنن
 
ناشناس ۲۲:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با عرض ادب واحترام لطفا معدل سه ترم را به عنوان نمره امتحان جامع ثبت نمایید ودر این بحران کرونایی از ایجاد بحرانی دیگر خود داری کنید و خانواده ها را دانسته داغدار نکنید .مگر نه اینکه تمام این دروس را قبلاً امتحان داده ایم...پس در این اوضاع امتحان مجدد معنی ندارد .
 
ناشناس ۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ جناب آقای دکتر طهرانچی تقاضای تجدید نظر دارم
 
ناشناس ۲۳:۲۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا این را در نظر داشته باشید که من ساکن تهران هستم برای امتحان چطور تا ارومیه حداقل دو بار باید رفت و آمد کنم و هر بار حدود ۲۰ ساعت رفت و برگشتم تو مسیر هستم همچنین دو شب کجا بمانم با این اوضاع کرونا بمانم واقعا برای من با سن ۵۱ سال خطرناک نیست؟ مطمئنم امثال من نیز کم نیستند. با کمال تشکر لطفا مساعدت بفرمائید.
 
ناشناس ۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با سلام و احترام لطفا با برگزاری آزمون حضوری جامع به شرایط حاد کرونا دامن نزنید و جان افراد جامعه اعم از اساتید و دانشجویان خانواده هایشان و افراد مورد معاشرت در حین سفر تا رسیدن به محل آزمون را به خطر نیندازید، به امید نگاه و تصمیم واقع بینانه، سپاسگزارم
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام و عرض ادب لطفا در این شرایط که همه افراد جامعه دعوت به همکاری در عدم شرکت در اجتماعات می شوند، دانشجویان دکتری را علی رغم میل خود و خانواده هایشان مجبور به انجام خلاف این قاعده نکنید.
 
ناشناس ۲۳:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ با توجه به شروع موج دوم كرونا لطفااااااااا امتحان نگيرين
 
ناشناس ۲۳:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ درخواست حذف امتحان جامع يك تصميم راهبر دي. مناسب با شرايط و بحران موجود است چرا اين همه بروكراسي و عدم تعهد و مديريت ناقص و شخصي، خسارت جبران ناپذير به بدنه اعتماد دانشجو به نظام اموزشي ميزند چه نيازي به اين همه تقاضا و درخواست بود اگر مسولين خودشان به اين درجه از درك شرايط. ميرسيدند و بدون تبعيض بين ازاد و دولتي عدالت اموزشي را اجرا ميكردند اغلب خانواده ها با بيماري زمينه اي و هزينه هاي بالرد مستعد براي ساير بيماري ها هستند و درگير ند. و توان اضطراب هاي بيشتر را ندارند ، لغو كنيد وتمام كنيد اين. همه نگراني مردم را....
 
ناشناس ۲۳:۴۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام بنظر می رسه برگزاری آزمون بصورت مجازی خیلی معنا نداشته باشه ولی در پیک کرونا که تیر ماه و مرداد ماه هم هست برگزاری حضوری ریسک زیادی خواهد داشت، برگزاری در دوره ای با شدت کمتر باشه. در ضمن نمرات کسب شده در امتحان با ازمون کتبی جامع خیلی تفاوتی ندارد و فقط هزینه اضافی زمان و... است.، پیشنهاد می گردد مصاحبه های مجازی از دانشجویان انجام پذیرد.
 
ناشناس ۲۳:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا به فکر دانشجوهای غیربومی هم باشید
 
ناشناس ۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا به فکر دانشجوهای غیربومی هم باشید
 
ناشناس ۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ لطفا
 
ناشناس ۲۳:۵۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ سلام و عرض ادب . جایگزینی معدل نمرات بجای نمره آزمون جامع بهترین راهکار مدبرانه ایست که در این شرایط میتواند نگرانی های اجتماعی را کاهش دهد . به عنوان بخشی از کادر بهداشت و درمان برگزاری این آزمون را مقابله با کادر درمان می دانم که ممکن است جایگزین اهتمام ملی جهت مقابله با کرونا گردد.
 
ناشناس ۰۰:۱۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با حذف آزمون جامع موافقم
 
ناشناس ۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام و عرض خسته نباشيد خدمت رياست محترم دانشگاه ازاد جناب اقاي دكتر طهرانچي .من از دانشجويان دانشگاه ازاد زاهدان هستم و بايد براي امتحان جامع حضور پيدا كنم در اسفند ماه متاسفانه دختر عمه من به كرونا مبتلا و در سن ٢٩سالگي فوت كردن با توجه به اين كه وكيل بودن حال تمامي افراد خانواده منجمله خودم و بچه و همسرم نگران وضعيت من ميباشند با توجه به اين كه بنده معدل١٨/٢٤در رشته روانشناسي در مقطع دكترا هستم خواهشمندم نسبت به لغو ازمون حضوري و جايگزيني معدل و يا ميانگين دروس مساعدت فرمايين از حسن توجه شما متشكرم .
 
ناشناس ۰۱:۳۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با عرض سلام و خسته نباشی خدمت جناب اقای دکتر طهرانچی اقای دکتر لطفا در تصمیم برگزاری ازمون جامع در موعد مقرر تجدید نظر فرمایید.
 
ناشناس ۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام، لطفا با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا، آزمون بصورت مجازی برگزار شود، یا به تعویق بیافتد.
 
ناشناس ۰۲:۲۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ما هر چی بودیم در طول سه ترم نشون دادیم خودمون رو به استادامون، لطفا معدل رو جایگزین کنید، چه اصراری به برگزاری امتحان آخه.
 
ناشناس ۰۲:۲۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام لطفا با جان ما بازی نکنید رفت وآمد با اتوبوس سه روز در شهر غریب بدون خونه وغذا در این شرایط کرونا مارادرک کنید میانگین نمرات بجای امتحان جامع لطفا
 
ناشناس ۰۳:۰۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام خدمت رییس محترم دانشگاه ازاد . لطفا و فقط به صحبتهای یک دانشحوی دکتری اهمیت داده و برای سلامتی خودمان و اعضای خانواده و همچنین فرزندان کوچکمان و همه پرسنل دانشگاه این شرایط کرونایی رو مد نظر قرار داده و تنها یک چند روزی ازمون جامع رو به تعویق بیندازید تا شرایط مساعدتری برای برگزاری ازمون برقرار شود . نه تقاضای میانگین نمرات و نه حذف ازمون را از شما دارم . فقط نگران فرزند کوچکم هستم . که با یک اشتباه خدای نکرده یک عمر پشیمان شوم . ممنون از مساعدت حضرتعالی
 
ناشناس ۰۴:۴۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام. در شرایط فعلی بی تدبیرترین تصمیم ممکن برگزاری امتحان جامع دانشجویان دکتری می باشد.
 
