ابتدای خرداد بود که سایپا تبلیغات فراوانی در مورد خودروی شاهین کرد و قائم مقام سایپا آقای باقری گفت که شاهین خودرویی لوکس و مدرن و با امکانات اروپایی است. ثبت نام کردیم، قرعه کشی شد و تعدادی از مردم اسمشان درآمد، خیلیها دار و ندارشون، طلا ، پس انداز و .... خود را تبدیل به پول کردند و رفتند پای سایت که تکمیل وجه کنند. هنگام تکمیل وجه دیدیم که حرف s به شاهین اضافه شده، همه مات و مبهم بودیم و هیچ کس نفهمید که اون حرف s چی بود ، تو سایت رسمی کاتالوگی واحد برای شاهین گذاشتن که همه آن چیزی بود که در حرفهایشا ن گفته بودند.
حدودا ۲ هفته بعد از تکمیل وجه ما بود که سایپا مطلبی مطرح کرد مبنی بر تیپ بندی خودروهای جدید و در نهایت ۸ مرداد ماه کاتالوگی روی سایت سایپا آمد که شاهین را به s و g تقسیم کرده بود و در واقع سایپا مشتریان را فریب داد و خودرو بدون امکاناتی که ابتدا گفت را به طرز فریب کارانهای به ما مردم از همه جا بیخبر فروخته است.
در اطلاعیه و بخشنامه فروشی که ما مردم دیدیم و ثبت نام کردیم فقط و فقط کلمه شاهین بود و هیجگونه پسوندی یا پیشوندی نداشت و شرکت هیچ حرفی به مردم نزد که قرار است خودروی پایه و بیامکانات تحویل بگیرید.
ما خودرویی به نام شاهین ثبت نام کردیم که وعده خودرویی لوکس و با آپشن کامل بهمون دادند.
حال همه ثبت نام کنندگان پشیمان و سرخورده شدهاند و مطالبه اصلاح رویه رفتاری شرکت سایپا را دارند و خواستارند به صراحت شرکت سایپا بابت ناراحتی به وجود آمده برای ثبت نام کنندگان شاهین عذرخواهی کند و رسما اعلام کند خودروهای ثبت نامی فول آپشن خواهد بود.
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و آقای تابش باید از حواله داران شاهینبابت این کار بیاخلاقی سایپا حمایت کنند، حواله داران خودروی شاهین از رسانه فارس من درخواست پیگیری و احقاق حق خود را دارند.
حدودا ۲ هفته بعد از تکمیل وجه ما بود که سایپا مطلبی مطرح کرد مبنی بر تیپ بندی خودروهای جدید و در نهایت ۸ مرداد ماه کاتالوگی روی سایت سایپا آمد که شاهین را به s و g تقسیم کرده بود و در واقع سایپا مشتریان را فریب داد و خودرو بدون امکاناتی که ابتدا گفت را به طرز فریب کارانهای به ما مردم از همه جا بیخبر فروخته است.
در اطلاعیه و بخشنامه فروشی که ما مردم دیدیم و ثبت نام کردیم فقط و فقط کلمه شاهین بود و هیجگونه پسوندی یا پیشوندی نداشت و شرکت هیچ حرفی به مردم نزد که قرار است خودروی پایه و بیامکانات تحویل بگیرید.
ما خودرویی به نام شاهین ثبت نام کردیم که وعده خودرویی لوکس و با آپشن کامل بهمون دادند.
حال همه ثبت نام کنندگان پشیمان و سرخورده شدهاند و مطالبه اصلاح رویه رفتاری شرکت سایپا را دارند و خواستارند به صراحت شرکت سایپا بابت ناراحتی به وجود آمده برای ثبت نام کنندگان شاهین عذرخواهی کند و رسما اعلام کند خودروهای ثبت نامی فول آپشن خواهد بود.
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و آقای تابش باید از حواله داران شاهینبابت این کار بیاخلاقی سایپا حمایت کنند، حواله داران خودروی شاهین از رسانه فارس من درخواست پیگیری و احقاق حق خود را دارند.
انتهای پیام /خ