بسیاری از افراد با اینکه کارت بانکی آنها در سامانه "امتا" ثبت شده است ولی در هنگام واریز وجه قرعهکشی، پس از ورود به درگاه پرداخت و وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی و رمز یکبار مصرف، با خطای «عدم تطابق کدملی خریدار با شماره کارت» مواجه هستند. بسیاری از افراد این عمل را از طریق تمام درگاههای پرداخت موجود و حتی با کارتهای دیگر متعلق به خویش تکرار نموده و مشکل همچنان پابرجاست ضمن درخواست به منظور بررسی مشکل، لطفا به کارشناسان آموزش دهید تا از پاسکاری متقاضیان خودداری نمایند.
انتهای پیام /ع