ناشناس ۰۷:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با عرض سلام و خسته نباشی خدمت جناب اقای دکتر طهرانچی اقای دکتر لطفا در تصمیم برگزاری ازمون جامع در موعد مقرر تجدید نظر فرمایید. با عرض سلام و خسته نباشی خدمت جناب اقای دکتر طهرانچی اقای دکتر لطفا در تصمیم برگزاری ازمون جامع در موعد مقرر تجدید نظر فرمایید.
 
ناشناس ۰۷:۲۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا امتحان جامع لغو کنید
 
ناشناس ۰۸:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ این آزمون یعنی تکرار مکررات اتلاف وقت زمان و انرژی تو این شرایط چه نیازی به این آزمون احساس میشه لطفا حذفش کنید.
 
ناشناس ۱۰:۲۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ وضعيت درس خوندنمون كه رو هوا بود امتحان هم ميخواين بگيرين؟! پس تكليف ما كه گروه حساس تحت درمانيم و نميتونيم بيايم چى ميشه؟
 
ناشناس ۱۰:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ من دانشجوي دكتري دانشگاه آزاد هستم آقاي دكتر معدل من ١٨/٥ هست و صد در صد اطلاع كه همون سرفصل هايي رو امتحان داديم مجدد قراره روز آزمون جامع امتحان بديم كه خود اين موضوع سنجش درست رو حتي در اوضاع نرمال زير سوال مي بره چرا كه خستگي اون تعداد آزمون در يك روز به عنوان يك متغير خطا مداخله مي كنه من دو هفته است پسرم كه ٢١ سالش هست و دانشجوي مهندسي پزشكي دانشگاه امير كبير هست كرونا گرفته من خاله خودم رو به خاطر كرونا يك ماه پيش از دست دادم علاوه بر اين موضوعات كه شايد به نظر شما شخصي باشد مسئله مهم ديگر اين هست كه همه دانشگاهها بجز آزاد ميانگين نمره رو به جاي آزمون جامع لحاظ كردند . آقاي دكتر اينجا ما دو گزينه بيشتر نداريم كه البته به هم ربط هم دارند ١ دانشگاه آزاد به خاطر شهريه دريافتي اين تصميم را گرفته ٢خون دانشجوهاي ديگر از خون ما رنگين تر است آقاي دكتر از شما عاجزانه تقاضا دارم جلوي اين تبعيض و بي عدالتي اجتماعي رو بگيريد و از يك كشتار دسته جمعي جلوگيري كنيد لطفا به دانشجوهاي دكتري دانشگاه آزاد كمك كنيد?????????
 
ناشناس ۱۱:۰۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ من دانشجوی دکترای تهران مرکز هستم در حال حاضر بستری و مبتلا به کرونا هستم از خوزستان واقعا چطور بدون مکان و این مریضی 4روز را در تهران سپری کنم
 
ناشناس ۱۱:۱۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ حذف امتحان جامع وجایگزینی معدل دروس
 
ناشناس ۱۲:۰۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام و درود. دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز هستم. در خصوص امتحان جامع دوره دکترا هیچ اطلاع رسانی دقیقی صورت نگرفته... حتی در سایت دانشکده منابع آزمون را هم اعلام نکرده اند.. تکلیف دانشجویان را روشن کنند... امتحان جامع چه بار علمی جدیدی برای دانشجو دارد... که ما باید در این وضعیت بحرانی سفر کرده و فکر اسکانمان باشیم.. خواستار لغو آزمون و جایگزینی میانگین نمرات دروس تخصصی هستیم. ممنون از پیگیری
 
ناشناس ۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام دکتر طهرانچی ریاست محترم بااوضاع ویروس کرونا محبت بفرمایید آزمون جامع رو لغو ونمره میانگین رو جایگزین نمایید یا حتی الامکان غیر حضور ی باشد
 
ناشناس ۱۲:۳۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام بنده دانشجوي دكتري واحد علوم تحقيقات تهران هستم، لطفا شرايط ما دانشجوهاي شهرستاني را دريابيد، پدر و مادرم سالمند هستن من چطور ميتونم با جان آنها بازي كنم و چند روز در شهر ديگر اسكان پيدا كنم، چرا كسي نميخواهد به جان دانشجوي بدبخت و اطرافيانش ارزش بده، ما از ازمون دادن هيچ ابايي نداريم ولي هر چيزي بايد با اصولش برگزار بشه، امتحان در شهر ديگر در اين شرايط چه ضرورتي ميتواند داشته باشد؟؟؟ از دوستانم چند نفر مبتلا هستند ازمون دادن با يك فرد كرونايي در يك كلاس چقدر ميتونه بي خطر باشه؟؟؟ لطفا لطفا لطفا ازمون را در اين شرايط برگزار نكنيد. يا هم جايگزين نمرات را اعمال كنيد كه بي شك بهترين تصميم در اين شرايط خواهد بود و يا به تاخير انداختن و برگزاري در شرايط مناسب.
 
ناشناس ۱۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ مسئولان بخاطر من دانشجو اونجا نشستن چطور ممکنه به خواسته دانشجوی دکترا تو این وضعیت بحرانی توجه نکنه
 
ناشناس ۱۳:۱۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام. من خودم درگیر کرونا بودم و تازه خوب شدم . ساکن شهرستان هستم و باید بیام تهران واسه امتحان جامع. خواهش میکنم برگزار نکنید برای ما مقدور نیست.
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ تو این اوضاع اگر صدای ما رو نشنوید پس کجا ما حرف بزنیم آقایون تصمیم گیرنده ما جماعت تنبل نیستیم فقط داریم اعلام میکنیم اوضاع خوب نبوده و نیست بالغ بر ۵ ماهه درگیر همه جور استرس هستیم به ما رحم کنید تا خدا به شما هم رحم کنه
 
ناشناس ۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام. آزمون جامع رو میشه همچون دانشگاه علوم پزشکی، با شرط معدل برگزار کرد و یا با تاخیر زمانی بیشتری انجام داد.
 
ناشناس ۱۳:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام کاری که آقای آقای احمد حیدری و‌آقای طهرانچی انجام میدن طبق ماده ۲۹۰ قتل عمد محسوب می شه و بی عدالتی و‌تبعیض علنی در جامعه اسلامی حضرت علي ع: لا عَدلَ اَفضَلُ مِن رَدِّ المَظالِمِ؛ هيچ عدالتى بهتر از بازگرداندن حقوق پايمال شده نيست. تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 446 ، ح10222 اجرتان با خدا
 
ناشناس ۱۳:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا با جايگزيني ميانگين معدل به جاي آزمون حضوري موافقت فرماييد متاسفانه درگيري خودم و خانواده ام در اين بيماري مجالي براي شركت نخواهيم داشت
 
ناشناس ۱۴:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام با توجه به مسائل و مشکلات به وجود امده در اثر کرونا که تمام اقشار جامعه رو درگیر خودش کرده و هرکسی از دانشجو تا کارگر و کارمند و... رو تحت الشعاع قرار داده خواهشمندم امتحانات رو با تاخیر برگزار نمایید. با تشکر
 
ناشناس ۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا تو این‌شرایط از امتحانات‌حضوری اجتناب کنید و مکول کنین‌به یه ماه های دیگر
 
ناشناس ۱۴:۴۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با این وضعیت خطرناک واقعا برگزاری ازمون جامع با عقل جور در نمیاد
 
ناشناس ۱۴:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا پیگیری کنید لطفا دوستان تا جایی که میتونن اطلاع رسانی کنند تا تعداد آرا بیشتر بشه
 
ناشناس ۱۴:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ به چه دلیل دانشگاه آزاد که این همه هزینه پرداخت میکنیم، استرس و نگرانی بیشتری نسبت به دانشگاه دولتی به دانشجو وارد میکنه؟؟؟
 
ناشناس ۱۵:۱۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ باتوجه به شیوع کرونا و وضعیت خطرناک این بیماری برگزار نشه خیلی برا سلامتی دانشجوها و کارکنان دانشگاه بهتره
 
ناشناس ۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ میانگین نمرات رو جایگزین آزمون حضوری کنید
 
ناشناس ۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام لطفا جلوی قتل عمد طبق ماده۲۹۰ قانون و تبعیض ونقض عدالت اجتماعی جلوگیری کنیدو میانگین نمره رو مثل بقیه دانشگاهها منظور کنیداحمد حیدری لیسانس نباید برای دانشجویددکتری تصمیم بگیرد
 
ناشناس ۱۶:۰۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ آزمون جامع حضوری با توجه به شرایط وخیم کرونا باید حذف شود!جان ما و خانواده ما از همه چیز مهم تر است! دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد با شهریه ترمی حداقل ۱۰میلیون تومان ولی نعمت دانشگاه آزاد است نه برده!لطفا مسئولین درک کنند
 
ناشناس ۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ حذف آزمون جامع
 
ناشناس ۱۷:۳۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام و احترام جناب آقای دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه ازاد اسلامی ضمن تشکر از حسن توجه جنابعالی به نظرات دانشجویان خواهشمند است در صورت امکان آزمون در شهریور برگزار گردد تا دانشجویان که به خاطر شایعات موجود در زمان آزمون آمادگی لازم را ندارند با خاطری آسوده تر برای این مرحله آماده شوند قبلا از حسن توجه جنابعالی کمال تشکر را داریم
 
ناشناس ۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام و درود خدمت مسئولان محترم دانشگاه آزاد به ویژه آقای دکتر طهرانچی.برگزاری آزمونی که حتی در روزهای عادی فاقد ارزش معیار سنجی دانشجویان هست در این برهه ی خاص زمانی که جان انسان ها هدف و آماج ویروس کرونا قرار گرفته خارج از شرط عقلانی است.اگر هدف مادی باشد که شهریه ی این آزمون توسط دانشجوها پرداخت شده،چنانچه تشخیص صلاحیت علمی دانشجو مد نظرتان هست که به معنای واقعی این آزمون تهی از هرگونه معیار سنجش علمی است.اگر جایگاه و منزلتی برای علم و دانش قائل هستین در خواست دانشجویانی که با هزار درد و آلام دست و پنجه نرم می کنند را ببینید و در این شرایط حاد که جان آنها تهدید می شود با راهکار مناسبحذف آزمون وجایگزین معدل سه ترم آنها را به ورطه ی هلاکت سوق ندهید...سپاس
 
ناشناس ۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با توجه به افزایش شیوع کرونا، لطفا جایگزینی معدل به جای آزمون را برای جلوگیری از تاخیر مدت زمان تحصیل جایگزین بفرمایید. متشکرم
 
ناشناس ۱۸:۰۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با توجه به افزایش شیوع کرونا، لطفا جایگزینی معدل به جای آزمون را برای جلوگیری از تاخیر مدت زمان تحصیل جایگزین بفرمایید. متشکرم
 
ناشناس ۱۹:۲۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ دوستان بنظرم در همین جا https://www.farsnews.ir/my/c/23571 حمایت خود رو از حذف آزمون جامع و جایگزینی میانگین نمرات ترم گذشته اعلام کنیم بهتره. دراینجا 2383 نفر حمایت داریم. اینجوری چند دستگی میشه و آرا پایین میاد. به امید حذف آزمون جامع. سپاس https://www.farsnews.ir/my/c/23571
 
ناشناس ۲۰:۳۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا شرط معدل اعمال فرمایید
 
ناشناس ۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا معدل دروس جایگزین ازمون جامع بشه .....با تشکر
 
ناشناس ۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ سلام ، ازمون از دروسی هست که طی سه ترم دانشجو گذرانده و نیازی به ازمون جامع نیست میتوان معدل ان یه نمره را ثبت کرد بخصوص در شرایط بحرانی کنونی
 
ناشناس ۲۲:۱۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ شرآیط برای برگزاری امتحان جامع به شیوه قبل فراهم نیست تعداد زیادی دانشجو باید از شهرستان به تهران مسافرت کنند که خود این روش باعث شیوع بیماری می شود لطفا برای امتحان روش دیگری جایگزین کنید
 
ناشناس ۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با سلام خدمت مسیولین محترم . با توجه به شرایط کرونا از ان مقام محترم خواهش می کنم حداقل تا به سامان شدن اوضاع ازمون جامع به تعویق بیغتد . ممنون
 
ناشناس ۲۲:۲۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ با توجه به وضعیت حاد بیماری لغو‌ازمون جامع و‌محاسبه میانگین نمرات مورد استدعا اس
 
ناشناس ۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ جناب آقای دکتر طهرانچی رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی با سلام و احترام با عنایت به شرایط موجود و شیوع مجدد ویروس کرونا خواهشمند است دستور فرمایید دانشگاههای آزادا اسلامی با توجه به شرایط موجود بجای برگزاری کتبی آزمون جامع مقطع دکتری تخصصی، میانگین معدل دروس مربوطه را جایگزین آزمون کتبی نمایند تا از حضور دانشجویان در دانشگاه و ابتلا به بیماری ویروس کرونا جلوگیری گردد زیرا برای تمام دروس مطروحه در آزمون جامع قبلا در ترمهای مختلف مقطع دکتری تخصصی آزمون برگزار گردیده است. خواهشمند است با درخواست دانجویان موافقت فرمائید برگزاری آزمون جامع در این مقطع زمانی بسیار خطرناک است. با تجدید احترام، جمعی از دانشجویان مقطع دکترای حقوق خصوصی
 
ناشناس ۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ جناب آقای دکتر تهرانچی با سلام و تحیت الهی احتراما با توجه به اخبار رسیده از سوی برخی دانشگاه ها دولتی و یا دانشکده های دانشگاه آزاد مبنی بر لغو آزمون جامع به نظر می رسد در شرایط اضطراری تعدیل قانون و مقررات مواجه با اشکال نخواهد بود لذا با کمال احترام به نظر جناب آقای احمدی سخنگوی دانشگاه خواهشمند است دستور فرمائید بررسی مجدد معمول فرمایند و با توجه به حاد شدن شرایط انتشار ویروس کرونا با لغو و جایگزینی میانگین معدل و یا هر شیوه‌ مناسبی که نیاز به تجمع نداشته باشد دستور لازم صادر فرمائید. با تجدید احترام به نیابت از دانشجویان دکتری آزاد مرکز تهران
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ما حاضریم برای پرداخت هزینه امضای الکترونیکی دهیم و حذف جامع را مانند سایر دانشگاهها خواهانیم ،نباید تبعیضی بین دانشجویان باشد، تمام دانشگاهها جامع را حذف كردند كه در كارنامه شون تاثير دارد اما دانشگاه ازاد حذف نميكنه و در كارنامه ش هم تاثيري نداره
 
ناشناس ۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لطفا معدل را جایگزین بفرمائید
 
ناشناس ۲۳:۲۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ موافق با حدف ازمون جامع و جايگزيني معدل هستم ، در صورت عدم موافقت تحريم ازمون جامع و درخواست استعفاي دكتر طهرانچي ، به دليل اصرار در انتشار ويروس كرونا و انتشار كرونا در كشور
 
ناشناس ۲۳:۵۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ به دادمون برسید. واقعا ما درس مون خوبه معدلم ۱۹ ست ولی واقعا با این شرایط خیلی میترسم با سفر و اقامت و ... ظرف ۲۴ ساعت ۴ تا ازمون ۲ ساعته با ماسک تو روخدا درک کنید
 
ناشناس ۲۳:۵۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ واقعا باید دکتر طهرانچی از سمتشون کنار برند و فضا رو برای حضور افراد دلسوز و جسور باز کنند. اینطور هم دارند به خودشون لطمه میزنند هم به آبروی دانشگاه و هم به روح و روان دانشجویان و اساتید
 
ناشناس ۰۰:۰۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ میگن جایگزینی آزمون با معدل خلاف آیین نامه های آموزشیه اولا مگر آیین نامه آموزشی معاذالله آیه قرآن است؟ ثانیا مگر خیلی دانشگاههای دولتی و علوم پزشکی معدل رو جایگزین نکردند؟! اونها خلاف کردند یا شما ؟؟ ثالثا شرایط ، شرایط خاصیه حج که از واجبات مسلم دین هست بعد از ۱۴۰۰ سال که در هر شرایطی برگزار شده بود تعطیل شد. مدیر فهیم اونی هست که با توجه به اقتضایات وقت تصمیم صحیح بگیره
 
ناشناس ۰۰:۰۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ بنظرم ی خسته نباشید و خداقوت باید به جناب تهرانچی بگیم و آرزو کنیم در مسئولیتهای آتی موفق باشند.
 
ناشناس ۰۰:۲۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ سلامتی دانشجویان مهمتره،بعدا هم میشه امتحان داد
 
ناشناس ۰۰:۴۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام با عنایت به شرایط حاد پیش آمده ناشی از ویروس کرونا تقاضای میانگین معدل ترمهای قبل جایگزین آزمون جامع شود تا با رفت وآمدهای اضافی باعت منتشر کردن ویروس نشویم ما همه باید چاره اندیشی کنیم
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ سلام لطفا با توجه به شیوع دوباره کرونا و افزایش مرگ و میر امتحانات رو برگزار نکنید
 
ناشناس ۰۰:۵۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با عرض سلام واقعا اين مطالبه به حق دانشجوهاس! سلامتي و زندگي همه بيشتر از مدركشون اهميت داره! با جان دانشجويان بازي نكنيد
 
ناشناس ۰۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ اخه اینقد این امتحان مهمه؟؟؟
 
ناشناس ۰۲:۵۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام با توجه به افزایش مبتلا یان و کشته امتحانات برگذار نکنید
 
ناشناس ۰۷:۵۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ متاسفانه کسی به فکر سلامتی دانشجویان نیسا
 
ناشناس ۰۸:۲۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام لطفا دراین شرایط کرونا مارا مجبورنکنید به میدان قتل برویم اسکان خوردوخوراک ایاب ذهاب دراین شرایط پرخطر ما رادرک کنید تمام این درس‌ها یکبار امتحان گرفته شده ما همه یکبار امتحان پس دادیم تا به این مرحله رسیدیم میانگین نمرات بگذارید با جان ما بازی نکنیدمن ۵۰سال دارم ‌دارای بیماری زمینه ای هستم شک نکنید صددرصد میگیرم اونوقت مسءول مرگ من که خواهد بود؟
 
ناشناس ۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ سلام جناب دکتر طهراچی لطفا خواسته ی ما رو برآورده سازید.در این شرایط زمان مناسبی برای برگزاری آزمون جامع نیست.دانشگاه های دیگر این آزمون رو لغو کردند مگر جان دانشجوهای دانشگاه آزاد برایتان اهمیت ندارد؟
 
ناشناس ۱۲:۱۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام و درود خدمت مسئولان محترم دانشگاه آزاد به ویژه آقای دکتر طهرانچی.برگزاری آزمونی که حتی در روزهای عادی فاقد ارزش معیار سنجی دانشجویان هست در این برهه ی خاص زمانی که جان انسان ها هدف و آماج ویروس کرونا قرار گرفته خارج از شرط عقلانی است.اگر هدف مادی باشد که شهریه ی این آزمون توسط دانشجوها پرداخت شده،چنانچه تشخیص صلاحیت علمی دانشجو مد نظرتان هست که به معنای واقعی این آزمون تهی از هرگونه معیار سنجش علمی است.اگر جایگاه و منزلتی برای علم و دانش قائل هستین در خواست دانشجویانی که با هزار درد و آلام دست و پنجه نرم می کنند را ببینید و در این شرایط حاد که جان آنها تهدید می شود با راهکار مناسب، حذف آزمون وجایگزین معدل سه ترم، آنها را به ورطه ی هلاکت سوق ندهید...سپاس
 
ناشناس ۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ این آزمون واقعا هیچی رو مشخص نمیکنه، خیلیا دیگه علاقه ایی به ادامه تحصیل ندارن.من به شخصه اگه آزمون جامع قبول نشم علاقه ایی به ادامه ندارم و گزینه انصراف مد نظرمه درسته راه زیادی اومدم اما کرونا معیشت منو به هم ریخته وجود آزمون جامع فقط یه سده که اجازه نمیده بریم پی کارامون ما الان باید سر مقاله و پروپوزال باشیم نه دنبال امضا برای یه آزمون بی هدف!لطفا این سد رو برای همیشه بردارید
 
ناشناس ۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام. با شرایط فعلی بنظرم معدل را جایگزین آزمون جامع کنند بهتره.
 
ناشناس ۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ مسئولان گرامي بدونن كه امكان زدن ماسك در امتحان جامع كه تمام سوالات تشريحي است نه تستي دشوار است . شرايط براي دانشجويان مخصوصا غير بومي واقعا سخته است ما دانشجويان در شرايط قرمز آذربايجان غربي و استفاده از اتوبوس و اقامت در شهري كه وضعيتش قرمز است استرس و نگراني ما رو دو چندان كرده خواهشا چاره اي انديشيده شود
 
ناشناس ۱۷:۳۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۱۷:۴۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۱۸:۱۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۱۸:۱۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۱۸:۴۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۱۸:۵۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لطفاً آزمون جامع رو لغو کنید
 
ناشناس ۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۲۰:۱۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ سلام از مسئولين محترم مي خوام خودشون و فرزند شون رو جاي ما بزارن و از ما حمايت كنند كه ميانگين نمره محسوب بشه ?????????
 
ناشناس ۲۱:۰۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ چجوری سفر کنیم؟؟؟؟؟ناهار چی بخوریم؟؟؟؟؟ این فاجعه انسانی هست،همه یا مبتلا میشن یا ناقل میشن،بعضی از دانشجو ها بیمار صعب العلاج هستند
 
ناشناس ۲۱:۱۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ خواهش ميكنم با سوابق تحصيلى و معدل شرايط رو اروم كنيد??????
 
ناشناس ۲۱:۲۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با احترام خواهان لغو امتحان جامع هستم بعلت بستری در منزل
 
ناشناس ۲۱:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لطفا نمرات جایگزین امتحان حضوری شوید
 
ناشناس ۲۱:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام با توجه به موج دوم شیوع بیماری، وقتی این امکان وجود دارد که از انتشار هر چه بیشتر این اپیدمی جلوگیری بشود با روش جایگزینی نمره میانگین دروس به جای امتحان...چرا مسئولین محترم این موضوع رو پیگیری نمی فرمایند... با یک دستور ساده همه چیز قابل حل است. به عنوان دانشجویان بالاترین مقطع تحصیلی از شما خواستار رسیدگی و احترام به سلامت خود و خانوادمان را داریم. با تشکر
 
ناشناس ۲۱:۴۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با حذف آزمون و جایگزینی میانگین نمرات همان دروس موافقم، از مسئولین دانشگاه آزاد به ویژه جناب آقای دکتر طهرانچی خواشمندم در این شرایط و بحران به وجود آمده ناشی از کرونا مساعدت لازم را در این مورد مبذول فرمایند
 
ناشناس ۲۱:۵۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لطفا امتحان رو به صورت مجازی برگزار کنید
 
ناشناس ۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لطفا بفکر ماهم‌باشید با این استرس بیماری چه جوری حضوری امتحان ّبدیم‌
 
ناشناس ۲۲:۱۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ برگذاری آزمون بصورت حضوری در این شرایط بحران جهانی و کشوری کورنا بخصوص در این برهه که پیک اپیدمی ویروس منحوس کورنا در اکثر نقاط کشور می باشد کار بسیار اشتباهی می باشد و به منزله بازی با مین و دینامیت در زمین خودی می باشد جان نخبگان و دانشجویان phd را به خطر نیندازید ، آزمون جامع نیاز به فضای امن همراه با آرامش و امنیت دارد پس خواهشا و لطفا استدعا داریم با تدابیر بهتر و منطقی تر این وضعیت را مدیریت فرمایید تا همانند فرمانده محترم هوافضای سپاه ۱۴ روز بعد از آزمون جامع مجبور به عذرخواهی از جمع کثیری ازخانواده های بیمار نگردید و ضمنا شهریه جمع کثیری از دانشجویان مقطع phd را نیز از دست ندهید ....
 
ناشناس ۲۲:۱۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ تعویق کنکور برای روزهای معتدل ، برای راحتی استفاده از ماسک و استفاده نکردن از وسایل سرمایشی پر خطر مثل کولر ،برگزاری کنکور در اوج شیوه کرونا بازی با جان خانواده هاست
 
ناشناس ۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لطفا به جان ما اهمیت بدهید اگر میانگین نمرات را جایگزین نمیکنید حداقل ازمون جامع را مجازی برگزار کنید.حال که مطمئن هستید تردد ما از شهرهای وضعیت قرمز هیچگونه نگرانی ندارد وتضمین می کنید که ما کرونا نمیگیریم دلیل این همه تبلیغ جهت استفاده از ماسک ودستکش و رعایت پروتکل بهداشتی چیست؟ اگه برنگشتیم به پیک اول بیماری دلیل اعلام شهرهای وضعیت قرمز چیست چرا ویروس همچنان برای خودش می تازد؟ چرا این همه ظلم و تبعیض قائل میشوید چرا جان شما جان است جان ما بی ارزش...،متاسفم برای مسئولین بی تدبیری که فقط دیدشان تا جلوی بینی خودشان هست نه بیشتر و نه کمتر...،
 
ناشناس ۲۲:۴۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ با سلام در حالی که این بیماری پاندمیک کل دنیا را درگیرکرده و حتی در تاریخ در حال ثبت شدن هست، پس اعلام خطر و ترس دانشجویان از شرایط ایجاد شده بهانه جویی نیست، مسولین محترم نیز شرایط خاص جهانی و ملی ایجادشده ناشی از یه بیماری ناشناخته و مجهول را کاملا درک میکنند و در جایگاه دانشجو همدلی و بررسی می نمایند. و البته از مسولین ارشد محترم و فهیم دانشگاه قطعا مساعدت نصیب حال دانشجویان خواهدشد چون این بزرگواران اساتید ما بوده اند و هستند و در کلاسهایشان به ما آموختند اساس اخلاق و انسانیت است.با یاری هم ان شالله این روزهای سخت را سپری میکنیم و باردیگر دوباره سبز خواهیم شد و لذت بودن در محیط مقدس دانشگاه را با شادی در کنار هم لمس خواهیم کرد و خاطرات زیبایی از تمام لحظات در کنار علم اموزی خواهیم داشت. ما امیدوار به بازگشت آرامشیم، بازگشت روزهایی که هر ده دقیقه یکی نمیرد و خانواده ای پریشان و ازهم گسیخته نشود. ما با امید زنده ایم و تمام سختیها را با یاری هم گذر خواهیم کرد. ???????????????
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ به فکر ما شهرستانی‌ها باشیذ
 
ناشناس ۲۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ سلام از تلاشتان سپاسگزارم پیشنهاد می کنم از جناب دکتر ولایتی ریاست محترم هیت امناء دانشگاه آزاد درخواست نمایید.
 
ناشناس ۲۲:۵۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ باعرض سلام آقا خرداد نذاشتین برگزار شه ک تابستان اوضاع خوب میشه.. باز اگه دوباره تعویقی درکارباشه ک نیست اوضاع بدترم میشه پس اگه نخوندین مهم نیس برین برا سال بعد آماده بشین
 
قائمي فر ۲۲:۵۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ سلام من با برگزاري آزمون جامع در شرايط كنوني مخالفم
 
ناشناس ۲۲:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ آخه این چه مصاحبه ایست که سخنگوی دانشگاه آزاد داشته است... نه جایگاه علمی کار را دارد و نه درک درستی از مسئله... بحث شوآف و فیگورهای علمی که نیست ، بلکه موضوع سلامت و ضرورت است... چقدر در سنت های غلط گیر افتاده ایم... واقعا اظهار نظر آقای حیدری جای تاسف است
 
ناشناس ۲۳:۰۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ در صورت اصرار به برگزاری آزمون جامع در شرایط بحرانی و سخت کنونی اپیدمی بیماری، کلیه عواقب و مشکلات ناشی برای دانشجویان و خانواده های ایشان بر عهده مسوولین برگزار کننده خواهد بود
 
ناشناس ۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ جان یک انسان مهمتراز ??آزمون?? است
 
ناشناس ۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ جان یک انسان مهمتراز ??آزمون?? است
 
ناشناس ۲۳:۲۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ از جناب دکتر طهرانچی استدعا هست نسبت به درخواست عمومی دانشجویان ؛مسولانه تصمیم گیری نموده و همچنین نسبت به این مطالبه بحق؛بی تفاوت نباشند
 
ناشناس ۲۳:۲۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ امیدوارم که خبرگزاری وزین فارس با حسن تدبیر این مطالبات را پی گیری نماید. بیشتر از ما، خانواده ها نگران هستند... امیدوارم با یک تصمیم دقیق دغدغه دانشجو، استاد و خانواده ها دیده شود..
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ من دانشجوی دکترا هستم.برای آزمون ept در تاریخ 22 خرداد 99 شرکت کردم.درکمال ناباوری هیچگونه همکاری از طرف حوزه ای که امتحان دادم دیده نشدماسک...دست کش...تست تب و... سر جلسه ی امتحان هم اکثریت شرکت کننده ها سرفه می کردند.حاصل شرکت من در این امتحان ابتلا به بیماری کرونا بوده.از طرف دانشجویان مقطع دکتری از شما جناب آقای طهرانچی استدعا و تقاضای عاجزانه دارم به فکر جان دانشجوها باشید.زمان مناسبی برای انجام این آزمون نیست.کاری به اینکه این آزمون اصلا معیار دانشجویان را می سنجد یا نه ندارم ولی جان خیلی ها را برگزاری این آزمون به مخاطره خواهد انداخت...حتما در دیدگاهتان تجدید نظر کنید و مانند بسیاری از دانشگاه ها برگزاری این آزمون را لغو کنید...با سپاس
 
ناشناس ۲۳:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ باسلام. خواهش میکنم تجدید نظر بفرمایند. اگر فقط یک نفر،فقط یک نفر به این ویروس مبتلا باشد حتی با رعایت شدیدترین پروتکل های بهداشتی منجر به اتفاقی ناخوشایند خواهد شد. خواهش میکنم تجدیدنظر بفرمایید.
 
ناشناس ۰۰:۱۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ اگرچه تلاش مسئولین گرامی دانشگاه مبنی بر برگزاری آزمون جامع قابل تامل میباشد ولی در شرایط فعلی چنانچه در اثر رفت و آمد تعداد کثیری از دانشجویان از شهرستانهای مختلف فقط یک دانشجو تاکید میکنم فقط یک دانشجو مبتلا به این ویروس شود و خدائی ناکرده جان خود را از دست دهد واقعا احساس گناه مسئولین تا همیشه با ایشان خواهد ماند.امید آنکه با عدم برگزاری آزمون از آه و افسوس آتی جلوگیری کرده و موجبات نفرین والدین دانشجو و یا دانشجویان خدائی ناکرده متوفی فراهم نگردد. باتشکر
 
ناشناس ۰۰:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ سلام دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد سراسر کشور فقط می خواهند زنده بمانند این تنها خواسته ی آنان از مسئولان محترم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است. آنها به دنبال احقاق حقوق انسانی خود هستند و بس ما بهترین راه حل پیشنهادی را در سی ام فروردین نود و نه به مسئولان سازمان مرکزی داده ایم و همانا حذف فیزیکی آزمون جامع و جایگزینی میانگین نمرات دروس است. اما متاسفانه طی هفتاد و چهار روز تمام هنوز نتوانسته اند برای حفظ جان و سلامت دانشجویان تصمیمی عاقبت اندیشانه و انسانی اتخاذ کنند و این در حالیست که وزارت بهداشت با الگو برداری از پیشنهاد اولیه ی ما در کمپین کشوری آزمون جامع دقیقا این طرح را برای کل دانشجویان خود در دانشگاههای علوم پزشکی دندانپزشکی و پایه و پیش کارورزی و در سراسر کشور اجرا نمود و با اجرای طرح جایگزینی میانگین نمرات دروس بجای نمره ی آزمون جامع برای جان و سلامت بیش از هشت هزار دانشجوی دکترای سراسر کشور ارزش قائل شدند. و آیا دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد کل کشور با جمعیت بیش از شش هزار نفر، انسان نیستند؟! حق و حقوق انسانی ندارند؟! دانشجویان لطفا با فالوی این صفحه و ثبت نام در https://fmaloo.com/s0xfu به کمپین کشوری حذف آزمون جامع بپیوندید محمد_امامی_کورندههومن نامزد_جوان_یازدهمین_دوره_انتخابات_مجلس_شورای_اسلامی✔???????? اندیشهحفظِ_جان_سلامت_دانشجویانتصمیمات_راهبردیمدیریت_راهبردی کرامت_انسانیدکتریدکترای_مدیریت_رسانهمدیریت_راهبردیآزمون_جامع_دکتریدانشگاه_آزاد_اسلامیمسئولِ_مسئولیت_شناس مسئولینکرونا کرونا_را_شکست_میدهیم سفر_ممنوع حذف_فیزیکی_آزمون_جامع مسئولیت_اجتماعی جان_دانشجویان_بالاتر_از_قوانین_آموزش_عالی خواهان_عدالت_آموزشی_هستیم مرگ_تحمیلی_یا_آزمون_جامع_حضوری؟؟ میخواهم_زنده_بمانم_حذف_آزمون_جامع مرگ_تحمیلی_یا_قوانین_تحصیلی؟؟ آزمون_جامع_دکتری
 
ناشناس ۰۲:۰۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ بچه ها تاریخ آزمون جامع تهران مرکز مشخص شد چیکار کنیم؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۰۲:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ بچه ها یه گروه تشکیل بدید تو تلگرام اونجا همفکری کنیم.تاریخ آزمون جامع ها رو مشخص کردن که دیگه نشه کاری کرد
 
ناشناس ۰۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ آزمون همان دروسی هستند ک قبلا ما پاس کرده ایم.پس این همه سختگیری اونهم در شرایط کرونایی که احتمالا خدایی ناکرده به قیمت جان ما و خانواده تمام شود لزومی ندارد. اندکی تامل ریاست محترم.???
 
ناشناس ۰۸:۱۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ سلام از مسئولين تقاضا دارم عدالت اجتماعي را رعايت كنند و دانشجوهاي دكتري آزاد را با سراسري متفاوت ندانند و ما و خانواده هاي ما را به كشتن ندهند با بي كفايتي و غرور و عدم آگاهي
 
ناشناس ۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ با عرض سلام لطفا معدل نمرات را جایگزین امتحان جامع قرار دهید
 
ناشناس ۱۰:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ با توجه به شرایط ویژه و خطرناک و نگرانی ما دانشجویان از ابتلا به ویروس کرونا در محل آزمون خوابگاه و حمل و نقل لطفا با لغو آزمون جامع موافقت شود. دانشجوی دکتری واحد نجف آباد
 
ناشناس ۱۱:۰۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ظاهرا علاقه زیادی به فاجعه آفرینی دارید، فاجعه واژگونی اتوبوس چه زود فراموشتان شد! این گارد ریل نیست که بگویید حالا هر زمان که فاجعه ای رخ داد یک فکری می کنیم، صحبت حفظ جان یک جامعه است! کاش در تمام موارد اینقدر قانونمند بودید... اما ظاهرادر قانون شما هیچ بند یا تبصره ای برای حفظ جان دانشجویان نیست، که همیشه بعد از واقعه به فکر چاره می افتید!!! تازه آن هم شاید....
 
ناشناس ۱۱:۱۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ من باید مسیر ۴۰۰ کیلومتری رو برای شرکت در آزمون طی کنم و با توجه به شرایط فعلی این مسیر خطرهای زیادی رو در پی داره، ایا تضمین میکنید من طی این زمان مبتلا نشم ؟
 
ناشناس ۱۱:۵۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ای کاش میدانستم دلیل این همه استرس و فشار روحی بر دانشجوی دکتری چیست؟ آخر جناب احمد حیدری جناب دکتر طهرانچی اگر ما بدنبال بهانه تراشی و از زیز بار درس خواندن بودیم دکتری نمیخواندیم. با آن همه هزینه در این شرایط سخت وبحرانی اقتصادی بدون هیچ روزنه ی امید استخدام و حقوق رسمی در پی تحصیل برآمده ایم ، فقط و فقط به خاطر لذت حصول علم و دانش. شما چرا با نادیده گرفتن شرایط موجود فشار روحی و روانی را بیشتر میکنید؟؟ مگر دانشجوی آزاد جنس از فولاد ساخته شده ؟ شخصا باید ۳ساعت و نیم در راه باشم تا به دانشگاه برسم ان هم یکی از شهرهای شیوع کرونا... چرا درست تصمصیم نمیگیرید؟ چرااااا؟؟؟
 
ناشناس ۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ سلام چرا دانشگاه آزاد قصد کرده جان ما را بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی دانشگاه آزاد از دانشگاه امیرکبیر قانونمندتر هست که آزمون جامع را حذف کرده؟؟؟
 
ناشناس ۱۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ لطفا تجدید نظر بفرمایید دربرگزاری امتحانات
 
ناشناس ۱۳:۳۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ میگن جایگزینی آزمون با معدل خلاف آیین نامه های آموزشیه اولا مگر آیین نامه آموزشی معاذالله آیه قرآن است؟ ثانیا مگر خیلی دانشگاههای دولتی و علوم پزشکی معدل رو جایگزین نکردند؟! اونها خلاف کردند یا شما ؟؟ ثالثا شرایط ، شرایط خاصیه حج که از واجبات مسلم دین هست بعد از ۱۴۰۰ سال که در هر شرایطی برگزار شده بود تعطیل شد. مدیر فهیم اونی هست که با توجه به اقتضایات وقت تصمیم صحیح بگیره
 
ناشناس ۱۳:۳۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ میگن جایگزینی آزمون با معدل خلاف آیین نامه های آموزشیه اولا مگر آیین نامه آموزشی معاذالله آیه قرآن است؟ ثانیا مگر خیلی دانشگاههای دولتی و علوم پزشکی معدل رو جایگزین نکردند؟! اونها خلاف کردند یا شما ؟؟ ثالثا شرایط ، شرایط خاصیه حج که از واجبات مسلم دین هست بعد از ۱۴۰۰ سال که در هر شرایطی برگزار شده بود تعطیل شد. مدیر فهیم اونی هست که با توجه به اقتضایات وقت تصمیم صحیح بگیره
 
ناشناس ۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ شیوه نامه‌ آزمون ابلاغ شد حرفمون که هیچی، جونمونم ارزش نداره
 
dr ۱۳:۴۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ با عرض سلام لطفا با توجه به حجم بالا درخواست هر چه سریعتر دوستان خبرنگار پیگیری کنند
 
ناشناس ۱۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ یعنی به درخواست 2000 دانشجوی دکتری برای حفظ جانشان هیچ اهمیتی داده نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۴:۲۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ لج بازي كودكانه روساي دانشگاه آزاد با دانشجويان خيلي زشته
 
ناشناس ۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به دلیل شیوع کرونا،من در آزمون جامع شرکت نمیکنم
 
ناشناس ۱۵:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ هدف از برگزاری آزمون تو این شرایط چیه واقعا؟!!! بالا بردن سطح علمی جامعه یا بالا بردن سطح شیوع بیماری؟ یکم از همین سطح علمی که ازش صحبت می کنید در عمل هم استفاده کنید!!! در شرایط عادی هیچ زمان نظم و انضباط درستی تو سیستم دانشگاه آزاد نبوده، حالا با کدوم تدابیر اینقدر با اعتماد به نفس با جان این همه دانشجو بازی می کنید؟!
 
ناشناس ۱۹:۵۱ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ با سلام بهترین تدبیرجایگزینی میانگین نمرات ترمها بجای آزمون جامع است
 
ناشناس ۰۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ درخواست لغو آزمون جامع داریم
 
سرباز صاحب الزمان ۰۱:۰۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ با سلام ضمن تشکر از مطالبه خوبتان از مطالبه طرح تحویل فوری خودرو برای خانوارهای بدون وسیله نقلیه حمایت کنید باتشکر https://www.farsnews.ir/my/c/30004
 
ناشناس ۰۹:۵۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ http://srbiau.ac.ir/fa/news/12946/سلامتدانشجویانصیانتازمدارکتحصیلیوحفظاستانداردهایعلمیاولویتاساسیدردانشگاهآزاداسلامیاستراهاندازیسراینوآوریتکنولوژیآموزشی این همه عنایت و توجه به درخواست این حجم از دانشجویان واقعا حیرت انگیزه! کاش در همه موارد اینقدر پیگیر و سخت گیر بودید!!!
 
ناشناس ۱۲:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ یا زمان امتحان را عقب بندازید شاید شرایط بیماری بهتر شد یا مجازیش بکنید.فکر اون دانشجوی شهرستانی را بکنید که این چند روزی که فاصله امتحانهای کتبی وشفاهی هست را کجا بره بمونه.
 
ناشناس ۰۶:۲۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ لطفا آزمون جامع راحذف کنید
 
ناشناس ۱۱:۲۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ لغو امتحان جامع
 
ناشناس ۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ حمایت ها به 1000 نفر رسید. لطفا از مسوول مربوطه پیگیری کنید.
 
ناشناس ۱۴:۴۴ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ضمن عرض سلام و ادب خدمت رياست محترم دانشگاه آزاد من سوالي از محضرتان داشتم آيا باتوجه به شيوع گسترده ويرويس كرونا كه امروز هم متاسفانه ٢٠٠نفر فوت شندند صحيح است دانشجو دكتر براي امتحان جامع آن هم دروسي كه يكبار امتحان داده در اولويت جان دانشجو سپس خانواده دانشجو وهمينطور بقيه افراد به خطر بي اندازيد آيا اگر فرزند يا عزيزان خودتان هم بودندنگرا ن نمي شديد آنها ممكنه با شركت در آزمون جامع به طور حضوري به خطر افتد خواهشمند است باتوجه به شرايط تصميم شايسته جهت حذف آزمون را مبذول بفرماييد باتشكر
 
ناشناس ۱۶:۴۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ خواهشا زودتر از مسئول مربوطه پیگیری کنید 1000 نفر هم رد شده
 
ناشناس ۲۰:۵۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ حذف آزمون جامع
 
ناشناس ۰۱:۳۶ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ هیچ امیدی به شنیدن حرف ما نیست. ما خودمون هزینه کردیم و مجبورمون میکنند جونمون به خطر بیندازیم
 
ناشناس ۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ لطفا در مورد تاریخ و نحوه برگزاری تجدید نظر فرمایید
 
ناشناس ۱۳:۲۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ به خدا از این طرز مدیریت مدیران دانشگاه و تصمیمات متناقض شون داغون شدیم
 
ناشناس ۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ مگر طبق اعلام خودتون بعد از امضا 1000 نفر خبرگزاری شما از مسئولین مربوطه پیگیری انجام نمی دهد؟!
 
ناشناس ۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ میگن ضوابط آموزشی رو نمیشه زیرپا گذاشت؟؟؟ الان گروه ما از سال ۹۵ تا حالا هر سال حدود ۱۰ دانشجوی مقطع دکتری گرفته اون هم فقط با یک هیات علمی که ایشون هم استادیار هستند. یعنی الان بالغ بر ۴۰ دانشجوی دکتری فقط با یک هیات علمی . اون وقت میگن ضوابط آموزشی. آیا این مطابق ضوابط آموزشی هست؟؟؟؟
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ باسلام و احترام شما که زحمت نظرخواهی رو کشیدید لطفا پیگیری هم بفرمایید که ازمون جامع برگزار نشه و معدل دروس جایگزین ازمون جامع بشه صرفا با توجه به شرایط پیش امده ... والا ما دانشجویان دکترا نه ذخیره پلاسما داریم ....نه انتی بادی و نه واکسن کرونا رو کشف کردیم قطعا واکسن کرونا رو کشف میکردیم در اختیار مسیولان قرار میدادیم .... به امید انکه ما و خانواده هایمان قربانی بی تدبیری مسیولان نشیم .... لطفا نتیجه تشکیل کمپین رو هم اطلاع رسانی کنید ..ـ..با ارزوی توفیق
 
ناشناس ۱۴:۲۷ ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ باید از ستاد ملی کرونا پیگیذی بشه. سر قضیه اتوبوس علوم تحقیقات معلوم شد مسوولین دانشگاه آزاد برای جان دانشجویان ارزشی قائل نیستند. ستاد ملی کرونا باید جلوشون بایسته.
 
ناشناس ۰۱:۱۴ ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ بنظرم از ستاد ملی پیشگیری کرونا پیگیر باشیم بهتره. باید بدونن که این آزمون جامع تکراری هست و قبلا این درسها آزمون گرفته شده و نمرات هست، معدل همون چندتا درس را بزارن
 
ناشناس ۱۱:۵۰ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ جایگزین میانگین نمرات برای امتحان جامع
 
ناشناس ۱۱:۳۲ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ درخواست از ۱۰۰۰ نفر عبور کرده است، لطفا از جناب آقای دکتر ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد و رئیس بیمارستان مسیح دانشوری که از بیمارستان های اصلی بیماران کرونا می باشد پیگیری نمایید. امیدواریم این اقدام شایسته و مدبرانه با دستور ایشان به وقوع بپیوندد.
 
ناشناس ۱۲:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ با سلام احتراما با توجه به شرایط روانی نامناسب و عدم کاربرد امتحان جامع در روند تحقیقات عالی دوره دکتری نمره آزمون جامع را برمبنای میانگین نمرات لحاظ فرمایید و این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار دهید تا انرژی خود بر روی تعریف رساله متمرکز نمایند.
 
فدائیان امام خامنه ای ۲۳:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ سلام لطفا از ما حمایت کنید:https://www.farsnews.ir/my/c/4182
سوژه های مرتبط
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد