انتشار : ۲۰:۰۲ , ۱۳۹۹ مهر ۳ آخرین پیگیری: 1 ماه 4 روز 3 ساعت قبل
مخالفت با بومی‌گزینی استخدامی دستگاه اجرایی 99
مهدی سازمان اداری استخدامی کشور/ ملی 144نظر
ضمن اطلاعیه رسمی سازمان سنجش برای آزمون استخدامی مبنی بر حذف شرط بومی عده کثیری از جوانان، شهری غیربومی را انتخاب کرده و مدتهاست مشغول مطالعه منابع آن می‌باشند
حال با اطلاعیه جدید سازمان سنجش مبنی بر بومی‌گزینی این تعداد افراد باید کد محل خود را تغییر داده و منابع جدید را مطالعه کنند دقیقاً یک ماه مانده به آزمون استخدامی!
اینکه این کار غیرممکن و در صورت اعتراض حتی یک نفر قابل تغییر است.
حال که این اتفاق شوک‌برانگیز و تعجب‌آور رخ داده، ما جمع کثیر از شما تقاضامندیم قبول زحمت کرده به دیوان عالی عدالت اداری کشور شکایت کنید.
باشد که در این سال هیچ حقی ضایع نگردد، علی‌الخصوص حق سهل‌الوصول هزاران جوان این مرز و بوم که با یک امضا قابل دستیابی است .
دلایل عدید ما برای حذف بومی گزینی برهمگان واضح است الا ای حال چندی از آنها را جهت یادآوری عرض میکنم :
دلیل اول :
عده بسیار زیادی از جوانان این مرز و بوم همت مضاعف گمارده اند و با توجه به سختی سال های اخیر و بیکاری‌های فراوان، برنامه‌ریزی برای قبولی شان کرده‌اند، حال گناه این عده که به مسئولین خودشان اعتماد کرده‌اند و بر اساس مصوبه مکتوب و رسمی سازمان سنجش مشغول مطالعه شده اند چیست؟

دلیل دوم :
در شغل محل‌هایی که فقط یک نفر می‌خواهد هر فردی که نفر اول کتبی و نفر اول مصاحبه می‌شود شایسته و لایق قبولی است ولی در انتها با ضرب سهمیه بومی به نمره داوطلبان بومی، آنها پیشی گرفته و در نهایت قبول می‌شوند.
آیا این عین عدالت است؟ آیا این عین شایسته سالاری و نخبه پروری است؟
مگر سازمان ها بالاخص آموزش و پرورش که کار تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را برعهده دارد معلمانی به جز نخبگان و نفرات اول همین آزمون ها رو نیاز دارند؟

دلیل سوم :
فقط این میان، حق هزاران داوطلبی که بر اساس صحبت‌های خود سازمان عمل کرده‌اند و افرادی هستند که حقیقتا همت مضاعف دارند، ضایع نمی‌گردد و مجال شکوفایی می‌یابند.
امیدواریم هرچه زودتر سازمان سنجش و دیوان عدالت اداری اقدام به حذف سهمیه بومی و اتخاذ تصمیم عادلانه، عقلانی، انسانی و از سر انصاف کند.

با تشکر

انتهای پیام /ن

بومی سازی استخدام بومی‌گزینی
در حال پیگیری پیشنهاد و انتقاد
50000حمایت پیگیری در مجلس
10000 حمایت پیگیری از سازمان مربوطه
1000 حمایت بررسی کارشناسی موضوع
100 حمایت انتشار در سایت
1099
انتشار: ۲۰:۰۲ , ۱۳۹۹ مهر ۳
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید

لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۲۲:۳۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ بومی گزینی حق کسی است که یک عمر در یک شهرستان زندگی کرده و سال ها منتظر بوده تا شهرش برای یک نفر ظرفیت رشته خودش رو در دفترچه قید کنه
 
ناشناس ۲۲:۴۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ بومی گزینی در صورتی عادلانه ست که فرصت شغلی برای تک تک فارغ التحصیلان باشه ،وقتی که استانی سالهاست جذب نداره گناه جوانان اون منطقه چیه؟جرم کرده که اونجا متولد شده ؟یا گناهکار هستش که فلان رشته رو در دانشگاه سراسری با رتبه و نمره عالی گذرانده ؟
 
raha ۲۲:۴۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ بومی گزینی برای شهرستانی که سالهاس جذب نداشته ونداره منصفانه نیست
 
حسام ۲۲:۵۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ بومی گزینی عین عدالته خدا به مسئول عمر با عذت بده حق مردم محرومی تو شهرستان ها و استان های محروم که نه از لحاظ امکانات زندگی و نه از لحاظ امکانات تحصیلی با بقیه نمیتونن رقابت کنند رو بهشون بدن بومی_گزینی_عین_عدالته
 
ناشناس ۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ بومی گذینی با عدالت منافات کامل داره. هر شخصی در هر جای این مملکت در صورت داشتن صلاحت باید بتونه شغله مورد نظرشو انتخاب کنه. نباید صرف اینکه یه نفر در یک شهر به دنیا اومده یا نیومده باعث تبعیض بشه.
 
ناشناس ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ طبق قانون اساسی انتخاب شغل و محل زندگی آزاده چرا با بومی گزینی این حق مسلم رو از ما میگیرین بومی گزینی عادلانه نیست لطفا در صورت امکان تجدید نظر بشه
 
ناشناس ۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ من پارسال بعد از پانزده سال شهرم یک نفر در رشته من پذیرش داشت بخاطر نیم نمره فاصله نمره علمی ، غیر بومی رو قبول کردن الان شهرم دیگه بر نمی داره مگه من فلک زده و بدبخت حق ندارم
 
ناشناس ۲۳:۴۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ بومی گزینی بسیار ناعادلانه است
 
ناشناس ۲۳:۴۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ملاک شایسته سالاری باید توانایی علمی و شغلی باشه، نه محل تولد.شرایط متفاوت هست با کنکور سراسری، همه متقاضیان فرصت تحصیل در دانشگاه های برتر کشور رو داشته اند، کسی که نتونسته از فرصت استفاده کنه حقی دیگه نداره که بگه من در شهرستان امکانات تحصیلم کم بوده.
 
ناشناس ۰۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بهترین کار بومی گزینی هست...هر شهری در سطح خودش.
 
ناشناس ۰۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ امیدوارم این بومی بودنو حذف کنن ک بتونیم ی کم امید ب آینده داشته باشیم و درس بخونیم
 
balouchestan ۰۱:۲۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ داوطلبان این آزمون باید در نظر داشته باشن اگر کسی به خاطر عدم بومی گزینی نه‌تنها در استان خودش بلکه در کل کشور قبول نشه آیا این عدالت اجرا شده؟؟؟ اتفاقی که سالهای قبل به دلیل همین عدم بومی گزینی افتاد؟ دوستان میخوان از استان های با ظرفیت بالا استفاده کنند و اجازه ندن کل سهمیه استان به بچه های همون استان اختصاص پیدا کنه؛ در واقع حق خوری کنن
 
ناشناس ۰۲:۰۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی درصورتی عدالت است که هر شهرستان لااقل یک نفر پذیرش داشته باشد گناه من و امثال من چیست که سالها درس خوانده ایم ولی شهرستانمان یا کلا استانمان حتی یک نفر پذیرش ندارا
 
ناشناس ۰۵:۲۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ گناه اون بیچاره ای ک چند ساله ک شهرش پذیرش نداره چیه؟ بی عدالتی محضه
 
ناشناس ۰۵:۴۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ سلام با بومی گزینی در حق ما شهرستانی ها واقعا اجحاف میشه امیدوارم مسئولین مربوطه پیگیری کنند.
 
ناشناس ۰۷:۲۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ پس شعار همه جای ایران سرای من است چی میشه!با این اقدام و سیاست،عملا گرایشات محلی گراییقوم گرایی در کشور داره تقویت میشه
 
ناشناس ۰۷:۳۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ استان من‌ اصلا رشته منو نمیخواست الان که هزینه ثبت نام رو دادم باید چیکار کنم؟!الان که وقت گذاشتم براى خوندن
 
ناشناس ۰۹:۰۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ باید هزینه کسانی که منصرف شدند را برگردانند.
 
ناشناس ۰۹:۱۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بخدا بومی گزینی برای ما که شهری که توش بدنیا امدیم نمیخاد ظلم هست
 
ناشناس ۰۹:۱۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ این انصاف نیس حالا که ثبت نام کردیم چرا گفتن بومی‌گزینیه؟ گناه ما چیه شهرمون پذیرش نداره مگه ما آدم نیستیم
 
ناشناس ۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ این آزمون و آزمون های قبل شهرستان من، اصلن نیرویی نمیگیره، الان این عدالته در حق امثال من که نتونیم جایی رو شرکت کنیم. نه به بومی گزینی
 
ناشناس ۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ اصلا به نظر من اشتباهه بومی گزینی چون بومی گزینش میکنند طرف میاد تعهد میده ۵ سال یا ۸ سال بعد انتقالی میگیرند کلان شهرها باز ظرفیت تو شهرهای کوچک باز میشه و کلان شهرها ظرفیت تکمیل میشه و موقع استخدام کلان شهر ها اعلام نیاز نمیکنن حتی بعضیها به خاطر ازدواج یا مسائل دیگه خیلی زودتر انتقالی میگیرن ☹?? مگه بچه شهریها حق استخدام ندارن همه چی رو برا شهرستان جماعت در نظر گرفتن الان دیگه طوری شده بچه شهریها به خاطر این بی عدالتیها جلو شهرستانهای کم سوادتر از خودشون سر خم میکنند
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ باسلام واحترام بومی گزینی لطفا اعمال نشه ازتون خواهش میکنم بومی شهری حذف کنید
 
ناشناس ۰۹:۳۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ شهر ما اصلا هیچ وقت رشته ما رو نیاز نخواهد داشت اون وقت تکلیف چیه
 
ناشناس ۰۹:۳۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی زمانی منصفانه س که همه شانس شرکت در اموزن شهر خودشون رو داشته باشن... باتوجه به کمبود دوره های برگزاری ازمون ها و محدودیت در ظرفیت ها واقعا خط زدن ی عده صرفا بر این اساس که به شهرشون ظرفیت اختصاص داده نشده دور از عدالته.. از طرفی این امر باعث میشه کسانی که مطالعه ی چندانی ندارن صرفا به علت وجود این بند از کسانی که بار علمی بالاتری دارن سبقت بگیرن...که نتیجه ی اون ارائه ی سطح پایینی از خدمات به مردم هست.. همه ی کسانی ک الان موافق بومی گزینی هستن کسایی هستن که به شهرشون ظرفیت اختصاص داده شده و تنها به همین دلیل اعلام موافقت میکنن واگر غیر این بود الان در صف مخالفان این امر بودن. پس یک استدلال موجه و منطقی و پایداری پشت حمایتشون نیست.. از طرفی این مساله باعث میشه که افراد بجای اینکه متقاضی محلی تو استان خودشون باشن ک نهایتا ٢ ساعت از خانواده دور بشن باید متقاضی تهران باشن که ساعت ها فاصله ست....امیدوارم که در این خصوص تجدید نظر صورت بگیره و خیلی ها از نگرانی دربیان..
 
استخدامی ۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ سهمیه آزاد باشه بهتره آخه شهر من از وقتی من امتحان دارم میدم یه بارم نیرو نخواسته
 
ناشناس ۰۹:۵۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ با بومی گزینی شایسته سالاری از بین میره ، کسایی هستند که استعداد زیادی دارند و از بسیاری از افراد که بخاطر بومی گزینی استخدام شده اند با سواد تر هستند ولی بخاطر بومی گزینی به حقشون نمیرسند
 
ناشناس ۰۹:۵۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ حذف بومی گزینی
 
ناشناس ۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ منم با بومی گزینی موافقم و با حذف این قانون مخالفم
 
ناشناس ۱۰:۵۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ لطفا بومی نباشه من خودم قصد داشتیم اگه قبول بشم با خانوادم بریم شهر مورد نظرم هرکسی انتخابی داره
 
ناشناس ۱۱:۰۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ آخه تا کی میخواین به این بی عدالتیا ادامه بدید قبل از شروع ثبت نام نمیتونستین همچین مورد بومی گزینی رو از اول لحاظ کنید؟؟؟ یکی که شهر خودش هیچ نیرویی نمیگیره گناه کرده ؟؟؟
 
ناشناس ۱۱:۳۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ این بی انصافیه حداقل بومی گزینی استانی انجام بشه. یکی که از لحاظ علمی بالاتر باشه حقش ضایع میشه.
 
ناشناس ۱۱:۴۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی شهرستانی محدودسازی شدید و انحصار سازی بوده و حذف افراد توانمندتر را به دنبال دارد.....این موضوع با عدالت منافات دارد و موجبات رانت می باشد.....بهتر است کارهای عاقلانه انجام دهید.....همچنین ابتدا ازمون را برگزار کنید سپس اجازه انتخاب محلهای شغلی را مثل انتخاب رشته کنکور بدهید......
 
ناشناس ۱۱:۴۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی را حذف کنید
 
استخدامی ۱۳:۰۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بزارین آبه خوش از گلومون بره بایین هر روز یه چیزی نگین بومی گزینی رو حذف کنید تا همه با شرایط رقابت کنن
 
ناشناس ۱۳:۱۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی برای کسانی که شهرشون استخدامی نداره اصلا درست نیست ما باید چیکارکنیم
 
ناشناس ۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ عدالت زمانیه که فرصت برابر براهمه باشه، نه این ظرفیت های پنج شیش نفره برا یه استان و بدون سهمیه موندن یه استان دیگه؛ این استدلالهایی که میارید فقط گول زدن خودتونه عدالتی وجود نداره
 
ناشناس ۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی حذف بشه
 
Edalat ۱۵:۲۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ حداقل سهمیه استانی بشه آخه سهمیه شهرستان چه اختراع احمقانه ای بود؟؟
 
ناشناس ۱۹:۱۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ بومی گزینی رو باید قبلا اطلاع میدادن نه بعد ثبت نام و برنامه ریزی ملت حالا همه ی اینا به کنار تک ظرفیتیارو تو شهرستان چرا باید سهمیه بدن که ملت نتونن شرکت کنن برن شهر دیگه برو بزنن
 
ناشناس ۱۹:۳۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ی جوری میگن بومی گزینی خوبه هر شهری در سطح خودش مگه مدرک دانشگاهی مورد قبول نیست تو شهر خودتون درس نخوندین اتفاقا بومی گزینی نباشه بهترینا میرن سر کار و اون شهرای که میگن سطحشون پایینه اونام سطحشون بالا میره
 
ناشناس ۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ لطفا بومی بودن را حذف کنید شهر ماخیلی خیلی کم استخدانی داره پس ما رو از زحمات تحصیلی بی بهره نکنید بهدا گناه داره
 
ناشناس ۱۹:۵۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ طبق قانون اساسی هر فرد میتونه به طور آزادانه محل شغلشو انتخاب کنه بومی گزینی ظلمه
 
فرق زیادی است بین برو و بیا. لیبرال یا جهادی؟ ۱۹:۵۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ https://www.farsnews.ir/my/c/41056 چرا در رسانه ملی بازیگرها و فوتبالیست‌ها الگوی مردم شده‌اند؟ رسانه باید شهدا را به مردم معرفی کند نه فوتبالیست و بازیگر معمولی را !!
 
ناشناس ۲۰:۲۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ اگه قرار بود این شرایط بومی گزینی رو قرار بدین باید قبل از ثبت نام و دریافت هزینه این کارو میکردین ...الان ما هزینه دادیم نه راه پیش داریم نه راه پس...باید بریم آزمون بدیم درصورتی که میدونین شانس قبولیمون خیلی اومده پایین
 
edalat ۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ طبق قانون اساسی هر فرد میتونه به طور آزادانه محل شغلشو انتخاب کنه بومی گزینی ظلمه عین بی عدالتیِ به ۱۰۰۱ دلیل بی عدالتیِ ظلم به این جوون که این مدت نشستن خوندن اونوقت یکی که بومیِ بخاطر سهمیه قبول بشه ظلم ظلم ظلم
 
ناشناس ۰۲:۱۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ محض رضای خدا توجه کنید.استان و شهرستان ما رشته منو نمیخواد،اگرم بخواد سهمیه داره.گناهمون چیه یه استان یا یه شهر دیگ شرکت کنیم؟وقتیم قانون وضع میکنید که کاریش نمیشه کرد.
 
ناشناس ۰۸:۵۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ خیلی بی انصافیه شهر من بعد چندسال ی نفر میخواد اونم سهمیه که نمیتونم شرکت کنم الان با بومی گزینی جای دیگم شانس ندارم تکلیف من و امثال من چیه هم سهمیه باشه هم بومی گزینی دیگه
 
ناشناس ۰۹:۱۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ سلام من با بومی گزینی مخالفم.حداقل استانیش کنید نه شهرستان هر کی تو استان خودش سهم بومی داشته باشه والا خیلی سخته یه ماه مونده به ازمون بگید بومی گزینی شده.ازمون رو به تعویق بندازید تا ما شغل محل رو عوض کنیم.تو رو خداااا درکمون کنید
 
ناشناس ۰۹:۱۱ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ سلام من با بومی گزینی مخالفم.حداقل استانیش کنید نه شهرستان هر کی تو استان خودش سهم بومی داشته باشه والا خیلی سخته یه ماه مونده به ازمون بگید بومی گزینی شده.ازمون رو به تعویق بندازید تا ما شغل محل رو عوض کنیم.تو رو خداااا درکمون کنید
 
ناشناس ۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ اخه چی بگم بعد سالها شهرم یک نفر نیرو میخواست با سهمیه از شهر خودم رونده شدم شهرستان دیگه ثبت نام کردم که اونم بومی گزینی کردن از اینجام مونده شدم. واقعا عدالتی در کار نیست بومی گزینی ظلمه
 
ناشناس ۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ اقا شما فکر کنید یک شهرستان یک نفر نیرو میخواد با سهمیه حالا بومی گزینیم کنن چه شود مگه اون شهرستان چند نفر سهمیه دار اون رشته رو داره رقابتی نمیشه که هر کی شرکت کنه قبوله ،بعد همچین ادمی میاد سر کار یهویی بگین سفارشی زدیم برا یک عده که مردم به دردسر نیفتن دیگه چه کاریه اصلا ازمون گرفتن
 
ناشناس ۰۹:۵۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ چرا با دفترچه اعلام نکردن بعد اینکه ملت ثبت نام کردن و هزینه کردن یادشون افتاد بومی گزینی. بومی گزینی نباید اعمال شه حداقل برا این ازمون چون خیلی از ماها به خاطر اینکه بومی گزینی نبوده و شانس برابر داشتیم ثبت نام کردیم
 
ناشناس ۰۹:۵۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ واقعا خیلی متاسفم واسه این کار ،به نوعی سیاست کاریه
 
ناشناس ۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ی جوری تو سنجش زدن مهلت ویرایش ما اگه میتونستیم شهرمون شرکت کنیم خب شرکت میکردیم مریض نبودیم که جای دیگه رو بزنیم .چیو ویرایش کنیم دقیقا به زور وارد ی رقابت ناعادلانمون میکنن
 
ناشناس ۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ خواهش میکنم یکی پیگیری کنه تا بومی گزینی حذف بشه واقعا بی عدالتی هس اونم بعد از ثبت نام از مسئولین محترم تقاضا دارم این قانون حذف کنه حداقل بشه بومی استان
 
ناشناس ۱۰:۵۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ بومی گزینی بسیار ناعادلانه است
 
ناشناس ۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ سلام.بومی گزینی عین بی عدالتی است.من خودم با این شرایط سه بار از استخدام باز مانده ام.خواهش میکنم این شرط را حذف کنید تا همه داوطلبان استخدام بتوانند در شرایط برابر رقابت کنندوبه حق خود برسند
 
ناشناس ۱۲:۳۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ما دو سه ماهه برنامه ریختیم داریم‌درس میخونیم.شهر خودمونم‌رشتمو نمیخواد.من جای دیگه ای رو زده بودم.حالا گناه من چیه؟؟جواب این وقت و هزینه ای که کردم رو کی باید بده؟؟باید دوباره کلی کتاب بگیرم و از اول یه رشته دیگه رو شروع کنم به خوندن..و تو این یه ماه چه جوری بخونم؟؟لااقل ازمون رو باید بندازن عقب.
 
ناشناس ۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ هجده ساله منتظرم که شهر نیرو بخواد هنوز اعلام نکرده ب پارتی مخفیانه نیروهایشان جذب می کنند بعدش هم می گویند که ما نیرو نمی خواهیم .این کی می خواد درست کنه خدا می داند .حالا که بومی شده ما دیگر هیچ امیدی نداریم .باید از ایران بریم؟ دیگر نباید بگیم همه جای ایران وطن من است .
 
ناشناس ۱۹:۵۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ بومی گزینی واقعا ناعادلانه است
 
ناشناس ۲۲:۰۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ جان لزیزتون بومی سازی رو لغو کنید.گناه ما چیه شهرمون محرومه و نیرو نمیگیره اخه.کجای این عدالته
 
ناشناس ۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ سلام واقعا حق اون کسایی که بسیاری از منابعشان خوندن وپول دادن تهیه کردن کتاب ها رو الان تکلیفشون چی میشه لطفاً حق گرا باشیم اگر دنبال عدالتیم
 
ناشناس ۲۲:۴۴ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ طبق قانون باید حقوق سربازان بین 60 تا 90 درصد حقوق کادر باشد. اما سرباز متاهل با فوق لیسانس، تمام وقت سربازه و 300 هزار تومن حقوق میگیره. آیا 300 هزار تومان حتی فقط هزینه رفت و آمد در یک ماه را پوشش می دهد؟ کمپین حمایت از افزایش حقوق سربازان https://www.farsnews.ir/my/c/24364
 
ناشناس ۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ بومی گزینی وقتی عادلانه است که ظرفیت استخدام در تمام کشورتقریبا به صورت مساوی وجود داشته باشه. اینکه در بسیاری از استان ها یا ظرفیت وجود نداره یا یک نفر ظرفیت هست، بومی گزینی منطقی نیست.
 
ناشناس ۲۲:۴۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ با بومی گزینی مخالفم
 
ناشناس ۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ هزینه هامونو پس بدید . اصلا ما نخواستیم . اشتباه کردیم . چطوری پولامون برگشت می خوره. من پولو قرض کردم
 
ناشناس ۲۳:۳۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ سلام. واقعا پیگیری شود
 
ناشناس ۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ کلا بگین از درس و دانشگاه توقع کار نداشته باشید عمریه داریم درس میخونیم به امید این که یه روزی استخدام شیم اگر سازمان سنجش سراسری امتحان میگیره پس باید رقابت در شرایط برابر باشه
 
ناشناس ۰۷:۱۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ شهر من از زمانی که دارم آزمون میدم یه بارم نیرو نخواسته گناه من چیه؟ بعد چرا وامیستن خوب که همه ثبت نام کردن اینو میگن اونم یه ماه مونده به آزمون؟
 
ناشناس ۰۷:۲۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ شهر من از زمانی که دارم آزمون میدم یه بارم نیرو نخواسته گناه من چیه؟ بعد چرا وامیستن خوب که همه ثبت نام کردن اینو میگن اونم یه ماه مونده به آزمون؟
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ بومی گزینی باشه بهتره
 
ناشناس ۱۰:۳۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ وقتی بهترین نخبه ها در صف استخدام هستند و بهترین تصمیمات رو میتونن بگیرند ، یک بومی که معلوم نیست با چه درجه علمی هست استخدام بشه و نتونه از حق مردمش دفاع کنه چه بر سر اون مردم خواهد آمد؟
 
استخدامی ۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ایثارگر با ایثارگر و معلول بل معلول رقابت میکنه همه با هم سطح خودشون رقابت میکنن ولی به ما بدبختا که رسید باید رقابت ناعادلانه باشه
 
ناشناس ۱۷:۲۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ بومی گزینی حق داوطلبان بومی مناطق محرومه افرادی هم که اعتراض دارن براشون گزینه انصراف درنظر گرفته خواهد شد شایسته سالاری باید از بین داوطلبان بومی خود استان مربوطه انجام بشه نه افرادی که خارج از استان هستن
 
ناشناس ۱۸:۳۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ متاسفم برای کسانی که تابع تصمیم معترضین شهری باشن که به خاطر نبود ظرفیت از منطقش اومده اینو حمایت میکنه
 
ناشناس ۱۸:۳۸ ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ اونایی که مخالفن همونایین که منطقشون ورنمیداره حالا اومدن مخالفت میکنن اگر ورمیداشت حمایت میکردن درحالی که نمیدونن بومی عدالته یانه اتفاقا عین عدالته چون سالهای قبل انجام گرفته الان هم باید بگیره وگرنه حق سالهای قبلی ضایع میشه
 
ناشناس ۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ بومی گزینی مخالف قانون خدا و پیغمبره ...رای گیری کنین نظر ما بدبختا رو که مثلا مردم همین ملتیم بپرسین نماینده های مجلس اگه با مردم در تعامل بودن الان حرف دل ماها رو میدونستن نه اینکه نظر شخصی خودشونو در مجلس اعمال کنن..ما اعتراض داریم در برابر این بی عدالتی سکوت نمیکنیم
 
ناشناس ۱۶:۵۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ با سلام ما هم نسبت به این تصمیم ناگهانی اعتراض داریم
 
ناشناس ۱۹:۰۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ شرایط بومی گزینی اونم بعد از انتشار دفترچه و ثبت نام اصلا درست نیست. لطفا شرط بومی گزینی را لغو کنید ممنون
 
فدائیان امام خامنه ای ۲۲:۳۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ حمایت شدید، از ما هم حمایت فرمائید: https://www.farsnews.ir/my/c/40234 https://www.farsnews.ir/my/c/39786 https://www.farsnews.ir/my/c/40407 https://www.farsnews.ir/my/c/4282
 
ناشناس ۲۲:۵۷ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ من در شهر مرزی استانمان زندگی میکنم و با شهر مرزی استان دیگر ۷ دقیقه با ماشین شخصی فاصله داریم. و من برای آنجا ثبت نام کردم در صورتی که استان خودمان آن هم در شهرستانی دیگر نیرو میخواهد با فاصله ی ۴ ساعت. باید به افراد حق انتخاب داد تا بر اساس مصلحت‌ خودشان محل کارشان را انتخاب کنند، نه صرف بومی گزینی بر اساس مرزبندی های قرار دادی. اگر سیستان بلوچستانیها نمیخواهند فقط استان خودشان را مشمول این قانون کنید. اما این را هم لازم می‌دانم که بگم از سراسر ایران برای مرزبانی در سیستان نیرو میفرستند. اینجا دیگر بومی گزینی نباید لحاظ شود؟
 
ناشناس ۲۳:۰۶ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ بومی گزینی درصورتی درست هست که همه شهرها کد شغل محل داشته باشه در اینصورت اولویت باداوطلبان بومی بودن عادلانه است درصورتی که با شرایط فعلی ناعادلانه است؛ من از چند تا آزمون استخدامی که شرکت کردم چون شهر خودمون کدشغل محل نداشت به علت غیر بومی بودن وتاثیر نمره بومی بر نمره رقیب متاسفانه اونها انتخاب شدن
 
ناشناس ۰۳:۳۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ بومی گزینی اوج بی عدالتی هستش.چطور کشوری که خودش و اسلامی میدونه و قران و پیغمبر رو سرلوحه اعمال خودش میدونه اینطوری با بومی گزینی به این همه جوان ظلم میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گناه افرادی مانند من چیه که تو استان و شهر محروم زندگی میکنیم.الان چن ساله که استخدامی تو شهر و استان ما رشته مارو نمیخاد.خیلی ها مثل من شهرهای اطراف و زدن.جالبه دیوان عدالت اداری کلا بومی گزینی رو لغو کرد موندم چطو ب دوباره این بند رو اوردن.تو رو خدا حذفش کنیدبند بومی گزینی رو
 
ناشناس ۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ بومی گزینی بعداز انتشاردفترچه وثبت نام اصلا کار درستی نیست وبااین کاربه خیلی از شرکت کنندگان ظلم میشه لطفا بومی گزینی را حذف کنید.
 
ناشناس ۰۸:۵۳ ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ دوستان زیر پیج نمایندگان مجلس کامنت بزارید به خصوص آقای ایزدخواه
 
ناشناس ۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ موافق با حذف بومی گزینی
 
raha ۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ لطفا بومی گزینی رو لغو کنید
 
فدائیان امام خامنه ای ۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ لطفا حمایت کنید: https://www.farsnews.ir/my/c/40164 https://www.farsnews.ir/my/c/39579 https://www.farsnews.ir/my/c/40234 https://www.farsnews.ir/my/c/39786
 
ناشناس ۰۸:۲۰ ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ در هر صورت اگه بومی گزینی هست برای مناطق محروم باشه و حتما آزمون باید عقب بیوفته تا در صورت تغییر فرصت مطالعه داشته باشیم..امیدوارم این اتفاق بیوفته
 
ناشناس ۰۵:۱۷ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ خواهش میکنم بومی گزینی را حذف بفرمایید،بومی گزینی بعد از ثبت نام کار ناعادلانس به فکر ما جوونای بیکار باشید گناهمون چیه اخه تو شهر دور افتاده زندگی میکنیم و هیچ ظرفیتی نداره و نمیتونیم پیشرفت کنیم
 
ناشناس ۱۹:۰۱ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ اگر به همه استانها سهمیه جذب یکسان بدون درنظر گرفتن جنسیت داده شود.اشکالی نداره ولی با این شرایط که خیلی از استانها جذب نیرو ندارن اصلا بومی گزینی ظلم اشکارهست
 
ناشناس ۲۰:۰۳ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ سلام لطفا داخل سایت بازرسی کشور اعتراضات خود را ثبت کنید. ان شاالله خدا کمک کنه
 
ناشناس ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ قانون بومی گزینی یک ظلم در حق همه جوانان با استعداد است ،کسای که زحمت کشیده اند و مطالعه زیاد کرده اند ،باید از رقیبان پشت سر خود به دلیل غیر بومی بودن جا بمانند.لغو ایم مصوبه ی ظالمانه را خواهانیم.
 
ناشناس ۱۴:۴۷ ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ بومی گزینی غیر عادلانه ست چرا که شهر ما کوچک و اصلا ظرفیت پذیرش نداره و ما تا ابد باید بیکار بمونیم واقعا عادلانه نیست
 
ناشناس ۰۰:۳۵ ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ اگه قرار باشه بومی گزینی بشه باید پول اونایی که غیربومی ثبت نام کردن برگردونن. تو این ازمون قراره فقط سی و هشت هزار نفر استخدام بشه ولی پونصد و شصت هزار تفر ثبت نام کردن و سی و چهار میلیارد تومن پول رفته تو حساب سنجش!!! اگه بومی گزینی بشه باید پول برگرده به حساب متقاضی انصراف دهنده و غیر بومی. این حداقل ترین کار ممکنه. حذف بومی گزینی...
 
ناشناس ۱۵:۳۳ ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ با سلام. وقتی سنجش دقیقه نود اعلام بومی گزینی میکند و ما که متوجه نشدیم و اطلاعات را ویرایش نکردیم و از طرفی شهر ما رشته ما را نمیخواهد باید چکار کنیم؟ بچه ها لطفا داخل سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنید وقتی اعتراضات زیاد شدند بررسی میکنند. همچنین از طرف نماینده شهرتان این موضوع را پیگیری کنید. که ببینند دقیه نوه این شرط مهم اضافه شد و خیلی ها اصلا متوجه نشدند که بخواهند اطلاعات را ویرایش کنند.
 
ناشناس ۱۶:۴۰ ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ سلام این منصفانه نیست بعدثبت نام اعلام کنن بومی گزینی اگه همه شهرستانها نیروبگیرن آره درست امیدوارم کسی رسیدگی کنه بااین اوضاع مملکت تنهاامیدمن جوان همین آزمون بود این عدالت نیست.
 
ناشناس ۲۲:۴۰ ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ با سلام. در مهلت اولیه اصلا حرفی از بومی پذیری نبود و گرنه من اصلا ثبت نام نمیکردم چون شهر من رشته م را اعلام نیاز نکرده. خب الان سازمان سنجش لطفا یا بومی گزینی را برا امسال حذف کنند یا پول ما را برگردونه اخه برا ما که فایده ای نداره. خب از اول میگفتند که ما ثبت نام نکنیم. لطفا همه افرادی که مشکل من را دارند در سایت سازمان سنجش بخش انتقادها این مشکل را بیان کنند. امیدوارم به نتیجه مطلوب برسیم. موفق باشید.
 
ناشناس ۲۳:۳۹ ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ واقعا شرط معدل و بومی گزینی ناحقی.مدرک دانشگاهها باهم فرق داره رشته ها فرق داره .از همه مهم تر شهری استخدامیش کمه یا نداره اصلا داوطلبا چه گناهی کردن.مگه قانون مجلس نباید به نفع ملت باشه.چرا شرایط بیکاری رو درنظر نمیگیرید
 
Ali NST ۰۲:۵۸ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ سلام به همه ی عزیزان لطفا از این کمپین هم حمایت بفرمایید با سپاس فراوان farsnews.ir/my/c/41749
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ سلام اصلامنصفانه نیست چراازهمون اول شرایط بومی بودن رونگفتن
 
ناشناس ۲۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ من با بخاطر اینکه کد شغلیم در شهر خودم نمیخواد الان دیگه نمیتونم توی ازمون شرکت کنم ،با توجه به اینکه هزینه ازمون رو هم دادم و هیچ کد شغلی رو نمیتونم انتخاب کنم چه عدالتیه باید تو ازمون یا قبلش اعلام میشد ، با این شرایط بد کاری به یک نفر ظرفیت این ازمون امید بسته بودیم که نا امیدمان کردین
 
ناشناس ۲۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ جالب اینجاست که زنگ زدم به نماینگان مجلس یکیشون میگه این طرح بومی گزینی قبل از من بوده یکی میگه اصلا امسال تصویب نشده یکیشون هم گفت حضور ذهن ندارم کلا از رای دادن به این نماینده ها پشیمانم.
 
ناشناس ۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ بومی گزینی باید حذف بشه
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ باید لغو بشه بومی گزینی....
 
ناشناس ۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ برای امثال ما که ممکنه هیچ وقت این شرایط بومی پیش نیاد، چه برنامه ای دارند..؟؟کما اینکه شرایط سنی هم تو استخدام دخیل هست.. تکلیف امثال ما که یک عمر درس خواندیم چیه؟؟
 
ناشناس ۲۲:۳۵ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ بچه ها به سنجش قسمت انتقادات و سازمان امور استخدامی شکایت کنید. داخل سایت ثبت شکایت کنید. چرا از همون اول نگفتند تا ما ثبت نام نکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه وقتی رشته من را شهرم نمیخواد چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا پول ملت را گرفتند و بعد اضافه کردند؟؟؟؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ سلام خواهشا بومی گزینی فقط استانی باشه حالاما فقط یک شهر در استانمون فقط یک نفر میخواد چ گناهی داریم شرایط سنی هم واسه ساله دیگه نمیتونیم شرکت کنیم چندسال پیش هم اصلا استان ما نمیخواست این رشته
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ با سلام.واقعآ ظلم میشه به این جوانان مرز و بوم.
 
ناشناس ۱۷:۲۷ ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ دوستان من می خواهم بع خاطر این بومی گزینی خودم بکشم چون دیگه هیچ امیدی ندارم شهرستانی که من زندگی مکنم با استان نیرو نمی خواد ناامید شدم.شما بع خون خواهی من به مجلس به نمایندگانی در مجلس اعتراض کنید اوین قانون مظلوم کشی است شهرستان من کلا پارتی باز یه نیرو هاش مخفیانه جذب می کند هیچ وقت نیرو از طریق استخدامیه جذب نمی کند سکوت جایز نیست.
 
ناشناس ۲۳:۲۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ بومی گزینی ظلم مطلقه...
 
ناشناس ۰۰:۵۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ سلام بومی گزینی امسال اجرا نشود چون دیر اعلام شد. دقیقه نود اعلام شد وگرنه ما ثبت نام نمیکردیم چون شهر من رشته من را نمیخواهد. همگی این مطلب را به شماره 10001915 پیامک کنید یا در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir ثبت کنید تا به گوش مسولین برسه و با عمر ما بازی نشود.
 
ناشناس ۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ داخل سایت سازمان بازرسی کل کشور شکایت کنید. خیلی راحته از قسمت ثبت شکایت و به 10001915 پیامک بدید که بومی گزینی دیر اعلام شد وگرنه ما ثبت نام نمیکردیم.
 
ناشناس ۰۱:۱۱ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ داخل سایت سازمان بازرسی کشور از قسمت میز کار سمت چپ وارد شوید و شکایت را ثبت کنید.
 
ناشناس ۰۱:۲۷ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ نه به بومی گزینی با ثبت شکایت در سایت بازرسی کل کشور از قسمت میز خدمت در سمت چپ و ارسال پیامک به 10001915
 
ناشناس ۱۲:۲۷ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ با سلام. بومی گزینی ظلم بزرگی به افراد باسوادی است که شهرستان انها پذیرش ندارد
 
ناشناس ۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ کاش حداقل استانی بشه
 
ناشناس ۱۷:۰۸ ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ بومی گزینی فقط باید استانی باشه.یا نهایت دامنه شهرستان
 
ناشناس ۲۱:۰۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ خب مگه بومی گزینی چیه که تو گفتی باید استانی باشه یا نهایت دامنه شهرستاان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چه منظوری داری؟؟؟؟ خب بومی گزینی همینه دیگه
 
ناشناس ۰۳:۰۷ ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ با سلام بومی سازی برای سال 99 واقعا اجهاف هست در حق کسانی امثال من که یکسال متوالی تلاش کردند هزینه کردند و روزهای اخر مانده به ازمون این تصمیم اعلام میشود تصمیم به بومی سازی هرچند که بنظرتان تصمیم درستی است باید برای دوره های بعد اعمال شود لطفا تجدید نظر کنید تا عدالت و انصاف پایمال نشود . سپاس
 
Ali NST ۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ سلام به همه ی عزیزان لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون https://www.farsnews.ir/my/c/41749
 
ناشناس ۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ حداقل سهمیه استانی هم بگذارید این دیگه اوج بی عدالتیه
 
ناشناس ۰۷:۵۵ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ بومی گزینی شهرستان یک ماه بعد از ثبت نام واقعا بی عدالتیه محضه. چه بسا خیلی ها اگر از همون اول این قانون اعلام میشد اصلا آزمون و شرکت نمی کردند و این همه براش وقت نمیذاشتن. خواهش میکنم این قانون و امسال حذفش کنین..از سال دیگه به موقع اعلام کنید و اجرا کنید.
 
شرکت کننده ۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ بابا حداقل به بومی استان ضریب ۱.۲ بدن والا ما راضی هستیم مگه میشه ما که شهر خودمون نمیگیره واسه بقیه شهرای استانمون هم بدون ضریب امتحان بدیم???
 
ناشناس ۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ با این طرح بومی گزینی حق افرادی مثل من که ماهی یک میلیون و هشتصد هزار قسط و کرایه خانه پرداخت میکنم و با وجود این دو ماهه شبانه روز در حال خواندن و برنامه ریزی واسه این آزمون میکنم خورده شده از اول فکر این کار رو میکردند چرا باید بعد از یک ماه و کمتر از ده روز مانده به امتحان بیان این تغییر رو اعمال کنن
 
ناشناس ۱۲:۴۰ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ اگه قرار بر بومی گزینی بود همون اول باید اعلام میکردند نه حالا ک خیلیا هزینه کردن تو این اوضاع گرونی و بی پولی و وقتشونو گذاشتن پای کتابو جزوه
 
ناشناس ۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ پس چرا دوستان از این کمپین حمایت نمیکنن؟؟ حداقل بومی استانی حذف نکنید
 
ناشناس ۰۱:۳۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ سلام افرادی که به شدت موافق بومی گزینی هستن اگه سال بعد رشتشونو نگیره باز هم از آن حمایت میکنند؟؟؟؟؟ما چه گناهی کردیم که تو شهری متولد شدیم که حتی یک نفر رشتم نمیگیره.من خودم چند ماهه دارم مطالعه میکنم به حساب اینکه پارسال بومی گزینی حذف شده بود.مدعیان عدالت کجایند؟؟؟؟؟؟
 
ali ۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ حمایت شدید لطفا از ماهم حمایت کنید مسکن دولت باید ورود کند به قیمت گذاری مسکن قیمت ها باید کنترل شده باشد https://www.farsnews.ir/my/c/41948 https://www.farsnews.ir/my/c/41948 از ما هم حمایت کنید مسکن دولت باید ورود کند به قیمت گذاری مسکن قیمت ها باید کنترل شده باشد https://www.farsnews.ir/my/c/41948 https://www.farsnews.ir/my/c/41948 از ما هم حمایت کنید
 
ali ۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ حمایت شدید لطفا از ماهم حمایت کنید مسکن دولت باید ورود کند به قیمت گذاری مسکن قیمت ها باید کنترل شده باشد https://www.farsnews.ir/my/c/41948 https://www.farsnews.ir/my/c/41948 از ما هم حمایت کنید مسکن دولت باید ورود کند به قیمت گذاری مسکن قیمت ها باید کنترل شده باشد https://www.farsnews.ir/my/c/41948 https://www.farsnews.ir/my/c/41948 از ما هم حمایت کنید
 
ناشناس ۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ شهرمن خوی تو هیچ دوره ای دبیر شیمی یا علوم زن نخواسته, الان چایپاره که یک ساعت با ما فاصله داره و قبلا یکی از شهر های خوی بود, یک نفر خانم می خواد. من چرا باید حسرت بکشم؟؟؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ متاسفانه مصوبه اخیر بومی گزینی مخالف صریح با بند 9 اصل 3 و اصل 28 قانون اساسی است و سال‌های گذشته این بحث بومی گزینی توسط هیات عمومی دیوان عدالت اداری باطل اعلام شده باید حتما تجدید نظر در این مورد صورت بگیرد....
 
بومی سازی ۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ بومی گزینی ظلمی بیش نیست
 
ناشناس ۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ این شرط ناعادلانه بومی گزینی رو حداقل اگه برنمیدارین کمی درصدشو تغییر بدین که مام حداقل یه درصد به موفقیت امیدوار باشیم.یکچهارم خیییلی زیاده.من اگه حتی صددرصدم بزنم برفرض محال.رقیب بومی من هفتاددرصد بزنه بازم اون قبوله.این چه عدالتیه خدایا
 
Ali NST ۲۲:۳۲ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ سلام به همه ی عزیزان لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون https://www.farsnews.ir/my/c/41749
 
ناشناس ۰۶:۵۷ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ کمپین لزوم تجدیدنظر در ضریب بومی گزینی استخدامی حمایت کنید.اونجا رای بیشتری جمع شده https://www.farsnews.ir/my/c/42629
 
ناشناس ۰۸:۰۴ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ اینجا باید ملاک سطح علمی باشه نه اینکه یه نفر یه بیست سی درصد از سهمیه جانبازی بگیره یه چهل درصدم از بومی گزینی دیگه عدالت الهی کجا رفته
 
alireza ۱۵:۵۴ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ https://www.farsnews.ir/my/c/42904 با سلام از کمپین شما حمایت شد.لطفا از کمپین جلوگیری از افزایش غیر قانونی خودرو حمایت کنید
 
fadaei rahbar ۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ لطفا از کمپین های ما بیزحمت حمایت فرمائید، فقط8تا رای مونده: https://www.farsnews.ir/my/c/35171 https://www.farsnews.ir/my/c/41499 https://www.farsnews.ir/my/c/40234
 
بهرام میرزاپور ۲۰:۲۵ ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ سلام دوستان گرامی از کمپین شما حمایت شد لطفا حمایت بفرمائید باتشکر از لطف شما https://www.farsnews.ir/my/c/42871
 
alireza ۰۰:۲۰ ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ https://www.farsnews.ir/my/c/42904 با سلام لطفا از کمپین نه به افزایش قیمت خودرو حمایت کنید
 
ناشناس ۱۹:۱۰ ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ شهر من، که خودش مرکز استانه، هیچ استخدامی نداره! و اگه هم داشت، شرط بومی گزینی برای مراکز استان وجود نداره، این چه عدالتی هست؟ لااقل بومی گزینی به صورت استانی اگه بود ، بازم عادلانه تر بود
 
یک شهروند ۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ دوستان اگر شما هم موافق پيگيري موضوع آلودگي صوتي وانت هاي دوره گرد و يا ساخت و ساز در روزهاي تعطيل و کسب آرامش هستيد به اين کمپين بپيونديد. متشکرم https://www.farsnews.ir/my/c/42796
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد