انتشار : ۱۸:۰۸ , ۱۳۹۹ مرداد ۹ آخرین پیگیری: 1 ماه 28 روز 19 ساعت قبل
لزوم اجرای قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان 115
فرشته نجات سازمان بازرسی کشور/ دیوان عدالت اداری/ قوه قضاییه/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ ملی 580نظر
قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت در سال 1388 در مجلس شورای اسلامی به منظور کارآیی و اثربخشی سرمایه‌های انسانی نظام سلامت شامل شاغلین بالینی رسته بهداشتی، درمانی در بخشهای دولتی کشوری و لشکری و غیردولتی به تصویب رسید.
بر اساس این قانون، ساعت کار هفتگی شاغلین موضوع این قانون با توجه به صعوبت کار، سابقه خدمت و کار در نوبت‌کاریهای غیرمتعارف، به تناسب در هفته حداکثر تا هشت ساعت تقلیل می‌یابد.
سختی کار در فوریتهای پزشکی اورژانس 115 یا همان اورژانس پیش بیمارستانی، به مراتب بیشتر از کار در مراکز درمانی و بیمارستانها می باشد. آمار بالای ضرب و جرح پرسنل فوریتهای پزشکی و وجود بیش از 50 شهید خدمت در طول 40 سال در شغل فوریتهای پزشکی پیش از بحران کرونا و کار در نوبت‌کاریهای غیرمتعارف، از کار افتادگی‌ها و آمار سکته‌ها و فوتی‌های غیرمعمول، گواهی بر این مدعی است که کارشناسان، کاردان‌ها و تکنسین‌های بالینی فوریتهای پزشکی به خصوص در کلانشهرها در شرایط نامطلوب روحی و روانی قرار دارند.

لذا از سالها قبل فعالان صنفی این مجموعه در حال پیگیری اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری بوده‌اند. بنا به آمار بالای شکایاتی که همکاران فوریتهای پزشکی در دیوان عدالت اداری مبنی بر برقراری امتیازات این قانون برای شاغلین پرستار، هوش‌بری و رشته فوریتهای پزشکی به ثبت رساندند، دیوان عدالت اداری در سال 97 اقدام به صدور رأی وحدت رویه و ابلاغ آن به ریاست اورژانس پیش بیمارستانی کشور نمود. ولی با وجود ابلاغ این رأی همچنان برخی مسؤولین در اجرای این قانون تعلل نموده و یا آن را به صورت سلیقه‌ای و خارج از ضابطه اجرا نمودند.

اما در سال 99 و در بحبوحه اوج گرفتن بحران کرونا که فوریتهای پزشکی با ایثارگری فراوان شهدای جدیدی تقدیم سلامت مردم ایران نمود و صدها تن از نیروهای عملیاتی اورژانس به کووید 19 مبتلا شدند، خبرهایی مبنی بر اینکه عده‌ای در حال پیگیری لغو رأی وحدت رویه در دیوان عدالت اداری به گوش می‌رسد.

شایعات حاکی از آن بود که تماس‌هایی با برخی استانداران گرفته شده تا با نامه‌نگاری با مسئولین، ضمن ابراز کمبود نیرو در عرصه فوریتهای پزشکی در استانهای مطلوب خود از تاثیر کاهش ساعت کاری این نیروها بر امنیت و سلامت مردم خبر داده و خواهان بررسی مجدد و لغو اجرای این قانون در اورژانس پیش بیمارستانی شوند.

در پیگیری های به عمل آمده در دیوان عدالت اداری ، معاونت دیوان تلویحا این موضوع را تایید و خواهان ارائه مستنداتی برای اثبات بالینی بودن فوریتهای پزشکی گردید.
ارائه خدمات درمانی به بیماران ، مصدومین تصادفات و سوانح از جمله سوختگی ها و حضور بر بالین آنها از محل حادثه تا مرکز درمانی ، انجام احیاء قلبی و ریوی و نجات جان انسانها جز با حضور بر بالین و انجام اقدامات اولیه، پایه و پیشرفته درمانی امکان پذیر نیست.

برخورداری از کمترین حمایتهای معنوی که موجب تعالی روحی فوریتهای پزشکی و افزایش کارایی این نیروها در بحران‌های پیش‌رو که سختی کار را از شرایط معمول نیز بدتر می‌کند کمترین خواسته پرسنل عملیاتی اورژانس می باشد.
در شرایط حاضر و همچنین پیش از بحران کرونا، نیروهای عملیاتی اورژانس علی‌الخصوص در تهران، حتی از مرخصی بدون جایگزین برخوردار نیستند. با مأموریتهای طاقت فرسا، خستگی‌های مفرط عاطفی و جسمی بر این نیروها حاکم شده و تنها امتیازی که یک مرجع قانونی با رأی وحدت رویه خود، زنگار از روی قانون زدوده و کادر درمانی اورژانس را در این موضوع محق دانسته بود نیز دوباره به دور تسلسل خواهد افتاد.

کادر بالینی فوریتهای پزشکی در این برهه حساس از ریاست دستگاه قضا، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، ریاست دیوان عدالت اداری و ریاست اورژانس کشور خواهشمند است، دست یاری خود را در دستان خسته و رنجدیده کارشناسان زحمتکش فوریتهای پزشکی قرار داده و از اجرای صحیح قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی حمایت و صیانت نمایند.

انتهای پیام /ن

ارتقای بهره‌وری از کارکنان بالینی فوریت‌های پزشکی
مختومه شده مطالبه
50000حمایت پیگیری در صحن مجلس
10000 حمایت پیگیری از عالی ترین مسئول
1000 حمایت پیگیری از مسئول مربوطه
100 حمایت گزارش از مطالبه
5207
انتشار: ۱۸:۰۸ , ۱۳۹۹ مرداد ۹ این سوژه مختومه شده
پیگیری های مرتبط
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید
لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۱۸:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۱۸:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ حق بهره وری حق کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی هست چون واقعا تمام ساعات کار شبانه روزی با استرس مواجهه هستن و کارسون سخته
 
ناشناس ۱۹:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ با تشکر از خبرگزاری فارس ، نیروهای اورژانس دارن زیر فشار ماموریت له میشن لطفا کمک کنین تا بتونیم به حق قانونی خودمون برسیم
 
ناشناس ۱۹:۱۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ حرامشان باد آنکه حلال را برما حرام میکند
 
ناشناس ۱۹:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ لطفا ارتقابهربری اجرا شود
 
ناشناس ۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ درود برشما، بردن رای وحدت رویه شمول قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت برای نیروهای بالینی فوریتهای پزشکی به هیات عمومی دیوان عدالت اداری به بهانه غیر بالینی بودن این نیروها آنهم برای حقی که ۱۰ سال پایمال شده بود در اوج بحران کرونا و خستگی خدمات این نیروها آب سردی بر پیکر مدافعین سلامت بوده، و در واقع این نیروها را از هرگونه اقدام درمانی حتی احیای ایست قلبی منع میکند و هیچ مرجع قانونی بعد از آن نخواهد توانست آنها را مواخذه کند لطفاً جان کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی و سپس مردم را به خطر نیاندازید
 
ناشناس ۱۹:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ مگه ما کار درمان برای بیمار انجام نمیدیم؟فوق العاده ویژه حق ما پرسنل اورژانس ۱۱۵ هم هست.
 
ناشناس ۱۹:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ واقعا اورژانس ۱۱۵ مظلوم شد
 
ناشناس ۱۹:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ چه تفاوتی بین من و نیرویی که توی بیمارستان شیفت میده هست که هر شیف شب آنها ۱۹.۵ ساعت محاسبه شود و ما بچه های اورژانس از اولیه ترین حقمون محروم باشیم
 
زارع ۱۹:۴۹ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ کمپین حمایت شد, لطفا از کمپین ........... تسریع در تحویل خودروهای ثبت نامی 97 ..و.. فرار سایپا از هزینه سود مشارکت ........... حمایت کنید. ان شاالله مشکل هموطنان حل شود........ https://www.farsnews.ir/my/c/35131 https://www.farsnews.ir/my/c/25412
 
زارع ۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ کمپین حمایت شد, لطفا از کمپین ........... تسریع در تحویل خودروهای ثبت نامی 97 ..و.. فرار سایپا از هزینه سود مشارکت ........... حمایت کنید. ان شاالله مشکل هموطنان حل شود........ https://www.farsnews.ir/my/c/35131 https://www.farsnews.ir/my/c/25412
 
ناشناس ۱۹:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ واقعا اگه حق بهره وری به اورژانس تعلق نگیره به کی باید تعلق بگیره شب و نصف شب ، انواع بیمار و بیماری ، فشار کاری بالا ، استرس بیمار و همراه بیمار و هزار جور دردسر و فشار دیگه ، واقعا بایددعاشق بود که با وجود تمام کاستی ها و فشارها ، و نبودها اینجور دلسوزانه به دل بلا و بیماری رفت، این دادخواهی حق مسلم ماست
 
ناشناس ۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ کدام چشم نابینا این همه سختی کار و شهید خدمت را در فوریتها نمی‌بینه . کدوم آدم بیسواد با لابی گری میگه فوریتها بالینی نیست امیدوارم خودش وخانوادش زیر دست فوریتها cبشن تا مفهوم کار بالینی رو بفهمه وحق پرسنل زحمتکش رو ناحق نکنه مردک از خدا بی خبر می دونی خانواده ما تو این کرونا چی کشیدن میدونی چند خانواده درگیرکرونا شدن بواسطه کار همسرشون تو اگه شرف داشتی بدنبال احقاق حق ما بودی نه پایمال کردن اون
 
ناشناس ۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ضمن تشکر صمیمانه از خبرگزاری فارس،قانون بهره وری حتما،شامل پرسنل سخت کوش اورژانس پیش بیمارستانی که در خط اول درمان است،باسد
 
ناشناس ۲۰:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ با سلام خدمت دوستان بی‌تردید اجرای این قانون موجب بالارفتن کیفیت کار میشود و این موضوع برای مردم کشورمان نیز اهمیت دارد امیدوارم که هرچه سریع تر مسیولین از این قانون تبعیت و اجرا کنند
 
ناشناس ۲۰:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ خواهان اجرای بهره وری می باشیم
 
ناشناس ۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ دلمان خوش بود فردی که بر منصب اورژانس کشور تکیه زده میتونه حق ما رو بگیره و کاستی های ما رو جبران شه ولی الان داریم شکایت این مسئول رو به اینجا و اونجا میبریم قوه قضائیه چند وقتیه جون تازه ای گرفته و بارقه امید رو تو دل مستضعفین زنده کرده امیدوارم دست ظالمها از سر بجه های اورژانس ببره و سر جاشون بنشونه
 
ناشناس ۲۰:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ واقعا چرا نباید ارتقا بهره وری برای فوریت های پزشکی اجرا بشه خیلی ظالمانه هستش
 
ناشناس ۲۰:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ عدم اجرای قانون بهره وری ، آسیب روحی و روانی به کارکنان فوریت زده و این آسیب به خانواده و جامعه منتقل میشود. کسانی که دنبال عدم اجرای آن هستند به دنبال کسب منافع مادی هستن ، دلسوز نبوده و نیستن . ۱۰سال فرصت داشتن تا نیروهای مورد نیاز را جذب نمایند. بحث کمبود نیرو و.... بهانه و غیر قابل قبول هست. تشکر از خبرگزاری فارس
 
ناشناس ۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ بخواهید یا نخواهید سروکار خود یا خانواده شما با اورژانس خواهد بود ,پس حمایت از اورژانس حمایت از سلامتی خودتان است و خیانت به آن خیانت به خود وخانواده خودتان
 
فرشته نجات ۲۰:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ درخواست ما اجرای رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری توسط اورژانس و جلوگیری از نفوذ بدون ضابطه افراد در اجرای قوانین
 
ناشناس ۲۰:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ این قانون بایدبرای همه باشدهمه کسانی ک دراورژانس ۱۱۵مشغول کارند...شرکتی،قراردادی،حجم خدمات و...قانون برای همه..عدالت..برابری..یکسان سازی..
 
ناشناس ۲۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ من با اجرای قانون بهروری برای کارکنان فوریت پزشکی موافقم
 
ناشناس ۲۱:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ خواستار اجرای قانون بهره وری هستم ممنون
 
ناشناس ۲۱:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ متاسفم برای مسئولانی که حق مظلومترین کادر درمان را ضایع میکنند
 
ناشناس ۲۱:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ واقعا اگه حق بهره وری به اورژانس تعلق نگیره به کی باید تعلق بگیره شب و نصف شب ، انواع بیمار و بیماری ، فشار کاری بالا ، استرس بیمار و همراه بیمار و هزار جور دردسر و فشار دیگه ، واقعا بایددعاشق بود که با وجود تمام کاستی ها و فشارها ، و نبودها اینجور دلسوزانه به دل بلا و بیماری رفت، این دادخواهی حق مسلم ماست
 
ناشناس ۲۱:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا وهرکسی که انسانی را زنده کنداز مرگ نجات دهد همانند آن است که تمام مردم را زنده کرده باشد. قرآن کریم
 
ناشناس ۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ کاری نکنید تامردم ضرر کنند مسئولین بدونن اگه تکنسین خوابش بیاد برای خانواده خودش هم نمیتونه کارکنه .این متن رو بکنید لگوی بهره وری. احمد پیغمبری
 
فدائیان امام خامنه ای ۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ هموطنان عزیز ما را در کمپین های زیر حمایت بفرمائید. ما هر روز به همه شما عزیزان رای می دهیم: https://www.farsnews.ir/my/c/35171 https://www.farsnews.ir/my/c/35020
 
ناشناس ۲۲:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ در صورت عدم اجرای این قانون، اورژانس کشور با ریزش شدید نیروهای مواجه خواهد شد
 
ناشناس ۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ حق قانونی خودم میدانم
 
ناشناس ۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ قانون ارتقاء بهره وری باید اجرا بشه . چون به هم به نفع مردم و هم پرسنل اورژانس میباشد.
 
ناشناس ۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ تو قرارداد ما نوشته وظیفمون حضور بر بالین بیمار هستش و درمان در حد توانایی و عدم انجام صحیح باید دیه شخص به اندازه پزشک می‌باشد همین قرارداد گواه بالینی بودن کار ماست
 
ناشناس ۲۲:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ متاسفم از اینکه برای اجرای قانونی که حق پرسنل فوریتهاست و سالهاست که در بیمارستان ها اجرا میشود رو با شکایت در دیوان عدالت برای ۱۱۵ اجرا کرد و الان با لابی گری مسولین اورژانس با همون دیوان عدالت در صدد نقض اون قانون هستند
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ارتقاء بهروری حق پرسنل اورژانس 115 می باشد
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ واقعا عدالت باید رعایت شه اون موقع که همه خوابن یه عده تو جاده و دره دارن پوست و استخوان جمع میکنن
 
ناشناس ۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ باسلام خدمت همه اساتید، پیشکسوتان و زحمتکشان خانواده سلامت... امیدوارم هر چه سریعتر کادر درمان بالاخص پرسنل خدوم و زحمتکش و قانع اورژانس کشور به جایگاه واقعی و احقاق حقوقشون دسترسی پیداکنند.
 
ناشناس ۲۲:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ سلام لطفآ پیگیری کنید قانون ارتقا و بهره وری بصورت کامل اجرایی بشه حق وحقوق سالهای که کارکردیم و اجرا نشده رو ازشون بگیرین من الله توفیق
 
ناشناس ۲۲:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ قانون ارتقای بهره وری حق مسلم فوریتهای پزشکی است. نخواهیم گذاشت این قانون در مورد فوریتهای پزشکی لغو شود.
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ خواهشمندم قانون ارتقا بهره وری اجرا شود
 
ناشناس ۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا پیگیر حق پرسنل زحمتکش کادر درمان باشید
 
ناشناس ۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ حق بهره وری حق کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی هست چون واقعا تمام ساعات کار شبانه روزی با استرس مواجهه هستن و کارسون سخته
 
ناشناس ۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ لطفا پیگیر احقاق حق ومظلومیت پرسنل اورژانس115باشید‌.باتشکر
 
ناشناس ۲۳:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ سلام کسانی که اعتقاد دارن کار ما بالینی نیست فقط ۲۴ساعت با ما شیفت بدن قطعا نظرشون عوض میشه
 
ناشناس ۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ نظام هماهنگ پرداخت برای فوریتهای پزشکی فقط در همین استان تهران پرداختی ها تا دومیلیون تومان فرق میکند با توجه به اینکه در منطقه محروم هم انجام وظیفه میکنیم دانشگاه بهشتی فوق العاده ویژه را پرداخت نمیکند
 
ناشناس ۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ خوب است بهره وری
 
ناشناس ۲۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ باعث تاسفه که قانونی رو که مصوبه مجلسه راحت اجرا نمیکنن وکسی اعتنایی به رای دیوان عدالت نمیکنه واقعا اگر قوه قضائیه قدرت به اجرا گذاشتن این قانون را ندارد ما دادمان را باید کجا بزنیم وحقمان را از چه کسی بگیریم؟
 
ناشناس ۲۳:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ حق بهروری حق قانونی پرسنل زحمتکش اورژانس که شبانه روز در گرما وسرما در صحنه های واقعا سخت طاقت فرسا اورژانسی خدمات درمانی ارائه می دهند می باشد ....
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ با توجه به صحبتهای اقای رئیسی مبنی بر حمایت قضایی در دیوان عدالت اداری از جامعه پرستاری خواهشمندیم با ورود به موضوع بهره وری فوریتهای پزشکی حامی مدافعین سلامت باشند . بهره وری حق بر زمین مانده فوریتها در ایام مبارزه با کرونا سعی کنیم مدافع حافظان سلامت باشیم
 
ناشناس ۲۳:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ فشار کار پرسنل فوریتهای پزشکی به تنهایی با فشار کاری کل کادر درمان برابری میکند لطفا عادل باشید
 
ناشناس ۲۳:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ بالینی بودن فوریتها تایید شده ،بهره وری هم قطعا اجرا میگردد تا کیفیت آن بر بالین بیماران نیازمند آشکار شود.
 
ناشناس ۲۳:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ لطفا حامی عدالت باشید???
 
ناشناس ۲۳:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ وقتی ما مسؤلمون از جنس خودمون نیست همین میشه دیگه منی که فوریتم چرا باید مسؤلم یه پزشک عمومی باشه. یه غیر فوریت چه میدونه سختی کار اورژانس چیه
 
ناشناس ۲۳:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ای که به داد ما نمیرسی تو این همه بی کسی
 
ناشناس ۰۰:۱۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری بدهکاری مسلم سیستم و مملکت به کارشناسان زحمت کش اورژانس پیش بیمارستانی هست لطفا به این قشر زحمت کش و بی ادعا و خط شکن نگاهی مهربانانه داشته باشید
 
ناشناس ۰۰:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا ارتقاءبهره وری اجرا شود
 
ناشناس ۰۰:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اجرا شود
 
ناشناس ۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ واقعا اگبراهمه لحاظ نشه حق بهره وری درحق همه ظلم شده مخصوصا با این شرایط کرونایی
 
ناشناس ۰۰:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ این کمترین حقی است که می‌توان برای پرسنل خسته دلگرمی اورد
 
ناشناس ۰۰:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ پرداختی های پرسنل که باتاخیر حدود یکساله واریز میشود،استرس وفشار کاری درشیفتهای نامتعارف وکمبود نیرو که حد وحدود نداره،خطرات ناشی از کار علی الخصوص دراین فصل کرونا که امان همه رابریده،حالا هم که قانون ارتقاء وبهره وری که تنها دلگرمی وازحق وحقوق به حق پرسنل است در پی حذف اون هستن،با کدام انگیزه ودلگرمی پرسنل به کار پر استرس خود ادامه دهند،به راستی که این سزاوار این پرسنل خدوم وگمنام نیست،وخداوند جای حق نشسته.....
 
ناشناس ۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ چه بسا ظلمی اشکار است در حق پیشگامان مدافعین سلامت در این بحبوحه ویروس کرونا لطفا از حق پرسنل بالیتی فوریتهای پزشکی دفاع کنید
 
ناشناس ۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ همکاران فوریت از دسته افردا زحمت کش جامعه پرستاری هستن و حقشون اینکه طرح بهره وری شاملشون بشه کم شهید مدافع سلامت تقدیم این کشور نکردن
 
ناشناس ۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از حامیان
 
ناشناس ۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اورژانس ۱۱۵ مستقیما با بیماران در برخورد هست ،مگر میشود بالینی نباشد
 
ناشناس ۰۰:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ کاش برای همه پرسنل اجرایی بشه ازجمله پیام آور ها ،طرح ها، حجم خدمات نه فقط تعدادی از پرسنل رسمی و سابقه کار بالا.
 
ناشناس ۰۰:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ مظلوم اورژانس.
 
ناشناس ۰۰:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری حق کادر درمان بخصوص فوریتهای پزشکی هست
 
ناشناس ۰۰:۴۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خط مقدم ما هستیم خجالت بکشین لطفا ما چه گناهی کردیم که هرچی کمبود بودجه دارین تو سر ما میخوره
 
ناشناس ۰۰:۵۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ موافق اجرای طرح بهره وری مباشم
 
ناشناس ۰۰:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانون تصویب شده مجلس رو اجرا کنید
 
ناشناس ۰۰:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفاً قانون بهره وری را اجرا کنیدوحق زحمتکشان اورژانس را وجه المصالحه قرار ندهید
 
ناشناس ۰۰:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانون تصویب شده مجلس را اجرا کنید
 
ناشناس ۰۱:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با اجرای قانون بهره وری کیفیت خدمات دهی به بیماران بهتر میشود.
 
ناشناس ۰۱:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ واقعا ما اورژانس کارهای ۱۱۵ داریم زیر فشار کاری له میشیم.....حق ارتقای بهره وری کمترین لطفیه که در حقمون شده ....ما خواهان اجرای بهره وری هستیم .....
 
ناشناس ۰۱:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اگر ما بالینی نیستیم پس چه کسی اقدامات درمانی بیماران را تا رسیدن به بیمارستان انجام میدهد؟
 
ناشناس ۰۱:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حمایت میکنم از طرح ارتقا
 
ناشناس ۰۱:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام و خسته نباشید، انشاالله که قانون بهروری برای قشر زحمت کش جامعه، اورژانس 115هم اجرا بشه
 
ناشناس ۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ پرسنل فوریت‌های پزشکی همیشه بر بالین بیمار حاضر بوده و قانون ارتقای بهره وری باید شامل حال این پرسنل از جان گذشته شود.
 
ناشناس ۰۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حضور در صحنه تصادفات قبل از رسیدن نیروی انتظامی و برقراری امنیت ،انجام زایمان در کابین آمبولانس ،به دوش کشیدندبار کم بود نیروی اورژانس پیش بیمارستانی توسط پرسنل شاغل ،آرام کردن حاضیرین در صحنه و... همه اینا دلیل بر این که زحمت کشان این عرصه واجد شرایط برای بر قراری قانون ارتقاع بهره وری هستند به امید روزی که عدالت برای همه برقرار بشه
 
ناشناس ۰۱:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام بر وزارت اختلاس قانون ارتقا بهروری رو برای پرسنل اورژانس اجراکنید وبیشتر از اینکه به نفع پرسنل باشه از بودجه ای که به این طرح اختصاص میدهید یک سومش برا پرسنل مابقی نوش جون خودتون باتشکر از شما
 
ناشناس ۰۱:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حضور در صحنه تصادفات قبل از رسیدن نیروی انتظامی و برقراری امنیت ،انجام زایمان در کابین آمبولانس ،به دوش کشیدندبار کم بود نیروی اورژانس پیش بیمارستانی توسط پرسنل شاغل ،آرام کردن حاضیرین در صحنه و... همه اینا دلیل بر این که زحمت کشان این عرصه واجد شرایط برای بر قراری قانون ارتقاع بهره وری هستند به امید روزی که عدالت برای همه برقرار بشه
 
ناشناس ۰۱:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری حق کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی هست چون واقعا تمام ساعات کار شبانه روزی با استرس مواجهه هستن و کارسون سخته
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با امید به خداوند متعال و با یاری مسئولان مدیر و مدبر ، این امر محقق گردد تا بتوانیم در امر خدمت رسانی به احاد جامعه بیشتر و بهتر کوشا باشیم ، ان شاءالله
 
ناشناس ۰۱:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام و درود اورژانس ۱۱۵ یا اورژانس پیش بیمارستانی عملیاتی ترین نیروی درمان و جان برکفان خدمت به هم میهنان در تمامی نقاط کشور هستند و متمرکز بر شهر و مکان ثابت نیستند پس چرا نباید از قانون بالینی و درمان بالینی کنار زده شوند مگر قانون برای همه یکسان نیست؟! به امید اجرای قانون عدالت برای همه زحمتکشان خط مقدم درمان✌
 
ناشناس ۰۱:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواهشمندم جلوی این ظلمی که به پیشگامان عرصه سلامت میشه رو بگیرید.
 
ناشناس ۰۱:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ کاش همان لحظه حوادث خودتون جای ما میذاشتین لطفا ارتقا بهربری اجرا شود
 
ناشناس ۰۲:۰۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا از وزارت پیگیری شود فوریتها باید یک سازمان مستقل باشد نه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی
 
ناشناس ۰۲:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر فراوان از خبرگزاری فارس. لطفا ارتقا بهره وری پرسنل فوریتهای پزشکی اجرا شود.باتشکر
 
ناشناس ۰۲:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ دقت کنید : منتشر شده در روزنامه رسمی شماره ۱۸۹۱۵  روز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۳۸۸ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی        هیئت وزیران در جلسه مورخ 20/10/1388 بنا به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کار و امور اجتماعی، رفاه و تأمین اجتماعی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری و به استناد بند 5 قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت ـ مصوب1388ـ ، آیین‌نامه اجرایی قانون یادشده رابه شرح زیر تصویب نمود: آیین‌نامه اجرایی قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت        ماده1ـ شاغلین بالینی به کارکنان رسته بهداشتی، درمانی اطلاق می‌شود که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی دولیت کشوری و لشکری و غیردولتی به بیماران بستری به صورت مستقیم ارایه خدمت می‌دهند و شامل پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، ماماها، پزشکان، کاردان‌ها و کارشناسان اتاق عمل، کاردان‌ها و کارشناسان هوشبری و شاغلین رشته شغلی فوریتهای پزشکی می‌باشند. این ماده ی ۱ آیین نامه ی اجرایی قانون ارتقاست و نام‌ فوریتها کاملا. واضح ذکر شده است
 
ناشناس ۰۲:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام و درود خداوند به تمامی همکاران خوب و زحمتکشم دوستان تمامی این مشکلات از طرف من و شمای نیرو میباشد که بک بار برای همیشه متحد نشدیم ، اگه روز بخواهند قانون بهره وری رو از پرسنل عملیاتی بگیرند و ما ساکت بشینیم دیگه نباید انتظار داشته باشیم که روزی برایمان طرحی اجرا کنند ، این رو بدونید هیچ مسئولی بفکر من و تو نیرو نیست و مهمترین و باارزش ترین چیزی که برای یک مسئول اهمیت داره صندلی ریاست میباشد ، وقتی یک شخصی رو میذارن مسئول اورژانس که هیچ علمی در مورد کار و سختی و استرس اورژانس ندارد چه انتظاری ما باید داشته باشیم که پیگیر مشکلات ما باشد ، خوب یا بد یک فرد دردی از ما دوا نمیکند توی کار ما اورژانسی بودن مسئول میتونه تا حدودی کمک کند کسی که اورژانس رو درک کند ،، ممنونم و انشالله که تمامی پرسنل اورژانس متحد و یک دل بشوند ، یا حق
 
ناشناس ۰۲:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ کاش مسئولین ما کمی انصاف داشته باشند،و حق طبیعی مردم رو بدون چون وچرا بهشون بدن،قانون بهروری حق مسلم ما همکاران ۱۱۵هست وبه هیچ وجه کوتاه نمیایم
 
ناشناس ۰۳:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خيلي عالي ميشه اينجوري انگيزه کاري بين پرسنل زياد تر ميشه ، در نتيجه بهتر ميتوانيم به جامعه خدمت کنيم
 
ناشناس ۰۳:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواهان ادامه و اجرای جدیتر قانون ارتقای بهره وری مصوبه مجلش شورای اسلامی سال ۱۳۸۸ برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ هستیم و امیدوار به حمایت دلگرم کننده شما از کادر عملیاتی بالینی در این مجموعه چندین هزار نفری کشوری. با تشکر
 
ناشناس ۰۴:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ انشاءا... با پیگیری حداکثری پرسنل اورژانس در سراسر کشور موضوع قانون ارتقاء بهره وری وهمچنین سختی کار پرسنل اورژانس ۱۱۵ حل گردد
 
ناشناس ۰۵:۳۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ممنون از اطلاع رسانی شما
 
ناشناس ۰۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ السلام وعلیک امیدوارم باااین روش به حق مون برسیم
 
ناشناس ۰۶:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام بر رزمندگان خط مقدم درمان همگی باهم باشیم تا حقمان پایمال نشود ممنونم
 
ناشناس ۰۶:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ما خواهان اجرای حق بهروری هستیم
 
ناشناس ۰۶:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام لطفا حق بهره وری را برای اورژانس ۱۱۵مظلوم اجرا کنید خیلی متشکرم
 
ناشناس ۰۷:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ من یک تکنسین اورژانس با ۱۶ سال سابقه هستم, استرس کاری و فشار های عاطفی در شغل ما خیلی ویرانگر هست, ارتقا حق ماست
 
ناشناس ۰۷:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ من یک تکنسین اورژانس با ۱۶ سال سابقه هستم, استرس کاری و فشار های عاطفی در شغل ما خیلی ویرانگر هست, ارتقا حق ماست
 
ناشناس ۰۷:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ متاسفانه شنیده می شود که دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور, خودشان از مخالفین اجرای طرح ارتقا بهره وری در اورژانس هستند و به دنبال راهی جهت کنسل کردن رای وحدت رویه هستند, متاسفم برای سیستم اورژانس
 
ناشناس ۰۷:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ شرم باد برمسئولینی که می خواهندبخاطر منفعت خودشان حتی حق قانونی تکنسین که ازنظرمسئولین برده هایی بیش نیستند زیرپا بگذارند.
 
ناشناس ۰۷:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام احیاء بیماران قلبی حیاتی‌ترین پروسه درمان می باشد که مجرب‌ترین تیم احیاء درشرایط سخت پیش بیمارستان توسط همکاران تکنسین فوریتهای پزشکی انجام می گیرد برای بالینی بودن وظیفه تکنسین همین دلیل قانع کننده ای است
 
ناشناس ۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ علاوه بر حق بهره وری باید سختی کار و بازنشستگی 20 ساله اجرا شود مانند اتش نشانی . ما در اورژانس تهران در 24 ساعت بالغ بر 17 ماموریت انجام میدیم . شب تا صبح بیداریم این سختی کار نمیخواد . پاداش نمیخواد ..... انگیزه ای نیست
 
ناشناس ۰۸:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری حق کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی هست چون واقعا تمام ساعات کار شبانه روزی با استرس مواجهه هستن و کارشون واقعا سخته و طاقت فرساست
 
ناشناس ۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از دوستان پیگیر
 
ناشناس ۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اگر کار اورژانس بالینی نیست پس چیه؟؟؟؟
 
ناشناس ۰۸:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ عمل و اجرای صحیح این قانون مطالبه همه پرسنل اوژانس 115 است
 
ناشناس ۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ متاسفانه چرا باید اجرای قانون رو ده سال به عقب بگذاریم اگر قانونی نوشته و تصویب شده همون لحظه باید اجرا بشه
 
ناشناس ۰۸:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام ممنون از خبرگزاری فارس،ما جامعه فوریت پزشکی شدیم ضعیف ترین قشر درمان که بلایی نموده سر شغلمون نیاورده باشن لطفا پیگیر باشید تا حداقل قانون حق بهره وری تصویب بشه
 
ناشناس ۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانو بهره وری حق تکنسین های زحمتکش است که جانشان در طبق اخلاص است ..خط مقدم هستن ..و این کار انها را فرسوده و ناتوان میکند
 
ناشناس ۰۸:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام هرکسی دنبال حقش نباشد امیداور نباشه بهش بدهند
 
ناشناس ۰۸:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام اون از خدا بی خبری که کلمه بالینی رو از حکم کارگزینی اورژانس 115حذف کرده اگر به 115احتیاج پیدا کنه باید مثل گونی سیب زمینی بندازنش عقب آمبولانس و کسی هم بر بااااالینش عقب آمبولانس حضور نداشته باشه چون به قول خودشون این شغل بالینی نیست.
 
ناشناس ۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ازاین پیگیری ها زیاد شده ولی آقایون دیگه خیلی زدن به دربیخیالی برای فوریت فقط وعده هست و وعید والسلام
 
ناشناس ۰۹:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ فوق العاده ویژه و ارتقاع بهره وری حق پرسنل فوریتهای پزشکی میباشد
 
ناشناس ۰۹:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا بهره وری رااجراکنید
 
ناشناس ۰۹:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اگر پرسنل بالین نیستیم.پس نه دارو میدیم نه کار درمانی و نه تصادفات.فقط انتقال مثل ی وانت
 
ناشناس ۰۹:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق گرفتنی است. ارتقاء بهروری کوچکترین حق پرسنل اورژانس هست.اورژانسی که همیشه حقشو پایمال کردنو با بیشترین و سخترین کار کمترین حقوق و مزایا رو میگیره،
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خداوندا وای برهمه ما اگر دیوان عدالت بی عدالتی کنه 0000
 
ناشناس ۰۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ به مسعولینی که با لابی گری میخواهند با جان و سلامت مردم بازی کنندماپرسنل فوریتهای پزشکی تهران و کشور هشدار میدهیم و بدانند این هشدار جدی است...
 
ناشناس ۰۹:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ تو ابن برحه زمانی که کرونا بیداد میکند بجای تقدیر و پاداش حق و حقوق فوریتهای پزشکی درحال تضییع است آیا این واقعا حق این پرسنل زحمت کش است
 
ناشناس ۰۹:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ واقعا شرم آور و غیر قابل درکِ دیدگاهه کسانی ک تصمیم به این امر گرفتن به قول گفتنی کافیه از ی شهروند یا هر کس در هر نقطه ای از ایران واژه ی تصادف،خون ،آتش سوزی ،خودکشی،سقوط ،زایمان،عجله،استرس،و مرگ رو بیاری تا اولین چیزی که به ذهنش میخوره اورژانس و آمبولانس باشه پس خییییییلی ناعادلانه و ناباورانه س به این خواسته به حق نیروهای اورژانس اهمیت دادن و احترام گذاشتن
 
ناشناس ۰۹:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ در اینکه کار فوریت یک کار بالینی هست در این شکی نیست......
 
ناشناس ۰۹:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ واقعا شرم آور و غیر قابل درکِ دیدگاهه کسانی ک تصمیم به این امر گرفتن به قول گفتنی کافیه از ی شهروند یا هر کس در هر نقطه ای از ایران واژه ی تصادف،خون ،آتش سوزی ،خودکشی،سقوط ،زایمان،عجله،استرس،و مرگ رو بیاری تا اولین چیزی که به ذهنش میخوره اورژانس و آمبولانس باشه پس خییییییلی ناعادلانه و
 
ناشناس ۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ وزارت فخیمه و سازمان اورژانس دشمنان فوریتهای پزشکی و پرستارانند انشاالله مکرشون به خودشون بر میگردد ، هر کس در جهت تضییع حقوق دیگران گام بر میداره انشاالله از زندگی اش خیر نبیند ، کولیوند باشه یا وزیر و معاونین وزیر ، خداوند اگر این نیت را دارند خوار و ذلیلشون بفرماید آمین
 
ناشناس ۰۹:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ چاهشوری هستم از اورژانس بوشهر چرا قانونی که مجلس تصویب کرده ردیف بودجه گذاشته و پرسنل ۱۱۵ مجبوربه شکایت شده اندو با پیگیریهای که همکاران صورت داده اند رای مثبت از دیوان گرفته شود ودر این وضعیت کرونا که اقای ریسی دستور داد که قوانین برای کادر درمان اجرا شود چرا وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی کشور دنبال نادیده گرفتند حق پرسنل و ظلم هستند شما بودجه این قانون داخل این چندسال گرفته اید وبه پرسنل نمی دهید پس این پول کجا می رود ضمن این قانون شامل اداری های این سازمان هم نمیشودباعث شده است که مسولین سنگ اندازی می کنند
 
ناشناس ۰۹:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام وضمن سپاس از مدیریت سایت.خواهش تا حصول نتیجه پیگیری مجدانه رو بصورت مستمر ادامه دهیم ان شالله.چرا ک حق گرفتنی ست.
 
ناشناس ۱۰:۰۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام خدمت رسانه جمعی فارس من.مگ فوریت های پزشکی با اینهمه سختی کار حق برخورداری از قانون ارتقا بهره وری مثل بیمارستانارو نداره.لطفا حمایتمون کنین به حقمون برسیم.با تشکر
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ من خواهان استفاده از قانون بهره وری فوریتهای پزشکی میباشم
 
ناشناس ۱۰:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باسلام و تشکر ویژه از خبرگذاری فارس ،لطفا صدای مارا به گوش مسئولین برسانید فوق العاده ویژه حق ماست ما کارکنان اورژانس 115درخط مقدم هستیم و بیشتر تهدید واسیبها شامل ما میشود
 
ناشناس ۱۰:۱۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام این طرح حق مسلم پرسنل زحمت کش ۱۱۵میباشد اولا نوک پیکان سلامت هستن دوم با تمام کیسهای مختلف سرو کار دارند
 
ناشناس ۱۰:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اورژانس مظلوم
 
ناشناس ۱۰:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا قانون بهره وری اجرا گردد
 
ناشناس ۱۰:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ پیشاپیش تشکرمیکنم ازخبرگزاری فارس من واقعآشغل فوریتهای پزشکی خیلی پراسترس درطول شبانه روزی هست مابه طورجد خواهان مصوب حق ارتقای بهروری درمجلس محترم هستیم کاردراورژانس ۱۱۵ که خط مقدم درمان می باشد خیلی خیلی سخته
 
ناشناس ۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ممنون که صدای ما کادر درمانی را بصورت قانونی و بدون هرگونه شبهه و تشویش به گوش مسئولین میرسانید
 
ناشناس ۱۰:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ارتقا بهره وری حق پرسنل فوریتهای پزشکی است لطفا اجرا شود واقعا بچه ها مظلوم واقع شدن
 
ناشناس ۱۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ واقعا داره ظلم میشه به اورژانس ۱۱۵
 
ناشناس ۱۰:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا پیگیری نمایید قانون ارتقاءبهره وری ازپرسنل زحمت کش وخط مقدم درمان حذف نشود
 
ناشناس ۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ تشکر فراوان از خبرگزاری فارس... باز خداروشکر که دارن متوجه میشن فوریتهای پزشکی هم هست که داره این همه فشار و سختی و دوری از خانواده رو تحمل میکنه بخاطر نجات جان افراد نیازمند. انشالله که خداوند کمکمان کند در این راه استوار بمانیم
 
ناشناس ۱۱:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق گرفتنی ایست...درود بر شما
 
ناشناس ۱۱:۱۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام واحترام.ماهم خواستار برقراری قانون بهروری در اورژانس هستیم واولین گروهی هستیم که بر بالین همه نوع بیما حاضر میشیم.خودکشی،تصادف،قتل،و....لطفا حق مارو نزارید پایمال کنن.باتشکر از خبرگزاری فارس
 
ناشناس ۱۱:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا در خصوص برقراری فوق العاده ویژه و افزایش حقوق کارمندان دولت اطلاع رسانی گردد
 
ناشناس ۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ در اورژانس 115کارهای بالینی که در بیمارستان توسط چند نفر انجام میشه داخل آمبولانس توسط یک نفر و در شرایط ناپایدار انجام میشه.
 
ناشناس ۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری حق پرسنل خدوم فوریتهای پزشکی هستش و ما نیروهای اورژامس پیش بیمارستانی ازحق خودمون کوتاه نمی آیییم
 
ناشناس ۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ کادر_درمان_را_در_یابید سپاس_از_کادر_اورژانس
 
ناشناس ۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا صدای پرسنل مظلوم اورژانس باشید خواهان اجرا شدن قانون کامل ارتقا بهروری میباشم
 
ناشناس ۱۱:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ من هیچ حرفی ندارم فقط دوست دارم حضوری از نیروهای اورژانس در مورد سنگینی شیفت و مشکلات مالی مصاحبه کنید و گزارش تهیه کنید
 
ناشناس ۱۱:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ چراباید قانونی تصویب بشه و اجرا نشه؟
 
ناشناس ۱۱:۴۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ کادر درمان‌و اورژانس قشر مظلوم جامعه که فریادرسی ندارن?????????
 
salim ۱۱:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اجرای سریع قانون بهره وری
 
ناشناس ۱۱:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ همیشه حامی عدالت باشید
 
ناشناس ۱۱:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام.با توجه به اینکه نیروهای اورژانس ۱۱۵یکی ازنیروهای خط مقدم درهرشرایط هستندبحرانی هستند ولی متاسفانه توجهی ازسوی مسئولین امر به این قشر نباشد بنده ۱۵سال بصورت قراردادی مشغول ب خدمت هستم وبه شغلم اهمیت میدم وبه شغلم افتخار میکنم ولی که تا کنون اولویت استخدامی بصورت پیمانی یا رسمی از سوی وزارتخانه صورت نگرفته واز یک طرف ارتقاء بهره بروی هم که حق قانونی هست اجرایی نباشد وازسوی مسئولین موجب بی مهری قرار گرفته است امیدوارم با دید باز به این قشر زحمتکش بنگرند چون واقعا کار سخت وخسته کننده ای هست که هم از نظر جسمی وهم از نظر روحی تکنسینها اسیب میبینند .
 
ناشناس ۱۲:۰۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از خبرگزاری فارس. متاسفانه پرستل اورژانس 115 بعلت شغل حاکمیتی مثل آتش نشانی و پلیس به علت درآمدزایی نبودن برای دولت و دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت با توجه به سختی کار طاقت فرسا همیشه مورد ظلم مسوولین دانشگاه‌ها قرارگرفته و بودجه تصویبی اورژانس 115 توسط هیئت دولت به دانشگاه‌ها پرداخت میشه و متاسفانه بودجه در امور دیگه صرف میشه غیر اورژانس و برای کمتر شدن هزینه ها فقط از حقوق پرسنل زده میشه. یک تکنسین اورژانس با ساعت کار بالای بالینی هم حین ماموریت بجای پزشک باید تصمیم‌گیری کنه هم مثل پرستار عمل کنه و هم یه راننده ماهر باشه و حتی الان در پایگاه‌های جاده ای هم حین شیفت ساعت استراحتی نداره. لطفا آقایون مسوولی که این خواسته رو دارن به بجای تضیع حق پرسنل و فرسوده کردن به فکر تامین نیرو باشن. توسعه پایگاه نیاز به استخدام نیرو در هر قالبی داره نه افزایش ساعت کار پرسنل. اگر با این تضیع حق از پرسنل اورژانس سوال بشه اکثریت راضی هستن منتقل بخش‌های بیمارستانی بشن. اورژانس از نظر دریافت حقو حقوق فقط برای یک سری نیروهای ستادی که باعث بزرگ شدن دولت شده اند و دریافت‌های کیفی بدون عرف دارن خوب هست نه و آقایون از زحمتکشی پرسنل شاغل در پایگاهها برای ترقی خودشون و دریافتی بالای خودشون استفاده میکنن. نیروی ستادی در اورژانس مشهد یک بیمار کورونا یی رو ندیده ولی دوبرابر نیروی بالینی که هر شیفت با چند بیمار کورونا یی در گیر بوده حق کورونا دریافت کرده. با قطع این دریافتی ها جلوی هزینه هارو بگیرن. امثال این دریافت‌های نامتعارف بسیار است که صدای پرسنلو درآورده ولی مسوولین دانشگاه گوش شنوا ندارن
 
ناشناس ۱۲:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ میدونم صدای ما به جایی نخواهد رسید چون مسئولین جزئی از مردم نیستند و کار خود را میکنند وقتی یک نیروی ستادی که در پشت میز کار میکند جزئی از کادر درمان بالینی حساب میشود و حقوق آن را میگیرد چرا یک نیروی فوریت های پزشکی که به گفته ی همین مسئولین بی کفایت در خط مقدم درمان است و بیمار تصادفی را از کف جاده جمع میکند و بچه را کف آمبولانس به دنیا می آورد و مریض قلبی را کف زمین cpr میکند باید موقع پرداخت حقوق بالینی حساب نشود پس تورو به خدا دیگر مسئولین در تلوزیون و ... هندوانه زیر بغل ما ندهند که شما خط مقدم هستید که دیگر حالمان از این جمله به هم میخورد چون پرستاری که زیر نظر مستقیم پزشک و با چند نفر همکارش کار یک بیمار را انجام میدهد بالینی است اما ما که ۲ نفره کار بیمار را انجام میدهیم بالینی نیستیم قضاوت با خودتان من به شما هیچ امیدی نداریم حق در اینجا گرفتنی نیست اگر خودشان دوست داشته باشند میدهند ......
 
ناشناس ۱۲:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سپاس و تقدیم احترام لطفا شیف ها را کمتر کنید تعدد شیفت ها بازدهی را کم میکند سنوات خدمت زیاد است و نیروهای مسن بازدهی کمی دارند سپاسمندم از طرح خوبتان
 
ناشناس ۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشكر از خبرگزاری فارس،لطفا صدای ما را به مسئولین برسانید
 
salim ۱۲:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از نگاه حق بین و دلسوزانه شما رسانه فارس من.
 
ناشناس ۱۲:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام حق نیروهای زحمت کش کادر درمان‌ بیش از اینهاست کوتاهی نکنید
 
ناشناس ۱۲:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام ...مگه سخت تر از اورژانس هم کاری سراغ دارین ....چرا نباید ۲۰ ساله شه و جز مشاغل سخت به حساب بیاد ...خواهشا ما را دریابید...دردمونو به کی به کجا و کی بگیم ...فوق العاده کرونا که...ندادن....چرا؟ خواهشا فوق العاده ویژه و بهره وری و ۲۰ ساله شدنمونو پیگیری کنید...عدالت را رعایت فرمایید... بیا مهدی یاور ما ضعیفان باش
 
ناشناس ۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواستار اجراي قانون بهره وري و حمايت بيشتر از عزيزان و حاميان سلامت و بهداشت هستم . ممنون
 
ناشناس ۱۲:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ درود بر خبرنگاران زحمتکش فارس در واقع اورژانس۱۱۵ خط مقدم نظام سلامت میباشه که در طول شبانه روز به هموطنان در جاده و شهر خدمت رسانی میکنند چرا مسیولین دارن به این قشر بی ادعا ظلم میکنن تشکر به شما رسانه فارس که زبان گویای ما اورژانسیها هستید .
 
ناشناس ۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواهشا قانون ارتقا بهره وری که مصوب مجلس وشورای نگهبان ودیوان عدالت اداری هست را برای پرسنل زحمت کش فوریت های پزشکی که واقعا در خط مقدم خدمت میکنند اجرا کنید
 
ناشناس ۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ مشکل اینه که فقط پرسنل عملیاتی دنبال حق بهره وری هستن چون مسئولان فوریت کارشون اداری هست و حق اضافه کاری هم فول میگیرن و بهره وری فرقی به حالشون نداره
 
ناشناس ۱۲:۴۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ مسئولین عزیز کشوری هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
 
ناشناس ۱۲:۴۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری نمونه ای از حق های زیادیه که از پرسنل اورژانس خورده شده
 
ناشناس ۱۲:۵۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ از همینجا به خانواده ها توصیه میکنم به هر قیمتی شده بچه هاشون رشته فوریت نخونن.. چون بیگاریه محضه
 
ناشناس ۱۲:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر لطفا حق بهره وری رواجرا کنین چون سالهاست که حق مارودارن به تاراج می برندهرچند که حق خوری دیگرچیز عادی شده دراین مملکت
 
ناشناس ۱۲:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از خبر گذاری فارس ما هیچ حرفی نداریم فقط میگیم قانون را اجراء کنید. اونم قانونی که سال ۸۸ باید اجراء میشد.
 
ناشناس ۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از خبرگزاری فارس,,,,شما صدای رسای پرسنل اورژانس در نقاط دور افتاده هستید حق قانونی ماست قانون بهره وری
 
ناشناس ۱۳:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ پرسنل اورژانس سخت ترین کار را تو کادر درمان داره ولی حقوقشون پایمال شده.باید سریعتر حقوقشون را دریافت کنن.
 
فرشته نجات ۱۳:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ارتقاء بهره وری حق قانونی و مسلم فوریتهاست
 
ناشناس ۱۳:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اورژانش نبض دوباره زندگی
 
ناشناس ۱۳:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باسلام لطف کنید نسبت به برقراری فوق العاده ویژه هم اقدام شود با تشکر
 
ناشناس ۱۳:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ چرا مرجعي وجود نداره تخلفات اين اداره رو بررسي كنه و متخلفين رو به قوه قضائيه تحويل داده و نظم و قانون را برقرار كنه تا كي اين اداره هونه ي خاله هست و فاميل بازي و رانت و حق خوري!؟!؟ دولت دليلي داره يا استفاده اي ميبره از اين حق خوري و حق كشي اين پرسنل كه دارن فرسوده افسرده و بي انگيزه ميشن؟! از مجلس خواهان بازرسي و تحت نظر گرفتن مسئولين اين اداره رو خواهانيم
 
ناشناس ۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا مسئولین قانون را اجرا کنند و کار درست را انجام دهند . بهره وری قانونی که از سال ۸۸ برای فوریتها اجرت نشده . دلتون به رحم بیاد داریم بازنشسته میشیم
 
ناشناس ۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ برای زحمات شبانه روزی فوریت‌های پزشکی که در خط مقدم همه حوادث هستند ارزش قائل شوید و قانون بهره وری را اجرا نمایید
 
ناشناس ۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با اجرا قانون بهروری بار کاری و استرس که نیروهای دارن به مراتب کمتر میشه پیشنهاد ی اینکه فکری به حال نیروهای جاده شیفت وامیستن مسولیت بردارن منجمله برا ایاب ذهاب و تغذیه
 
ناشناس ۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ عدالت برقرار گردد
 
ناشناس ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باسلام وتشکرازخبرگزاری فارس.قانون ارتقای بهره وری حق مسلم کارکنان فوریت پزشکی است.انشاله حق گرفتنی است نه دادنی..
 
ناشناس ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باوجود کم وکاستی های موجودوشرایط سختی کاردراورژانس پیش بیمارستانی وعدم اجرای قانون های مختلف وضع شده برای کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی این قشرزحمت کش وآسیب پذیرهیچوقت ازانجام وظایف محوله که نجات جان هموطنان می باشدکوتاهی نکرده ونخواهندکردولی متاسفانه حق وحقوق پایمال شده زیادی دارند ازجمله شرایط سختی کار_عدم اجرای قانون بهره وری _حق ایاب وذهاب پایگاه های جاده ای _مسکن وغیره امیدوارم واستدعامندم این قشرایثارگر رامدنظرقرارداده وحقوق تضعیف شده انهارا پیگیری نموده تاعدالت درجق انان رعایت شود
 
ناشناس ۱۳:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ متأسفانه مسوولین دلسوزی نداریم ...
 
فدائیان امام خامنه ای ۱۳:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ هموطنان عزیز ما را در کمپین های زیر حمایت بفرمائید. ما هر روز به همه شما عزیزان رای می دهیم: https://www.farsnews.ir/my/c/35171 https://www.farsnews.ir/my/c/35020
 
ناشناس ۱۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حمایت کامل از قانون بهره روی
 
ناشناس ۱۳:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ مسئولین در خوابن
 
ناشناس ۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ فوریت چند قدم از خط مقدم جلوتر هستش. چرا حقش باید نادیده گرفته بشه؟
 
ناشناس ۱۳:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ شیفت های ۲۴ ساعته‌ طاقت فرسا و خسته کننده است
 
ناشناس ۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانون ارتقائ بهره وری حق مسلم ماست با تشکر
 
ناشناس ۱۴:۰۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا به داد پرسنل درمانی مخصوصا فوریتهای پزشکی ۱۱۵ برسید
 
ناشناس ۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ارتقاع و بهره وری اجرا شود با توجه به وصع کنونی و بیماری کرونا
 
ناشناس ۱۴:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ امیدوارم انصاف وعدالت رادرمورد همه کادردرمان لحاظ کنندبخصوص نیروهای اورژانس 115ای کاش قاضیهایی که دردیولن عدالت هستندازنزدیک درجریان سختی کارقرارمیگرفتندورای عادلانه میدادند
 
ناشناس ۱۴:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا ارتفا بهره وری اجرا شود
 
ناشناس ۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ امیدواریم اجرا بشه چون واقعاً حق بچه های فوریتهای پزشکی است،
 
خادم ملت ۱۴:۳۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اجرای قانون ارتقای بهره وری حق کارکنان زحمتکش فوریتهای پزشکی که سربازان گمنام علوم پزشکی سراسر ایران اند مرهمی است بر زخمهای کاری آنان
 
ناشناس ۱۴:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام وتشكر از حمايت تون طبق ماده ١١٣ آيين نامه اداري ، استخدامي وتشكيلات كاركنان غير هيئت علمي قانون بهره وري براي ما لازم الاجراست .
 
ناشناس ۱۴:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ما هم انسانیم خواهشن رحم کنید ما در خط اول کرونا داریم می جنگیم ولی کسی برای ما دلسوزی نمیکنه
 
ناشناس ۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا فقط پی گیری جدی داشته باشین ما کادر درمان همیشه مظلوم بودیم
 
ناشناس ۱۵:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ نجات جان یک انسان نجات یک جامعه است
 
ناشناس ۱۵:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانون باید اجرا شود
 
ناشناس ۱۵:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد ان اشنا کرد تحریمها به تنهایی نتونست ما از پا در بیاره عوامل نفوذی دشمن دارن راههای پر اثر تر را امتحان میکنن خائنان با اینکار عملا یک گروه ثاتیر گذار در سلامت جامعه را بی انگیزه کرده و باعث گسترش ناامنی شعلی و به تبع ان ناامنی سلامتی در جامعه می شوند و با اینکار اثر تحریمها بر جامعه و ملت چندین برابر میشود انشالله قبل از این که خبلی دیر بشه دلسوزان واقعی ملت و جامعه کاری بکنن
 
ناشناس ۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ واقعا به این ارتقاء نیازمندیم لطفا پیگری شو
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ امیدوارم روزی اورژانس صاحبان دلسوز و واقعیش رو پیدا کنه، واقعا این قشر داره اذیت میشه حقوق مزایا خیلی کمه، انشاالله که هم بهروری و هم فوق‌العاده ویژه اجرا بشه ما هم مثل بقیه کادر درمان به چیزی که حقمونه برسیم یاحق
 
ناشناس ۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خیلی زود باید اجرا شه.فشار کار بسیار بسیار بالاست.این طرح هم به نفع پرسنل و هم به سود مردمه.مطمئنن کیفیت کار بالا خواهد رفت.خصوصا در شهرهای شلوغی مثل تهران.این کمترین حق پرسنل است!
 
ناشناس ۱۶:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اگر پرسنل ۱۱۵ کار بالین انجام نمیدهند پس این تعداد زایمان در آمبولانس و احیا موفق و ده ها خدمت دیگر را چه کسی انجام میدهد؟
 
ناشناس ۱۶:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام کادر درمانی فوریت های پزشکی خط مقدم سلامت و کرونا هستن لذا از مسئولین مربوطه خواهشمندم در حق این قشر زحمت کش اقدامات لازم در مورد فوق العاده ویژه قانون ارتقای بهره وری کارانه موثق مثل کادر پرستاری را به انجام برسانند
 
ناشناس ۱۶:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ بهره وری حق کارکنان فوریتهای پزشکی می باشد
 
ناشناس ۱۶:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهره وری حق کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی هست چون واقعا تمام ساعات کار شبانه روزی با استرس مواجهه هستن و کارسون سخته
 
ناشناس ۱۷:۰۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ یادمان باشد حق گرفتنی ست نه دادنی
 
ناشناس ۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا ارتقا بهره وری انجام شود
 
ناشناس ۱۷:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۱۷:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باتشکر از همه کارشناسان و دلسوزان فوریتهای پزشکی کشور ..۱۱۵ نوک پیکان بهداشت ودرمان کشور است.انشاالله به زودی زود این حق بهره وری به پرسنل زحمت کش ۱۱۵ تعلق بگیرد
 
ناشناس ۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باتشکر از همه کارشناسان و دلسوزان فوریتهای پزشکی کشور ..۱۱۵ نوک پیکان بهداشت ودرمان کشور است.انشاالله به زودی زود این حق بهره وری به پرسنل زحمت کش ۱۱۵ تعلق بگیرد
 
ناشناس ۱۷:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ عرض سلام. لطفاحق بهره وری نیروهای مظلوم ۱۱۵رااجراکنید
 
ناشناس ۱۷:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حاج قاسم بوی خدا میداد نە بوی تعفن ریاست عکس حاج قاسم رو میزنید بر عکسش عمل میکنید خاک بر سر دنیا پرستان کنم بە چە قیمتی حاضر شدید باطن کثیف تون رو با دادن ھمچین نامە ای نشون بدید
 
ناشناس ۱۷:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواستار برقراری قانون ارتقا برای همه زحمت کشان در اورژانس 115هستم ان شاا...
 
ناشناس ۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اورژانس زحمت کش ترین قسمت کادر درمان. و مظلوم ترین گروه در بهره مندی از قانون ارتقا بهره وری کارکنان درمانی
 
ناشناس ۱۸:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ جالبه به جای جذب نیرو میخوان اینجوری و با این قانون ساعت کاری رو بالا ببرن.حتی به قیمت بازی با جون مردم.واقعا این کشور اسلامیه؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ فوق العاده ویژه
 
ناشناس ۱۹:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ بایدبرای بدست آوردن حق قانونیمون هرکاری که لازمه انجام بدیم
 
ناشناس ۱۹:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حمایت از خط مقدم درمان اورژانس ۱۱۵ جهت برقراری ارتقای بهره وری
 
ناشناس ۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سللم لطفا قانون بهره وری اجرایی شود.ممنون
 
ناشناس ۲۰:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواهشا در مورد عدم استخدام غیر فوریت در اورژانس هم همکاری لازم رو داشته باشین
 
ناشناس ۲۰:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانون بهره وری حق مسلم تکنسین های اورژانس ۱۱۵ است. لطفا اجرا شود
 
ناشناس ۲۰:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق مسلم فوریت های پزشکی قانون ارتقاع بهره وری است
 
ناشناس ۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با فوریت پزشکی نمیشه اینکار رو بکنن در صورت اجرای این حکم نا عادلانه تمام همکاران حتی یک ساعت از موظفی خودشون بیشتر نمیان و اونایی که بهره وری رو حذف کردن بیان شیفت های خالی رو پوشش بدهند
 
ناشناس ۲۰:۵۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق مسلم ماست کی جرات کردهاون رو لغو کنه
 
ناشناس ۲۰:۵۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام لطفا پیگیر مطالبات به حق پرسنل اورژانس باشید
 
ناشناس ۲۰:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ سلام خواهشا زحمات خط مقدم درمان رو نادیده نگیرید ، با بیشترین خطرات،بیشترین استرس و بدترین شرایط کاری خداییش گناه داره بهره وری هم اجرا نشه ،لطفا این حق رو به فوریتها بدید
 
ناشناس ۲۰:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ من خسته شدم اگه بهره وری لغو بشه از اورژانس میرم و ی شغل آزاد رو ادامه میدم
 
ناشناس ۲۰:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ خواهان حمایت و استمرار قانون ارتقاء بهروری برای نیروهای اورژانس 115 میباشیم. خواهشا مسئولین اورژانس کشور به نیروها خیانت نکنید
 
ناشناس ۲۰:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از خبرگذاری فارس که حداقل تو این اوضاع کرونا ب فکر کادر درمانه بلاخص فوریتها ک واقعا مظلوم واقع شدن و خیلی در حقمون اجحاف میشه
 
ناشناس ۲۱:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ناشناس ۱۸:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۲۱:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از حامیان عدالت
 
ناشناس ۲۱:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ درخواست حمایت از اورژانس ۱۱۵خط مقدم درمان
 
ناشناس ۲۱:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ این قانون حق پرسنل زحمت کش فوریت پزشکی میباشد
 
ناشناس ۲۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ لطفا قانون حق مسلم ماست
 
ناشناس ۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ من با این فشار مالی و حدود دوازده سال سابقه کار اگه قانون ارتقا لغو بشه مطمئنا استعفا میدم
 
ناشناس ۲۱:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ حق بهروری حق مسلم فوریت های پزشکی هست حالا اینا دیدن به خاطر کمبود نیرو و اینکه به پرسنل اضافه کار ندن دارن این بازی رو سر ما درمیارن ما از حق و حقوق خود نمی گذریم
 
ناشناس ۲۲:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ قانون ارتقا بهره‌وری برای کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی اجرا شود
 
ناشناس ۲۲:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ اگر ذره ای از حق ما راضایع کنند ان شاالله که از خانواده ها عزیزانشان مایه بگذارند
 
ناشناس ۲۲:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باعرض سلام وخسته نباشید آقا مظلوم تر از این اورژانسیاپیدا نکردین که این بلاها رو سرشان در بیارین آقایون ۵کلمه بیشتر نیست بله درست حدث زدیم خجالت فقط همین
 
ناشناس ۲۲:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ جناب آقای رییسی به داد پرسنل 115 کشور برسید. چرا زیر مجموعه شما به همین راحتی حکم وحدت رویه میدهند وبعد از گذشت یکسال می خوان حکمشونو پس بگیرن .
 
ناشناس ۲۲:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ دیوان عدالت اداری نباید زیر بار این ذلت برود که مفهوم عدالت رو فرسنگها جابجا می‌کنه.
 
ناشناس ۲۲:۴۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با سلام قانون بهره وری واقعا کمترین حق پرسنل فوریتهای پزشکی ۱۱۵ میباشد واقعا متاسفم برای اون مسئولی که فردا معلوم نیست باشه داره حق رو ناحق میکنه اگر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی کار بالینی نیست حتما قصابی دام کار بالینه یقین لحاف دوز کار بالینی میکنه یاحق
 
ناشناس ۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ تا کی بردگی و بهره کشی
 
ناشناس ۲۲:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ پرسنل فوریت پزشکی مثل بقیه کادر درمان در شرایط سختی کار میکنند بخصوص در شرایط الان کرونا و در مناطق مرزی، قانون ارتقابهره وری باید براشون اجرا بشه
 
ناشناس ۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ موافق قانون بهره بری
 
ناشناس ۲۳:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ بهره وری حق پرسنل اورژانس هست. من چند سال در بیمارستان کار کردم و با سختی های هر دو شغل آشنا هستم.در صورت اجرا نشدن هم ضرر جسمی و هم ضرر روحی برا پرسنل دارد
 
ناشناس ۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ باعث تاسفه که مظلوم ترین قشر کارمند یعنی پرستار با حساسیت شغلی بالا مخصوصا در فوریتهای پزشکی هیچ ارزشی برای مسئولین ندارند.
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدایمون برسونید... چندین سال بعبارتی از سال ۸۸ حق حقومون دارن میخورن... با بیشترین استرس و درگیری مواجه هستیم. تو این ایام کرونا... دریغ از یک خسته نباشی... عوضش هر ماه با یه بخشنامه جدید حقمون پایمال میکنن
 
ناشناس ۲۳:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ضمن تشکر ویژه از خبر گذاری فارس،بهروه وری و فوق العاده ویژه حق مسلم اورژانس ۱۱۵ یا همون فوریت های پزشکی هستش چون خط مقدم درمان هستیم ،ضمنا باتوجه به اینکه در این ایام کرونا واقعا درگیر بودیم خدایش پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی بدون آزمون وهیچ قید وشرطی باشید ،با تشکر ویژه
 
ناشناس ۰۰:۱۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ اگر کار بالینی برای بیماران در اورژانس صدق نمیکند پس چطوری کار برای بیمار انجام می‌شود؟؟؟
 
ناشناس ۰۰:۲۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ جالبه اگر دستورالعملی قانون شده و داره در تمام ایران اجرا میشه، چرا در تهران با این حجم ماموریت ،کسانی هم که بدنبال بهره‌وری هستند، جزو بدها و رانده شده گان هستند، اگه حقه پس باید برای همه اجرا بشه، نه اینکه با آژان کِشی و شکایت
 
ناشناس ۰۰:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ سفید میپوشیم تا ملت سیاه تنشون نکنن.ازتون تشکر میکنم که صدای ما شدین برای احقاق حقمون..
 
ناشناس ۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ اگر خط مقدم ضعیف باشد شک نکنید شکست خواهیم خورد
 
ناشناس ۰۱:۱۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ما درمانی هستیم و بعنوان کارشناس بیهوشی شاغل در فوریت همه قوانین بالینی و مزایا و کاهش ساعات پرستاری حق مسلم ماست
 
ناشناس ۰۱:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با سلام....خسته نباشید...خدا ازتون نگذره ...معلوم نیست چقدر نشستن فکر کردن تا یه کلمه رو حذف کنن تا بتونم گسری بودجه دولت رو اینجوری جبران کنن....واقعا که...
 
ناشناس ۰۱:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ اجرای این طرح عالی میباشد و باعث کارایی بیشتر پرسنل در حوزه خدمت رسانی به بیماران عزیز میشود.
 
ناشناس ۰۱:۴۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ دیگه ظلم به پرسنل ۱۱۵ و خانوادهاشون بسه دیگه
 
ناشناس ۰۱:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعا چرا باید واسه گرفتن حق خودمون اینهمه طومار جمع کنیم فکر کنم دیگه با این ویروس منحوس حداقل به اثر وجود فوریتهای پزشکی مسئولین پی برده باشند
 
ناشناس ۰۲:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعاً جای تأسف داره
 
ناشناس ۰۲:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ هرکسی هرروزی باشه به ۱۱۵ احتیاج پیداخواهدکردوتواون موقه درک دلسوزی این فرشتگان بی ادعارامیفهمد امیدوارم روزی که به این درک رسیدیددیگردیرنباشدپس مسولینه محترم الان کاری بکنیدشایداون موقه هیچ فایده ای نداشته باشد
 
ناشناس ۰۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ اراک قانون روشروع کرده امامیگه بایدشلوغترین پایگاه هاباشیدتا هرموقع که مجبوربه انصراف بشید.پایگاه شهری تعطیل میکنن ووبه هرطریقی با افزایش تعدادماموریت هابچه ها رومیخان اذیت کنن
 
ناشناس ۰۳:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعا جای خجالت و تعجب داره که ما کارمون بالینی نیست.سوادو شعور باشه کاملا مشخصه که این یه حق خیلی ناچیز برای بچهای اورژانس و فوریت پزشکی هستش.واقعا بعضی چیزاو حرفا از مسئولین سردرد و دلسردی میاره.انگار کورن و نمیبینن چقد بدبختی و سختی داره این شغل‌.
 
Ali NST ۰۵:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ سلام به همه ی هموطنان عزیز ، لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر farsnews.ir/my/c/33839
 
ناشناس ۰۶:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ما پرسنل اورژانس خواهان ارتقا بهره وری هستیم حق بهره وری با توجه به سختی کار و استرس های همراه حق پرسنل بالینی اورژانس میباشد
 
ناشناس ۰۷:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ حق ما را بدین....حق مظلومان اورژانس خوردن نداره......عدالت را برقرار کنید...
 
ناشناس ۰۷:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ تا کی ظلم و بی عدالتی باید بشه به نیروهای زحمت کش فوریتهای پزشکی
 
ناشناس ۰۸:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ همراه با پرسنل ۱۱۵ هستیم تا نتیجه گرفتن??????
 
ناشناس ۰۸:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعا جای تاسف داره. بالین به چی میگن پس؟
 
ناشناس ۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ از ماست که برماست
 
ناشناس ۰۸:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ تعداد پرسنل ۱۱۵ کم است لزا تعداد رای ها به ۱۰۰۰۰ نمیرسد. خواهشمندیم زودتر پیگیری کنید.
 
ناشناس ۰۹:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ حق خوری ممنوع
 
ناشناس ۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ مصوبه مجلس شورای اسلامی است وتوسط شورای نگهبان تایید شد پس قانون است باید اجرا شود
 
ناشناس ۰۹:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ سلام اجرای قانون بهره وری کمترین حق مدافعان جان بر کف سلامت است مسولین عزیز حمایت کنین .
 
ناشناس ۰۹:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ باسپاس ازخبرگزاری فارس که ازماکادردرمان خصوصافوریت های پزشکی ۱۱۵حمایت میکنید.لطفاصدای مظلومانه ماروبه گوش مسئولین برسانید.
 
ناشناس ۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ بهره وری از شیر مادر حلال تر حق فوریتهای پزشکی است...اگر کار فوریتهای پزشکی کار بر بالین بیمار تلقی نگردد،اساسا همه چیز زیر سوال خواهد بود.حتی کلمه اورژانس.از خبرگزاری فارس تقاضا داریم صدای اعتراض کادر فوریتهای پزشکی در جهت جلوگیری از تضییع شدن حق مان باشد.
 
ناشناس ۱۰:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ اگه کار ما بالینی نیست پس چیه؟؟؟
 
ناشناس ۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با تشکر از خبرگزاری فارس ، نیروهای اورژانس دارن زیر فشار ماموریت له میشن لطفا کمک کنین تا بتونیم به حق قانونی خودمون برسیم
 
ناشناس ۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ حق و حقوق نیروهای اورژانس رو پایمال نکنید ...???????????????
 
ناشناس ۱۲:۰۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با تشکر از خبرگزاری فارس و تمامی عزیزانی که پیگیر حقوق ضایع شده کادر درمان علی الخصوص تکنیسینهای فوریت پزشکی هستند.
 
فدائیان امام خامنه ای ۱۲:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ سلام هموطن هرکجای ایران هستید، ما همه باهم هستیم. لطفا از کمپین ما حمایت بفرمائید:https://www.farsnews.ir/my/c/4182
 
ناشناس ۱۲:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ لطفاطرح ارتقاءبهروری اجراشود
 
ناشناس ۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ تشکر از خبر فارس با سلام اگه یک درصد هم شانس اینو داشته باشیم این پیام و مسئولین مربوطه ببینن ازشون تقاضا داریم به فکر زن و بچه های اون نیروی ۱۱۵ که شب تا صبح ماموریت میره و با کلی خستگی میره تو خانوادش باشن
 
ناشناس ۱۲:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ خدا بزرگ هستش
 
ناشناس ۱۲:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ آقای دکتر کولیوند یک روزی صدای پرسنل مظلوم 115 بودید حالا چرا کجایید صدای دادخواهی پرسنل را نمی شنوید در حال حاضر ما از شما حمایت می‌خواهیم
 
ناشناس ۱۳:۲۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ حق بهروری حق قانونی پرسنل زحمتکش اورژانس که شبانه روز در گرما وسرما در صحنه های واقعا سخت طاقت فرسا اورژانسی خدمات بالینی و درمانی ارائه می دهند می باشد.تا الان که بیش از ده سال از تصویبش گذشته این حق مسلم رو ندادید الان هم که رای وحدت رویه دیوان محترم عدالت رو داریم این انتظار بحق و قانونی رو داریم که اجرا بشود. ممنونم
 
ناشناس ۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ باسلام. متاسفانه گروهی عمدا یا سهوا سعی در بهم زدن شرایط جامعه و کارمندان و نارضایتی آنها میکنند.برعکس تمام دنیا که در این شرایط جنگ بهداشتی و درمانی از کادر درمان که خط مقدم این جبهه هستند تمام قد و به هرنحوی حمایت میکنند در ایران ما هستند مسوولان محترمی که این خادمان جبههءسلامت را تحریک میکنند.امیدوارم مسوولان محترم قضایی و دلسوزان ایران اسلامی مانع این حق کشی ها و قدرناشناسی ها شوند وآرامش فکری را برای سربازان جان برکف خط مقدم جبههء درمان فراهم آورند. انشاءالله.
 
ناشناس ۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ خواهان اجرای بهره وری
 
ناشناس ۱۴:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ عالی
 
ناشناس ۱۴:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعا 115مظلوم واقع شده است . وحقشون ضایع شده
 
ناشناس ۱۴:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ انشاالله خدا خودش جواب کسایی که تو این شرایط سخت اقتصادی دارن به پرسنل زحمتکش 115 فشار مضاعف وارد میکنند رو خواهد داد.
 
ناشناس ۱۵:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ فوق العاده ویژه حق پرسنل فوریتهای 115 هست
 
ناشناس ۱۶:۱۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ قانون ارتقا بهره وری حق پرسنل و مدافعان سلامت اورژانس ۱۱۵ هست و از حق ما دفاع و اجرا فرمایید.سپاس
 
ناشناس ۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ انشالله قانون بهروری اجرا شود
 
ناشناس ۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من آنچه البته بجایی نرسد فریاد است
 
ناشناس ۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ قانون اجرااا شود
 
ناشناس ۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ چون 115 هیچ منفعت مالی برای دانشگاه‌ها ندارد، همه از 115 بیزارند واز سر اجبار 115 را با حداقل‌ها نگه داشتن
 
ناشناس ۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ خب باشه اگر ما بالینی نیستیم هیچ کار درمانی هم برا مریض نمیکنیم نه دارو نه معاینه نه چک فشار خون هیچ هیچ هیچ فقط انتقال حالا بیا جوابگو باش آقای مسئول!!!
 
ناشناس ۱۷:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۱۷:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ کولیوند کجایی دقیقا کجایی.... به فکر باش ..چیزی بگو حرفی بزن...دفاعی بکن ......قرار نیست رییس باشی رو صندلی بشینی .....آخه اگه به اینجا رسیدی از صدقه سری همکاراست!!! چرا جز مشاغل سخت نیستیم؟ چرا بالینی نباشیم ؟ چرا حقوق ما پایینه؟ چرا بهره وری شامل ما نشه ؟ چرا ایاب و ذهاب نداریم؟ چرا فوق العاده کرونا نداریم؟ چرا فوق العاده ویژه نداشته باشیم؟ و هزاران چرای دیگه ....بگو تو چکاره ای ...اصلا هستی؟
 
ناشناس ۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ده ساله که نمامه اجرا اومده به جای اینکه اجرا کنند دارن یه قانونی پیدا میکنند که زیرش بکشن اگر این مصداق بارز حق خوری نیست پس چیه این بود عدالت علی اهای جمهوری اسلامی ا
 
ناشناس ۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ باسلام حق بهره وری پرسنل اورژانس لازم الاجراست لطفا صدای پرسنل اورژانس باشید
 
ناشناس ۱۷:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ سلام بنده موافقم بچه های سخت کوش اورژانس با بیدار خوابی و ماموریتهای بعضا متوالی استرس وزحمت زیادی را متحمل میشن ولی با افتخار انجامش میدن امیدوارم نادیده گرفته نشن ...ممنون .
 
ناشناس ۱۷:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ خدانیامرزد کسی را که برای جلوگیری از اجرای قانون سنگ اندازی میکند
 
ناشناس ۱۷:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعا چرا باید عده ای دنبال لغو این قانون باشند
 
ناشناس ۱۸:۳۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ قانون ارتقاء و بهره وری حق مسلم پرسنل فوریتهای پزشکی است
 
ناشناس ۱۸:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با تشکر از خبر گزاری فارس.. لطفا صدای ما کادر درمانی رو ب مسئولین برسونید خواهان اجرای قانون در مورد فوریتهای پزشکی هستیم..
 
ناشناس ۱۹:۰۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با سلام. لطفا همه جوره کادر درمان رو حمایت کنین فوریت‌های 115 همیشه زیر فشار بودن بخصوص این مدت که درگیر این بیماری کرونا شدیم واقعا دارن زیر فشار لح میشن مسولین لطفا کادر درمان رو حمایت کنین. باتشکر
 
ناشناس ۱۹:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ واقعا در حق پرسنل اورژانس داره ظلم میشه
 
ناشناس ۱۹:۳۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ لحاظ شدن حق بهره روی کارکنان اورزانس مصداق عدالت در بهداشت است و باید اجرا شود. با تشکر از فارس من
 
ناشناس ۲۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ چرا قانونی که مجلس تصویب کرده و دیوان اداری رای داده وزارت بهداشت نمی خواهدحق پرسنل بده ضمن این ظلم است که ما جلوی این ظلم با اتحاد پرسنل از بین می رود
 
ناشناس ۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ بی عدالتی تا کی
 
ناشناس ۲۱:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ اگر یک پرستار ، یا دکتر که تو خونه خودش حالش بد بشه! چه کسی اولین نفر بر بالین این افراد میرسه؟ همه یک صدااا فوریت های پزشکیفرشته های نجات ؛ ما متضاد عزرائیل هستیم
 
ناشناس ۲۱:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ کاملا از این طرح حمایت میکنم واقعا باید همه حمایت کنن تا حداقل از این طریق از فشار کاری بتونیم کم کنیم. ان شاالله.
 
ناشناس ۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ با سلام به بهانه لغو ارتقای بهره وری سایر مطالبات به حق فوریتها را سرکوب نکنید , چوب خدا صدا ندارد.
 
ناشناس ۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ قانون ارتقای بهروی حق رشته فوریتهای پزشکی...خواهشا این قانون را برای ما اجرا کنید.....
 
ناشناس ۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ خط مقدم مدافعان سلامت دراین شرایط بحرانی وسخت کرونا پرسنل زحمتکش فوریتهای پزشکی هستند که جان برکف آماده ارائه خدمات به مردم شریف ایران هستند که درعوض این زحمات مورد ظلم واقع میشوند
 
ناشناس ۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ من تنها نظرم اینکه دکتر کولیوند این موضوع رو از وزیر بهداشت پیگیری کنند اگه نتیجه ای نشد یه نامه از طرف پرسنل به حضرت اقا نوشته شه ممنون
 
ناشناس ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ واقعا چرا نباید ارتقا بهره وری برای فوریت های پزشکی اجرا بشه خیلی ظالمانه هست
 
ناشناس ۲۳:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ قانون بهره وری کوچکترین حق پرسنل اورژانس پیش بیمارستانیه
 
ناشناس ۰۱:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ الله اکبر از بی عدالتی.... تا کی و تا کجا....
 
ناشناس ۰۱:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ در این شرایط سخت که با جان و دل داریم به مردم خدمت میکنیم ما را دریابید.
 
ناشناس ۰۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ سلام.خواهش می کنم درصورتی که امکان دارد این قانون را اجرا فرمائید.باتشکر
 
ناشناس ۰۸:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ حق بهره وری اجرا شود
 
ناشناس ۰۹:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ سلام حق بهره وری حق کادر درمان بخصوص فوریتهای پزشکی هست فوق العاده ویژه حق ما پرسنل اورژانس ۱۱۵ هم هست.خواهان اجرای بهره وری می باشیم
 
ناشناس ۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ پرستل فوریت های پزشکی در شرایطی پا در میان حوادث میگذارند که خودشان عساتد و فثط خودشان. بالین بیمار از محل حادثه شروع میشود و بر بالین ناضر شدن پرسنل فوریت سالهای سال است که همچون روز کاملا روشن است. بهانه های واهی بالین کار نبودن آنها فقط برای قانون گریزی است. در متن قانون نظام پرستاری و قانون ارتقاء بهره وری به صراحت نام پرسنل فوریت های پزشکی، درج شده است لطفا علاوه بر اجرای کامل قانون ارتقا بهره وری برای این عزیزان، معوقات این چند سال تاخیر در اجرای این قانون را جهت آنان پرداخت نمایید.پرستاران هیچ خواسته ای فراتر از اجرای قانون ندارند. اجرای_قانون_ارتقاء_بهره_وری_جهت_پرسنل_فوریت_پزشکی سیدجواد توکلی. عضو شورای مرکزی خانه پرستار
 
ناشناس ۱۱:۰۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ حق گرفتنی هست نه دادنی
 
ناشناس ۱۱:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ حق بهره وری حق پرسنل اورژانس115وفوریتهای پزشکی
 
ناشناس ۱۱:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ واقعا کارشون سخته با تمام سختی کار با جون ودل دارن زحمت میکشن حقشون هست که حق بهره وری بهشون تعلق بگیره
 
ناشناس ۱۱:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ خسته نباشید
 
ناشناس ۱۱:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ لطفاً ارتقا بهروری با این استرس کار اورژانس را باید در اولویت قرارداد
 
ناشناس ۱۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ اجرای قانون ارتقای بهره وری حق مسلم کارکنان خط مقدم کادر درمانفوریت‌های پزشکی می باشد. با توجه به سختی کار، حجم بالای ماموریت های پر استرس،گاه و بی گاه ضرب وشتم توسط همراهان بیمار، خطر حوادث رانندگی در حین ماموریت، خطر سقوط بالگردهای اسقاطی در حین ماموریت ومشکلات متعدد دیگرکه پرسنل خودوم فوریت‌های پزشکی با آن مواجه هستند. واقعا با این شرایط سخت کاری و اجرا نشدن این قانون ظلمی است نابخشودنی برای مسولین. به امید تحقق این قانون برای قشر زحمتکش فوریت‌های پزشکی.
 
ناشناس ۱۲:۴۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ به خاطر تن تن
 
ناشناس ۱۲:۴۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ اثبات کار بالینی؟؟؟ هر کس بر بالین میز اداره نباشه بر بالین بیمار داره کار میکنه دیگه حقمونم ندادن هیچ کارمونم بردن زیر سوال...پول ندارین دیگه دبه در نیارین...
 
ناشناس ۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ با تشکر ویژه از کادر درمان مستقر در پایگاه های اورژانس و بیمارستان ها
 
ناشناس ۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ دراین مسئله کرونامعلوم شدکه خط مقدم درمان کیاهستن.فقط فوریتهای مظلوم است لطفاصدای مارابه مسئولین برسانیدکه بهره وری حق مسلم ماست
 
ناشناس ۱۳:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ با سلام... پرسنل خدوم فوریت های پزشکی اولین کسانی هستند که بر بالین بیمار حاضر می‌شوند و باید در لحظه بهترین تصمیم را برای درمان و نجات جان بیمار بدون حضور پزشک انجام دهندو کار جابه جایی بیمار را نیز انجام می‌دهند در حال که در بیمارستان پرستاران چنین وظیفه ای ندارند. درضمن رابطه استخدامی نباید مدنظر باشد و پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی وشرکتی همه یک وظیفه را دارند و حقوق همه باید یکی باشند.
 
ناشناس ۱۳:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ سلام استان البرز بهره وری برای پرسنل پیمانی و رسمیش اجرا کرده اما پرسنل شرکتی هنوز در این زمینه به حق قانونی خودش نرسیده است خواهش میکنم پیگیر باشید
 
ناشناس ۱۴:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ قانون بهره وری باید برای تمامی رشته های علوم پزشکی بالاخص همکاران فوریت پزشکی نیز اجرا گردد البته این موضوع می بایست برای کارکنان بهداشت و درمان نیروهای مسلح نیز اجرایی گردد
 
ناشناس ۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ به این قشر زحمت کش هر کاری دولت محترم انجام بدهد کمه
 
ناشناس ۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ لطفا قانون های تصویب شده توسط مجلس ودولت را برای گروه درمان الخصصوص پرستاران، بهیاران وگروه پیراپزاشکان را اجرا کنید خیلی خسته ایم. حق مان را میخاهیم ن چیزی بیشتر با تشکر
 
ناشناس ۱۶:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ بترسید از عدالت خدا که اگر چوبش بر سرتان فرود آید دیگر این نامه نگاری های مضحکانه به دردتان نمیخورد فقط میتوانم بگویم خجالت بکشید که در این مقطع زمانی با این همه سختی کار این جو رو راه انداخته اید
 
ناشناس ۱۷:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ حمایت کنید اغا
 
ناشناس ۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ لطفا پیگیر و حمایت کنید چرا سهم فاذر نزدیک به یک ماه هس که بسته است هیچ کس جواب گو نیست
 
ناشناس ۱۷:۳۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ مرسی از زحمتاشون
 
ناشناس ۱۸:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ کسانی که مخالف این طرح هستند حداقل فقط وفقط یک هفته شبانه روز بیایند اورژانس 115 شیفت بدندتا از پوست وجان خودشان لمس کنند سختی کار 115 را. همه دوست دارندایام عیدبرند تفریح با خانواده ولی اورژانس آماده باش صدرصد سیل بیاد آماده باش محرم میشود آماده باش وغیره. ..از کجا بگیم کاش یکی میبود صدای ما را میشنوید
 
ناشناس ۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ قانون ارتقای بهره وری بوده و باید باشد
 
ناشناس ۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ سلام خدمت همکاران عزیز.ممنون از پیگیری های شما عزیزان.متاسفانه خیلی در حق فوریتها ظلم شده.از فوق العاده ویژه که فقط برای اورژانس تهران اعمال شده و همچنین کارانه که فقط برای رسمیهای اورژانس تهران اعمال میشود و نیروهای شرکتی اورژانس تهران کارانه دریافت نمیکنن.خسته نباشید.
 
ناشناس ۲۱:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ لطفا اجرا بشه حق بهره وری پرسنل اورژانس 115واقعا گناه دارن
 
ناشناس ۲۲:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ امیدوارم این قانون برای پرسنل دیسپچ 115هم اجرا بشه
 
ناشناس ۲۳:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ چرا بعداز ۱۰ سال هنوز این نیروها باید دغدغه اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری رو داشته باشند،گناه فوریتهای پزشکی چیه، مسولین بی لیاقت عاملش هستند
 
ناشناس ۲۳:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ سلام چرا یک نیروی فوریتهای پزشکی که از جان خود برای نجات جان یک نفر دیگر میگذرد و از لحاظ روحی و جسمی اذیت میشود باید حق کرونا رو نگیرد و کارانه آن ماهی حداکثر 100هزار تومان شود اما یک نیروی ستادی مه هیچ کاری انجام نمی‌دهد باید ماهی حداقل یک میلیون تومان بگیرد
 
ناشناس ۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ باعرض سلام خسته نباشید خدمت همه همکاران ۱۱۵همگی خسته نباشید من همیشه به خودم میگم من چطوری میتونم ۳۰سال تو این سیستم بااین حجم ماموریت بتونم دوام بیارم خدا خودش کمک مون کنه
 
ناشناس ۰۰:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام بنظر من این قانون لغو نمیشود .در صورت لغو فقط باید با اتحاد کمپین اعتصاب شغلی در مقابل زورگویی مسولین موافق حذف ایستاد .با حرف وسخنرانی کارها درست نمیشود
 
ناشناس ۰۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ وجدانن ازاین بیشتر بیزارمون نکنید
 
ناشناس ۰۱:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ تا کی ما باید شاهد بی عدالتی ها باشیم در تمام دنیا طبق پروتکل ها و رفرنس ها شغل فوریت های پزشکی جزو پر مخاطره ترین شغل ها محسوب میشه . لطفا مقایسه کنید ارزش و احترامی که به این شغل در امریکا و اروپا میذارن با بی توجهی هایی که تو ایران میشه . سیستم emsدر امریکا روز به روز داره پیشرفت میکنه و به جایی رسیده که تو هر صحنه مردم به محض دیدن امبولانس کار رو تموم شده میدونن و به ارامش می رسن ولی تو ایران نه تنها قدمی برای ایجاد انگیزه و ارتقا کمی و کیفی برداشته نمیشه بلکه دارن سیستم اورژانس رو رفته رفته به اسنپ تبدیل میکنن . دلیلش هم اینه که یه مدیر از فوریت تو سازمان اورژانس نداریم و هر چی تبعیدیه داره به ما ریاست می کنه درد اورژانس اینه.
 
ناشناس ۰۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ نیروهای اورژانس جز مظلوم ترین قشر از کادر درمان هستند که در سخت ترین شرایط به داد بیماران میرسند و ازتمام جان و توانشان مایه میگذارند و در شرایط سخت و پر استرسی بر بالین بیمار از تخصصی ترین کارهای درمان استفاده میکنند از اینتوبه کردن مریض و وصل به دستگاه ونتیلاتور بگیر تا دارو درمانی و صدها کار دیگر که جان بیمار را نجات میدهد آیا این ها بالین نیست؟غلط زدن در خون مصدومان تصادفی و خیس عرق شدن از انجام احیای قلبی و ریوی بالین نیست؟ما که با تمام وجودمان برای مردم عزیزمان خدمت میکنیم ولی این حرفها و کارها جز نا امیدی و تضعیف روحیه ی کمک رسانی برای ما چیزی ندارد در این شرایط که ما با کرونا داریم دست و پنجه نرم میکنیم و شاهد از دست دادن همکارانمان هستیم واقعا شرم آور است
 
ناشناس ۰۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ در صورت تایید غیر بالینی بودن رشته فوریتهای پزشکی115، پرسنل اورژانس 115 به ناچار هیچ گونه اقدام درمانی انجام نمی دهند و فقط بیمار را بدون اقدام اولیه منتقل می نمایند، این مطلب جان هم وطنان را به خطر می اندازد، امیدواریم با این عمل قبیح باعث تنش نشوند
 
ناشناس ۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ باسلام خدمت همکاران گرامی ،سال ۸۸که قانون ارتقائ بهره وری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید ،شغل فوریتهای پزشکی باتمام شرایط موجود مشمول این قانون شده ،حالا پس از ۱۰سال که ازاجرای آن سر باز زده اند وحق وحقوق پرسنل را نداده اند،با بهانه های پوچ و واهی وایرادهای بنی اسرائیلی ،سعی در به انحراف کشیدن موضوع دارند،کسانیکه ادعای بالینی نبودن شغل فوریتها را دارند ،زمان تصویب قانون کجا تشریف داشتند؟؟بدانتد که این قانون عطف به ما سبق نخواهد شد و ضمن اینکه مجبور به اجرای آن خواهند بود ،وباید به دنبال جبران واستیفای حقوق پرسنل از زمان تصویب قانون تا حال حاضر باشند.
 
ناشناس ۰۸:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با تشکر از خبر گزاری فارس واقعا دارن ظلم بزرگی به اورژانس میشه امیدوارم همه دست به دست هم بدیم وهر چه سریع تر حقی که از ما بوده گرفته بشه وما هم منزلت خودمون رو پیدا کنیم
 
ناشناس ۰۸:۳۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ حمایت ۱۰۰درصد از اجرای طرح
 
ناشناس ۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ بهروری حق مسلم ماست
 
ناشناس ۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام و خسته نباشید.لطفا صدای مظلوم کادر درمان ۱۱۵باشین و نشون بدین که بالین چه تعریفی ارد و فوریت پزشکی چکاری انجام میدهد
 
ناشناس ۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام و عرض ادب خدمت همه همکاران خدوم 115 اگر این رشته بالینی نیست پس چرا ما بر بالین بیمار حاضر و کارهای درمانی رو انجام میدیم متحد باشیم
 
ناشناس ۰۹:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ کارخوبه خدا درست کنه
 
ناشناس ۱۰:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ اورژانس پیش بیمارستانی مدافع خط مقدم سلامت
 
ناشناس ۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ پیگیری این طرح رو کاملا حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با سلام قانون بهره وری حق مسلم ما پرسنل جان بر کف فوریتهای پزشکی است لطفا عــــــدالت اجرا شود ???
 
ناشناس ۱۱:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ارث پدرتون که نیست قانون اجرا کنید چشمتون کور باید اجرا کنید....
 
ناشناس ۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با سلام لطفاً قانون ارتقاء اجرا شود تا پرسنل فوریتهای پزشکی به حق قانونی خود برسد
 
ناشناس ۱۱:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ باسلام و عرض ادب بحث سختی کار و شیفتهای سخت اورژانس کسی متوجه میشه که واقعا درگیرش شده باشه ازبس که جسم و روح نیرو رو درگیر میکنه که کل نیروش سرکار تلف میشه لطفا به خانواده اورژانس توجه کنین کمترین حق ما قانون بهروریه
 
ناشناس ۱۲:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۱۲:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ بالینی تر از فوریتها مگه داریم تو بدترین شرایط بر بالین بیمار حاضر میگردند و با اون همه استرس و فشار و اضطراب .و احیا و ساکشن وووو و حالا یک ساعت عقب آمبولانس و کارهای بیمار.....
 
ناشناس ۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با سلام به دست اندرکاران فارس و تشکر از زحمات شما عزیزان فوریت های پزشکی یک پارت مهم از حیطه درمان بصورت اینترنشنال هست و مختص یک کشور نیست،تداوین پروتکل درمانی و اخلاقیات بالینی اینو حکم می‌کنه فوریت های پزشکی طبق تعریف در راس بالین بیمار هست.. کاش چشم و‌گوش ها به واقعیت سختی کار و علم و دانش و بالین فوریتها بازبشه نه صرفا محدودیتهای فکری‌ که به ضرر جان مردم و شاغلین باشد‌. حمایت از بهره وری حق واقعی پرسنل فوریت زحمتکش و‌ جان فداست..
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام من نمیدونم این قانونی که تو مجلس تصویب میکنن واقعا قانون هست وباید اجرا بشه یا در حده حرفه و کشکه _اگر کشکه بیخود میکنند تصویب میکنند واگرم نیست بیخود میکنند اونهایی که اجرا نمیکننداین ضعف قانون مملکت مایه فقط در حده حرف تو مجلس وبیانیه هست که به این راحتی توسط چند نفر حرام خوار حق یه عده ای رو پایمال میکنند این مصداق حق خوری وحرام خوری از پرسنل فوریتها میباشد که از سال ۸۸ اجرا نکردن تو این اوضاع کرونایی کشور که باید حامی وقدر دان پرسنل فوریتها باشندوحمایت همه جانبه ای داشته باشند که پرسنل با روحیه مضاعف بالای سر بیماران حضور پیدا کنند برعکس باعث دلسردی وبی انگیزگی پرسنل شده اند
 
ناشناس ۱۳:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ لطفابا اجرای قانون بهروری برای کارکنان فوریت پزشکی موافقت شود
 
ناشناس ۱۴:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ فقط بگین چکار کردید برای فوریت ها این ی مورد هم میخواهید حذف بکنید ؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۴:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ خداوند ظالمان را به سزای اعمال شان گرفتار خواهد کرد ان شاء الله ۱۱۵ همیشه مظلوم بود خداوند مظلومین هست
 
ناشناس ۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام خواستار الزام قانون بهروری بالینی کادرفوریت پرشکی 115هستیم.
 
ناشناس ۱۵:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ شرایط کاری سخت و استرس زا نیاز به توجه بیشتری از جانب وزارت بهداشت دارد.
 
ناشناس ۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام قانون بهره وری حق مسلم بچه های 115میباشد.
 
ناشناس ۱۶:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ قانونی که باید اجرا میشد چرا دانشگاها زیر بار نمیرند و اگه شکایت کنیم پرسنل رو با تهدید روبرو میکنند از شیفت ۱۲ ساعته تا موارد دیگه ،،خواهشمندیم پیگیر باشید ??????
 
ناشناس ۱۶:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با تشکر فراوان از خبرگزاری فارس جهت راه اندازی این کمپین جهت دفاع از پرسنل مظلوم اورژانس
 
ناشناس ۱۷:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام ، بهره وری حق بچه های اورژانس هست و باید به این زحمت کشان بی ادعا اورژانس پرداخت بشه .
 
ناشناس ۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ سلام لطفا ارتقاء بهروری برای کادر زحمت کش اورژانس ۱۱۵اجرا شود
 
ناشناس ۱۷:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ قانون ارتقای بهره وری حق فوریت های پزشکی ست
 
ناشناس ۱۹:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ حمایت میکنیم تا این قشر زحمت کش بحق خودشان برسن
 
ناشناس ۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ خداوکیلی ظلم نکنید
 
ناشناس ۱۹:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ حمایت کنیم تا زحمت کشان کادر درمان بحق کامل خود باشن
 
ناشناس ۲۰:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ از مسئولین وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس خواستار پیگیری حقوق تضییع شده پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی از جمله فوق العاده ویژه و پرداخت مطالبات عقب افتاده و جلوگیری از حذف قانون ارتقا بهره وری اورژانس پیش بیمارستانی هستیم
 
ناشناس ۲۰:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ اینم نتیجه حمایتشون از خطمقدم مبارزه باکورونا و صف اول وسیبل ناملایمات
 
ناشناس ۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ برای یک بار هم که شده حامی مظلومان باشید تا باور کنیم که عدالتی هست
 
ناشناس ۲۱:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ حقشونه
 
ناشناس ۲۱:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ لطفا صدای ما فوریتی ها باشین نزارین ظلم بشه درحق ما .
 
ناشناس ۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ من نمیدانم منظور کار بالین چیست اگر موارد که ذکر میکنم جز موارد کار بالین نیست به ما هم اطلاع بدین.۱.رگیری۲.زایمان گرفتن۳.اتل گیری۴.سرم تراپی۵.اکسیژن تراپی۶.کنترل خونریزی۷.انتوباسیون۸.تزریق داروها از جمله اپی نفرین.اتروپین.نالوکسان.هیدروکورتیزون.دکستروز ۵۰ درصد.دیازپام و...۹.و ... نجات جان بیماران جمله اسم .احیا قلبی.هیپوگلیسمی.تشنج.کد ۲۴۷ و ۷۲۴ و .... پرسنل اورژانس ۱۱۵ واقعا تنها کادری هستند که باید همه کارهای بالینی از ساده ترین تا سخترین کار را یاد داشته باشند باید پزشک باشند باید پرستار باشند باید ماما باشند باید هوشبر باشند باید امدادگر هلال احمر باشند و همه آنها در کلمه واقعی فرشته نجات جمع می شود .
 
ناشناس ۲۲:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با سلام خدمت شما بزرگواران ممنون که از ما تکنسینای فوریت پزشکی حمایت می کنید
 
ناشناس ۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ بهره وری حق پرسنل اورژانس 115است لطفاً صدای مارا به گوش مسولیت برسانید
 
ناشناس ۲۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ واقعا این رشته تو ایران مظلوم واقع شده؛ینی چی که این رشته با این همه دردسر و سختی ای که داره این طرح براش اجرا نشه؛لطفا صدای این قشر مظلوم رو به گوش مسئولین برسونین...
 
ناشناس ۲۲:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ممنون از پیگیری بجا و صادقانه اتان به امید روزی که حق ما قشر زحمت کش و کم ادعا از این بیشتر پایمال نشود
 
ناشناس ۲۳:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ با سلام، خداوکیلی، از بچه های 115 مظلوم تر نیست، ما نسبت به اونایی که توی بیمارستان شیفت میدن، چه فرقی داریم؟ نهایت ظلم و قدر ناشناسی از این شغل شریف هست که این قانون تصویب بشه. خواهشا بفکر ما بچه های اورژانس باشین.
 
ناشناس ۲۳:۴۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ متاسفانه به جای افزایش حمایت ها از ما قشر زحمتکش که البته این خدمات را با جان ودل و بدون هیچ چشم داشتی به هموطنانمان ارائه میدهیم ؛در پی کاهش اندک حمایت ها از ما نیز هستند، پرسنل اورژانس تنها با یک روز اعتصاب نقش و جایگاه خود را به راحتی می‌توانند به رخ سران کشور بکشانند.
 
ناشناس ۰۲:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۰۲:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ باسلام ارتقا بهره وری و مزایای مادی شبیه این حداقل کاریست که باید برای رفاه این قشر مظلوم و زحمت کش که الحق شبانه روز بیدارن و زحماتی میکشند که حتئ پرستاران سایربخشها هم اذعان دارند که بیشتر از سایرین است باید انجام شود.
 
ناشناس ۰۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با تشکر از خدمات همه اعضای کادر درمان ولی یه گله از سران کشور دارم حتی از رهبر مغظم انقلاب سید و سالار امت اسلامی ایران که تو قدر دانی هاشون از همه مشاغل کادر درمان اسم بردن جز فوریت های پزشکی که اولین نهاد و خط مقدم کادر درمان در برخورد با بیماران کرونایی هستن و همینجا باید به اطلاع وزارت بهداشت برسانم که در بعضی شهرها مثل شهرستان کوچک ما کوهدشت لرستان حق کشی زیادی میشه که یکی از آنها قانون طرح بهروری هستش که برای پرسنل پایگاه شهری اجرا میشه ولی برای ما پرسنل جاده ای و بخش های اطراف شهرستان اجرا نمیشه به بهانه اینکه ما نمی تونیم ۱۲ ساعته بیایم شیفت بدیم در حالی که بخش و جاده ای تو این قانون شیفت ۲۴ ساعته شامل حالشون میشه نه ۱۲ ساعته و دلیل اصلیش بخاطر همکارانی هستش که دوجا شیفتن و تو تهران هم به صورت شرکتی شیفت میدن و ما نمیتونیم از این قانون به صورت ۲۴ به ۴۸ استفاده کنیم. با تشکر از لطف تون و آرزوی سلامتی و تندرستی تمامی اعضای کادر درمان و رهبر انقلابی عزیزمون ?????????
 
ناشناس ۰۳:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ خط مقدم مبارزه با کرونا و این شغل استرس زا که در تمام دنیا مقدسه ولی در ایران هر روز باید به فکر مطاللات بود اخه گناه ما چیه بعضی ادارات 100کارمند داره ولی 5نفر کار میکنن ما هر لحظه درگیریم
 
ناشناس ۰۵:۴۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ عمری جوانی و شادابی و انگیزه و انرژیمان را پای پدری معتاد و بی مسئولیت در راه خدمت به این مرز و بوم و این خطه گذاشتیم که نهایتا به خاطر اینکه خیلی شیک و مجلسی حقوقمون رو ببرن میگن فوریت پزشکی بالین محسوب نمیشه. هیچ وقت خاطره حضور دکتر هاشمی وزیر وقت رو فراموش نمی کنم که پشت آمبولانس نشست و فهمید که بالین هست یا نه؟ کاش سال 90 به حرف ابراهیم گوش کرده بودم و پذیرش استرالیا را رد نمی کردم که امروز ......
 
ناشناس ۰۶:۲۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ متاسفم باوجود سختی شغل ناامنی شغلی هم داریم
 
ناشناس ۰۶:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با سلام نمی دونم چرا هنوز بعضی براشون سؤال بچه های فوریتها کار بالینی میکنن یا نمیکنن
 
ناشناس ۰۸:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با تشکر از خبرگزاری فارسی تکنسین فوریت پزشکی اولین کسی است ک بر بالین بیمار رسیده و کارای اصلی و حیاتی رو فقط این سفید پوشان بی ادعا انجام میدن لطفا کمک کنین این حق این زحمت کشان است
 
ناشناس ۰۹:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ بهره وری حق کارکنان زحمتکش فوریت های پزشکی است که زندگیشان بااسترس میگذرد
 
ناشناس ۰۹:۰۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ باتشکر از خبر گزاری فارس ما کادر درمان شاغل در اورژانس ۱۱۵ خواهان برقراری اجرای مصوب مجلس شورایی اسلامی در مورد بهره وری و سختی کار هستیم
 
ناشناس ۱۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ این قدرظلم به پرسنل اورژانس نکنید .ظلم پایدار نیست
 
ناشناس ۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ فوزیتهای پزشکی صف مقدم مواجهه وحضور بربالین بیمار میباشد اقدامات بالینی حیاتبخش برای بیماران ومصدومین که مستلزم داشتن علم ودانش کلاسیک پزشکی میباشد مبین این امربوده بسیارهمکارانی بودن که ازبالین بیماران عفونی بواسطه اقد امات بالینی نیدل استیک گردیده یا بیماری به ایشان سرایت کرده بلاخص نظیر بیماری کرونا دراین روزها که اگر نبوده ونباشد حضور بالینی واقدام بالینی هیچ بیماری مسری پرسنل فوریت راتهدید نمیکرد پس با وجدانی بیدار واگاه پرسنل فوریت را دریابید وبخاطر مشکلات مالی کشور ونبودن بودجه برای تامین نیرو این پرطنل خدوم زحمتکش را قربانی نکنید وحقوق ایشان را پایمال نکنید برماست تمامی پرسنل فوریت که درمقابل این بی عدالتی بایستیم
 
ناشناس ۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با تشکر از خبرگزاری فارس خواهشا ب داد ما پرسنل اورژانس برسید علل الخصوص نیروهای شرکتی با شیفت های سنگین و حقوق و مزایای پایین با تشکر
 
ناشناس ۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ سلام از همه مسولين محترم و قضات محترم در ديوان عدالت ادارى خواهشمندم نسبت به اجراى قانون ارتقاء بهره ورى براى پرسنل زحمتكش فوريت هاى پزشكى در اورژانس راى مثبت بدهند سپاسگزارم
 
ناشناس ۱۱:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ باید مسولی که به فکر فشار بر زیر دستاش و حذف قانون بهره وری که سلامت پرسنل را تضمین و باعث کاهش فرسودگی میشه اون مسول رو بایددر بزرگترین میدان محاکمه کرد
 
ناشناس ۱۲:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با تشکر از خبرگزاری فارس لطفا صدای تظلم ماکادردرمان باشیدما درخط مقدم درمان در اورژانس ۱۱۵ خواهان اجرای قانون مصوب مجلس در مورد فوریتهای پزشکی هستیم
 
ناشناس ۱۲:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ارتقا بهره وری را برای کادر مظلوم ۱۱۵ اجرا کنید???
 
ناشناس ۱۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 
ناشناس ۱۴:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ بی مسعولیتی و بی کفایتی مسعولین ب فوریت هم کشیده شد درود ب شرف اون استانداران
 
ناشناس ۱۴:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ لطفا بهروه وری اجرا شود
 
ناشناس ۱۴:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ روزی ک کرونا نبود پرسنل ۱۱۵شب و روز آماده باش بودن مخصوصا ایام عید نوروز ک همه مجلسیا میرن اونور آب.امروز ک هر لحظش خطره
 
ناشناس ۱۵:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ سلام وعرض ادب واقعا بچه های فوریت مظلوم واقع شدن و کسی به داد این قشر زحمت کش نمیرسه باتشکر
 
ناشناس ۱۵:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ننگ بر مسئولی که بخاطر مصلحت خود و مقامش آسایش مردم و پرسنل را نادیده بگیرد
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ واقعا حق دارند.
 
ناشناس ۱۶:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ممنون از خبر گزاری فارس صدای بچه های ۱۱۵ بشید تا این عزیزان به حقشون برسن
 
ناشناس ۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ این قانون حق مسلم پرسنل فوریتهای پزشکی است وباید اجرا شود چون تنها پرسنلی که باتمام سوانح وبیماریها مواجعه است 115 می باشد
 
ناشناس ۱۶:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ اون همه زحمت واسه بیماران میکشیم و این همه کم لطفی...خدایا چرااا???
 
ناشناس ۱۷:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ حق حقوق ما اورژانس ۱۱۵ روخیلی ضایع کردند خدازشان نگذرد اعتر اض مارا بگوش اوناییکه باید رسیده بشود برسونید
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ خدا از اونهایی که دنبال تضعیف حقوق ما پرسنل 115 هستند نخواهد گذشت
 
ناشناس ۱۸:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ واقعا حقوق کارکنان اورژانس مخصوصا تکنسین های فوریت رو رعایت نمیکنن ،امنیت شغلی ندارن ...
 
ناشناس ۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ اجرای قانون مساوی است با رفع تبعیض با اجرای این قانون پرسنل 115با دلگرمی بیشتر به خدمت رسانی ادامه میدهند
 
ناشناس ۱۹:۱۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ خدا قوت پاک تر از فوریت پزشکی شغلی نیست
 
milad ۱۹:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ سلام از کمپین شما حمایت شد کنکوری های عزیز جنوبی که آب و هوای گرم دارندمای بالای ۵۰ و تمام عزیزانی که موافق تعویق کنکور هستید لطفا از کمپین ما حمایت کنید https://www.farsnews.ir/my/c/35882
 
ناشناس ۱۹:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ پنجاه هزار رأی برای پیگیری در مجلس زیاد نیست ؟ ،،،،، اصلا این تعداد رأی جمع میشه ؟ تعداد نیروهای فوریت پزشکی این تعداد هست ؟ لطفا تصحیح بشه ???
 
ناشناس ۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ حمایت میکنم
 
ناشناس ۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ حمایت میکنم
 
ناشناس ۲۱:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ قانون ارتقاء بهره وری برای فوریتهای پزشکی اجرا شود،
 
ناشناس ۲۱:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ حق بچهای ۱۱۵ رو پایمال نکنید
 
ناشناس ۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با تمام قدرت حامی حقوق واقعی تکنسین های بالینی فوریت پزشکی هستم نیما حیدری
 
ناشناس ۲۲:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ با سلام با تمام قدرت حامی حقوق واقعی تکنسین های بالینی فوریت پزشکی هستم. دکتر نیما حیدری پایگاه ولی عصر کرج
 
ناشناس ۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ لطفا قانون ارتقا بهره وری برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی اجرا شود اگه اجرا نمیشد پس کار بالینی پرسنل اورژانس ۱۱۵ حذف شود مگر نمیگویند ما بالینی نیستیم !!!!!!
 
ناشناس ۲۳:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ قانون بهره وری قطعا از حقوق فوریتهای پزشکی میباشد همچنین با توجه به شرایط سخت کارشناسان ارتباطات شاغل در دیسپچ ۱۱۵ قطعا به آنها نیز تعلق میگیرد که متاسفانه در حال حاضر این قانون شامل همکاران دیسپچ نمیشود
 
ناشناس ۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ سلام لطفا با گرفتن حق قانونی و مسلم باعث بیشتر اذیت شدن و سردی ما نشوید
 
ناشناس ۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ حمایت از قشر زحمت کش فوریتهای پزشکی....نه به حذف بالین
 
ناشناس ۰۰:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ از دولتمردان خواهشمندم از پرسنل زحمتکش وزارت بهداشت حمایت کامل انجام داده و در رفع احتياجات رفاهی و عدالت حقوقی ایشان بکوشند
 
ناشناس ۰۱:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ حقشان را ناحق نکنید.
 
ناشناس ۰۸:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ درود بر شما که پیگیر حقوق همکاران هستید ما تمام قد از شما حمایت میکنیم
 
ناشناس ۰۸:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ بهره وری حق مسلم پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی است ، خدا کنه زودتر اجرا بشه ،
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ با تشکر از زحمات فارس من پیگیر مشکلات اورژانس 115باشید تشکر
 
ناشناس ۰۹:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ با سلام خدمت تمام همکاران خدا قوت.فقط باید کمی توجه کرد ب کلمات قانون ارتقا اسمش روی خودشه قانون هرچی باشه و هرکجا باشه باید اجرا بشه و این قانون هم مث بقیه قانون ها باید اجرا میشد و بشه از چند سال قبل که تعدادی کم کاری کردن متاسفانه الان بقیه باید تاوان پس بدن...تعدادی بیکار توخونه باشن و تعدادی از همکاران از بس ک شیفتاشون فشرده هست مشکل جسمی و روحی پیدا کنن و زود فرسوده بشن.ایشالله زودتر اجرا بشه.
 
ناشناس ۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ واسه مسئولین ناکار آمدی که برای ما گذاشتن و اقدامی نمیکنن متاسفم فقط به فکر این هستن که جلو دوربین خودشونو تو مراسمات مذهبی نشون بدن.
 
ناشناس ۱۰:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ نه به تبعیض
 
ناشناس ۱۱:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ اغا ارتقا را لغو نکنید امید مارا ناامید نکنید
 
ناشناس ۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ همین امروز فردا ممکنه بر بالین عزیز شما که نیاز به احیاء قلبی فوری داره حاضر بشیم به نظر شما با تنی رنجور و خسته و خوابالود میشه عزیز دلتون رو از مرگ نجات داد شمایی که هر کاری از دستت براومده کردی تا در مقابل این قانون بایستی آیا فکر کردی تبعاتش ممکنه یه روزی دامنگیر خودت بشه ؟
 
ناشناس ۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ممنون از پیگیری مجدانه شما
 
ناشناس ۲۰:۲۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ کارشناسان بالینی و حرفه ای اورژانس 115 را دریابید.
 
خط مقدم ایران مرز لبنان با اسرائیل است ۲۰:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ بیمه ناباروری https://www.farsnews.ir/my/c/25302 توجه بیشتر مجلس به بحث خانواده و جمعیت و تشکیل کمیسیون خانواده https://www.farsnews.ir/my/c/33499 قانون گسترش عفاف و حجاب اجرایی شود https://www.farsnews.ir/my/c/31092 نظارت بر تولیدکنندگان پوشاک https://www.farsnews.ir/my/c/28168 حفظ حیا و حریم زن در مراکز درمانی و بیمارستان ها و رعایت قانون انطباق https://www.farsnews.ir/my/c/29051 رعایت احکام شرعی در لباس مخصوص بیماران خانم https://www.farsnews.ir/my/c/27310 مسئول برخورد با بی حجابی بانوان در فضاهای عمومی کیست؟ https://www.farsnews.ir/my/c/27992
 
ناشناس ۰۰:۱۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ باسلام‌وتشکر‌از‌خبر‌گزاری‌فارس‌‌باید‌به‌همه‌شهدای‌سلامت‌پزشگان‌پرستادارن‌به‌خصوص شهدای‌اورژانس‌و۱۱۵‌دورد‌فرستاد‌بایت‌این‌نهاده‌اورژانس‌۱۱۵‌‌همیشه‌برپا‌با‌شد‌واقعا‌زحمت‌می‌کشن‌وهمیشه‌اماده‌باش‌هستن‌خواب‌ندارن‌بندا‌خدا‌من‌هم‌به‌نوبه‌خودم‌حمایت‌میکنم
 
ناشناس ۰۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ بنده مثل دیگر همکارانم خواهان اجرای صحیح قانونم همین وبس درخواست غیر قانونی از مراجع قانونی نداریم منصفانه قضاوت کنید خداوند شاهد اعمال ماست وروزی همین اعمال به ما برمیگردن
 
ناشناس ۰۱:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ دیوان نا عدالت بااین ناحق کردن حق مسلم پرسنل لکه ننگی بر دامن عدالت زدی
 
ناشناس ۰۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ خبرگزاری مچکرم
 
ناشناس ۰۳:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ با سلام و احترام لطفا پیگیر حق و حقوق پرسنل فوریت های پزشکی باشید.
 
ناشناس ۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ اگه ارتقای بهره وری رو لغو کنند ما هم همه باهم تحصن و اعتصاب خواهیم کرد
 
ناشناس ۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ لطفا تجدید نظر بشه حق مسلم ماست حق بهره وری بالینی اورژانس ۱۱۵
 
ناشناس ۱۳:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ فوق العاده ویژه چی شد دکتل؟
 
ناشناس ۱۴:۴۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ باسلام۰دراین برهه حساس.حق پرسنل خدوم اورژانس این نیست.لطفا مسعولین محترم پیگیری کنند۰
 
ناشناس ۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ حق پرسنل اورژانس خوردن نداره!!!
 
ناشناس ۱۵:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ لطفا نزارید حق ما ضایع بشه،بهره وری حق قانونی ماست.
 
ناشناس ۱۵:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ من حیران اورژانس کشور هستم چرا این نهاد متولی تکذیبه نمیده..یا بیانیه نمیده!!!منتظر چی هست خدا داند!!!شنیده بودیم توی خط مقدم سربازان هم از دشمن آسیب میدیدند هم از برخی از تصمیم های آبکی برخی فرماندهان نظامی... ظاهرا ما هم سرنوشت سربازان رو داریم!!!باید قربانی برخی تصمیمات بالادست بشیم!!!یا تسلیم بیماری ها و خطرات... خواهشاً اگه اتفاقی بر سر اورژانس اومد حداقل با این جمله تمومش نکنید ما شهید دادیم..خودتون رو به اورژانس نچسبونید... گله بسیار داریم ولی اینجا گفتنش سودی نداره!!! از خبرگزاری هم متشکریم که این فرصت رو به ما داد که دادمان رو بزنیم ولو خودشون رو به خواب بزنند!! و انتظار داریم از خبرگزاری فارس پیگیری کنند چرا مصوبه های مجلس رو دولت و مراجع زیردست اجرا نمیکنند..و چرا مجلس نظارتش رو بر مصوبه هاش انجام نمیده!!!تا هرنهادی از این فرصت سواستفاده کنه!!!
 
ناشناس ۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ با سلام وتشکر از زحمات تک تک عزیزان شاغل در فوریتهای پزشکی بهره وری حق مسلم پرسنل فوریتهای پزشکی است پس یک صدا در مقابل بی عدالتی می ایستیم واز حق خود دفاع می کنیم ...یا علی
 
ناشناس ۱۶:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ارتقا بهره وری حق مسلم خط مقدم درمان ۱۱۵میباشد،مسوولین در پشت میز نشسته،این میزها باقی نخواهد ماند
 
ناشناس ۱۷:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ برادر با هم باشید
 
ناشناس ۱۸:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ خواستاربهره وری فوریتهای پزشکی هستیم
 
فدائیان امام خامنه ای ۱۸:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ هموطنان گلم! بخدا این سوژه مثل مورد شما برای ما مهم است.خواهشا از کمپین روستای ما حمایت کنید: https://www.farsnews.ir/my/c/2363
 
ناشناس ۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ من حیران اورژانس کشور هستم چرا این نهاد متولی تکذیبه نمیده..یا بیانیه نمیده!!!منتظر چی هست خدا داند!!!شنیده بودیم توی خط مقدم سربازان هم از دشمن آسیب میدیدند هم از برخی از تصمیم های آبکی برخی فرماندهان نظامی... ظاهرا ما هم سرنوشت سربازان رو داریم!!!باید قربانی برخی تصمیمات بالادست بشیم!!!یا تسلیم بیماری ها و خطرات... خواهشاً اگه اتفاقی بر سر اورژانس اومد حداقل با این جمله تمومش نکنید ما شهید دادیم..خودتون رو به اورژانس نچسبونید... گله بسیار داریم ولی اینجا گفتنش سودی نداره!!! از خبرگزاری هم متشکریم که این فرصت رو به ما داد که دادمان رو بزنیم ولو خودشون رو به خواب بزنند!! و انتظار داریم از خبرگزاری فارس پیگیری کنند چرا مصوبه های مجلس رو دولت و مراجع زیردست اجرا نمیکنند..و چرا مجلس نظارتش رو بر مصوبه هاش انجام نمیده!!!تا هرنهادی از این فرصت سواستفاده کنه!!!
 
ناشناس ۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ سلام بر دوستان متاسفانه همیشه حق .در این نظام دادنی نیست گرفتنی هست آقایون بالا دستی این ظلم را نکنین دیشب من تا صبح شش تا اعزام رفتم چند درصد فکر میکنید صبحش هم شیفت باشم بتونم برا مریض درست و استاندارد خدمات رسانی کنم
 
دارا دوم ۲۱:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ اورژانس مثل بچه یتیمه که هر بی پدر و مادری میزنه تو سرش
 
دارا دوم ۲۱:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ وقت بحران اورژانس میشه عزیز دل و خط مقدم.... زمان حقوق و مزایا اورژانس میشه اضافه
 
فرشته نجات ۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ قانون ارتقاء بهره وری حق مسلم ماست
 
فرشته نجات ۲۲:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ دیوان عدالت اداری ، مراقب لابی گری برخی افراد برای زیر پا گذاشتن قانون باشد. ارتقاء بهره وری حق مسلم فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی می باشد
 
ناشناس ۲۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ من نمیدانم آن کسی که پرسنل اورژانس ۱۱۵ را بالینی نمی‌داند تا بحال خودش یا اقوامش در منزل دچار مشکل اورژانسی نشده و نخواهد شد و نمی‌داند اولین کسی که بر بالین بیمار حاضر میشود پرسنل اورژانس ۱۱۵ هستند ،نه خوب میدانند خودشان را به کج فهمی زده اند
 
ناشناس ۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ لطفا اتقا..بهربری اجرا شود
 
فدائیان امام خامنه ای ۲۳:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ هموطنان گلم! بخدا این سوژه مثل مورد شما برای ما مهم است.خواهشا از کمپین روستای ما حمایت کنید: https://www.farsnews.ir/my/c/2363
 
ناشناس ۱۰:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ خط مقدم جبهه ی سلامت مظلوم‌ترین . ما را دریابید
 
خط مقدم ایران مرز لبنان با اسرائیل است ۱۳:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ پویش تازه تاسیس کمک و دلجوئی از حزب‌الله لبنان https://www.farsnews.ir/my/c/36132
 
فدائیان امام خامنه ای ۱۴:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ سلام بزرگوار بخدا این سوژه برای ما هم مثل سوژه ی شما مهم هست،لطفا رای بدید: https://www.farsnews.ir/my/c/36147
 
Ali NST ۱۵:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ سلام به همه ی هموطنان عزیز ، لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر farsnews.ir/my/c/33839
 
ناشناس ۱۵:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ آقای کلیوند آقای اصفهانی خجالت بکشید دست از سر اورژانس کشور و اورژانس تهران بردارید باند سازی و باند بازی رو بس کنید اورژانس رو امنیتی و حراستی کردید آقای اصفهانی هیجا دکتر نمیشدید اینجا با پوشیدن لباس اورژانس دکتر هم شدید دیگه چی از جون اورژانس میخواهید بس کنید
 
ناشناس ۱۵:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ باتشکرازخبرگزاری‌فارس اورژانس‌۱۱۵همیشه‌خط‌مقدم‌درمان‌بوده‌وهست
 
ناشناس ۱۷:۲۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ آقای کولیوند هر جا هر شوی تبلیغاتی اجرا میکنن نام اورژانس میدرخشه میشه بگید یه هفته بعد زلزله کرمانشاه چه اورژانسی مونده که یگان ویژه اورژانس تهران میره امداد رسانی میشه بگید دو هفته بعد سیل گلستان چه اورژانسی مونده که یگان میفرستید میشه بگید طرح فشار خون چه اورژانسی داره که میرید وسط گود و ........ دست از شوی تبلیغاتی بردارید چهره متزور دکتر کلیوند دیگر برای همه روشن شده
 
ناشناس ۲۳:۴۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ بهره وری حق ماست
 
فرشته نجات ۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ بهره وری حق مسلم ماست
 
ناشناس ۲۲:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ واقعا جای تاسف داره که مسولین اورژانس کشور و وزارتخانه بهداشت چنین پیشنهادی مبنی بر حذف پرسنل زحمتکش و جان برکف اورژانس پیش بیمارستانی داده اند .امیدوارم با پیگیری همه جانبه این پیشنهاد بی شرمانه که لکه ننگی بر پیشانیشان هست خنثی شود.اینکه ما پرسنل بالینی نیستیم با کدام عقل و منطق سلیمی همخوانی دارد الله و اعلم
 
ناشناس ۲۳:۰۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ بهره وری حق پرسنل خط مقدم درمان است که با تمام وجود به طور شبانه روزی زحمت میکشند
 
Ali NST ۰۴:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ سلام به همه ی هموطنان عزیز ، لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر farsnews.ir/my/c/33839
 
ناشناس ۱۱:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ قانون ارتقای بهره وری حق مسلم پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی میباشد
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ بهره وری حق مسلم ماست
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ نیروهای اورژانس دارن زیر فشار ماموریت له میشن
 
ناشناس ۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ لطفا ارتقابهربری اجرا شود
 
ناشناس ۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ما بچه های اورژانس از اولیه ترین حقمون محروم باشیم
 
ناشناس ۱۲:۳۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ با کدام انگیزه ودلگرمی پرسنل به کار پر استرس خود ادامه دهند،به راستی که این سزاوار این پرسنل خدوم وگمنام نیست،وخداوند جای حق نشسته.....
 
ناشناس ۱۷:۳۲ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ چرا نبايد حق ما باشه شب نصف شب ماموريت جاده ها و مناطقي ميريم كه به هم نوعمون كمك كنيم كه تو روز رفتنشم خطر داره.زايمان،اينتوبه و اقدامات درماني وcpr كار بااين نيست پس چيه كه بخاطرش حق ما بايد ضايع بشه???
 
ناشناس ۱۸:۲۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ با سلام مطمنا کسی که همچنین ادعای کرده نه اورژانس ۱۱۵ را میشناسه ونه قانون ارتقای بهروری را.چرا که در قانون تصوبی مجلسدر مورد ارتقای بهروری کاکنان نظام سلامت بسراعت نام تکنسین فوریت های پزشکی برده شده و...
 
ناشناس ۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ salam ba tashak az hamkaran gerami ghanon erteghae bahrevari vaghean hagh persenel ems hastesh va shabane roz daran zahmat mikeshan dar lahazat talaii va hasas bimar dar kenar va balineshon hastan omidvaram ke in moshkel har che zoodtar hal beshe .
 
ناشناس ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ باتشکر لطفا صدای خادمان ملت درحوزه اورژانس ۱۱۵ باشید باتشکر
 
فدائیان امام خامنه ای ۱۴:۳۹ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ سلام بزرگوار! این سوژه ها برای ما هم مثل سوژه ی شما مهم هست،لطفا رای بدید: https://www.farsnews.ir/my/c/36147 https://www.farsnews.ir/my/c/35171
 
ناشناس ۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ باسلام به همگی من چند سال پیش از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر شدم ولی دوسال از طرف ریاست دانشگاه مربوطه مورد شماتت قرار گرفتم ولی متاسفانه یکی از همکارانم خصوصا همکاران پایگاه خودمون حمایتم نکرد. حق ماست هر چه به سرمان بیاد.البته قانون برقرار شد و به نفع همکاران شد. فقط بنده اذیت شدم. یاعلی
 
ناشناس ۱۷:۴۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ درود بر همه کسانی که بدون حتی چشم داشتی شبانه روزی در حال انجام وظیفه و زحمت کشی بوده و هستن واقعا جای بسی تأسف که وقتی میگویند بهداشت و درمان همه عضو یک خانواده و سازمان هستیم اما اینکه چرا بعضی پست ها با هم متفاوت هست معلوم نیست
 
فدائیان امام خامنه ای ۲۳:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ سلام علیکم شهروندان تهرانی لطف کنید و ما را در رسیدن به خواسته مان یاری کنید و حمایت فرمائید: https://www.farsnews.ir/my/c/35171
 
Ali NST ۰۳:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ سلام به همه ی هموطنان عزیز ، لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر farsnews.ir/my/c/33839
 
ناشناس ۰۴:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ اورژانس رادریابید درخط مقدم همه نوع حوادث وبیماری هستیمبهروری کمترین خواسته ای هست که میتونه اجرا بشه
 
ناشناس ۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ حق بهره وری حق کارکنان بالینی فوریتهای پزشکی هست چون واقعا تمام ساعات کار شبانه روزی با استرس مواجهه هستن و کارشون سخته
 
ناشناس ۱۱:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ پرسنل فوریتهای پزشکیاورژانس۱۱۵ همیشه در خط مقدم درمان هستن.واقعا حقشون هست که قانون ارتقاع بهشون تعلق بگیره
 
ناشناس ۱۴:۵۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ با عرض سلام واقعا کار اورژانس کار پر استرسی لطفا رسیدگی کنید
 
ناشناس ۱۶:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ باتشکرفراوان از زحمات شما . خدا قوت بهتان دهد . همیشه شاد باشید
 
ناشناس ۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ من نمیدونم چه بلای دیگه ای سر همکارانمون بیاد که دیده بشیم . کشته هامون شهید نیستن و هر روز کتک و توهین و فحش و تهدید و انواع بیماریهای مزمن و ... دقیقا چه بلایی سرمون بیاد که حق خودمون رو به رسمیت بشناسند!!؟
 
ناشناس ۲۱:۰۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ لطفا پیگیری شودممنونم
 
ناشناس ۲۱:۲۴ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ارتقاع بهره وری حق مسلم ماست
 
ناشناس ۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ حق100 بچه هاست
 
ناشناس ۰۰:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ با تشکر از عزیزان که پیگیر مسائل هستن
 
ناشناس ۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ با سلام و تشکر از خبر گزاری فارس،مگر میشود سرباز یا فردی در خط مقدم جبهه حضور داشته باشد و در حال جنگ ولی او را نبینند،حال ما پرسنل فوریتهای در خط مقدم در مان حضور داریم ولی بالینی به حساب نمی آییم و قانون بهره وری برایمان اجرا نمیشود
 
ناشناس ۰۹:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ با اینکه پرسنل اورژانس بخاطر مشکلات عدیده هنگام اراائه خدمات درمانی بر بالین بیمار در بدترین شرایط چه برای پرسنل یا چه از نظر وخامت حال بیمار و پرخاشگری همراهان بیمار حاضر می شود ولی متاصفانه همیشه در احقاق حقوق این پرسنل زحمت کش کم کاری از سوی مسئولین دانشگاه و وزارت بهداشت صورت میگیرد خواهشمندیم حق ما رو پایمال نکنید زیرا عدم آمادگی پرسنل اورژانس سبب عدم ارائه خدمات‌‌ مناسب به بیماران خود شما و دیگران را بدنبال دارد
 
ناشناس ۰۹:۳۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ شمارو به جان عزیزان و بچه هاتون قسم پیگیر اجرای قانون بهره وری فوریتها باشید. ظلم پایدار نمیماند.
 
mersad ۱۰:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ کمپین شما حمایت شد...توروخدااااااا شما هم مارا حمایت کنیدhttps://www.farsnews.ir/my/c/36475
 
ناشناس ۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ کادر درمان پیش بیمارستانیemsدرپراسترس تمرین شرایط کاردرمان بیما‌رومصدومین رو مانندcpr در آمبولانس دونفری انجام میدهد که پرسنل بیمارستان
 
ناشناس ۱۶:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ با سلام خدمت خبرگزاری فارس این مطلب رو می‌خوام به گوش مسولین وزرات بهداشت برسونید که اگه فوریتهای پزشکی جز پرسنل بالینی محسوب نمیشود پس این همه مریض قلبی و تصادفی و دیابتی ومسمومیت با مواد مخدر و الکل و گاز منوکسید کربن و .....که تا قبل از رسیدن فوریتهای پزشکی در حد مرگ میروند و cprمیشوند و از مرگ حتمی نجات پیدا میکنند چیست و چنانچه بالینی محسوب نشوند برای مریض هیچ اقدام درمانی انجام نمیدهیم و مثل حلال احمر آنها را به بیمارستان می‌بریم و وزرات بهداشت منتظر عواقب آن باشد و باید جوابگوی جان مردم باشد
 
ناشناس ۱۸:۲۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ سلام من پرستارم و الان یک سال هست که دارم طبق قانون بهره وری در اورژانس کار میکنم, اگر این قانون را از فوریت بگیرند, میرم بیمارستان, چون حاضر نیستم زیر بار ظلم بروم. با تشکر از فارس نیوز
 
ناشناس ۱۹:۲۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ با تشکر از خبرگزاری فارس ، نیروهای اورژانس دارن زیر فشار ماموریت له میشن لطفا کمک کنین تا بتونیم به حق قانونی خودمون برسیم
 
ناشناس ۱۹:۳۶ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ درود بر کسانی که دنبال حق از دست رفته ما پرسنل ۱۱۵ فراموش شده هستند خط مقدم باشی ولی دیده نشی والا خسته هستیم لطفاطرح ارتقاء بهره وری برای ما اجرا کنید
 
ناشناس ۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ باتشکر از خبرگذاری فارس:ما کادرفوریت به ارتقاءبهره وری واقعا نیاز داریم لطفا رسیدگی کنید
 
ناشناس ۲۰:۲۶ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ فوریتها واقعا مظلوم هستند... رشته ای بن بست که معلوم نیست جزو پرستاری هست یا نه.. ارشد آن می‌آید یا نه... با سختی کار زیاد بر بالین بیمار می‌روند بدون آنکه بدانند کرونا دارد یا ن... ضرب و جرح می‌شوند... فحش می‌خورند... غذا درست ندارند.. خاب درست ندارند
 
ناشناس ۲۰:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ به نظر من حق گرفتنی است
 
ناشناس ۲۱:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ لزوم اجرای ۱۰۰در۱۰۰ قانون ارتقا بهره وری برای کلیه کارکنان اورژانس 115 وکادر درمان بدون کاستی حق مسلم پرسنل مظلوم فوریت های پزشکی است
 
ناشناس ۲۲:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ پیگیری درصحن مجلش
 
ناشناس ۲۳:۲۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ سلام لطفا صدای فوریتهای پزشکی که همشان دچار کرونا واسترس واضطراب شدن به گوش مسولین برسانید
 
ناشناس ۰۰:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ امیدوارم با پیگیریها به نتیجه برسد
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ این طرح باید زودتر از اینا اجرا میشد .واقعا تاسف باره... تکنیسین فوریت پزشکی بیشتر از همه گروهای درمانی در معرض خطر هستند
 
ناشناس ۰۹:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ رشته ی فوریت های پزشکی تمام کارهای پزشک وپرستارروانجام میده واقعاظلم درحق این قشره که اینجوری باهاشون برخوردبشه
 
ناشناس ۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ انشاالله هر چی خیره
 
ناشناس ۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ضمن تشکر از خبرگزاری فارس صدای پرسنل مظلوم اورژانس 115 که همچون فرزند ناتنی برای دانشگاه علوم پزشکی میباشد رو به گوش مسئولین عالی رتبه کشوری برسونید.
 
ناشناس ۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ خیلی نابرابری و بی عدالتی تو سیستم هست
 
ناشناس ۱۶:۰۲ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ با سلام لطفا درحق ما ظلم نکنید قانونی که باید سال 89 اجرا بشه الانم در حالی از ابهام گذاشتی لطفا حق ما رو نخورید
 
ناشناس ۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ تکنسین فوریت‌های پزشکی مسلما بالینی است و ارتقا بهروری حق مسلم تکنسین فوریت‌های پزشکی است
 
ناشناس ۱۷:۰۹ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ خواهشا جانب عدالت را درنظربگیرید واین حق داده شده را ازما پس نگیرید
 
ناشناس ۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ارتقا سطح اورژانس. تغییر وضعیت نیرو ها.حدااقل دستمزد همانند بیمارستان امکانات رفاهی پایگاهها
 
ناشناس ۱۸:۴۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ دیدگاه ویزه نسبت به این رشته داشته باشید نیروهای شرکتی با چندین سال سابقه کار از هیچ مزایای بخوردار نیستد فکری برای استخدام انها شود
 
ناشناس ۲۰:۳۲ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ باید اجرای بشود وحق فوریتها پایمال نشه
 
ناشناس ۲۲:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ من اعتراض دارم ب سیاست برداشتن بالین از رشته دوسداشتنی فوریتهای پزشکی
 
ناشناس ۲۲:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ازحق بهره وري پرسنل محترم وزحمتکش اورژانس حمایت میکنیم
 
ناشناس ۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ یا الله خودت کمک کن حقمون را ناحق کردن
 
ناشناس ۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ارتقا بهره وری حق است و قطعا گرفتنی به امید خدا
 
ناشناس ۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ چرا هیچ کس ب فکر پرسنل مظلوم اورژانس ۱۱۵ نیس،پرسنلی ک توی خط مقدم مقابله با بیماری ها قرار داره نه تنها بیماری ها بلکه در مواقع مث نزاع امنیتی نداره
 
ناشناس ۰۰:۵۷ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ لطفا پیگیری شود ممنونم
 
ناشناس ۰۱:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ بر اساس آموزه های دینی و قانونی حقمان را میخواهیم و کوتاه نمی آییم
 
ناشناس ۰۱:۴۶ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ باتشکر ازخبرگذاری فارس دیوار اورژانس واقعا کوتاهه و نسبت ب سازمانهای دیگه خیلی مظلوم و محرومتره در صورتی که فشار کاری زیادی داره.. لطفا کمک کنید تا به حداقل حق قانونی خودمان برسیم
 
ناشناس ۰۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ واقعا کارمون به اندازه کافی استرس و مخاطره داره دیگه حداقل مسئولین بهمون نارو نزنن
 
ناشناس ۰۲:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ بهره وری یکی از ابتدایی ترین حق های ماست‌. اورژانس های کشورهای دیگه چه امتیازات و چه امکاناتی برای پرسنل زحمت کش و جان برکف نیرو های حاضر در صحنه عملیات که اولین کسانی هستن که بر بالین بیمار یا مصدوم حاضر میشن و از جان و دل مایه گذاشته تا کمکی کرده باشن رو می زارن اون وقت ما باید پیگیر حقوق ابتدایی خودمون باشیم.این شغل واقعا آدم رو فرسوده می‌کنه.خواهشن دوستان دیگه هم پیگیر باشم که به حق و حقوق واقعیمون برسیم.چون شهید و مجروح تو این شغل کم ندادیم.
 
ناشناس ۰۳:۰۶ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ کمترین کار برای خط مقدم درمان همین حق بهره وری هستش ???
 
ناشناس ۰۴:۴۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ حدف واژه بالین از فوریت های پزشکی ظلم به این قشر است و ما تکنسین های فوریت های پزشکی خواستار پیگیری مجلس محترم را داریم جای زخم زدن به این قشر زحمت کش سعی در آرامش انها داشته باشیم تا جان انسانها با مسوولیت دو چندان حفظ شود،حذف واژه بالین فقط باعث بی انگیزگی کادر فوریتها میشود
 
ناشناس ۰۶:۵۲ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ اگه خدا را درنظر بگیریم واقعا حق کارکنان فوریتهای پزشکی هست این طرح
 
ناشناس ۰۹:۰۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ با توجه به سختی کار و مشکلات کار اورژانس پیش بیمارستانی طرح ارتقای بهره وری حق مسلم ماست و مگر میشه پرسنل پیش بیمارستانی بالین حساب نشوند این کار ظلم آشکار به این قشر مظلوم خواهد بود ما خواهان استمرار بهره وری هستیم
 
ناشناس ۰۹:۰۴ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ بی عدالتی تا کی
 
ناشناس ۱۵:۳۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ حمایت
 
ناشناس ۱۵:۵۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ با سلام و عرض ادب ما نیروهای شرکتی فوریت پزشکی خواستار برقراری عدالت هستیم
 
ناشناس ۰۱:۱۶ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ قانون بايد اجرا بشه ١٠ ساله اورژانس از اجراي اين قانون شانه خالي كرده وجاي بسي تاسف داره كه هنوز بعد از گذشت ١٠ سال إجرائي نشده اين بيانگر مديريت ضعيف سيستم و بي توجهي مسولان اين اداره نسبت به اين موضوع رو نشون ميده خواهشمنديم بيشتر هواي كادر درمان رو داشته باشيد كادر درمان هميشه در صحنه بوده مخصوصا پيش بيمارستان به اميد روزهاي خوش
 
ناشناس ۱۰:۱۴ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ واقعا ظلمی که به این قشر زحمت کش میشه بخشیدنی نیس این همکارای محترم و دلسوز در لحظه های خیلی خیلی بحرانی بر بالین بیماران و مصدومین و ... میرن که از طرف هیچ ارگانی حتی خود علوم پزشکی قدردانی نمیشه. لطفا حق و حقوقشان پیگیری شود.
 
ناشناس ۱۱:۱۷ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ با تشکر از خبرگزاری فارس ... لطفا صدای مظلومیت کارکنان مظلوم اورژانس را برسانید که با بدترین شرایط بر بالین بیمار حاضر میشوند و گاها مورد ضرب و شتم همراهان عصبی و غمگین همراهان بیماران قرار میگیرند
 
ناشناس ۱۱:۳۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ خواهان ادامه و اجرای جدیتر قانون ارتقای بهره وری مصوبه مجلش شورای اسلامی سال ۱۳۸۸ برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ هستیم و امیدوار به حمایت دلگرم کننده شما از کادر عملیاتی بالینی در این مجموعه چندین هزار نفری کشوری. با تشکر
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ کسانی که میگویند فوریت بالینی نمیباشد توداشتن سلامت عقل اونها باید شک کرد اگرکسی تنها وتنها یک سلول مغزی سالم وعاقل وبالغ داشته باشدبربالینی بودن فوریتها صحه میگذارد
 
ناشناس ۰۹:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ با سلام موافق هستم
 
armin130 ۱۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ توروخدا حمایت کنید https://www.farsnews.ir/my/c/35219
 
1234 ۱۷:۱۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ توروخدا حمایت کنید مردم https://www.farsnews.ir/my/c/15330
 
ناشناس ۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ممنون از فارس انشالله همه به حق خود برسیم
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ من از همکاران اورژانس 115 شهریارم.در این دوران سخت کرونا صدای ما را به گوش مسولین برسانیدو از خق بهره وری ما حمایت کنید.باتشکر از همکاری شما
 
ناشناس ۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ طبق قانون باید حقوق سربازان بین 60 تا 90 درصد حقوق کادر باشد. اما سرباز متاهل با فوق لیسانس، تمام وقت سربازه و 300 هزار تومن حقوق میگیره. آیا 300 هزار تومان حتی فقط هزینه رفت و آمد در یک ماه را پوشش می دهد؟ کمپین حمایت از افزایش حقوق سربازان https://www.farsnews.ir/my/c/24364
 
ناشناس ۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ سلام ازفارس من تشکر میکنم ک حامی پرسنل پیش بیمارستانی 115هستندجهت احقاق حقوق ازدست رفته بخصوص بهره وری
 
ناشناس ۱۲:۵۷ ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ اگر بهروری رو به پرسنل 115 ندن و می گن بالین نیست و دیوان هم به این رای بده من خودم شخصا هیچ کار درمانی برای بیمار انجام نمی دم حتی تصادفات شدید جراحات شدید و ... حتی اگر خود رِیس جمهور یه هر شخص ممهم دیگه باشه
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد